Heb je x264 of xvid?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef rena het volgende:
Hij komt echt héél langzaam binnen vandaag, meer mensen die problemen hebben met eztv?Zit nu op 65% sinds vanmorgen 10 uur, normaal heb ik hem in een uurtje binnen
xvid, maar verder ben ik een amateur op dat gebiedquote:
Denk eerder dat ze aan het "eten" isquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef Richardfun het volgende:
Of heeft MaryAnn die queen al gepakt of zo, pre-emptive strike?
Ja dat dacht ik ook, ik verwachtte dat er ineens iemand halfdood op de grond zou vallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze aan het "eten" is
Dexter is nog altijd me favo, maar True Blood heeft Lost van de 2e plek geschoven!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vond het juist een vette aflevering.Het wordt steeds beter.Ik kan niet meer wachten.True Blood is echt mijn nummer één serie geworden.Juist omdat het zo gek en vaak af en toe is.
Bij mij is het juist andersom.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dexter is nog altijd me favo, maar True Blood heeft Lost van de 2e plek geschoven!![]()
Ook de ratings voor deze show is ongekend voor cable tv.
Dude...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef Merkie het volgende:
S04 van Angel. Het enige wat ik me herinner is dat ik steeds in slaap viel tijdens dat seizoen
.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef Zhenar het volgende:
Topaflevering, deed me denken aan seizoen 4 van Angel (dat ik wél goed vond)
Ik zou trouwens best een boner krijgen als de queen opeens Sarah Michelle Gellar blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede actrice vind ik.![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]Ken haar alleen van Pretty Persuasion...the evil bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede actrice vind ik.
. Oh en van Thirteen natuurlijk.
Ik dacht even dat het Bill's ex zou zijn, maar dat zou eigenlijk net zo lame zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:22 schreef wonderer het volgende:
Vind die queen wel een deus ex machina dingetje hoor... Of heb ik iets gemist en hebben ze het al eerder over haar gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |