Is op zich wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik wilde net posten en toen ging ie dicht. Nou ja, bij wijze van tvp:
Ik pug alleen op m'n alt en dan leid ik de run vaak ook zelf. Geen gedoe met achievements, ik vraag gewoon een beetje geduld en een vriendelijke houding. Ik heb wel vaker mensen gekicked die gewoon heel vervelend liepen te doen (zoals schreeuwen dat iedereen [Epic] moet hebben etc), en dat maakt de run vaak een stuk plezieriger.
Oh en het is belangrijk om loot drama tot een minimum te beperken.
dat is net als een Discipline Priest levelen, anders maar wel leuk =Dquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:59 schreef aerodynamic het volgende:
Nu weer eens Horde gerolled. Tauren Druid is 42 en Balance. Toch wel eens leuk om als Balance te levellen, tegenover de Nelf die ik als Feral levelde.
tjah, als men zo begint the bitchen achteraf moeten ze niet zeggen "iedereen rollen die de mount wil" want natuurlijk rolled iedereen dan! -_-' Ik zou me niet eens schuldig voelen als ik hem zou winnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Loot drama's zijn altijd leuk![]()
Er gewoon langer over doen dan heel OS![]()
Het kan ook anders, voordat ik bij deze guild zat met 2 andere uit deze guild een run gedaan voor de Swift White Hawkstrider.
En jah hoor hij dropt, de gene die mij mee had gesleept zegt: Iedereen die hem wil hebben rollen.
Dan win je die roll en krijg je achteraf te horen dat ze al tijden aan het farmen waren daar. Whoops...
Nog aangeboden om een ticket aan te maken zodat de 2de in de roll die mount zou krijgen. Dat hoefde niet, zolang ik maar af en toe mee ging en een paar rondjes strat door.
Uiteindelijk had ze der paardje uit strat en was mijn "schuld" afgelost ook al was zij van mening dat die er niet was
Zo had ik idd ook geleveldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:41 schreef Laviathan het volgende:
[..]
dat is net als een Discipline Priest levelen, anders maar wel leuk =D
patch duurt nog week ik hoeveel maanden (zeg 2 voor het gemak), de 1e flying mount kost helemaal niks en kan je gewoon aanschaffen. Je Epic flyer zou je eventueel mee kunnen wachten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:41 schreef Thormodo het volgende:
Mijn shaman is inmiddels level 59, zit alleen nog even te denken of ik ga wachten op 3.2 met een flying mount door de Outlands is toch wel een stuk sneller.
Verder hebben wij helaas ook last van summerslack. Gisteren zouden we een raid hebben, yoggie en Iron Council hardmode moesten nog. Kwamen we 5 mensen te kort. En die raid zou ik eindelijk tier 8.5 shoulders krijgen (a.d.v. DKP)
.
Ik ben arm, qq, dus ik wacht wel rustig op 3.2, tenzij ik daarvoor al lvl 80 ben en mn engineering en mining op tenminste 300 heb. (zal dus wel zo gaan, want mn dk is nu al 75quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Laviathan het volgende:
[..]
patch duurt nog week ik hoeveel maanden (zeg 2 voor het gemak), de 1e flying mount kost helemaal niks en kan je gewoon aanschaffen. Je Epic flyer zou je eventueel mee kunnen wachten.
Muah ik denk dat die nog wel eerder komt. En met 150% rondvliegen is toch wat fijner dan met 60%(dan kan je net zo goed gaan lopen).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Laviathan het volgende:
[..]
patch duurt nog week ik hoeveel maanden (zeg 2 voor het gemak), de 1e flying mount kost helemaal niks en kan je gewoon aanschaffen. Je Epic flyer zou je eventueel mee kunnen wachten.
het is verder ook niet zo dat je van questen genoeg gold krijgt om er 1000 bij elkaar te rapen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik ben arm, qq, dus ik wacht wel rustig op 3.2, tenzij ik daarvoor al lvl 80 ben en mn engineering en mining op tenminste 300 heb. (zal dus wel zo gaan, want mn dk is nu al 75)
Mag ik vragen naar de spec?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef DjNivek het volgende:
Tja, als je snelheid wilt, moet je met RAF levelen. Ging mij gewoon om de lol. Shadow was te simpel en sprak me toch niet echt aan. Ik wilde toch healing gaan met m'n priest uiteindelijk, maar Holy heeft toch minder damage dan Disc, dus Disc was de goede tussenweg :p
pak alle "boost talents" en je komt een eind in de richtingquote:
netjes!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Toch een blue AQ mount te pakken teller staat nu op de 82
Whehe moet de rooie nog (#83) dan nog alle 100 token mounts van het tournament (dat maakt 88). En dan moet ik toch echt gaan zoeken. Heb geen drop mounts tho dus misschien MGT, ZG, Old Strat gaan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Laviathan het volgende:
[..]
netjes!
ik ben gestopt met collecten op 63 =)
heb alle AQ40 mounts though.
edit: 2man trash farmen tot de eerste boss voor mounts \o/
IOw ja bijna vergeten Halaa talkbuks (bijde) moet ik ook nog xD. En de CC hypogriphquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef Evertjan het volgende:
ben nu bijna 68 op me warrior en nog steeds bezig in nagrand zodra ik 68 ding ben ik gelijk weg uit Outland
heb je alle "oude" models al? (5 seals & 500g)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe moet de rooie nog (#83) dan nog alle 100 token mounts van het tournament (dat maakt 88). En dan moet ik toch echt gaan zoeken. Heb geen drop mounts tho dus misschien MGT, ZG, Old Strat gaan doen.
yup ow en het is 5 seals 400gquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:55 schreef Laviathan het volgende:
[..]
heb je alle "oude" models al? (5 seals & 500g)
ohja, reputation cut x)quote:
Yup en je kan ze pas kopen als je exalted met die stad bent dus je hebt het niet eens door dat ze eigenlijk 500g zijnquote:
Yup.. weg xDquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:12 schreef avotar het volgende:
Zondag een Zul'Aman guild run..
Daar hebben ze die mount toch uitgehaald he?
Vind altijd zo gemeen om andere mensen aan te wijzen voor hun fail! Als team ga je een instance in en dat willen veel pugs nog vergeten. Als de tank undergeared is dan moet de healer een stuk meer zijn werk doen. En het begint al helemaal drama te worden als er na 1 dead al gelijk mensen leaven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:42 schreef jagga het volgende:
Na eergisteren jammerlijk gefaald te hebben als tank in utgarde, gisteren nog eens gerespecced, en wat andere glyphs/troep gekocht op AH.
Wederom utgarde gedaan, en nu ging het verrassend goed
Er zat zelfs 1 member van de dag ervoor in, die na de laatste boss zei: Ziejwel? lag niet helemaal aan jou, die shaman was gewoon een debiel
Nu blijkt dat ik een van 2 tanks ben die op dit moment utgarde/nexus lvlrange is (met fatsoenlijke troep aan), het moment dat ze wisten dat ik toch een redelijke tank ben, kreeg ik whisper na whisper
Is best leuk, om te zien dat mensen persé jou mee willen nemen![]()
Heb welgeteld 2 normale quests kunnen doenvoor de rest alleen instances gerunned
je bedoelt die slimes na patchwork? Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doetquote:Heeft iemand voor mij een tip om levend voorbij de slimes in Naxx te komen (die in de gang voordat je bij Grobbulus komt)? Ik ga elke keer dood (en een guildmate ook). Waarschijnlijk heeft het met lag te maken, want ze zijn echt een stuk bij mij uit de buurt, maar elke keer weer ... heel irritant.
Probeer er achter aan te rennen.. (vlak erachter)quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand voor mij een tip om levend voorbij de slimes in Naxx te komen (die in de gang voordat je bij Grobbulus komt)? Ik ga elke keer dood (en een guildmate ook). Waarschijnlijk heeft het met lag te maken, want ze zijn echt een stuk bij mij uit de buurt, maar elke keer weer ... heel irritant.
Ik ging daar ook nooit dood met me rogue toenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand voor mij een tip om levend voorbij de slimes in Naxx te komen (die in de gang voordat je bij Grobbulus komt)? Ik ga elke keer dood (en een guildmate ook). Waarschijnlijk heeft het met lag te maken, want ze zijn echt een stuk bij mij uit de buurt, maar elke keer weer ... heel irritant.
dat filmpjequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Probeer er achter aan te rennen.. (vlak erachter)
Dus
--Blob---Blob--Blob--Jij--Blob
------Blob---Jij-Blob----Blob
-Jij Blob-> meerennen met dat beest.
--Blob-----Blob---- Blob--
Dus..
Zo doe ik het dus (de goede manier zeg maar) en toch iedere keer dood! Nog maar iets dichter er achteraan rennen, dan kan ik nmisschien de lag verslaan. Ik ben niet zo dom dat ik er dwars door heen ren, wat ik al zei, ik ren er door, slimes zijn echt een stuk van mij vandaan maar toch gebeurt het (bijna) elke keer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus
Dus..
Laat je naar de andere kant summonenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus (de goede manier zeg maar) en toch iedere keer dood! Nog maar iets dichter er achteraan rennen, dan kan ik nmisschien de lag verslaan. Ik ben niet zo dom dat ik er dwars door heen ren, wat ik al zei, ik ren er door, slimes zijn echt een stuk van mij vandaan maar toch gebeurt het (bijna) elke keer.
als het lag is en je gaat dood omdat je ze ontwijkt , probeer er dan doorheen te lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus (de goede manier zeg maar) en toch iedere keer dood! Nog maar iets dichter er achteraan rennen, dan kan ik nmisschien de lag verslaan. Ik ben niet zo dom dat ik er dwars door heen ren, wat ik al zei, ik ren er door, slimes zijn echt een stuk van mij vandaan maar toch gebeurt het (bijna) elke keer.
Het is in ieder geval NIET dat ik niet oplet, ik loop er echt met een meter (yard, whatever) vandaan doorheen. En ik loop ook niet te langzaam, want ik zet aspect of the cheetah altijd aan om hard te rennen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef dontcare het volgende:
[..]
als het lag is en je gaat dood omdat je ze ontwijkt , probeer er dan doorheen te lopen.
Als het echt lag is behoor je dan dus niet dood te gaan ^^
gok trouwens dat het geen lag is en je alsnog dood gaat though
Dat kun je seriues keer proberen. Als je dood gaat door ze niet aan te raken, dan moet je ze wel eens een keer aanraken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef dontcare het volgende:
[..]
als het lag is en je gaat dood omdat je ze ontwijkt , probeer er dan doorheen te lopen.
Als het echt lag is behoor je dan dus niet dood te gaan ^^
gok trouwens dat het geen lag is en je alsnog dood gaat though
niemand volgen, op je eigen manier en tempo door die rommel heen. ivm de latency naar de server.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Laviathan het volgende:
[..]
niemand volgen, op je eigen manier en tempo door die rommel heen. ivm de latency naar de server.
Vanacht tot 2m voor server shutdown door gequest kom ik gewoon 30k exp. te kort voor LV80 -_-'
Oh well, vanavond/vanacht Dragonblight maar afmaken dan (waarom kan m'n vriendin niet 3 dagen zonder me :/) =)
ik heb het gewoon beter opgelost.quote:
lol wij hebben zoveel meiden/vrouwen in de guild, en het is niet dat ze meer hulp krijgen als een andere guildiequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb het gewoon beter opgelost.
Die van mij speelt ook wow
(alleen omdat zij een meisje is krijgt zij meer hulp dan ikpuberende ventjes op ventrilo
)
Hier ook. Best wel irritant, want kon vandaag niet uitslapen omwille van werkzaamheden en dacht dus wel even WoW op te starten om 11:00. Vervolgens krijg je bericht dat het om 13:00 allemaal weer online komt en dan nu dit weer. Ach ja, tijd om die andere dingen nu te doen dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
van 11:00 naar 13:00 naar 15:00
IB4 17:00
Vorige week ook al, baggerserversquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Hier ook. Best wel irritant, want kon vandaag niet uitslapen omwille van werkzaamheden en dacht dus wel even WoW op te starten om 11:00. Vervolgens krijg je bericht dat het om 13:00 allemaal weer online komt en dan nu dit weer. Ach ja, tijd om die andere dingen nu te doen dan.
zit nu gewoon in gamequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Alweer maintenance tot 5 uur. Wtf is er toch man.
(ook al had ik dit wel een beetje verwacht)
We zijn daar serieus eens een keer gewiped met m'n vorige guild op 10man.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus
Dus..
SS is de moeilijkste server om bekend en goed to worden als het om PvP gaat. Het is ook ECHT een PvP server =)quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:15 schreef Granaatappel het volgende:
TVP.
Ik heb WoW gekocht en ga er mee beginnen.
Het wordt een Human Warlock op Stormscale PVP.
Ja daarom juist.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Laviathan het volgende:
[..]
SS is de moeilijkste server om bekend en goed to worden als het om PvP gaat. Het is ook ECHT een PvP server =)
Weet je misschien anders nog een leuke realm waar ze fanatiek PvP'en én raiden, die ook nog een leuke community heeft?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef Laviathan het volgende:
ik weet niet zeker wat het PvE aantal is op SS, je zou het hier even kunnen peilen natuurlijk =)
Ja lekker laggy weer... 5 min in loading screen, 30 secs voor quests.. mail versturen ook zo iets..quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ja hoor, is de server terug, maar is er weer enorme lag.
Net in WG duurde het 2 minuten voordat ik geressed werd en nu zie ik geen enkele npc. Net als vorige week dus, meer dan 12 uur maintenance en daarna is het alleen maar slechter dan voor die tijd.
mijn eigen server (Twisting Nether EU PvP) is qua Horde heel erg PvE gericht en er zijn wel wat goede arena teams die ons realm vertegenwoordigen. Niet al te lange queues als het gaat on BG's als ik mij niet vergis. balance: H1: A0.25 (1:4 voor Horde dus)quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Weet je misschien anders nog een leuke realm waar ze fanatiek PvP'en én raiden, die ook nog een leuke community heeft?
Mja, dat is ook niet leuk om in te beginnen. Natuurlijk, qua PvE is het awesome (vanuit de Horde kant), maar je komt vrijwel geen Alliance in het wild tegen, en om nou een Alliance te beginnen daar...>_>. Ik ben van TN af gegaan toen het nog redelijk was (nou ja, 'redelijk'), maar het is alleen maar achteruit gegaan als je naar de alliance kijkt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef Laviathan het volgende:
[..]
mijn eigen server (Twisting Nether EU PvP) is qua Horde heel erg PvE gericht en er zijn wel wat goede arena teams die ons realm vertegenwoordigen. Niet al te lange queues als het gaat on BG's als ik mij niet vergis. balance: H1: A0.25 (1:4 voor Horde dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |