abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 21:24:16 #126
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_143931124
Dit was kut. Geen woorden meer aan vuil maken.
It's about being boss, not being the boss...
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:48:30 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_143937341
Eindelijk gekeken.
Snoozefest.
Eindelijk klaar.
We kunnen verder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:49:59 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_143937395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat zat ik me ook af te vragen, ja. Wacht dan samen op de zonsopkomst, kun je nog een laatste keer de zon zien, en zadel je de enige persoon die je liefhebt niet op met de taak jou te vermoorden. Jezus Bill, dramaqueen extraordinaire :')
Ik was bijna ff bang dat het als volgt zou gaan:

Sookie gebruikt vampire-bomb-ball en wordt mens want krachten weg
Vampire-bomb-ball blijkt alleen de vampier in je te doden, Bill wordt mens want vampier weg
Sookie en Bill wordne samen oud, na er eerst 3 kids uit te poepen
Dus alleen het doodgaan van Bill vond ik prima *O*
L'Amour menaçant:
pi_143937562
Poll: Bij wie hoor jij?
#TeamEric
#TeamBill
Tussenstand:
pi_143938794
kutseizoen op 1 aflevering na
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:33:07 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_143954482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:12 schreef Mike het volgende:
Het was dramatisch. Ik vroeg me al het hele seizoen af wat Eric en Pam met die Japanners deden, want met welk dreigement die lui ook komen, vampieren zijn altijd veel sneller.

Als de makers een beetje ballen hadden gehad, hadden ze er een groot bloedbad van gemaakt.
Die hele Yakuza sloeeg nergens op. Seizoen lang gevangen, geintimideerd, gechanteerd en nu hopsaaa waren er nog maar een paar over van de hele berg en die waren binnen 5 min uitgeschakeld. Doe dat dan eerder Erik en Pam! :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:33:35 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_143954502
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Rijst het volgende:
Poll: Bij wie hoor jij?
#TeamEric
#TeamBill
Tussenstand:
[ afbeelding ]

Bill = Boring
Billith = Belachelijk
L'Amour menaçant:
pi_144069486
En toch ga ik het missen ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144077853
Een spin-off met Pam en Eric zou ik wel zien zitten. Sookie en Bill waren al een tijdlang niet meer interessant.
pi_144086903
Yes, de laatste aflevering gezien. Blij wel dat over is, wilde nog wel afkijken maar werd bijna plichtmatig.

Looking back wel originele toevoeging in tv wereld geweest
  dinsdag 2 september 2014 @ 10:58:53 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144092306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:17 schreef VacaLoca het volgende:
Yes, de laatste aflevering gezien. Blij wel dat over is, wilde nog wel afkijken maar werd bijna plichtmatig.

Looking back wel originele toevoeging in tv wereld geweest
Mee eens, maar wel eentje die eerder had moeten stoppen en helaas volledig ontspoorde.

En pleeeaaaase, geen spin-offs. Laat de serie t beetje eer wat t nog had bewaren :{
L'Amour menaçant:
pi_144106134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef dumble het volgende:

[..]

en had ik gelijk :O o|O
achteraf wel ja, ik vond het seizoen nog wel redelijk beginnen maar sinds aflevering 5 ofzo sloeg het alweer nergens op. En de finale is idd de meest waardeloze kut finale ooit. Past totaal niet bij de hele serie, je vraagt je serieus af of ze dachten tijdens het schrijven. Eerst even snel snel die jappen afmaken, alsof dat niet al veel eerder op deze super makkelijke manier kon :') En dan idd zoals hier gemeld een dubbele aflevering gtst.

Had beter een True Bloodbath kunnen en eigenlijk ook moeten zijn. :r
  donderdag 4 september 2014 @ 12:28:00 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144165034
Ik vond dit seizoen ook beginnen met een "He fijn, eindelijk weer iets beter" maar met de Yakuza snel weer verzanden in "Joh, weer wat extra karakters die niets toevoegen en dadelijk hoepla verdwijnen". EN hoepla, ze verdwenen in 5 min op een manier die idd al afleveringen eerder had kunnen gebeuren. Tot zover de echte dreiging. :{

Maar naar mijn mening heeft t vorige seizoen echt te veel verneukt. Er werden zoveel random karakters toegevoegd die echt nergens toe deden.

Willa.... waar was ze op t laatst van dit seizoen? Nergens. Precies.

Violet..... ze deed nog ff een grappgige sex dungeon dit seizoen, maar ook dat was zo random en los. En in de finale? Nergens. Precies.

Dingetje. Dat meisje van zo'n organisatie, die ineens knocked-up was door Sam. Ik ben zelfs d'r naam compleet kwijt. Wat deed ze dit seizoen? Niets, want ze vertrok. Misschien dat de makers zelf ook wel inzagen dat dit karakter echt NIETS toevoegde. Ze kwam alleen nog ff in de finale van Sam voor verder.

Knappe gay (bi) vampire. Tja ach, hoe leuk ik t ook voor Lafayette vond, verder voegde hij ook amper iets toe. Het was sowieso een beetje een random switch van Jessica naar Lafayette. Zelfde als die vampire voor Arlene. Prima, heeft ze weer iemand. Maar buiten dat? Totaal overbodig.

Seizoen 6 was echt ECHT het dieptepunt van schrijfwerk. Seizoen 5 vond ik echter ook al matig. Seizoen 7 begon leuk, propte er toen nog ff een verhaallijntje in want "Ja, het is d efinale, maar we kunnen niet alleen maar iets eindigen. We moeten ook wel IETS van een verhaal hebben denk ik". En toen was t klaar. Prima.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:05:40 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_144193437
Ik heb pas twee afleveringen gezien maar wordt nog een keer uitgelegd waarom mensen 's avonds niet gewoon binnen blijven? :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 09:10:38 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_144193508
Het zou maar saai worden als je overdag aan het werk bent en dan 's avonds moet binnen blijven he? :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_144195086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dit seizoen ook beginnen met een "He fijn, eindelijk weer iets beter" maar met de Yakuza snel weer verzanden in "Joh, weer wat extra karakters die niets toevoegen en dadelijk hoepla verdwijnen". EN hoepla, ze verdwenen in 5 min op een manier die idd al afleveringen eerder had kunnen gebeuren. Tot zover de echte dreiging. :{

Maar naar mijn mening heeft t vorige seizoen echt te veel verneukt. Er werden zoveel random karakters toegevoegd die echt nergens toe deden.

Willa.... waar was ze op t laatst van dit seizoen? Nergens. Precies.

Violet..... ze deed nog ff een grappgige sex dungeon dit seizoen, maar ook dat was zo random en los. En in de finale? Nergens. Precies.

Dingetje. Dat meisje van zo'n organisatie, die ineens knocked-up was door Sam. Ik ben zelfs d'r naam compleet kwijt. Wat deed ze dit seizoen? Niets, want ze vertrok. Misschien dat de makers zelf ook wel inzagen dat dit karakter echt NIETS toevoegde. Ze kwam alleen nog ff in de finale van Sam voor verder.

Knappe gay (bi) vampire. Tja ach, hoe leuk ik t ook voor Lafayette vond, verder voegde hij ook amper iets toe. Het was sowieso een beetje een random switch van Jessica naar Lafayette. Zelfde als die vampire voor Arlene. Prima, heeft ze weer iemand. Maar buiten dat? Totaal overbodig.

Seizoen 6 was echt ECHT het dieptepunt van schrijfwerk. Seizoen 5 vond ik echter ook al matig. Seizoen 7 begon leuk, propte er toen nog ff een verhaallijntje in want "Ja, het is d efinale, maar we kunnen niet alleen maar iets eindigen. We moeten ook wel IETS van een verhaal hebben denk ik". En toen was t klaar. Prima.
je verwacht op zijn minst toch wat vuurwerk in de laatste afleveringen maar niets van dat alles. Verder prima samenvatting. Eigenlijk is de serie aan de aftakeling begonnen toen er steeds meer rare wezens bij kwamen. Volgens mij was dat vanaf seizoen 4 met die panters, lafayette die opeens een medium bleek te zijn en nog meer van zo een dom gedoe. Ja dat is in de boekjes ook zo maar dan nog. Seizoen 3 met Russell Edgington vond ik nog het hoogtepunt. Jammer dat zijn terugkeer en dood ook erg zwak was.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:37:47 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144195418
Russell en Talbot O+
Seizoen 3 is ook mijn favoriet ja.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:41:48 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_144195527
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:10 schreef Mike het volgende:
Het zou maar saai worden als je overdag aan het werk bent en dan 's avonds moet binnen blijven he? :P
Nouja na zes seizoenen is wel bekend dat de mensen van Bon Temps allemaal een death wish hebben. Toch, het vampieren'probleem' lijkt me vrij behapbaar. Gewoon voor donker thuis zijn, "I revoke all invitations" zeggen, en lekker gaan pitten terwijl het Hep V z'n werk doet.

Ach de hele serie is toch dikke camp, laten we wel wezen, daarom was het zo leuk. Wel eens met iedereen dat het beter was toen het nog een beetje z'n best deed. Nu is het gewoon een en al fanservice. We hebben veel homofans, laten we random Jason over seks met Eric dromen :'). Ook veel nerds, hier, ninjas. Misschien goed dat het afloopt. Toch ga ik het wel missen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:53:25 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144195775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Nouja na zes seizoenen is wel bekend dat de mensen van Bon Temps allemaal een death wish hebben. Toch, het vampieren'probleem' lijkt me vrij behapbaar. Gewoon voor donker thuis zijn, "I revoke all invitations" zeggen, en lekker gaan pitten terwijl het Hep V z'n werk doet.

Ach de hele serie is toch dikke camp, laten we wel wezen, daarom was het zo leuk. Wel eens met iedereen dat het beter was toen het nog een beetje z'n best deed. Nu is het gewoon een en al fanservice. We hebben veel homofans, laten we random Jason over seks met Eric dromen :'). Ook veel nerds, hier, ninjas. Misschien goed dat het afloopt. Toch ga ik het wel missen.
Hoe grappig ik de Erik-Jason scene ook vond ( :9 ), ben het wel met je eens. Werd op een gegeven moment wel gek van die droom-scenes. Leek meer een excuus om alles maar ff lekker te kunnen doen en dan "ja was toch maar een fantasie/droom".
L'Amour menaçant:
pi_144197375
het meest storende van dit seizoen was ook nog dat er niet echt een verhaal in zat, allerlei kleine plotjes maar uiteindelijk kwam het grote drama erop neer dat Bill ziek werd en uiteindelijk niet gered wenste te worden. En dat Sookie al haar lovers kwijtraakt natuurlijk, maar dat kan natuurlijk niemand wat schelen
pi_144499666
Zo... eindelijk laatste seizoen afgekeken en mijn mening over alle verhaallijnen is heel anders dan die van velen hier geloof ik _O-

Ik vond absoluut niet alles aan dit seizoen goed, maar heb zeker nog wel genoten en vond het einde (op dood Bill na, wel érg happy) ook wel prima.

Vond Eric (die ik altijd één van de leuksten vond) helaas voor zijn doen echt behoorlijk saai dit seizoen.

Ondanks dat Pam wel leuke (sarcastische) humor heeft, vind ik het verder maar een vervelend mens. Dit seizoen was ik eigenlijk helemaal wel klaar met haar en haar vreselijke kuthoofd. Jammer dus dat ze op het einde nog leefde.

Enige leuke aan die verhaallijn vond ik heel af en toe Eric nog wel (inclusief die scène met Ginger), dat hysterische weer van Sarah en dat Yakuza-kereltje vond ik ook wel tof/boeiend.

De rol van Sam was echt waardeloos dit seizoen. Op zich vond ik dat altijd een sympathiek personage, maar zijn gedeelte hadden ze net zo goed helemaal weg kunnen laten. Precies hetzelfde gold voor Alcide.

Die Tara/Lettie Mae-verhaallijn vond ik geen reet aan en al dat gedoe met die Hep V-lui kon me ook niet boeien.

Echter, wat ik wél heel erg boeiend/ontroerend vond was de rol van Bill dit seizoen en alles daaromheen (ja, ook Sookie dus... al vind ik haar nooit zó leuk). Ik vond Bill eindelijk weer helemaal O+ en moest bij zijn einde ook best wat traantjes laten. Ook van de romantische verhaallijntjes tussen Lafayette-James, Jessica-Hoyt en Jason-Brigette heb ik wel genoten en zoals ik al schreef, het einde vond ik ook wel o.k.

Wel goed dat de serie hiermee ook helemaal aan zijn einde is gekomen. Het is mooi geweest zo. :Y
Tails tell tales
pi_144500406
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef Ringquelle het volgende:
Een spin-off met Pam en Eric zou ik wel zien zitten. Sookie en Bill waren al een tijdlang niet meer interessant.
Eric ja. Pam... urrghhh nee, alsjeblieft niet. Dan liever iemand die ook humor heeft, maar verder leuker van karakter is en ook leuker is om naar te kijken...

Sookie/Bill vond ik het laatste seizoen nog de meest boeiende verhaallijn (lag wel vooral aan Bill, ik vind Sookie eigenlijk niet zo)... Daarnaast vond ik met name Jason dit seizoen nog wel erg tof :Y

Edit: Eric, Bill, Lafayette en Jason... door de hele serie heen zijn dat wel mijn meest favoriete karakters denk ik... (geen enkele vrouw dus... alhoewel, Sarah misschien... ik moe(s)t altijd erg lachen om dat hysterische van haar karakter).

[ Bericht 4% gewijzigd door Forbry op 13-09-2014 23:00:49 ]
Tails tell tales
  maandag 15 september 2014 @ 14:45:54 #148
66083 Platina
78th Element
pi_144550102
Met moeite mijzelf er toe kunnen zetten om dit gedrocht van een serie (want dat is het in de loop der tijd geworden) af te kijken. Blij dat ik er van af ben.

Ben momenteel de finale aan het bekijken maar die heeft opvallend veel weg van GTST.
  maandag 15 september 2014 @ 17:14:26 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_144555070
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:24 schreef Forbry het volgende:

Die Tara/Lettie Mae-verhaallijn vond ik geen reet aan en al dat gedoe met die Hep V-lui kon me ook niet boeien.
Die was idd echt compleet random en losstaand. Meer om Tara en moeder te verzoenen zodat t nog redelijk happy werd. That's it. Had niet gehoeven.
L'Amour menaçant:
pi_144566581
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die was idd echt compleet random en losstaand. Meer om Tara en moeder te verzoenen zodat t nog redelijk happy werd.That's it. Had niet gehoeven.
Ja, die indruk had ik ook :Y
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')