Is op zich wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik wilde net posten en toen ging ie dicht. Nou ja, bij wijze van tvp:
Ik pug alleen op m'n alt en dan leid ik de run vaak ook zelf. Geen gedoe met achievements, ik vraag gewoon een beetje geduld en een vriendelijke houding. Ik heb wel vaker mensen gekicked die gewoon heel vervelend liepen te doen (zoals schreeuwen dat iedereen [Epic] moet hebben etc), en dat maakt de run vaak een stuk plezieriger.
Oh en het is belangrijk om loot drama tot een minimum te beperken.
dat is net als een Discipline Priest levelen, anders maar wel leuk =Dquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:59 schreef aerodynamic het volgende:
Nu weer eens Horde gerolled. Tauren Druid is 42 en Balance. Toch wel eens leuk om als Balance te levellen, tegenover de Nelf die ik als Feral levelde.
tjah, als men zo begint the bitchen achteraf moeten ze niet zeggen "iedereen rollen die de mount wil" want natuurlijk rolled iedereen dan! -_-' Ik zou me niet eens schuldig voelen als ik hem zou winnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Loot drama's zijn altijd leuk![]()
Er gewoon langer over doen dan heel OS![]()
Het kan ook anders, voordat ik bij deze guild zat met 2 andere uit deze guild een run gedaan voor de Swift White Hawkstrider.
En jah hoor hij dropt, de gene die mij mee had gesleept zegt: Iedereen die hem wil hebben rollen.
Dan win je die roll en krijg je achteraf te horen dat ze al tijden aan het farmen waren daar. Whoops...
Nog aangeboden om een ticket aan te maken zodat de 2de in de roll die mount zou krijgen. Dat hoefde niet, zolang ik maar af en toe mee ging en een paar rondjes strat door.
Uiteindelijk had ze der paardje uit strat en was mijn "schuld" afgelost ook al was zij van mening dat die er niet was
Zo had ik idd ook geleveldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:41 schreef Laviathan het volgende:
[..]
dat is net als een Discipline Priest levelen, anders maar wel leuk =D
patch duurt nog week ik hoeveel maanden (zeg 2 voor het gemak), de 1e flying mount kost helemaal niks en kan je gewoon aanschaffen. Je Epic flyer zou je eventueel mee kunnen wachten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:41 schreef Thormodo het volgende:
Mijn shaman is inmiddels level 59, zit alleen nog even te denken of ik ga wachten op 3.2 met een flying mount door de Outlands is toch wel een stuk sneller.
Verder hebben wij helaas ook last van summerslack. Gisteren zouden we een raid hebben, yoggie en Iron Council hardmode moesten nog. Kwamen we 5 mensen te kort. En die raid zou ik eindelijk tier 8.5 shoulders krijgen (a.d.v. DKP)
.
Ik ben arm, qq, dus ik wacht wel rustig op 3.2, tenzij ik daarvoor al lvl 80 ben en mn engineering en mining op tenminste 300 heb. (zal dus wel zo gaan, want mn dk is nu al 75quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Laviathan het volgende:
[..]
patch duurt nog week ik hoeveel maanden (zeg 2 voor het gemak), de 1e flying mount kost helemaal niks en kan je gewoon aanschaffen. Je Epic flyer zou je eventueel mee kunnen wachten.
Muah ik denk dat die nog wel eerder komt. En met 150% rondvliegen is toch wat fijner dan met 60%(dan kan je net zo goed gaan lopen).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Laviathan het volgende:
[..]
patch duurt nog week ik hoeveel maanden (zeg 2 voor het gemak), de 1e flying mount kost helemaal niks en kan je gewoon aanschaffen. Je Epic flyer zou je eventueel mee kunnen wachten.
het is verder ook niet zo dat je van questen genoeg gold krijgt om er 1000 bij elkaar te rapen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik ben arm, qq, dus ik wacht wel rustig op 3.2, tenzij ik daarvoor al lvl 80 ben en mn engineering en mining op tenminste 300 heb. (zal dus wel zo gaan, want mn dk is nu al 75)
Mag ik vragen naar de spec?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef DjNivek het volgende:
Tja, als je snelheid wilt, moet je met RAF levelen. Ging mij gewoon om de lol. Shadow was te simpel en sprak me toch niet echt aan. Ik wilde toch healing gaan met m'n priest uiteindelijk, maar Holy heeft toch minder damage dan Disc, dus Disc was de goede tussenweg :p
pak alle "boost talents" en je komt een eind in de richtingquote:
netjes!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Toch een blue AQ mount te pakken teller staat nu op de 82
Whehe moet de rooie nog (#83) dan nog alle 100 token mounts van het tournament (dat maakt 88). En dan moet ik toch echt gaan zoeken. Heb geen drop mounts tho dus misschien MGT, ZG, Old Strat gaan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Laviathan het volgende:
[..]
netjes!
ik ben gestopt met collecten op 63 =)
heb alle AQ40 mounts though.
edit: 2man trash farmen tot de eerste boss voor mounts \o/
IOw ja bijna vergeten Halaa talkbuks (bijde) moet ik ook nog xD. En de CC hypogriphquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef Evertjan het volgende:
ben nu bijna 68 op me warrior en nog steeds bezig in nagrand zodra ik 68 ding ben ik gelijk weg uit Outland
heb je alle "oude" models al? (5 seals & 500g)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe moet de rooie nog (#83) dan nog alle 100 token mounts van het tournament (dat maakt 88). En dan moet ik toch echt gaan zoeken. Heb geen drop mounts tho dus misschien MGT, ZG, Old Strat gaan doen.
yup ow en het is 5 seals 400gquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:55 schreef Laviathan het volgende:
[..]
heb je alle "oude" models al? (5 seals & 500g)
ohja, reputation cut x)quote:
Yup en je kan ze pas kopen als je exalted met die stad bent dus je hebt het niet eens door dat ze eigenlijk 500g zijnquote:
Yup.. weg xDquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:12 schreef avotar het volgende:
Zondag een Zul'Aman guild run..
Daar hebben ze die mount toch uitgehaald he?
Vind altijd zo gemeen om andere mensen aan te wijzen voor hun fail! Als team ga je een instance in en dat willen veel pugs nog vergeten. Als de tank undergeared is dan moet de healer een stuk meer zijn werk doen. En het begint al helemaal drama te worden als er na 1 dead al gelijk mensen leaven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:42 schreef jagga het volgende:
Na eergisteren jammerlijk gefaald te hebben als tank in utgarde, gisteren nog eens gerespecced, en wat andere glyphs/troep gekocht op AH.
Wederom utgarde gedaan, en nu ging het verrassend goed
Er zat zelfs 1 member van de dag ervoor in, die na de laatste boss zei: Ziejwel? lag niet helemaal aan jou, die shaman was gewoon een debiel
Nu blijkt dat ik een van 2 tanks ben die op dit moment utgarde/nexus lvlrange is (met fatsoenlijke troep aan), het moment dat ze wisten dat ik toch een redelijke tank ben, kreeg ik whisper na whisper
Is best leuk, om te zien dat mensen persé jou mee willen nemen![]()
Heb welgeteld 2 normale quests kunnen doenvoor de rest alleen instances gerunned
je bedoelt die slimes na patchwork? Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doetquote:Heeft iemand voor mij een tip om levend voorbij de slimes in Naxx te komen (die in de gang voordat je bij Grobbulus komt)? Ik ga elke keer dood (en een guildmate ook). Waarschijnlijk heeft het met lag te maken, want ze zijn echt een stuk bij mij uit de buurt, maar elke keer weer ... heel irritant.
Probeer er achter aan te rennen.. (vlak erachter)quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand voor mij een tip om levend voorbij de slimes in Naxx te komen (die in de gang voordat je bij Grobbulus komt)? Ik ga elke keer dood (en een guildmate ook). Waarschijnlijk heeft het met lag te maken, want ze zijn echt een stuk bij mij uit de buurt, maar elke keer weer ... heel irritant.
Ik ging daar ook nooit dood met me rogue toenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand voor mij een tip om levend voorbij de slimes in Naxx te komen (die in de gang voordat je bij Grobbulus komt)? Ik ga elke keer dood (en een guildmate ook). Waarschijnlijk heeft het met lag te maken, want ze zijn echt een stuk bij mij uit de buurt, maar elke keer weer ... heel irritant.
dat filmpjequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Probeer er achter aan te rennen.. (vlak erachter)
Dus
--Blob---Blob--Blob--Jij--Blob
------Blob---Jij-Blob----Blob
-Jij Blob-> meerennen met dat beest.
--Blob-----Blob---- Blob--
Dus..
Zo doe ik het dus (de goede manier zeg maar) en toch iedere keer dood! Nog maar iets dichter er achteraan rennen, dan kan ik nmisschien de lag verslaan. Ik ben niet zo dom dat ik er dwars door heen ren, wat ik al zei, ik ren er door, slimes zijn echt een stuk van mij vandaan maar toch gebeurt het (bijna) elke keer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus
Dus..
Laat je naar de andere kant summonenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus (de goede manier zeg maar) en toch iedere keer dood! Nog maar iets dichter er achteraan rennen, dan kan ik nmisschien de lag verslaan. Ik ben niet zo dom dat ik er dwars door heen ren, wat ik al zei, ik ren er door, slimes zijn echt een stuk van mij vandaan maar toch gebeurt het (bijna) elke keer.
als het lag is en je gaat dood omdat je ze ontwijkt , probeer er dan doorheen te lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus (de goede manier zeg maar) en toch iedere keer dood! Nog maar iets dichter er achteraan rennen, dan kan ik nmisschien de lag verslaan. Ik ben niet zo dom dat ik er dwars door heen ren, wat ik al zei, ik ren er door, slimes zijn echt een stuk van mij vandaan maar toch gebeurt het (bijna) elke keer.
Het is in ieder geval NIET dat ik niet oplet, ik loop er echt met een meter (yard, whatever) vandaan doorheen. En ik loop ook niet te langzaam, want ik zet aspect of the cheetah altijd aan om hard te rennen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef dontcare het volgende:
[..]
als het lag is en je gaat dood omdat je ze ontwijkt , probeer er dan doorheen te lopen.
Als het echt lag is behoor je dan dus niet dood te gaan ^^
gok trouwens dat het geen lag is en je alsnog dood gaat though
Dat kun je seriues keer proberen. Als je dood gaat door ze niet aan te raken, dan moet je ze wel eens een keer aanraken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef dontcare het volgende:
[..]
als het lag is en je gaat dood omdat je ze ontwijkt , probeer er dan doorheen te lopen.
Als het echt lag is behoor je dan dus niet dood te gaan ^^
gok trouwens dat het geen lag is en je alsnog dood gaat though
niemand volgen, op je eigen manier en tempo door die rommel heen. ivm de latency naar de server.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Laviathan het volgende:
[..]
niemand volgen, op je eigen manier en tempo door die rommel heen. ivm de latency naar de server.
Vanacht tot 2m voor server shutdown door gequest kom ik gewoon 30k exp. te kort voor LV80 -_-'
Oh well, vanavond/vanacht Dragonblight maar afmaken dan (waarom kan m'n vriendin niet 3 dagen zonder me :/) =)
ik heb het gewoon beter opgelost.quote:
lol wij hebben zoveel meiden/vrouwen in de guild, en het is niet dat ze meer hulp krijgen als een andere guildiequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb het gewoon beter opgelost.
Die van mij speelt ook wow
(alleen omdat zij een meisje is krijgt zij meer hulp dan ikpuberende ventjes op ventrilo
)
Hier ook. Best wel irritant, want kon vandaag niet uitslapen omwille van werkzaamheden en dacht dus wel even WoW op te starten om 11:00. Vervolgens krijg je bericht dat het om 13:00 allemaal weer online komt en dan nu dit weer. Ach ja, tijd om die andere dingen nu te doen dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
van 11:00 naar 13:00 naar 15:00
IB4 17:00
Vorige week ook al, baggerserversquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Hier ook. Best wel irritant, want kon vandaag niet uitslapen omwille van werkzaamheden en dacht dus wel even WoW op te starten om 11:00. Vervolgens krijg je bericht dat het om 13:00 allemaal weer online komt en dan nu dit weer. Ach ja, tijd om die andere dingen nu te doen dan.
zit nu gewoon in gamequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Alweer maintenance tot 5 uur. Wtf is er toch man.
(ook al had ik dit wel een beetje verwacht)
We zijn daar serieus eens een keer gewiped met m'n vorige guild op 10man.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus
Dus..
SS is de moeilijkste server om bekend en goed to worden als het om PvP gaat. Het is ook ECHT een PvP server =)quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:15 schreef Granaatappel het volgende:
TVP.
Ik heb WoW gekocht en ga er mee beginnen.
Het wordt een Human Warlock op Stormscale PVP.
Ja daarom juist.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Laviathan het volgende:
[..]
SS is de moeilijkste server om bekend en goed to worden als het om PvP gaat. Het is ook ECHT een PvP server =)
Weet je misschien anders nog een leuke realm waar ze fanatiek PvP'en én raiden, die ook nog een leuke community heeft?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef Laviathan het volgende:
ik weet niet zeker wat het PvE aantal is op SS, je zou het hier even kunnen peilen natuurlijk =)
Ja lekker laggy weer... 5 min in loading screen, 30 secs voor quests.. mail versturen ook zo iets..quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ja hoor, is de server terug, maar is er weer enorme lag.
Net in WG duurde het 2 minuten voordat ik geressed werd en nu zie ik geen enkele npc. Net als vorige week dus, meer dan 12 uur maintenance en daarna is het alleen maar slechter dan voor die tijd.
mijn eigen server (Twisting Nether EU PvP) is qua Horde heel erg PvE gericht en er zijn wel wat goede arena teams die ons realm vertegenwoordigen. Niet al te lange queues als het gaat on BG's als ik mij niet vergis. balance: H1: A0.25 (1:4 voor Horde dus)quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Weet je misschien anders nog een leuke realm waar ze fanatiek PvP'en én raiden, die ook nog een leuke community heeft?
Mja, dat is ook niet leuk om in te beginnen. Natuurlijk, qua PvE is het awesome (vanuit de Horde kant), maar je komt vrijwel geen Alliance in het wild tegen, en om nou een Alliance te beginnen daar...>_>. Ik ben van TN af gegaan toen het nog redelijk was (nou ja, 'redelijk'), maar het is alleen maar achteruit gegaan als je naar de alliance kijkt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef Laviathan het volgende:
[..]
mijn eigen server (Twisting Nether EU PvP) is qua Horde heel erg PvE gericht en er zijn wel wat goede arena teams die ons realm vertegenwoordigen. Niet al te lange queues als het gaat on BG's als ik mij niet vergis. balance: H1: A0.25 (1:4 voor Horde dus)
Tis natuurlijk jou keuze, maar ik vind warlock het minst leuk om te levelen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:15 schreef Granaatappel het volgende:
TVP.
Ik heb WoW gekocht en ga er mee beginnen.
Het wordt een Human Warlock op Stormscale PVP.
~15k gold right there? ;pquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:05 schreef Laviathan het volgende:
zooo, net even Dragonblight afgemaakt op m'n Death Knight én LV80 geworden in die zone.
Grizzly Hills
Zul'Drak
Sholazar Basin
Storm Peaks
Icecrown
nog te doen als het om quests gaat x)
lol! Is ie alweer normaal?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Enige tijd geleden een battleground gedaan. Ik was Beast Mastery gespecced en was vrolijk met mijn Trexje aan het rondhuppelen. Was de match afgelopen dus ik wou de portal uitrennen...
Veranderde mijn kleine dinootje door één of andere vage bug weer naar zijn oude formaat...!
Het resultaat was het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd het op 2k per zone.quote:
w00t? Waar is Fraps :xquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb helemaal niets met Arena'sVind af en toe een Battlegroundje leuk, maar vind Raids nog altijd het vetst!
Helemaal als we uren bezig zijn een baas te verslaan en dan uit-ein-de-lijk dit halen!
sowieso al 4k in Icecrown... laatst een keer middagje bezig geweest daarquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:12 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik houd het op 2k per zone.
Ik zal wel meer binnen halen door het minen & herben dat ik nog kan doen =))
@VL: Duh, hier zijn we toch allemaal helden?
Hmm fijn om te weten, ik moet nog een epic flyer hebben en nog geld farmen, moet nog bijna alle quests in IceCrown, Storm Peaks en Zul'Drak, en nog enkele in Grizzly Hills en Sholazar Basin.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
sowieso al 4k in Icecrown... laatst een keer middagje bezig geweest daar
je krijgt echt bergen geld als je alle quests doet en zoveel mogelijk vendord (plate kiezen als je niks moet hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hmm fijn om te weten, ik moet nog een epic flyer hebben en nog geld farmen, moet nog bijna alle quests in IceCrown, Storm Peaks en Zul'Drak, en nog enkele in Grizzly Hills en Sholazar Basin.
Moet sowieso niets hebben, heb vorig weekend al een hoop quests liggen doen in Northrend, wil ze allemaal gedaan hebben, dit weekend weer lekker verder. Tevens zijn de quests best leuk om te doen en als lvl 80 met pvp gear erg makkelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:56 schreef Laviathan het volgende:
[..]
je krijgt echt bergen geld als je alle quests doet en zoveel mogelijk vendord (plate kiezen als je niks moet hebben)
als ik dat zou doen kan ik mijn doel niet bereikenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:39 schreef Evertjan het volgende:
meestal als ik lvl 80 ding met een toon dan stop ik gelijk met questen, op bepaalde dailys na dan zoals SoH quests en profession quests
Loremaster/the Seeker title? Of gewoon een hoop geld hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:21 schreef Laviathan het volgende:
[..]
als ik dat zou doen kan ik mijn doel niet bereiken
Loremaster =)quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Loremaster/the Seeker title? Of gewoon een hoop geld hebben?
Title waar iedereen wel respect voor heeft. Je kunt wel nolifer oid als tegenargument hebben, maar dat is hoogstwaarschijnlijk jaloezie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:44 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Loremaster =)
The Seeker haal ik hopelijk in de tussentijd ook; Loremaster is het doel
tsjah, het is wel voor mensen die graag questen en/of tijd over hebben omdat ze niks te doen hebben :pquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Title waar iedereen wel respect voor heeft. Je kunt wel nolifer oid als tegenargument hebben, maar dat is hoogstwaarschijnlijk jaloezie.
No life, dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef Laviathan het volgende:
[..]
tsjah, het is wel voor mensen die graag questen en/of tijd over hebben omdat ze niks te doen hebben :p
Mwoah ik vind van niet. In tegenstelling tot raiden kan je het doen wanneer je het wil. Je kan bij wijze van spreken 5 quests in Kalimdor op één dag doen, en heel sociaal level hebben. Okéé, het zal dan wel jaren duren voordat de titel er is, maar toch.quote:
Exalted zijn met alle 5 de originele facties.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe krijg je ambassador dan?![]()
Enigste title die ik nog steeds draag is Hand of Adolf
Kalimdor zal je dan iig niet halen, mits je jezelf weer Neutral maakt =)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:00 schreef Blistering het volgende:
Wil ook nog altijd Loremaster doen. Maar vind het zo fucking saai om alle quests te doen in Kalimdor en EK. Northrend en Outlands heb ik al een tijdje gedaan.. Tevens kan ik sowieso Loremaster niet halen denk ik, omdat ik hated ben met steden als Everlook, Ratchet en Gadgetzan
.
Ik ken iemand die em al heeft, en het ziekste is dat het geen rogue is....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie die mannen die The Insane hebben bedacht al aan de koffie zitten in de kantine, lachen om de idioterie die ze nu weer hebben bedacht en zeker wetend dat (bijna) niemand dat gaat doen
Human Mage en Human DK (!!!) op Turalyon hebben em ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:53 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die em al heeft, en het ziekste is dat het geen rogue is....
Een Warrior bij mij in de guild was de eerste bij ons op de server met die Title (Twisting Nether PvP EU)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:53 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die em al heeft, en het ziekste is dat het geen rogue is....
Levelen gaat te snel totdat je in Northrend komt, maak je daar maar niet zo druk over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:49 schreef Blistering het volgende:
Fuck sake, het oude ''what to level'' dilemma staat weer eens voor de deur. Met het blik op de toekomst (Faction change ahoy!) is mogelijkheid er nu natuurlijk ook m'n Ally Mage/Rogue te lvlen! Beide 70.
Maar heb ook nog een zooi hordes.. 62 Shaman, 72 Warrior, 70 Hunter...
Leuke bijkomstigheid is dat ik maar voor 1 van die chars epic flyer kan betalen, terwijl ik ook nog een 80 Paladin heb die nog geen artisan riding heeft..
En dan is kiezen nog niet eens het grootste probleem, eerder het feit dat je amper in groepen komt als nieuw gedingde 80. En het lvlen van professions. Fuuu!
Alliance-zijnde zeg ik: Horde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:56 schreef OneWhoSighs het volgende:
Met wat kan ik het beste beginnen Horde of Alliance?
Waar?quote:
Omdat alle noobs aan Alliance-kant zitten.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat alle noobs aan Alliance-kant zitten.![]()
Ik denk dat ik na mijn ally DK nog een dk ga lvlen, maar dan op een horde server. DK is vrij imba, en ik wil toch echt eens kijken of horde nou echt zo anders is. Ik geloof er niet in en als DK hoef je niet te veel te lvlen dus das wel makkelijk om te loerenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:24 schreef Fir3fly het volgende:
Hangt ook sterk van de server af. Wat sexymofo zegt: doe wat goed voelt. Geldt ook voor class/race; niemand kan beslissen wat het beste voor jou is behalve jezelf.
For the record, ik heb 3 level 80's, 2 alliance en 1 horde.
Ik heb het op mijn server (hellscream) al een keer geprobeerd, maar mijn server is vooral ally, dus dat werkte gewoon niet. Als iemand nog een tip heeft voor een server met veel horde (of genoeg horde om met een alt in een guild te komen) hoor ik het graagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
Idd ik ben voor de grap een ally DK begonnen en net in Hellfire. Dat is echt al enorm anders.
/slapquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet niet als het toegestaan is om te vragen, zo niet verwijder dan maar.
Wat is de beste, betrouwbaarste en populairste private server?
Twisting Nether PvP EU.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:06 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn server (hellscream) al een keer geprobeerd, maar mijn server is vooral ally, dus dat werkte gewoon niet. Als iemand nog een tip heeft voor een server met veel horde (of genoeg horde om met een alt in een guild te komen) hoor ik het graag
Ik vind de chat in /g gewoon belangrijk, niet om boosts te scoren, maar om niet helemaal solo te zijn.
Gewoon 3 uurtjes op de spawn gaan zitten joh...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef Laviathan het volgende:
m'n boek spawned niet voor m'n Higher Learning achievement... dammit!
beetje gefrustreerd verder x)
Ik betaal alles met iDeal w.b.t WoW gerelateerde zaken, dus ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ga van server veranderen, is het mogelijk om met Ideal te betalen.
Kan allemaal met iDeal.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Namechange kon je niet met iDeal dacht ik, daar heb ik iig CC voor gebruikt.
Als je op private server gaat spelen weet je nooit waarom wow zo verslavend is. Zelfs als demo komt dit niet in de buurt van wat het moet zijn. Oke, de omgeving is hetzelfde, maar de sfeer erom heen is helemaal weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet niet als het toegestaan is om te vragen, zo niet verwijder dan maar.
Wat is de beste, betrouwbaarste en populairste private server?
Leuke user icon bij het verhaal....quote:Op zondag 26 juli 2009 09:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Als je op private server gaat spelen weet je nooit waarom wow zo verslavend is. Zelfs als demo komt dit niet in de buurt van wat het moet zijn. Oke, de omgeving is hetzelfde, maar de sfeer erom heen is helemaal weg.
9 van de 10 servers kun je ook nog binnen een dag op level 80 komen. Hierdoor weet je met god niet waar je mee bezig bent met je character. Je mist alle questlines en de meeste vrienden heb ik gemaakt met questen.
Wil je wow spelen? betaal dan maandelijks. Wil je niet maandelijks betalen? koop dan geen wow, maar een andere game.
het klopt wel wat hij zegt =)quote:
Idd private server zijn imho geen vervanging voor de real deal. Ben zelf nooit priv servers tegengekomen met de zelfde aantallen mensen online als een echte blizzard server.quote:
dat werkt ave rechts uiteindelijk. Zodra je een server dicht klapt kill je ook meteen de communitie die erop zit. Blizzard heeft overigens na de open transfers van de de Russen één of twee server dicht gegooid voor de eerste keer in zijn geschiedenis. Zolang het geld bij Activision-Blizzard beschikbaar is voor de huidige servers zullen ze open blijven (en mensen maar roepen voor nieuwe servers :/). Het aantal spelers op een server is onbekend overigens, als een server op low staat betekend dat niet dat er maar 1000 man op staat.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:45 schreef Nacalon het volgende:
Ik snap niet dat blizzard die low servers niet gewoon dichtgooit of samenvoegt en dan nog een nieuwe griekse server
Dat ja. Mensen blijven daar maar om schreeuwen. Ik weet nog steeds niet waarom.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:09 schreef Laviathan het volgende:
(en mensen maar roepen voor nieuwe servers :/).
same omdat er zat realms zijn waar je op can rollen/beginnen. Ook heeft een bestaand realm al een communitie (zowel positief als negatief).quote:Op zondag 26 juli 2009 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ja. Mensen blijven daar maar om schreeuwen. Ik weet nog steeds niet waarom.
Niet echt accuraat te noemen maar the next best thing: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.phpquote:Op zondag 26 juli 2009 13:09 schreef Laviathan het volgende:
[..]
dat werkt ave rechts uiteindelijk. Zodra je een server dicht klapt kill je ook meteen de communitie die erop zit. Blizzard heeft overigens na de open transfers van de de Russen één of twee server dicht gegooid voor de eerste keer in zijn geschiedenis. Zolang het geld bij Activision-Blizzard beschikbaar is voor de huidige servers zullen ze open blijven (en mensen maar roepen voor nieuwe servers :/). Het aantal spelers op een server is onbekend overigens, als een server op low staat betekend dat niet dat er maar 1000 man op staat.
klopt voor TN anders niet veel van :pquote:Op zondag 26 juli 2009 15:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet echt accuraat te noemen maar the next best thing: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php
Alliance, boot in SW pakken.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Als Horde: De zeppelin nemen rechts als je Orgrimmar uitloopt voor Borean Tundra. De linker zep tower in Tirisfal Glades voor Howling Fjord.
Als Alliance: Geen idee.
Wardrobe. Kan je gewoon je 2 sets mee opslaan en met een druk op de knop switchen.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
Weet iemand of er iets van een soort add-on bestaat om snel complete sets gear te switchen?
Zoals als dual spec talents zeg maar, aangezien mijn DK een pve blood build heeft, en een Frost/unholy build voor tanken (instances en zulks). Dat is een kwestie van even andere talent tree aanzetten.
Alleen ben ik daarna nog wel effe bezig al mijn defense gear aan te trekken (wat meestal kriskras in mijn bags zit)
Kan je frustratie snappen, want dat gevoel heb ik ook wel eens. Toch is het echt eerlijk. Jullie lieten hem in eerste instantie in de groep en heeft meegedaan met de fight. Hij heeft dus alle recht van rollen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:14 schreef VatosLoco het volgende:
Dit weekend ook eens Naxx gecleared op me paladin, crappy drops :s veel tank gear voor offspec en wat healinggear voor offspec (2 paladin's in de raid maar de tank pala had al alle gear) dropt er eindelijk een nice item voor me (Death's Bite van Kel'Thuzad) rolled er tevens een DK op dit wapen, een DK die voor de eerst keer mee was in Naxx, een DK die een dps output van 1K had in de raid (omdat hij nog veelal greens had) een DK die een paar uur eerder lvl 80 gedinged was, en hij wint de rollnu ben ik wel blij voor hem (is een guildie) maar ook wel weer lame, ik heb toen ik 80 was eerst me gear geupgrade, crafted gear gemaakt, hc gefarmed, ik ben continue mee aan het gaan met me pala op raids, tevens altijd meegegaan op me rogue, komt er iemand 1x mee omdat hij de plek moest opvullen (konden het ook zonder hem doen), dropt juist het enige item waarvan ik zeg ja die wil ik hebben, krijgt de DK hem
Gister tevens EoE gedaan, 4 try's, 4 whipes op phase 3. Hadden 7 guildies en 3 pugs, serieus die pugs, na elke try konden we wel weer nieuwe zoeken, 1x de tank, die deed 1 try, was 20 min afk, komt die terug, wij gewacht trouwens, zegt hij dat hij weg moet. Ben blij als de vakantie voorbij is kun je tenminste weer normaal raiden.
jep... je slaat je set op zoals je hem op dat moment aanhebt... je swapt een paar dingen en slaat dat weer op onder een andere set... geen probleem.. en je switcht zonder problemen.. als je het maar hebt zitten in tassen waar je bij kan op het moment van wisselen (dus zit een deel van je set in de bank, even zorgen dat je in de bank bent).quote:Op maandag 27 juli 2009 09:41 schreef jagga het volgende:
Is het met zon "wardrobe"addon of GUI instelling, ook mogelijk om slechts een paar dingen te "swappen"?
Of moeten het echt complete sets zijn? (ik ben mijn str-gear nog aan het verzamelen namelijk.)
ah helemaal duidelijkquote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef avotar het volgende:
[..]
jep... je slaat je set op zoals je hem op dat moment aanhebt... je swapt een paar dingen en slaat dat weer op onder een andere set... geen probleem.. en je switcht zonder problemen.. als je het maar hebt zitten in tassen waar je bij kan op het moment van wisselen (dus zit een deel van je set in de bank, even zorgen dat je in de bank bent).
Wen er maar aan, standaard in groups, ik merk het ook zovaak, ik tank wel eens geregeld een HC, mark netjes de mobs als ik in een pug zit, en toch gaan veel gasten vaak niet voor de skull, en dan zeuren als ik moeite heb om aggro te houden, dan ben ik een slechte tank, als ik verwacht dat ze de skull nuken zorg ik ook dat ik daar het meeste aggro op heb, op de rest heb ik ook aggro maar niet zoveel als op de skull, en zo nuke je alles netjes neer, en natuurlijk ligt het altijd aan de tank en healer, of de healer houd het niet bij, geen wonder als hij 4 man moet healen ipv 1 in een normale dungeon/hc. Ik ben er heel simpel in, als ik iemand heb die niet luisterd naar wat ik zeg in de raid/group dan kick ik hem, ik run ook nog wel eens spontaan met een guildie op me rogue, al heb ik dan een noob tank, ik luister naar die gast, die gast moet het leren en die gast is de tank, gaat dan ook zelden tot nooit fout zo.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
[..]
ah helemaal duidelijkdankje.
Gisteren voor het eerst echt ruzie (of nouja ruzie ) / woordenwisseling gehad met iemand anders.
Waar ik hem probeerde te overtuigen van het feit dat hij niet zon goede tank was als hijzelf dacht, beweerde hij proplayer te zijn, en ik moest mijn smoel houden, want ik was een noob(en het lag aan de healer, niet hem)
Dat nam de lol voor de instance wel weg, moet ik zeggen
Dit is de eerste keer dat ik zo iemand meemaak. het zal vast nog vaker gebeuren, maar in hoeverre is dit standaard? Standaard als in; komt dit echt vaak voor?
Of in Menethil Harbour de boot pakken die eerst naar darkshore ging.quote:
totaal niet druk maken om dps, dat verschilt toch bij iedereen en is geen maatstaf voor op dit lvl, varieerd heel erg door de gear, maar zoals ik al zei, niet druk om maken op dit lvlquote:Op maandag 27 juli 2009 12:35 schreef jagga het volgende:
Ik ben momenteel lvl 73 dk, en nu is mijn vraag: hoeveel dps zou ik ongeveer moeten doen?
En op hoeveel zou ik moeten zitten als ik 80 wordt, en dan normal dungeons ga runnen (ja eerst normal en daarna heroics toch? )
Ik zit momenteel op +/- 950 selfbuffed, over 1k instancebuffed. Maar ik kan het nergens mee vergelijken, en ik wil graag weten wat ik eventueel zou moet verbeteren
Ohja mijn armory:
mijn toon
Ik zie dat ik mijn defense gear nog aanheb, maargoed.
Dat is irritant idd. Maar ik heb als ik tank meestal zoiets van: You pull it, you tank it. Als ik een skull mark en de dps gaat als een idioot andere mobs doden, ga ik ook geen moeite doen om aggro terug te krijgen. Ik laat ze wel een paar keer doodgaan, leren ze vaak wel vanquote:Op maandag 27 juli 2009 12:10 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wen er maar aan, standaard in groups, ik merk het ook zovaak, ik tank wel eens geregeld een HC, mark netjes de mobs als ik in een pug zit, en toch gaan veel gasten vaak niet voor de skull, en dan zeuren als ik moeite heb om aggro te houden, dan ben ik een slechte tank, als ik verwacht dat ze de skull nuken zorg ik ook dat ik daar het meeste aggro op heb, op de rest heb ik ook aggro maar niet zoveel als op de skull, en zo nuke je alles netjes neer, en natuurlijk ligt het altijd aan de tank en healer, of de healer houd het niet bij, geen wonder als hij 4 man moet healen ipv 1 in een normale dungeon/hc. Ik ben er heel simpel in, als ik iemand heb die niet luisterd naar wat ik zeg in de raid/group dan kick ik hem, ik run ook nog wel eens spontaan met een guildie op me rogue, al heb ik dan een noob tank, ik luister naar die gast, die gast moet het leren en die gast is de tank, gaat dan ook zelden tot nooit fout zo.
Ach in wow zitten teveel individuele spelertjes (veelal kinderen) die menen alles te kunnen en nemen niets van anderen aan, zeuren continue aan je hoofd voor van alles alsof een kind van 12 om een snoepje zeurt bij z'n moeder, en eerlijk is eerlijk in 99 van de 100 gevallen zijn dat ook de types die raids en dungeon runs verkloten.
Andersomquote:Op maandag 27 juli 2009 12:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of in Menethil Harbour de boot pakken die eerst naar darkshore ging.
De boot van SW gaat naar Howling Fjord en die van Menethil naar Borean Tundra.
Net voa25 met emalon. Iedereen zegt de tactic te kunnen, maar toch blijft de helft van raid knallen op emalon wanneer add enraged. Gelijk note naar mijzelf om nooit meer te pugen in voa25quote:Ach in wow zitten teveel individuele spelertjes (veelal kinderen) die menen alles te kunnen en nemen niets van anderen aan, zeuren continue aan je hoofd voor van alles alsof een kind van 12 om een snoepje zeurt bij z'n moeder, en eerlijk is eerlijk in 99 van de 100 gevallen zijn dat ook de types die raids en dungeon runs verkloten.
Het zit standaard in je UI, als je op interface drukt, controls, en dan onderin 'Use Equipment Manager'quote:Op maandag 27 juli 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
Weet iemand of er iets van een soort add-on bestaat om snel complete sets gear te switchen?
Zoals als dual spec talents zeg maar, aangezien mijn DK een pve blood build heeft, en een Frost/unholy build voor tanken (instances en zulks). Dat is een kwestie van even andere talent tree aanzetten.
Alleen ben ik daarna nog wel effe bezig al mijn defense gear aan te trekken (wat meestal kriskras in mijn bags zit)
guildlaunch.comquote:Op maandag 27 juli 2009 13:52 schreef VatosLoco het volgende:
Ik wil trouwens een website en/of forum opzetten voor me guild, iemand hier ervaring mee? Of tips (welke hosting providor, kant en klare websites enz)?
Hoewel je lvl 70+ de 500 wel moet halen..quote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
totaal niet druk maken om dps, dat verschilt toch bij iedereen en is geen maatstaf voor op dit lvl, varieerd heel erg door de gear, maar zoals ik al zei, niet druk om maken op dit lvl
Als ik instance doe, en we hebben door een rits mobs geploegd, en ik zie dat dat lock hp nodig heeft doe ik altijd firstaidenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Hoewel je lvl 70+ de 500 wel moet halen..
Maar dan nog..
en nee.. vaak zijn vooral tanks niet erg gediend van suggesties.. hoe goed bedoelt ook.
en zeker in Pugs is dat gewoon erg lastig.
Als je met allemaal vreemden zit, kun je eigenlijk pas na de eerste paar pulls zien of het gaat werken.
Hoewel een whipe op pull 1 erg vervelend is natuurlijk... maar dat gebeurt..
Daarom blijf ik met m'n lock zeker de eerste paar pulls altijd net naast of achter de healer staan.. net in LoS ... keeps the healer happy and my gnomish ass alive
zeker omdat ik zo nu en dan best een healtje kan gebruiken bij het tappen..
warlocks kunnen een lifedrain doen om mana te krijgen. Schrok me als healer in het begin de pleuris wanneer een warlock opeens 3/4 van HP weg tapte. In het begin, wanneer gear weinig spirit/mp5 heeft, is niet zo handig en kost het de healer net zoveel mana. wanneer je full geared ben moet een warlock dit juist doen om snelheid d'r in te houden. Zo kan warlock zich focussen op dps/crits ipv spirit/mp5. Een healer heeft meestal genoeg mp5.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Als ik instance doe, en we hebben door een rits mobs geploegd, en ik zie dat dat lock hp nodig heeft doe ik altijd firstaiden
Weet eigenlijk niet waarom, automatisme denk ik, kan de healer blijven zitten voor mana en de lock is dan ook weer sneller klaar voor de volgende pull.
Mjah dat had ik dus ook toen ik tankte, met voor de eerste keer een lock in het team.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
warlocks kunnen een lifedrain doen om mana te krijgen. Schrok me als healer in het begin de pleuris wanneer een warlock opeens 3/4 van HP weg tapte. In het begin, wanneer gear weinig spirit/mp5 heeft, is niet zo handig en kost het de healer net zoveel mana. wanneer je full geared ben moet een warlock dit juist doen om snelheid d'r in te houden. Zo kan warlock zich focussen op dps/crits ipv spirit/mp5. Een healer heeft meestal genoeg mp5.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Metonae het volgende:
...Wtf vind ik nou weer op MMO-Champion.
[ afbeelding ]
SHARQIE! xD
Ik - healer zijnde - heb zoiets van 'Game mechanics' en HoT in advance wanneer de Warlock bijna geen mana meer heeft. Ik heb er echt geen problemen mee. Pure game mechanics.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben altijd bang om het te doen als warlock. Dat de healer dan denkt van: "Kerel, kap eens met mijn mana in te ruilen voor jouw mana".
En je kan jezelf ook dood lifetappen kwam ik eens achterquote:Life Tap (Rank 8)
Instant
Converts [1490 + SPI * 3] health into [1490 + SPI * 3] mana. Spirit increases quantity of health converted.
Absoluut niet doen! één van de beste spells van warlock (na de oooohhhh zooo onmisbare summoningstone)quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben altijd bang om het te doen als warlock. Dat de healer dan denkt van: "Kerel, kap eens met mijn mana in te ruilen voor jouw mana".
Nee, kan niet. Dan faalt de spell en krijg je 'Fizzled' oid midden bovenin in rode text. Hellfire daarintegen kan wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, Life Tap.
[..]
En je kan jezelf ook dood lifetappen kwam ik eens achter.
Veel Wintergrasp en battlegrounds doen. Heb je zo bij elkaar met een weekje tijd. En minimaal 10 arena matches per week voor ~300 arena points.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:37 schreef kakner het volgende:
Wat is tegenwoordig sneller? Je hateful epic gear bij elkaar grinden met honor points of een combinatie van honor points en arena points? 200+K honor voor de hele set lijkt me nogal veel
Een weekje lijkt me wel erg kort...quote:Op maandag 27 juli 2009 15:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Veel Wintergrasp en battlegrounds doen. Heb je zo bij elkaar met een weekje tijd. En minimaal 10 arena matches per week voor ~300 arena points.
edit: Beiden dus.
Yep. 261 voor 2v2, 303 voor 3v3 en 344 voor 5v5. Dat allemaal tot 1500 rating. Minimaal 10 arena matches per week in je team en als individu moet je minimaal 30% matches played hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:45 schreef kakner het volgende:
[..]
Een weekje lijkt me wel erg kort...
Maar je krijgt dus nog steeds arena points ook al verlies je dik?
Dus 261 punten als je 10 matches verliest? Lol als dat zo isquote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Yep. 261 voor 2v2, 303 voor 3v3 en 344 voor 5v5. Dat allemaal tot 1500 rating. Minimaal 10 arena matches per week in je team en als individu moet je minimaal 30% matches played hebben.
Als je 3000 hp hebt en voor 3000 hp tapped ga je dood, tap je voor 3001 dan nietquote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Dan faalt de spell en krijg je 'Fizzled' oid midden bovenin in rode text. Hellfire daarintegen kan wel.
Mjah ligt ook aan je rank hoeveel punten je krijgt. Zijn er veel mensen op je server dan krijg je minder als je alleen maar verliest. Maar rond de 200 punten voor 10 potjes per week verliezen is zeker niet onrealistischquote:Op maandag 27 juli 2009 15:57 schreef kakner het volgende:
[..]
Dus 261 punten als je 10 matches verliest? Lol als dat zo is
Oké thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
In Bloodhoof Village.
Oh Flying. In Shadowmoon Valley. Shadowmoon Village voor Horde, Wildhammer Stronghold voor ally. De mount verkoper staat er naast. Of je kan de skill trainen in Dalaran en dan de mount in SMV halen.
Helaas heeft 99% van de gehele Death Knight community niet meer dan een pinda in zijn/haar hersenpan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Wat mij trouwens echt woedend maakt, DK's die in een 1 vs 1 battle army of the dead gaan gebruiken. Fucking pussies.
en dan moeten het ook nog mages/locks zijn...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik moet kotsen van Human males met een ananaskop of een Dragonball Z kapsel!!!!!
kan beter, DP zit volgens mij niet in een 56/0/15 build hoewel ik me kan vergissen. kan me de tree picks even niet voor de geest halenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:39 schreef vogelkooi het volgende:
http://thottbot.com/?i=4101
Ow en : is dark pact en goede spell?
Voor de warlocks dan he.
yeah, zo ver was ik al, rofl.quote:
snap ik... -_-'quote:Op maandag 27 juli 2009 22:04 schreef Blistering het volgende:![]()
![]()
.
Vanavond Mimiron hardmode, 99% zeker een kill. Moet ik natuurlijk weer uitzitten. Alle tries ben je er bij, maar bij de uiteindelijke kill moet je uitzitten. Echt zo pissed kan ik daarom worden. Gelijk weer zin om te stoppen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Wat mij trouwens echt woedend maakt, DK's die in een 1 vs 1 battle army of the dead gaan gebruiken. Fucking pussies.
Daarom ook.. en daarnaast kan een warlock die een beetje weet hoe hij moet spelen het ongeveer wel plannen hoor wanneer en hoeveel hij tapt.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Oh, ik deed een keer in een instance per ongeluk op low hp een life tap en ging dood, maar blijkbaar was het iets anders wat me raakte dan.
En idd Ericjuh, ik doe het ook wel gewoon, warlocks zijn gewoon zo gemaakt dat het nodig is en ik heb glyph of life tap die me 20% spirit in spellpower geeft na een life tap, dus ook zeker een dps increase.
56(affliction)/0(demonology)/15(destruction)quote:
Glyph of Life Tap was imba met 4T7.5. met T8 is de glyph minder interressant. Voor Destro (0/13/55)+3 is Incinerate, Immolate & Conflagrate beter =)quote:Op maandag 27 juli 2009 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Oh, ik deed een keer in een instance per ongeluk op low hp een life tap en ging dood, maar blijkbaar was het iets anders wat me raakte dan.
En idd Ericjuh, ik doe het ook wel gewoon, warlocks zijn gewoon zo gemaakt dat het nodig is en ik heb glyph of life tap die me 20% spirit in spellpower geeft na een life tap, dus ook zeker een dps increase.
het is niet nodig, misschien na de buff (als het 40s wordt)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef avotar het volgende:
Binnen Meta/Ruin is het nog steeds erg prettig hoor..
Met die soulstone voorkomt die healer jou een run vanaf de graveyardquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:17 schreef avotar het volgende:
Daarom ook.. en daarnaast kan een warlock die een beetje weet hoe hij moet spelen het ongeveer wel plannen hoor wanneer en hoeveel hij tapt.
Ik krijg het 9 van de 10 zo gemikt dat ik precies oom ben bij de laatste bolt of soulfire (via m'n decimation proc) die ik kan afvuren op een boss.
En daarna is het gewoon weer vol tappen.. healtje erover heen en klaar... zeker boompjes hebben geen mana-issues.. dus zonde is het niet lijkt me...
En daarbij... de healer krijgt van mij een soulstone... daar mag best wat tegenover staan..
Vooral geen DK maken (maar dat kan je waarschijnlijk niet eens) en ook hunters, paladins en rogues zijn er vol op. Speel vooral wat je leuk vindt trouwens, als je goed bent ben je sowieso wel graag gezien in raids.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef Lange_Lex het volgende:
Ik zit er weer eens over te denken te gaan beginnen met de game.
Zijn er eigenlijk nog classes die zwaar nodig zijn in raid content ? (oftewel classes welke minder gespeeld worden dan anderen)
In onze guild is er een tekort aan holy priests, en die schijnen in Ulduar wel erg wenselijk te zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef Lange_Lex het volgende:
Ik zit er weer eens over te denken te gaan beginnen met de game.
Zijn er eigenlijk nog classes die zwaar nodig zijn in raid content ? (oftewel classes welke minder gespeeld worden dan anderen)
LT+Decimate op Gluthquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Mwehe of locks die gaan lifetappen een paar seconden voor de cyclone in eye of eternity.
Wat is er mis met een DK?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral geen DK maken (maar dat kan je waarschijnlijk niet eens) en ook hunters, paladins en rogues zijn er vol op. Speel vooral wat je leuk vindt trouwens, als je goed bent ben je sowieso wel graag gezien in raids.
Daar zijn er teveel van, ik heb er ook eentje die min of meer fatsoenlijk gegeared is. En ik heb de indruk dat ik "weet" wat ik doe met een DK.quote:
Hahaha, ja laatst idd ook een dk mee gehad in Utgarde Keep, die gast had leather shoulders aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Daar zijn er teveel van, ik heb er ook eentje die min of meer fatsoenlijk gegeared is. En ik heb de indruk dat ik "weet" wat ik doe met een DK.
Niet zoals laatst eentje die need op leather omdat de stats beter waren...
Als ik de hit kan verliezen wel, ja. Dat gaat alleen niet echt. En we zijn niet echt ergens in de buurt van Algalon 25.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
Toch heb ik op mijn retridin liever http://www.wowhead.com/?item=45599 dan die footpads of silence.
zoiets heet "meer mensen die badges krijgen"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ja kut is dat, ik verkocht ze eerst voor over 1000g en nu nog maar voor ongeveer de helft. Vuile undercutters.
Ja kom op, het is een heroic wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Net m'n eerste heroic getanked als beer. 29k hp met blood pact en priest buffmaar het ging goed. De healer zei dat ik niet echt moeilijk te healen was en had geen enkel probleem met threat.
Ik heb laatst met m'n paladin voor het eerst holy gespecced (blauw questgear en wat blauw uit heroics + 1 epic uit VOAquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik overschat het soms een beetje.
Ik heb 25k unbuffed, dat schrok de meeste mensen af, omdat het vrij laag is voor een beer, dus ging ik maar kitty dps-en. Alleen deze vonden het niet zo erg en het ging idd makkelijk.
Heb een diepgewortelde haat tegen alles wat me ooit gekilled heeftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:53 schreef jagga het volgende:
Er is hier wel een diepgewortelde haat jegens DK's niet?
*zet een streep door alle classes*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb een diepgewortelde haat tegen alles wat me ooit gekilled heeft
Dat is echt zo razend irritant..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:31 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik groups maak voor instances/heroics neem ik sowieso nooit DKs mee. 99% kans dat het een dikke noob is die niet weet wat ie doet.
Tis geen haat, maar keb toch gevoel dat DK's achter liggen op het kennen van hun char. Daarnaast is DK behoorlijk ingewikkeld. Mensen denken te snel dat ze DK's onder de knie hebben en gaan er mee lopen pimpen! Keb totaal niks tegen DK's.. één van de beste tanks die ik ken is een DK.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:53 schreef jagga het volgende:
Er is hier wel een diepgewortelde haat jegens DK's niet?
Je ranged wapen is het hoogste DPS eerst. Melee wapens alleen om de stats, aangezien je nooit hoort te melee-en als Hunter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik ben vorige week begonnen, heb een level 15 night elf hunter op Azuremyst (Aegnith is mijn naam)..
Alles gaat tot nu toe goed maar als ik twee wapens naast elkaar leg, hoe zie ik welke er beter is? Degene met hoogste DPS? of ander iets?
Dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je ranged wapen is het hoogste DPS eerst. Melee wapens alleen om de stats, aangezien je nooit hoort te melee-en als Hunter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |