Die sheriffs zijn per staat meen ik dus een soort gouverneur.... en daarboven staat dan een queen en dat zal dan wel de queen der vampieren van Noord-Amerika zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de vampier-hiërarchie wordt er niet duidelijker op: eerst al die sherrifs, maar nu ook opeens een koningin. Wat krijgen we volgend seizoen, hogepriesters en kapiteins?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Hier een foto van de vampire queen. Uiteraard in spoiler:TietuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat ze de natuurlijke tegenpool van Marianne is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:51 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou eigenlijk Sookies nieuwe power zijn? En over haar powers gesproken... hoe zit het eigenlijk met de telekinese waar ze in de pilot over leek te beschikken?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Hier een foto van de vampire queen. Uiteraard in spoiler:Hier wordt ie niet geladen in spoiler.. maar direct zichtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:True Blood Meets True Life in the Finale: Watch out for a special cameo from the author of the original book series, Charlaine Harris. According to Anna, now that it is no longer true to the plot of the books, Charlaine loves the suspense when she watches the show.
Anne Rice crossoverquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:45 schreef Salamander het volgende: Wel apart dat Bill als redelijk jonge vampier zo bekend is met de Queen. Al die tegels binnen in haar huis deden me een beetje aan Egypte denken. Of ligt dat aan mij?
Nou ja, in combinatie met Bacchus wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:57 schreef Salamander het volgende:
Dat zou dan weer niet zo logisch zijn geloof ik. Misschien vergis ik me wel, ik roep ook maar wat.
Oh, dat was ook maar een grapje, vanwege die Egyptische vampierkoningin uit Rice's boeken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:50 schreef Salamander het volgende:
Ik bedoelde de crossover. Ik geloof dat de schrijfster van True Blood ,de boeken dan, de stijl van Anne Rice niet zo geslaagd vond.
De stijl zou ook Romeins kunnen zijn. Ik ben verder geen kenner maar daar moest ik aan denken.
Als ik dan de plaatjes niet had gezien van de Queen zou ik denken aan een Egyptische Koningin uit de oudheid.
Maandag zullen we het weten.
er is er wel een ep geweest!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
De gewone stond ook nog niet klaar vanochtend
Er is er toch wel 1 geweest he?!STRESSS111!!11!!111Eine eine einz !!!
Een heel stuk minder dan in Prisonbreak en Heroes imho.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef keesjeislief het volgende:
Ik ben ook nogal 'hooked'. Ik vind seizoen 2 tot dusver wel wat minder dan seizoen 1. Er zitten wel erg veel gaten en toevallige oplossingen in het verhaal vind ik, en het broeierige en geile wat het eerste seizoen zo geniaal maakte is er een beetje af imho. Bijv. dat nieuwe roodharige vampiermeisje, dat had toch allemaal véél meedogenlozer en intenser gekund?. Ze is nu zo braafjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |