Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin me er juist aan te ergeren merkte ik de laatste aflevering op
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:30 schreef Empathologica het volgende:
Ik vind Bill z'n Sookie eerder klinken als Suckeh dus in het begin ook flink om lopen gniffelen
Dat is een heeele boel wat er nog gaat gebeuren!quote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe preview voor de rest van het seizoen![]()
Nou je het zegtquote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is dat trouwens Eric met Sookie op 1:23? Lijkt er wel op
Inderdaad ja!!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is dat trouwens Eric met Sookie op 1:23? Lijkt er wel op
Whoooooow, daar staat idd nog een hoop actie aan te komen!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:55 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Dat is een heeele boel wat er nog gaat gebeuren!
Ik heb nog nooit zo'n chaotische trailer gezien
Nou volgens mij niet exact volgens de boeken..quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef Empathologica het volgende:
Oeeh vette trailer! Wel heel druk hehe.
@ Duizendpootje; Moet je de boeken lezen! Ik neem aan dat het wel op dezelfde manier verfilmd wordt.
Of juist niet want dan weet je wat er allemaal gaat gebeuren met Bill, Sookie, Eric etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oeps sorry!!![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Duizendpootje op 26-07-2009 21:53:20 ]
Ja dat blijkt in de traile rhierboven best duidelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:00 schreef Sorella het volgende:
Ik heb zo,n vermoeden dat die vrouw die in deel 5 op het laatst door de hotelgang liep, bill zijn maakster is.
En hoe snel heb je hem dan binnen? Ik ben geen expert met dat soort dingenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:05 schreef Schenkstroop het volgende:
muhaha ik haal meestal 1.2MB p/s met goed geseede ehh.. plantjes.
Ik download makkelijk @ 3.5 mb/s altijd met torrents en episodes van 350 mb zijn binnen anderhalve minuut binnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Empathologica het volgende:
Lang leve nieuwsgroepenContinu 1,5mbs
dus die had ik in 10 minuutjes ofzo.
Heb alleen nog geen zin om te kijken (de schande!) vanwege privé shit dat ik m'n kop er toch niet bij kan houden.
Hmm.. orgie? Dan moet je deze nieuwste aflevering maar niet gaan kijkenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Jnk18 het volgende:
Orgy bitch moet oprotten.. voegt niet veel toe op het moment.. totaal geen spanning.
Uhm daar ging mijn post juist over, had de ep vanmorgen al gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef DJKoster het volgende:
private tracker![]()
De 720p versie (1,5GB) binnen 10 minuutjes
Vanochtend al
[..]
Hmm.. orgie? Dan moet je deze nieuwste aflevering maar niet gaan kijken
Spoilerplaatje:
http://nl.tinypic.com/r/spg6xt/3
![]()
quote:Ik hoorde gister van een vriendin dat de acteurs die Bill en Sookeeeh spelen in het echt een relatie met elkaar hebben.. Lijkt me toch raar hoor
Zooo is er 1 ongesteld ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef DJKoster het volgende:
Spoilerplaatje:
http://nl.tinypic.com/r/spg6xt/3
![]()
Dat leek mij ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat die maker van Bill onze Soooooooookie heeft verraden aan de kerk...
Ik denk dat hij zelf zwaar de lul is als die Steve achter z'n matennaaierij (quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu is de vraag of het Stackhouse is die zijn zusje gaat redden ala Commando
Die mogelijkheid kun je imo al afstrepen. Bills maker wist/weet namelijk nog niet wat Sookeh precies is. Terwijl de dominee al wel weet dat ze gedachten kan lezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat die maker van Bill onze Soooooooookie heeft verraden aan de kerk...
Dat had ik al gepost in het vorige topic heurquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef Duizendpootje het volgende:
oh mensen!
Ik kom net tot de ontdekking dat er een bekend True Blood lekkertje in deze clip speelt!
Had hem nog niet herkend hahaha :$
dude toen keek ik toch nog geen True Bloodquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik al gepost in het vorige topic heur.
slechte tvp
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Verhip het is maandag. ik kan weer een nieuwe aflevering dow.. uhh.. zien
hij is echt leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Empathologica het volgende:
Oooh ik hou van Lafayette!
Tara: "Excuse you. It says "ladies" on that door."
Lafayette: "So what you skank ho's doin' in here?"
Tara: "Watch yourself, bitch."
Lafette: "I am. And I's is gorgeous."
Waarom zou het niet serieus zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef Siral het volgende:
Heb ep 1 en 2 gekeken van Season 1. Ik vind het een vaaaaaaage serie.. gewoon raar. Raar geacteerd ook.
Is het uberhaupt wel serieus bedoeld.Of moet je gewoon liefhebber zijn van zulk soort series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zn surinaams zouden ze zeggen: kiessiemoi! (eigen schuld, goed voor je)quote:
Volgens mij is dit ook in de trailer van het hele seizoen te zien!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Jason is neergeschoten met een paintball pistool
Oh, ik kijk de trailers nooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:13 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook in de trailer van het hele seizoen te zien!
(die een paar pagina's terug is gepost)
Eerlijk gezegd wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha nouja dat zal inderdaad wel. Maar kwam het op jullie niet weird over de eerste episodes?
Lafayettequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Empathologica het volgende:
Oooh ik hou van Lafayette!
Tara: "Excuse you. It says "ladies" on that door."
Lafayette: "So what you skank ho's doin' in here?"
Tara: "Watch yourself, bitch."
Lafette: "I am. And I's is gorgeous."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |