Zooo is er 1 ongesteld ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef DJKoster het volgende:
Spoilerplaatje:
http://nl.tinypic.com/r/spg6xt/3
![]()
Dat leek mij ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat die maker van Bill onze Soooooooookie heeft verraden aan de kerk...
Ik denk dat hij zelf zwaar de lul is als die Steve achter z'n matennaaierij (quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu is de vraag of het Stackhouse is die zijn zusje gaat redden ala Commando
Die mogelijkheid kun je imo al afstrepen. Bills maker wist/weet namelijk nog niet wat Sookeh precies is. Terwijl de dominee al wel weet dat ze gedachten kan lezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat die maker van Bill onze Soooooooookie heeft verraden aan de kerk...
Dat had ik al gepost in het vorige topic heurquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef Duizendpootje het volgende:
oh mensen!
Ik kom net tot de ontdekking dat er een bekend True Blood lekkertje in deze clip speelt!
Had hem nog niet herkend hahaha :$
dude toen keek ik toch nog geen True Bloodquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik al gepost in het vorige topic heur.
slechte tvp
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Verhip het is maandag. ik kan weer een nieuwe aflevering dow.. uhh.. zien
hij is echt leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Empathologica het volgende:
Oooh ik hou van Lafayette!
Tara: "Excuse you. It says "ladies" on that door."
Lafayette: "So what you skank ho's doin' in here?"
Tara: "Watch yourself, bitch."
Lafette: "I am. And I's is gorgeous."
Waarom zou het niet serieus zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef Siral het volgende:
Heb ep 1 en 2 gekeken van Season 1. Ik vind het een vaaaaaaage serie.. gewoon raar. Raar geacteerd ook.
Is het uberhaupt wel serieus bedoeld.Of moet je gewoon liefhebber zijn van zulk soort series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zn surinaams zouden ze zeggen: kiessiemoi! (eigen schuld, goed voor je)quote:
Volgens mij is dit ook in de trailer van het hele seizoen te zien!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Jason is neergeschoten met een paintball pistool
Oh, ik kijk de trailers nooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:13 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook in de trailer van het hele seizoen te zien!
(die een paar pagina's terug is gepost)
Eerlijk gezegd wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha nouja dat zal inderdaad wel. Maar kwam het op jullie niet weird over de eerste episodes?
Lafayettequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Empathologica het volgende:
Oooh ik hou van Lafayette!
Tara: "Excuse you. It says "ladies" on that door."
Lafayette: "So what you skank ho's doin' in here?"
Tara: "Watch yourself, bitch."
Lafette: "I am. And I's is gorgeous."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |