Eindelijk! Net episode 9 gezien.....ben nu zoo nieuwsgierig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Adelante het volgende:
volgende week komen de verhaallijnen samen
Dat legt Bill vlak daarna uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Empathologica het volgende:
Die Eric genoot er alleen maar van dat ze aan z'n lijf zat te zuigen
Zou ie echt dood aan het gaan zijn of zei die dat alleen maar? (Ik ben mezelf er van bewust dat het allemaal fictief is ja)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is ook een aangename verrassing in deze aflevering
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hij is wel erg mooi jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef Empathologica het volgende:
Haha toen ik het typte was ik nog niet zover dat Bill dat zei
Maar inderdaad, aangename verrassing!Begin beetje heel erg obsessed te worden met die vent, hij is veels te heerlijk. En die gezichtsuitdrukkingen van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat Sam's hart geofferd moet worden, net zoals bij Daphne en waarschijnlijk ook die exorcisme heks is gebeurd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef Purky het volgende:
Dat god-mens.. Ik vind haar irritant maar dat shot in de bar vond ik wel kicken hoe ze daar zo stond.
Is het al bekend wat ze met Sam moet want dat ontgaat mij een beetje eigenlijk
Waarom dan die van hem?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sam's hart geofferd moet worden, net zoals bij Daphne en waarschijnlijk ook die exorcisme heks is gebeurd.
Omdat hij ooit is weggelopen van die heks.quote:
Mmmm nou ben erg nieuwsgierig naar volgende week! Ben trouwens ook begonnen in het eerste boek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat hij ooit is weggelopen van die heks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |