Mag ik vragen naar de spec?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef DjNivek het volgende:
Tja, als je snelheid wilt, moet je met RAF levelen. Ging mij gewoon om de lol. Shadow was te simpel en sprak me toch niet echt aan. Ik wilde toch healing gaan met m'n priest uiteindelijk, maar Holy heeft toch minder damage dan Disc, dus Disc was de goede tussenweg :p
pak alle "boost talents" en je komt een eind in de richtingquote:
netjes!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Toch een blue AQ mount te pakken teller staat nu op de 82
Whehe moet de rooie nog (#83) dan nog alle 100 token mounts van het tournament (dat maakt 88). En dan moet ik toch echt gaan zoeken. Heb geen drop mounts tho dus misschien MGT, ZG, Old Strat gaan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Laviathan het volgende:
[..]
netjes!
ik ben gestopt met collecten op 63 =)
heb alle AQ40 mounts though.
edit: 2man trash farmen tot de eerste boss voor mounts \o/
IOw ja bijna vergeten Halaa talkbuks (bijde) moet ik ook nog xD. En de CC hypogriphquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef Evertjan het volgende:
ben nu bijna 68 op me warrior en nog steeds bezig in nagrand zodra ik 68 ding ben ik gelijk weg uit Outland
heb je alle "oude" models al? (5 seals & 500g)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe moet de rooie nog (#83) dan nog alle 100 token mounts van het tournament (dat maakt 88). En dan moet ik toch echt gaan zoeken. Heb geen drop mounts tho dus misschien MGT, ZG, Old Strat gaan doen.
yup ow en het is 5 seals 400gquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:55 schreef Laviathan het volgende:
[..]
heb je alle "oude" models al? (5 seals & 500g)
ohja, reputation cut x)quote:
Yup en je kan ze pas kopen als je exalted met die stad bent dus je hebt het niet eens door dat ze eigenlijk 500g zijnquote:
Yup.. weg xDquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:12 schreef avotar het volgende:
Zondag een Zul'Aman guild run..
Daar hebben ze die mount toch uitgehaald he?
Vind altijd zo gemeen om andere mensen aan te wijzen voor hun fail! Als team ga je een instance in en dat willen veel pugs nog vergeten. Als de tank undergeared is dan moet de healer een stuk meer zijn werk doen. En het begint al helemaal drama te worden als er na 1 dead al gelijk mensen leaven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:42 schreef jagga het volgende:
Na eergisteren jammerlijk gefaald te hebben als tank in utgarde, gisteren nog eens gerespecced, en wat andere glyphs/troep gekocht op AH.
Wederom utgarde gedaan, en nu ging het verrassend goed
Er zat zelfs 1 member van de dag ervoor in, die na de laatste boss zei: Ziejwel? lag niet helemaal aan jou, die shaman was gewoon een debiel
Nu blijkt dat ik een van 2 tanks ben die op dit moment utgarde/nexus lvlrange is (met fatsoenlijke troep aan), het moment dat ze wisten dat ik toch een redelijke tank ben, kreeg ik whisper na whisper
Is best leuk, om te zien dat mensen persé jou mee willen nemen![]()
Heb welgeteld 2 normale quests kunnen doenvoor de rest alleen instances gerunned
je bedoelt die slimes na patchwork? Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doetquote:Heeft iemand voor mij een tip om levend voorbij de slimes in Naxx te komen (die in de gang voordat je bij Grobbulus komt)? Ik ga elke keer dood (en een guildmate ook). Waarschijnlijk heeft het met lag te maken, want ze zijn echt een stuk bij mij uit de buurt, maar elke keer weer ... heel irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |