quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:57 schreef roodborst het volgende:
Nou dat was het dan. Leukste stukje was Eric die in de auto muziek luisterde.
en had ik gelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
een massagraf is idd slaapverwekkend.
Hoe kun je dit nu al beoordelen als het slechtste seizoen, slaat nergens op
Dit zou inderdaad het mooist zijn. Maar de serie is al afleveringen lang saai, en men leek totaal niet te weten wat men ermee aan moest. Het zou zomaar kunnen dat ze dat vergeten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Hoe kan true blood nou zo eindigen. Ik had een grote slachtpartij verwacht ipv deze feel good happy end..
Anonieme vent. Blank, bruin haar, baard, rond de 1,80m. Dat was in die laatste scene te zien. Wel wat makkelijk om het zo anoniem te houden, maar zoveel aan de laatste seizoenen was vrij makkelijk.quote:
Dat zat ik me ook af te vragen, ja. Wacht dan samen op de zonsopkomst, kun je nog een laatste keer de zon zien, en zadel je de enige persoon die je liefhebt niet op met de taak jou te vermoorden. Jezus Bill, dramaqueen extraordinairequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Bill op die manier dood moest gaan met alle pijn, etc. etc. Waarom niet met een mooie zonsondergang?
Red Bull True Bloodquote:
Dat kunnen sommige vampieren in True Blood. Is overigens al vaker in beeld geweest.quote:
ik dacht alleen Eric. Ik vroeg het me af omdat het nooit werd uitgelegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat kunnen sommige vampiere in True Blood. Is overigens al vaker in beeld geweest.
Oude vampieren kunnen dat, godric en the duke ook geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik dacht alleen Eric. Ik vroeg het me af omdat het nooit werd uitgelegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |