Ja maar die voodoo-vrouw was het niet. Trouwens in het boek zou het Lafayette moeten zijn die vermoord was door haar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zou ik niet weten, Maryann riep een aantal keren dat een of andere god (Dionysus?) dat wilde. Misschien heeft het ermee te maken met dat hij een shapeshifter is, net zoals Daphne.
Gelukkig, ik ben niet de enige die er geen fuck meer van snaptquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zou ik niet weten, Maryann riep een aantal keren dat een of andere god (Dionysus?) dat wilde. Misschien heeft het ermee te maken met dat hij een shapeshifter is, net zoals Daphne.
Ik ben nog maar net begonnen met het eerste deel maar las op wiki dat er in de serie wel wat dingen zijn die niet volgens de verhaallijn van de boeken gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Loopt het verhaal in de boeken niet gelijk aan de tv-serie?
Ik weet wel wat ik zou moetenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef SilkSpectre het volgende:
Ja en wat moet die Maryann nou toch met Tara?
Ah ja zoiets dacht ik zelf ook wel. Maar is dat niet een beetje flauwtjes? Die Maryann heeft namelijk wel erg veel macht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik geloof dat Daphne een keer had verteld dat omdat Maryann geen controle over Sam heeft, ze hem juist extra graag wil? Als een soort machtsspelletje. Ze kan wel gewoon achter een willekeurige Bon Temps inwoner aan gaan, maar dat is lang niet zo uitdagend als met Sam. Denk ik.
Ik geef toe, ik ben hopeloos verdwaald in de verhaallijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef rena het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige die er geen fuck meer van snapt
Lafayette gaat dood in het boek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja maar die voodoo-vrouw was het niet. Trouwens in het boek zou het Lafayette moeten zijn die vermoord was door haar.
Ja dat las ik ook ergens. En dat hij zich daarom had aangesloten bij the fellowship.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Empathologica het volgende:
In het boek speelt ie geen rol, niet meer als de kok dus dan is het niet zo erg.
Merk wel dat het in een serie anders over komt waarom iets gedaan wordt, maar die hebben maar een uur de tijd. Godric is een vampier die van kleine jongetjes houdt, iets waar ie zich heel schuldig over voelde ofzoiets begreep ik er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |