quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:57 schreef roodborst het volgende:
Nou dat was het dan. Leukste stukje was Eric die in de auto muziek luisterde.
en had ik gelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
een massagraf is idd slaapverwekkend.
Hoe kun je dit nu al beoordelen als het slechtste seizoen, slaat nergens op
Dit zou inderdaad het mooist zijn. Maar de serie is al afleveringen lang saai, en men leek totaal niet te weten wat men ermee aan moest. Het zou zomaar kunnen dat ze dat vergeten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoe kan true blood nou zo eindigen. Ik had een grote slachtpartij verwacht ipv deze feel good happy end..
Anonieme vent. Blank, bruin haar, baard, rond de 1,80m. Dat was in die laatste scene te zien. Wel wat makkelijk om het zo anoniem te houden, maar zoveel aan de laatste seizoenen was vrij makkelijk.quote:
Dat zat ik me ook af te vragen, ja. Wacht dan samen op de zonsopkomst, kun je nog een laatste keer de zon zien, en zadel je de enige persoon die je liefhebt niet op met de taak jou te vermoorden. Jezus Bill, dramaqueen extraordinairequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Bill op die manier dood moest gaan met alle pijn, etc. etc. Waarom niet met een mooie zonsondergang?
Red Bull True Bloodquote:
Dat kunnen sommige vampieren in True Blood. Is overigens al vaker in beeld geweest.quote:
ik dacht alleen Eric. Ik vroeg het me af omdat het nooit werd uitgelegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat kunnen sommige vampiere in True Blood. Is overigens al vaker in beeld geweest.
Oude vampieren kunnen dat, godric en the duke ook geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik dacht alleen Eric. Ik vroeg het me af omdat het nooit werd uitgelegd.
Ik was bijna ff bang dat het als volgt zou gaan:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen, ja. Wacht dan samen op de zonsopkomst, kun je nog een laatste keer de zon zien, en zadel je de enige persoon die je liefhebt niet op met de taak jou te vermoorden. Jezus Bill, dramaqueen extraordinaire
Die hele Yakuza sloeeg nergens op. Seizoen lang gevangen, geintimideerd, gechanteerd en nu hopsaaa waren er nog maar een paar over van de hele berg en die waren binnen 5 min uitgeschakeld. Doe dat dan eerder Erik en Pam!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:12 schreef Mike het volgende:
Het was dramatisch. Ik vroeg me al het hele seizoen af wat Eric en Pam met die Japanners deden, want met welk dreigement die lui ook komen, vampieren zijn altijd veel sneller.
Als de makers een beetje ballen hadden gehad, hadden ze er een groot bloedbad van gemaakt.
Bill = Boringquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Rijst het volgende:
Poll: Bij wie hoor jij?
• #TeamEric
• #TeamBill
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mee eens, maar wel eentje die eerder had moeten stoppen en helaas volledig ontspoorde.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:17 schreef VacaLoca het volgende:
Yes, de laatste aflevering gezien. Blij wel dat over is, wilde nog wel afkijken maar werd bijna plichtmatig.
Looking back wel originele toevoeging in tv wereld geweest
achteraf wel ja, ik vond het seizoen nog wel redelijk beginnen maar sinds aflevering 5 ofzo sloeg het alweer nergens op. En de finale is idd de meest waardeloze kut finale ooit. Past totaal niet bij de hele serie, je vraagt je serieus af of ze dachten tijdens het schrijven. Eerst even snel snel die jappen afmaken, alsof dat niet al veel eerder op deze super makkelijke manier konquote:
je verwacht op zijn minst toch wat vuurwerk in de laatste afleveringen maar niets van dat alles. Verder prima samenvatting. Eigenlijk is de serie aan de aftakeling begonnen toen er steeds meer rare wezens bij kwamen. Volgens mij was dat vanaf seizoen 4 met die panters, lafayette die opeens een medium bleek te zijn en nog meer van zo een dom gedoe. Ja dat is in de boekjes ook zo maar dan nog. Seizoen 3 met Russell Edgington vond ik nog het hoogtepunt. Jammer dat zijn terugkeer en dood ook erg zwak was.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dit seizoen ook beginnen met een "He fijn, eindelijk weer iets beter" maar met de Yakuza snel weer verzanden in "Joh, weer wat extra karakters die niets toevoegen en dadelijk hoepla verdwijnen". EN hoepla, ze verdwenen in 5 min op een manier die idd al afleveringen eerder had kunnen gebeuren. Tot zover de echte dreiging.
Maar naar mijn mening heeft t vorige seizoen echt te veel verneukt. Er werden zoveel random karakters toegevoegd die echt nergens toe deden.
Willa.... waar was ze op t laatst van dit seizoen? Nergens. Precies.
Violet..... ze deed nog ff een grappgige sex dungeon dit seizoen, maar ook dat was zo random en los. En in de finale? Nergens. Precies.
Dingetje. Dat meisje van zo'n organisatie, die ineens knocked-up was door Sam. Ik ben zelfs d'r naam compleet kwijt. Wat deed ze dit seizoen? Niets, want ze vertrok. Misschien dat de makers zelf ook wel inzagen dat dit karakter echt NIETS toevoegde. Ze kwam alleen nog ff in de finale van Sam voor verder.
Knappe gay (bi) vampire. Tja ach, hoe leuk ik t ook voor Lafayette vond, verder voegde hij ook amper iets toe. Het was sowieso een beetje een random switch van Jessica naar Lafayette. Zelfde als die vampire voor Arlene. Prima, heeft ze weer iemand. Maar buiten dat? Totaal overbodig.
Seizoen 6 was echt ECHT het dieptepunt van schrijfwerk. Seizoen 5 vond ik echter ook al matig. Seizoen 7 begon leuk, propte er toen nog ff een verhaallijntje in want "Ja, het is d efinale, maar we kunnen niet alleen maar iets eindigen. We moeten ook wel IETS van een verhaal hebben denk ik". En toen was t klaar. Prima.
Nouja na zes seizoenen is wel bekend dat de mensen van Bon Temps allemaal een death wish hebben. Toch, het vampieren'probleem' lijkt me vrij behapbaar. Gewoon voor donker thuis zijn, "I revoke all invitations" zeggen, en lekker gaan pitten terwijl het Hep V z'n werk doet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:10 schreef Mike het volgende:
Het zou maar saai worden als je overdag aan het werk bent en dan 's avonds moet binnen blijven he?
Hoe grappig ik de Erik-Jason scene ook vond (quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja na zes seizoenen is wel bekend dat de mensen van Bon Temps allemaal een death wish hebben. Toch, het vampieren'probleem' lijkt me vrij behapbaar. Gewoon voor donker thuis zijn, "I revoke all invitations" zeggen, en lekker gaan pitten terwijl het Hep V z'n werk doet.
Ach de hele serie is toch dikke camp, laten we wel wezen, daarom was het zo leuk. Wel eens met iedereen dat het beter was toen het nog een beetje z'n best deed. Nu is het gewoon een en al fanservice. We hebben veel homofans, laten we random Jason over seks met Eric dromen. Ook veel nerds, hier, ninjas. Misschien goed dat het afloopt. Toch ga ik het wel missen.
Eric ja. Pam... urrghhh nee, alsjeblieft niet. Dan liever iemand die ook humor heeft, maar verder leuker van karakter is en ook leuker is om naar te kijken...quote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef Ringquelle het volgende:
Een spin-off met Pam en Eric zou ik wel zien zitten. Sookie en Bill waren al een tijdlang niet meer interessant.
Die was idd echt compleet random en losstaand. Meer om Tara en moeder te verzoenen zodat t nog redelijk happy werd. That's it. Had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:24 schreef Forbry het volgende:
Die Tara/Lettie Mae-verhaallijn vond ik geen reet aan en al dat gedoe met die Hep V-lui kon me ook niet boeien.
Ja, die indruk had ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was idd echt compleet random en losstaand. Meer om Tara en moeder te verzoenen zodat t nog redelijk happy werd.That's it. Had niet gehoeven.
Ja, ook waar denk ik, alleen bleef de rol van Tara eigenlijk erg "afwezig" vond ik.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het ook om Tara nog een beetje met een uitloop uit de serie te halen. Ze was gewoon ineens ontploft
Ik zag het niet aankomen en kon er dus ook geen 'afscheid' van nemen. Met dat blaverhaal kon je weer afscheid nemen
Ze moeten dat gewoon eens durven: BAM, zonder afscheid.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het ook om Tara nog een beetje met een uitloop uit de serie te halen. Ze was gewoon ineens ontploft
Ik zag het niet aankomen en kon er dus ook geen 'afscheid' van nemen. Met dat blaverhaal kon je weer afscheid nemen
Daar zie je ze ook gewoon in koelenbloede sterven hoor. Die verdwijnen nooit zomaar uit beeld. hoe langer en ranziger het daar kan hoe beterquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze moeten dat gewoon eens durven: BAM, zonder afscheid.
Dat zemelige zachte terughalen van karakters na hun "dood" is zo ontzettend Silar in heroes.
Dan ben ik meer van de Game of Thrones manier: shock value!
Bij GOT is dood dood. En niet zoals Tara nog ff terugkomen als geest of zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar zie je ze ook gewoon in koelenbloede sterven hoor. Die verdwijnen nooit zomaar uit beeld. hoe langer en ranziger het daar kan hoe beter
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij GOT is dood dood. En niet zoals Tara nog ff terugkomen als geest of zo.
Gelukkig wel ja, want door al die onzin is True Blood echt een kutserie geworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere serie gezien als ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere serie gezien als ik
Mensen die GOT nog willen kijken niet klikken:Zucht.... Oke 1% niet dan. Mierenneuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is iig meer regel dan uitzondering dat main characters kunnen sterven (en die jij noemde was niet eens een main character) ... en niet dat ze dan alsnog meteen de aflevering erna terug zijn in dromen, hiernamaalsjes of wat dan ook. Ik vind dat altijd lame ass halfzachte pogingen stoer te doen. Wel "durven" een main character af te maken... maar toch niet helemaal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry hè, ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht.... Oke 1% niet dan. Mierenneuker.Maar het is iig meer regel dan uitzondering dat main characters kunnen sterven (en die jij noemde was niet eens een main character) ... en niet dat ze dan alsnog meteen de aflevering erna terug zijn in dromen, hiernamaalsjes of wat dan ook. Ik vind dat altijd lame ass halfzachte pogingen stoer te doen. Wel "durven" een main character af te maken... maar toch niet helemaal.
Had je hem liever nog in leven gehad of liever op een andere manier dood?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef casper019 het volgende:
net t einde gezien.. Maar ik vind t echt een zwak einde....
Vooral hoe bill uiteindelijk werd...
Nee jammer... geen waardige afsluiter van de serie
ze hadden hem beter na dat Lillith gedoe kunnen laten stervenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had je hem liever nog in leven gehad of liever op een andere manier dood?
Bill als vijand jaquote:Op donderdag 18 september 2014 10:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hadden hem beter na dat Lillith gedoe kunnen laten sterven
Dat vond ik juist de plus, de dood van Billquote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit... maar hij werd een totaala nder persoon... de hele ''bill'' character naar de klotequote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij ging juist weer terug naar wie hij was voor dat gedoe met Lillith en ik was daar zelf juist heel erg blij mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit... maar hij werd een totaala nder persoon... de hele ''bill'' character naar de klote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |