Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin me er juist aan te ergeren merkte ik de laatste aflevering op
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:30 schreef Empathologica het volgende:
Ik vind Bill z'n Sookie eerder klinken als Suckeh dus in het begin ook flink om lopen gniffelen
Dat is een heeele boel wat er nog gaat gebeuren!quote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe preview voor de rest van het seizoen![]()
Nou je het zegtquote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is dat trouwens Eric met Sookie op 1:23? Lijkt er wel op
Inderdaad ja!!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is dat trouwens Eric met Sookie op 1:23? Lijkt er wel op
Whoooooow, daar staat idd nog een hoop actie aan te komen!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:55 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Dat is een heeele boel wat er nog gaat gebeuren!
Ik heb nog nooit zo'n chaotische trailer gezien
Nou volgens mij niet exact volgens de boeken..quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef Empathologica het volgende:
Oeeh vette trailer! Wel heel druk hehe.
@ Duizendpootje; Moet je de boeken lezen! Ik neem aan dat het wel op dezelfde manier verfilmd wordt.
Of juist niet want dan weet je wat er allemaal gaat gebeuren met Bill, Sookie, Eric etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oeps sorry!!![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Duizendpootje op 26-07-2009 21:53:20 ]
Ja dat blijkt in de traile rhierboven best duidelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:00 schreef Sorella het volgende:
Ik heb zo,n vermoeden dat die vrouw die in deel 5 op het laatst door de hotelgang liep, bill zijn maakster is.
En hoe snel heb je hem dan binnen? Ik ben geen expert met dat soort dingenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:05 schreef Schenkstroop het volgende:
muhaha ik haal meestal 1.2MB p/s met goed geseede ehh.. plantjes.
Ik download makkelijk @ 3.5 mb/s altijd met torrents en episodes van 350 mb zijn binnen anderhalve minuut binnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Empathologica het volgende:
Lang leve nieuwsgroepenContinu 1,5mbs
dus die had ik in 10 minuutjes ofzo.
Heb alleen nog geen zin om te kijken (de schande!) vanwege privé shit dat ik m'n kop er toch niet bij kan houden.
Hmm.. orgie? Dan moet je deze nieuwste aflevering maar niet gaan kijkenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Jnk18 het volgende:
Orgy bitch moet oprotten.. voegt niet veel toe op het moment.. totaal geen spanning.
Uhm daar ging mijn post juist over, had de ep vanmorgen al gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef DJKoster het volgende:
private tracker![]()
De 720p versie (1,5GB) binnen 10 minuutjes
Vanochtend al
[..]
Hmm.. orgie? Dan moet je deze nieuwste aflevering maar niet gaan kijken
Spoilerplaatje:
http://nl.tinypic.com/r/spg6xt/3
![]()
quote:Ik hoorde gister van een vriendin dat de acteurs die Bill en Sookeeeh spelen in het echt een relatie met elkaar hebben.. Lijkt me toch raar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |