Oké thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
In Bloodhoof Village.
Oh Flying. In Shadowmoon Valley. Shadowmoon Village voor Horde, Wildhammer Stronghold voor ally. De mount verkoper staat er naast. Of je kan de skill trainen in Dalaran en dan de mount in SMV halen.
Helaas heeft 99% van de gehele Death Knight community niet meer dan een pinda in zijn/haar hersenpan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Wat mij trouwens echt woedend maakt, DK's die in een 1 vs 1 battle army of the dead gaan gebruiken. Fucking pussies.
en dan moeten het ook nog mages/locks zijn...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik moet kotsen van Human males met een ananaskop of een Dragonball Z kapsel!!!!!
kan beter, DP zit volgens mij niet in een 56/0/15 build hoewel ik me kan vergissen. kan me de tree picks even niet voor de geest halenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:39 schreef vogelkooi het volgende:
http://thottbot.com/?i=4101
Ow en : is dark pact en goede spell?
Voor de warlocks dan he.
yeah, zo ver was ik al, rofl.quote:
snap ik... -_-'quote:Op maandag 27 juli 2009 22:04 schreef Blistering het volgende:![]()
![]()
.
Vanavond Mimiron hardmode, 99% zeker een kill. Moet ik natuurlijk weer uitzitten. Alle tries ben je er bij, maar bij de uiteindelijke kill moet je uitzitten. Echt zo pissed kan ik daarom worden. Gelijk weer zin om te stoppen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Wat mij trouwens echt woedend maakt, DK's die in een 1 vs 1 battle army of the dead gaan gebruiken. Fucking pussies.
Daarom ook.. en daarnaast kan een warlock die een beetje weet hoe hij moet spelen het ongeveer wel plannen hoor wanneer en hoeveel hij tapt.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Oh, ik deed een keer in een instance per ongeluk op low hp een life tap en ging dood, maar blijkbaar was het iets anders wat me raakte dan.
En idd Ericjuh, ik doe het ook wel gewoon, warlocks zijn gewoon zo gemaakt dat het nodig is en ik heb glyph of life tap die me 20% spirit in spellpower geeft na een life tap, dus ook zeker een dps increase.
56(affliction)/0(demonology)/15(destruction)quote:
Glyph of Life Tap was imba met 4T7.5. met T8 is de glyph minder interressant. Voor Destro (0/13/55)+3 is Incinerate, Immolate & Conflagrate beter =)quote:Op maandag 27 juli 2009 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Oh, ik deed een keer in een instance per ongeluk op low hp een life tap en ging dood, maar blijkbaar was het iets anders wat me raakte dan.
En idd Ericjuh, ik doe het ook wel gewoon, warlocks zijn gewoon zo gemaakt dat het nodig is en ik heb glyph of life tap die me 20% spirit in spellpower geeft na een life tap, dus ook zeker een dps increase.
het is niet nodig, misschien na de buff (als het 40s wordt)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef avotar het volgende:
Binnen Meta/Ruin is het nog steeds erg prettig hoor..
Met die soulstone voorkomt die healer jou een run vanaf de graveyardquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:17 schreef avotar het volgende:
Daarom ook.. en daarnaast kan een warlock die een beetje weet hoe hij moet spelen het ongeveer wel plannen hoor wanneer en hoeveel hij tapt.
Ik krijg het 9 van de 10 zo gemikt dat ik precies oom ben bij de laatste bolt of soulfire (via m'n decimation proc) die ik kan afvuren op een boss.
En daarna is het gewoon weer vol tappen.. healtje erover heen en klaar... zeker boompjes hebben geen mana-issues.. dus zonde is het niet lijkt me...
En daarbij... de healer krijgt van mij een soulstone... daar mag best wat tegenover staan..
Vooral geen DK maken (maar dat kan je waarschijnlijk niet eens) en ook hunters, paladins en rogues zijn er vol op. Speel vooral wat je leuk vindt trouwens, als je goed bent ben je sowieso wel graag gezien in raids.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef Lange_Lex het volgende:
Ik zit er weer eens over te denken te gaan beginnen met de game.
Zijn er eigenlijk nog classes die zwaar nodig zijn in raid content ? (oftewel classes welke minder gespeeld worden dan anderen)
In onze guild is er een tekort aan holy priests, en die schijnen in Ulduar wel erg wenselijk te zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef Lange_Lex het volgende:
Ik zit er weer eens over te denken te gaan beginnen met de game.
Zijn er eigenlijk nog classes die zwaar nodig zijn in raid content ? (oftewel classes welke minder gespeeld worden dan anderen)
LT+Decimate op Gluthquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Mwehe of locks die gaan lifetappen een paar seconden voor de cyclone in eye of eternity.
Wat is er mis met een DK?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral geen DK maken (maar dat kan je waarschijnlijk niet eens) en ook hunters, paladins en rogues zijn er vol op. Speel vooral wat je leuk vindt trouwens, als je goed bent ben je sowieso wel graag gezien in raids.
Daar zijn er teveel van, ik heb er ook eentje die min of meer fatsoenlijk gegeared is. En ik heb de indruk dat ik "weet" wat ik doe met een DK.quote:
Hahaha, ja laatst idd ook een dk mee gehad in Utgarde Keep, die gast had leather shoulders aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Daar zijn er teveel van, ik heb er ook eentje die min of meer fatsoenlijk gegeared is. En ik heb de indruk dat ik "weet" wat ik doe met een DK.
Niet zoals laatst eentje die need op leather omdat de stats beter waren...
Als ik de hit kan verliezen wel, ja. Dat gaat alleen niet echt. En we zijn niet echt ergens in de buurt van Algalon 25.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
Toch heb ik op mijn retridin liever http://www.wowhead.com/?item=45599 dan die footpads of silence.
zoiets heet "meer mensen die badges krijgen"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ja kut is dat, ik verkocht ze eerst voor over 1000g en nu nog maar voor ongeveer de helft. Vuile undercutters.
Ja kom op, het is een heroic wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Net m'n eerste heroic getanked als beer. 29k hp met blood pact en priest buffmaar het ging goed. De healer zei dat ik niet echt moeilijk te healen was en had geen enkel probleem met threat.
Ik heb laatst met m'n paladin voor het eerst holy gespecced (blauw questgear en wat blauw uit heroics + 1 epic uit VOAquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik overschat het soms een beetje.
Ik heb 25k unbuffed, dat schrok de meeste mensen af, omdat het vrij laag is voor een beer, dus ging ik maar kitty dps-en. Alleen deze vonden het niet zo erg en het ging idd makkelijk.
Heb een diepgewortelde haat tegen alles wat me ooit gekilled heeftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:53 schreef jagga het volgende:
Er is hier wel een diepgewortelde haat jegens DK's niet?
*zet een streep door alle classes*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb een diepgewortelde haat tegen alles wat me ooit gekilled heeft
Dat is echt zo razend irritant..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:31 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik groups maak voor instances/heroics neem ik sowieso nooit DKs mee. 99% kans dat het een dikke noob is die niet weet wat ie doet.
Tis geen haat, maar keb toch gevoel dat DK's achter liggen op het kennen van hun char. Daarnaast is DK behoorlijk ingewikkeld. Mensen denken te snel dat ze DK's onder de knie hebben en gaan er mee lopen pimpen! Keb totaal niks tegen DK's.. één van de beste tanks die ik ken is een DK.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:53 schreef jagga het volgende:
Er is hier wel een diepgewortelde haat jegens DK's niet?
Je ranged wapen is het hoogste DPS eerst. Melee wapens alleen om de stats, aangezien je nooit hoort te melee-en als Hunter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik ben vorige week begonnen, heb een level 15 night elf hunter op Azuremyst (Aegnith is mijn naam)..
Alles gaat tot nu toe goed maar als ik twee wapens naast elkaar leg, hoe zie ik welke er beter is? Degene met hoogste DPS? of ander iets?
Dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je ranged wapen is het hoogste DPS eerst. Melee wapens alleen om de stats, aangezien je nooit hoort te melee-en als Hunter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |