Maryanne en Lafayette zijn beide geen vampiers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik was zo bang dat Tara die vlieg dood zou slaan![]()
Lafayette zou in principe onkwetsbaar moeten zijn voor Maryanne als vampier toch?
jaja de oude neger-stereotypen zijn nogsteeds leuk. blablabla...ik heb het toch echt allemaal al gezien maar witten krijgen er maar geen genoeg van. Nog een keer aapje doe gek, rap, zing, dans! HAHAHA jij bent echt de man jij bent zo grappig HAHAHA!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Oh, ik dacht dat ze hem geturned hadden nadat ze hem gevangen genomen hadden
Leuk interview ook
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jaja de oude neger-stereotypen zijn nogsteeds leuk. blablabla...ik heb het toch echt allemaal al gezien maar witten krijgen er maar geen genoeg van. Nog een keer aapje doe gek, rap, zing, dans! HAHAHA jij bent echt de man jij bent zo grappig HAHAHA!![]()
waarom quoten watte watte.. mee eens of wat?quote:
Ben het roerend met je eens, denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
waarom quoten watte watte.. mee eens of wat?
In het boek is het heel anders en zit er een motivatie achter. Godrick is in het boek ook een "oude" en dus machtige vampier. Maar ... hij heeft dingen uitgehaald waar men niet zo blij mee is (zelfs in de vampierenscene). Hij kan daar blijkbaar niet meer mee overweg en had zich daarom zelf "aangegeven" bij de religieuze freaks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:00 schreef planethugo het volgende:
weer genoten gisteren. Het verhaal met Maryann gaat eindelijk eens flink los. Vond die Godric verhaallijn maar matig, had gedacht dat ie nog heel wat van plan was maar hij gaat op een dak staan en weg is ie
Dank voor de toelichtingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:07 schreef drexciya het volgende:
[..]
In het boek is het heel anders en zit er een motivatie achter. Godrick is in het boek ook een "oude" en dus machtige vampier. Maar ... hij heeft dingen uitgehaald waar men niet zo blij mee is (zelfs in de vampierenscene). Hij kan daar blijkbaar niet meer mee overweg en had zich daarom zelf "aangegeven" bij de religieuze freaks.
Ik kan me voorstellen dat men hier wat aanpassingen voor heeft gemaakt in de serie. Dit maakt het alleen wat lastig om bepaalde acties logisch te maken in de context van de serie. Sowieso wijkt men her en der nogal af van het boek, maar dat zie ik eerder als positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het boek het verhaal van Mayann.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef rena het volgende:
Het is weer maandagIk ben heel benieuwd, volgens mij wordt dit echt een spannende aflevering
Via EZTV was hij om 6 uur vanochtend binnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef rena het volgende:
Hij komt echt héél langzaam binnen vandaag, meer mensen die problemen hebben met eztv?Zit nu op 65% sinds vanmorgen 10 uur, normaal heb ik hem in een uurtje binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |