een massagraf is idd slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef dumble het volgende:
Nou ik vind dit het slechtste seizoen tot nu toe. Ik viel bijna in slaap bij episode 2
Vrij makkelijk. Vanaf S3 is het keihard omlaag gegaan. En elke seconde Sookie = 1bad point.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
een massagraf is idd slaapverwekkend.
Hoe kun je dit nu al beoordelen als het slechtste seizoen, slaat nergens op
Man, ik kan er bijna niet naar kijken. Wat een irritant personage.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Moeder van Tara is echt een van de meest vervelende karakters ooit in een tv serie
des te mooier dat ze zo een smak maakte toen die vampier gewekt werdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Moeder van Tara is echt een van de meest vervelende karakters ooit in een tv serie
Beter schieten ze Alcide niet door zijn kop en gaat eerst Lettie Mea neer. Ow wacht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef skittelman het volgende:
ben je inderdaad net van die snol van een tara af (ik danste drie keer rondjes om de salontafel), krijg je de oude, lelijke, verslaafde, eng-christelijke moeder voor in de plaats. Willen ze de 'southern' viewers pleasen? Sarah Newlin is tenminste eng-christelijk en niet vervelend om naar te kijken (komt nog wel terug verwacht ik), dus hoop dat Lettie Mae als eerste het bon temps massagraf in gaat. [/frustratie modus uit]
wat een anti climax was dat dan hej.... ff pief paf poef door wat willekeurige schoten en hoppakee alweer iemand van de vaste cast weg. Maar natuurlijk kon Sookie ons eerst weer even vervelen met saaie praat over dat ze eigenlijk niet van hem houdt. Hoerrrrrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter schieten ze Alcide niet door zijn kop en gaat eerst Lettie Mea neer. Ow wacht.
Echt he? Misschien omdat ik een beetje een brocrush (nohomo) had op Alcide, maar shit joh. Duidelijk laatste-met-de-bezem-door-alle-losse-verhaallijntjes-seizoen stijl. Lekker makkelijk, huidige vriendje van Sookie verwijderen, haar effe laten vertellen dat ze toch niet zo van hem houdt, piefpafpoef en een setup maken voor een einde waar ze met Bill (of Eric, of whatever) eindigt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat een anti climax was dat dan hej.... ff pief paf poef door wat willekeurige schoten en hoppakee alweer iemand van de vaste cast weg. Maar natuurlijk kon Sookie ons eerst weer even vervelen met saaie praat over dat ze eigenlijk niet van hem houdt. Hoerrrrr
De moeder van Hoyt was wel even leuk dat die eraan ging
Ninja Turtles waarschijnlijk, die hebben we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Misschien omdat ik een beetje een brocrush (nohomo) had op Alcide, maar shit joh. Duidelijk laatste-met-de-bezem-door-alle-losse-verhaallijntjes-seizoen stijl. Lekker makkelijk, huidige vriendje van Sookie verwijderen, haar effe laten vertellen dat ze toch niet zo van hem houdt, piefpafpoef en een setup maken voor een einde waar ze met Bill (of Eric, of whatever) eindigt.
Maar inderdaad, die moeder van Hoyt stond ook al tijden op mijn shit-list.
Maar, de grote slechterik dit seizoen zijn dus ninja's?
Tsja, ze moeten wat. Moeten ze hem dan een soort van farewell geven door een aflevering wat extra om hem te laten draaien? Dat is ook erg typisch. Eigenlijk is Alcide altijd overbodig geweest. Ik vraag me af of hij in de boeken wel een grote rol had, of dat ze nu hem erin lieten als eyecandy.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef planethugo het volgende:
Vond Alcide wel ok maar al seizoenen lang overbodig, als het dan nog ergens tot leidt ok maar dit... laten ze hem eind vorig seizoen even in 1 minuut terugkeren bij Sookie om hem in 3 afleveringen niets te laten doen behalve een kogel te laten vangen. Ik vond de eerste 2 eps nog wel ok maar dit is weer net zoals de laatste seizoenen, hoe langer het duurt hoe slechter het wordt.
vanaf het eerste begin al.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Die zijn geinfecteerd met HepV.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef casper019 het volgende:
Mmm ik ben t verhaal helemaal kwijt..
hoe zat t met die vampioers die het stadje aanvielen? en wat was dat voor bloed waar ze t over hadden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |