Ik vind 'm sexyquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:41 schreef D3ft0n3 het volgende:
Godric \o/ Ik vind m lijp.
(tevens tvp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serie begint steeds leuker te worden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Godric is echt een tof nieuw personagequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:36 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Geweldige aflevering!Jason
En Godric is cute
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
Erg gezellig, zo'n diner bij Maryannquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Killjoy het volgende:
Mensen met een zwakke maag moeten niet eten deze aflevering
*pasta wegzet*quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Killjoy het volgende:
Mensen met een zwakke maag moeten niet eten deze aflevering
Ik kon der wel hartelijk om lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:11 schreef rena het volgende:
[..]
Erg gezellig, zo'n diner bij Maryann![]()
Kijken en etenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*pasta wegzet*
eerst eten of kijken, eerst klijken of eten.. levensvragen
quote:Stephen Moyer and Anna Paquin are about to become vampire man and wife. The True Blood couple is engaged to be married, Moyer's rep confirmed to TVGuide.com. No details on a wedding date or how the proposal happened were available.
Paquin, 27, plays the telepathic waitress Sookie Stackhouse who is head-over-heels for her bloodsucking boyfriend, Bill Compton (played by Moyer). The couple announced in February that they have been dating since the beginning of the HBO series.
Moyer, 39, has two kids from a previous relationship — son Billy, who was born in 2000, and daughter Lilac, born in 2002.
Source: TVGuide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:57 schreef Richardfun het volgende:
Jezus, deze serie wordt echt met de week toffer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |