quote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Metonae het volgende:
...Wtf vind ik nou weer op MMO-Champion.
[ afbeelding ]
SHARQIE! xD
Ik - healer zijnde - heb zoiets van 'Game mechanics' en HoT in advance wanneer de Warlock bijna geen mana meer heeft. Ik heb er echt geen problemen mee. Pure game mechanics.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben altijd bang om het te doen als warlock. Dat de healer dan denkt van: "Kerel, kap eens met mijn mana in te ruilen voor jouw mana".
En je kan jezelf ook dood lifetappen kwam ik eens achterquote:Life Tap (Rank 8)
Instant
Converts [1490 + SPI * 3] health into [1490 + SPI * 3] mana. Spirit increases quantity of health converted.
Absoluut niet doen! één van de beste spells van warlock (na de oooohhhh zooo onmisbare summoningstone)quote:Op maandag 27 juli 2009 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben altijd bang om het te doen als warlock. Dat de healer dan denkt van: "Kerel, kap eens met mijn mana in te ruilen voor jouw mana".
Nee, kan niet. Dan faalt de spell en krijg je 'Fizzled' oid midden bovenin in rode text. Hellfire daarintegen kan wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, Life Tap.
[..]
En je kan jezelf ook dood lifetappen kwam ik eens achter.
Veel Wintergrasp en battlegrounds doen. Heb je zo bij elkaar met een weekje tijd. En minimaal 10 arena matches per week voor ~300 arena points.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:37 schreef kakner het volgende:
Wat is tegenwoordig sneller? Je hateful epic gear bij elkaar grinden met honor points of een combinatie van honor points en arena points? 200+K honor voor de hele set lijkt me nogal veel
Een weekje lijkt me wel erg kort...quote:Op maandag 27 juli 2009 15:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Veel Wintergrasp en battlegrounds doen. Heb je zo bij elkaar met een weekje tijd. En minimaal 10 arena matches per week voor ~300 arena points.
edit: Beiden dus.
Yep. 261 voor 2v2, 303 voor 3v3 en 344 voor 5v5. Dat allemaal tot 1500 rating. Minimaal 10 arena matches per week in je team en als individu moet je minimaal 30% matches played hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:45 schreef kakner het volgende:
[..]
Een weekje lijkt me wel erg kort...
Maar je krijgt dus nog steeds arena points ook al verlies je dik?
Dus 261 punten als je 10 matches verliest? Lol als dat zo isquote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Yep. 261 voor 2v2, 303 voor 3v3 en 344 voor 5v5. Dat allemaal tot 1500 rating. Minimaal 10 arena matches per week in je team en als individu moet je minimaal 30% matches played hebben.
Als je 3000 hp hebt en voor 3000 hp tapped ga je dood, tap je voor 3001 dan nietquote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Dan faalt de spell en krijg je 'Fizzled' oid midden bovenin in rode text. Hellfire daarintegen kan wel.
Mjah ligt ook aan je rank hoeveel punten je krijgt. Zijn er veel mensen op je server dan krijg je minder als je alleen maar verliest. Maar rond de 200 punten voor 10 potjes per week verliezen is zeker niet onrealistischquote:Op maandag 27 juli 2009 15:57 schreef kakner het volgende:
[..]
Dus 261 punten als je 10 matches verliest? Lol als dat zo is
Oké thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
In Bloodhoof Village.
Oh Flying. In Shadowmoon Valley. Shadowmoon Village voor Horde, Wildhammer Stronghold voor ally. De mount verkoper staat er naast. Of je kan de skill trainen in Dalaran en dan de mount in SMV halen.
Helaas heeft 99% van de gehele Death Knight community niet meer dan een pinda in zijn/haar hersenpan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Wat mij trouwens echt woedend maakt, DK's die in een 1 vs 1 battle army of the dead gaan gebruiken. Fucking pussies.
en dan moeten het ook nog mages/locks zijn...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik moet kotsen van Human males met een ananaskop of een Dragonball Z kapsel!!!!!
kan beter, DP zit volgens mij niet in een 56/0/15 build hoewel ik me kan vergissen. kan me de tree picks even niet voor de geest halenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:39 schreef vogelkooi het volgende:
http://thottbot.com/?i=4101
Ow en : is dark pact en goede spell?
Voor de warlocks dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |