Nou dan geeft ie toch ook goed de inhoud weer?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:58 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf het een duffe poster/logo vinden. Geeft wel meteen lekker weer daar het vooral om seks gaat.
Sookie's reactie op het feit dat Sam een shapeshifter isquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FipoToch niet.
Waar slaat de TT op? Ik kan hem ff niet plaatsen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:50 schreef Killjoy het volgende:
Dat we nog maar lang van de serie mogen genieten
Na 3 of wat afleveringen kregen ze groen licht voor een 2e seizoen. Een 3e weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef dapluiz het volgende:
Er waren zowiezo al 2 extra seizoen besteld toch ? Of was dat nou dexter ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Heb je afgelopen aflevering niet gezien dan?quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
ik vind het een beetje langdradig worden....
quote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef Salamander het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat de vrouw die Tara uit de cel kwam halen degene is die met d`r zwijn naakt op de weg stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Nee toch? Het is al avond als ze naar "huis" gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Cairon het volgende:
zien we haar niet in het volle daglicht?
Yep.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:03 schreef Merkie het volgende:
René was toch degene op die picca van Drew Marshall?
Ik kan me niet voorstellen dat NIEMAND daar op ingaat na twee weken.quote:Op maandag 24 november 2008 22:04 schreef dapluiz het volgende:
Dat zei Bill toch ? "I fed..." Dus volgens mij heeft ie LaFayette leeggedronken ofzo
Misschien heeft hij geveinsd dat hij heeft gedronken van een van die zwijntjes die daar altijd met blote dames ronddartelen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat NIEMAND daar op ingaat na twee weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |