Ja, ook waar denk ik, alleen bleef de rol van Tara eigenlijk erg "afwezig" vond ik.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het ook om Tara nog een beetje met een uitloop uit de serie te halen. Ze was gewoon ineens ontploft
Ik zag het niet aankomen en kon er dus ook geen 'afscheid' van nemen. Met dat blaverhaal kon je weer afscheid nemen
Ze moeten dat gewoon eens durven: BAM, zonder afscheid.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het ook om Tara nog een beetje met een uitloop uit de serie te halen. Ze was gewoon ineens ontploft
Ik zag het niet aankomen en kon er dus ook geen 'afscheid' van nemen. Met dat blaverhaal kon je weer afscheid nemen
Daar zie je ze ook gewoon in koelenbloede sterven hoor. Die verdwijnen nooit zomaar uit beeld. hoe langer en ranziger het daar kan hoe beterquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten dat gewoon eens durven: BAM, zonder afscheid.
Dat zemelige zachte terughalen van karakters na hun "dood" is zo ontzettend Silar in heroes.
Dan ben ik meer van de Game of Thrones manier: shock value!
Bij GOT is dood dood. En niet zoals Tara nog ff terugkomen als geest of zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar zie je ze ook gewoon in koelenbloede sterven hoor. Die verdwijnen nooit zomaar uit beeld. hoe langer en ranziger het daar kan hoe beter
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij GOT is dood dood. En niet zoals Tara nog ff terugkomen als geest of zo.
Gelukkig wel ja, want door al die onzin is True Blood echt een kutserie geworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere serie gezien als ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere serie gezien als ik
Mensen die GOT nog willen kijken niet klikken:Zucht.... Oke 1% niet dan. Mierenneuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is iig meer regel dan uitzondering dat main characters kunnen sterven (en die jij noemde was niet eens een main character) ... en niet dat ze dan alsnog meteen de aflevering erna terug zijn in dromen, hiernamaalsjes of wat dan ook. Ik vind dat altijd lame ass halfzachte pogingen stoer te doen. Wel "durven" een main character af te maken... maar toch niet helemaal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry hè, ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht.... Oke 1% niet dan. Mierenneuker.Maar het is iig meer regel dan uitzondering dat main characters kunnen sterven (en die jij noemde was niet eens een main character) ... en niet dat ze dan alsnog meteen de aflevering erna terug zijn in dromen, hiernamaalsjes of wat dan ook. Ik vind dat altijd lame ass halfzachte pogingen stoer te doen. Wel "durven" een main character af te maken... maar toch niet helemaal.
Had je hem liever nog in leven gehad of liever op een andere manier dood?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef casper019 het volgende:
net t einde gezien.. Maar ik vind t echt een zwak einde....
Vooral hoe bill uiteindelijk werd...
Nee jammer... geen waardige afsluiter van de serie
ze hadden hem beter na dat Lillith gedoe kunnen laten stervenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had je hem liever nog in leven gehad of liever op een andere manier dood?
Bill als vijand jaquote:Op donderdag 18 september 2014 10:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hadden hem beter na dat Lillith gedoe kunnen laten sterven
Dat vond ik juist de plus, de dood van Billquote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit... maar hij werd een totaala nder persoon... de hele ''bill'' character naar de klotequote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij ging juist weer terug naar wie hij was voor dat gedoe met Lillith en ik was daar zelf juist heel erg blij mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit... maar hij werd een totaala nder persoon... de hele ''bill'' character naar de klote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |