Tis natuurlijk jou keuze, maar ik vind warlock het minst leuk om te levelen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:15 schreef Granaatappel het volgende:
TVP.
Ik heb WoW gekocht en ga er mee beginnen.
Het wordt een Human Warlock op Stormscale PVP.
~15k gold right there? ;pquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:05 schreef Laviathan het volgende:
zooo, net even Dragonblight afgemaakt op m'n Death Knight én LV80 geworden in die zone.
Grizzly Hills
Zul'Drak
Sholazar Basin
Storm Peaks
Icecrown
nog te doen als het om quests gaat x)
lol! Is ie alweer normaal?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Enige tijd geleden een battleground gedaan. Ik was Beast Mastery gespecced en was vrolijk met mijn Trexje aan het rondhuppelen. Was de match afgelopen dus ik wou de portal uitrennen...
Veranderde mijn kleine dinootje door één of andere vage bug weer naar zijn oude formaat...!
Het resultaat was het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd het op 2k per zone.quote:
w00t? Waar is Fraps :xquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb helemaal niets met Arena'sVind af en toe een Battlegroundje leuk, maar vind Raids nog altijd het vetst!
Helemaal als we uren bezig zijn een baas te verslaan en dan uit-ein-de-lijk dit halen!
sowieso al 4k in Icecrown... laatst een keer middagje bezig geweest daarquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:12 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik houd het op 2k per zone.
Ik zal wel meer binnen halen door het minen & herben dat ik nog kan doen =))
@VL: Duh, hier zijn we toch allemaal helden?
Hmm fijn om te weten, ik moet nog een epic flyer hebben en nog geld farmen, moet nog bijna alle quests in IceCrown, Storm Peaks en Zul'Drak, en nog enkele in Grizzly Hills en Sholazar Basin.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
sowieso al 4k in Icecrown... laatst een keer middagje bezig geweest daar
je krijgt echt bergen geld als je alle quests doet en zoveel mogelijk vendord (plate kiezen als je niks moet hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hmm fijn om te weten, ik moet nog een epic flyer hebben en nog geld farmen, moet nog bijna alle quests in IceCrown, Storm Peaks en Zul'Drak, en nog enkele in Grizzly Hills en Sholazar Basin.
Moet sowieso niets hebben, heb vorig weekend al een hoop quests liggen doen in Northrend, wil ze allemaal gedaan hebben, dit weekend weer lekker verder. Tevens zijn de quests best leuk om te doen en als lvl 80 met pvp gear erg makkelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:56 schreef Laviathan het volgende:
[..]
je krijgt echt bergen geld als je alle quests doet en zoveel mogelijk vendord (plate kiezen als je niks moet hebben)
als ik dat zou doen kan ik mijn doel niet bereikenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:39 schreef Evertjan het volgende:
meestal als ik lvl 80 ding met een toon dan stop ik gelijk met questen, op bepaalde dailys na dan zoals SoH quests en profession quests
Loremaster/the Seeker title? Of gewoon een hoop geld hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:21 schreef Laviathan het volgende:
[..]
als ik dat zou doen kan ik mijn doel niet bereiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |