Wardrobe. Kan je gewoon je 2 sets mee opslaan en met een druk op de knop switchen.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
Weet iemand of er iets van een soort add-on bestaat om snel complete sets gear te switchen?
Zoals als dual spec talents zeg maar, aangezien mijn DK een pve blood build heeft, en een Frost/unholy build voor tanken (instances en zulks). Dat is een kwestie van even andere talent tree aanzetten.
Alleen ben ik daarna nog wel effe bezig al mijn defense gear aan te trekken (wat meestal kriskras in mijn bags zit)
Kan je frustratie snappen, want dat gevoel heb ik ook wel eens. Toch is het echt eerlijk. Jullie lieten hem in eerste instantie in de groep en heeft meegedaan met de fight. Hij heeft dus alle recht van rollen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:14 schreef VatosLoco het volgende:
Dit weekend ook eens Naxx gecleared op me paladin, crappy drops :s veel tank gear voor offspec en wat healinggear voor offspec (2 paladin's in de raid maar de tank pala had al alle gear) dropt er eindelijk een nice item voor me (Death's Bite van Kel'Thuzad) rolled er tevens een DK op dit wapen, een DK die voor de eerst keer mee was in Naxx, een DK die een dps output van 1K had in de raid (omdat hij nog veelal greens had) een DK die een paar uur eerder lvl 80 gedinged was, en hij wint de rollnu ben ik wel blij voor hem (is een guildie) maar ook wel weer lame, ik heb toen ik 80 was eerst me gear geupgrade, crafted gear gemaakt, hc gefarmed, ik ben continue mee aan het gaan met me pala op raids, tevens altijd meegegaan op me rogue, komt er iemand 1x mee omdat hij de plek moest opvullen (konden het ook zonder hem doen), dropt juist het enige item waarvan ik zeg ja die wil ik hebben, krijgt de DK hem
Gister tevens EoE gedaan, 4 try's, 4 whipes op phase 3. Hadden 7 guildies en 3 pugs, serieus die pugs, na elke try konden we wel weer nieuwe zoeken, 1x de tank, die deed 1 try, was 20 min afk, komt die terug, wij gewacht trouwens, zegt hij dat hij weg moet. Ben blij als de vakantie voorbij is kun je tenminste weer normaal raiden.
jep... je slaat je set op zoals je hem op dat moment aanhebt... je swapt een paar dingen en slaat dat weer op onder een andere set... geen probleem.. en je switcht zonder problemen.. als je het maar hebt zitten in tassen waar je bij kan op het moment van wisselen (dus zit een deel van je set in de bank, even zorgen dat je in de bank bent).quote:Op maandag 27 juli 2009 09:41 schreef jagga het volgende:
Is het met zon "wardrobe"addon of GUI instelling, ook mogelijk om slechts een paar dingen te "swappen"?
Of moeten het echt complete sets zijn? (ik ben mijn str-gear nog aan het verzamelen namelijk.)
ah helemaal duidelijkquote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef avotar het volgende:
[..]
jep... je slaat je set op zoals je hem op dat moment aanhebt... je swapt een paar dingen en slaat dat weer op onder een andere set... geen probleem.. en je switcht zonder problemen.. als je het maar hebt zitten in tassen waar je bij kan op het moment van wisselen (dus zit een deel van je set in de bank, even zorgen dat je in de bank bent).
Wen er maar aan, standaard in groups, ik merk het ook zovaak, ik tank wel eens geregeld een HC, mark netjes de mobs als ik in een pug zit, en toch gaan veel gasten vaak niet voor de skull, en dan zeuren als ik moeite heb om aggro te houden, dan ben ik een slechte tank, als ik verwacht dat ze de skull nuken zorg ik ook dat ik daar het meeste aggro op heb, op de rest heb ik ook aggro maar niet zoveel als op de skull, en zo nuke je alles netjes neer, en natuurlijk ligt het altijd aan de tank en healer, of de healer houd het niet bij, geen wonder als hij 4 man moet healen ipv 1 in een normale dungeon/hc. Ik ben er heel simpel in, als ik iemand heb die niet luisterd naar wat ik zeg in de raid/group dan kick ik hem, ik run ook nog wel eens spontaan met een guildie op me rogue, al heb ik dan een noob tank, ik luister naar die gast, die gast moet het leren en die gast is de tank, gaat dan ook zelden tot nooit fout zo.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
[..]
ah helemaal duidelijkdankje.
Gisteren voor het eerst echt ruzie (of nouja ruzie ) / woordenwisseling gehad met iemand anders.
Waar ik hem probeerde te overtuigen van het feit dat hij niet zon goede tank was als hijzelf dacht, beweerde hij proplayer te zijn, en ik moest mijn smoel houden, want ik was een noob(en het lag aan de healer, niet hem)
Dat nam de lol voor de instance wel weg, moet ik zeggen
Dit is de eerste keer dat ik zo iemand meemaak. het zal vast nog vaker gebeuren, maar in hoeverre is dit standaard? Standaard als in; komt dit echt vaak voor?
Of in Menethil Harbour de boot pakken die eerst naar darkshore ging.quote:
totaal niet druk maken om dps, dat verschilt toch bij iedereen en is geen maatstaf voor op dit lvl, varieerd heel erg door de gear, maar zoals ik al zei, niet druk om maken op dit lvlquote:Op maandag 27 juli 2009 12:35 schreef jagga het volgende:
Ik ben momenteel lvl 73 dk, en nu is mijn vraag: hoeveel dps zou ik ongeveer moeten doen?
En op hoeveel zou ik moeten zitten als ik 80 wordt, en dan normal dungeons ga runnen (ja eerst normal en daarna heroics toch? )
Ik zit momenteel op +/- 950 selfbuffed, over 1k instancebuffed. Maar ik kan het nergens mee vergelijken, en ik wil graag weten wat ik eventueel zou moet verbeteren
Ohja mijn armory:
mijn toon
Ik zie dat ik mijn defense gear nog aanheb, maargoed.
Dat is irritant idd. Maar ik heb als ik tank meestal zoiets van: You pull it, you tank it. Als ik een skull mark en de dps gaat als een idioot andere mobs doden, ga ik ook geen moeite doen om aggro terug te krijgen. Ik laat ze wel een paar keer doodgaan, leren ze vaak wel vanquote:Op maandag 27 juli 2009 12:10 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wen er maar aan, standaard in groups, ik merk het ook zovaak, ik tank wel eens geregeld een HC, mark netjes de mobs als ik in een pug zit, en toch gaan veel gasten vaak niet voor de skull, en dan zeuren als ik moeite heb om aggro te houden, dan ben ik een slechte tank, als ik verwacht dat ze de skull nuken zorg ik ook dat ik daar het meeste aggro op heb, op de rest heb ik ook aggro maar niet zoveel als op de skull, en zo nuke je alles netjes neer, en natuurlijk ligt het altijd aan de tank en healer, of de healer houd het niet bij, geen wonder als hij 4 man moet healen ipv 1 in een normale dungeon/hc. Ik ben er heel simpel in, als ik iemand heb die niet luisterd naar wat ik zeg in de raid/group dan kick ik hem, ik run ook nog wel eens spontaan met een guildie op me rogue, al heb ik dan een noob tank, ik luister naar die gast, die gast moet het leren en die gast is de tank, gaat dan ook zelden tot nooit fout zo.
Ach in wow zitten teveel individuele spelertjes (veelal kinderen) die menen alles te kunnen en nemen niets van anderen aan, zeuren continue aan je hoofd voor van alles alsof een kind van 12 om een snoepje zeurt bij z'n moeder, en eerlijk is eerlijk in 99 van de 100 gevallen zijn dat ook de types die raids en dungeon runs verkloten.
Andersomquote:Op maandag 27 juli 2009 12:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of in Menethil Harbour de boot pakken die eerst naar darkshore ging.
De boot van SW gaat naar Howling Fjord en die van Menethil naar Borean Tundra.
Net voa25 met emalon. Iedereen zegt de tactic te kunnen, maar toch blijft de helft van raid knallen op emalon wanneer add enraged. Gelijk note naar mijzelf om nooit meer te pugen in voa25quote:Ach in wow zitten teveel individuele spelertjes (veelal kinderen) die menen alles te kunnen en nemen niets van anderen aan, zeuren continue aan je hoofd voor van alles alsof een kind van 12 om een snoepje zeurt bij z'n moeder, en eerlijk is eerlijk in 99 van de 100 gevallen zijn dat ook de types die raids en dungeon runs verkloten.
Het zit standaard in je UI, als je op interface drukt, controls, en dan onderin 'Use Equipment Manager'quote:Op maandag 27 juli 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
Weet iemand of er iets van een soort add-on bestaat om snel complete sets gear te switchen?
Zoals als dual spec talents zeg maar, aangezien mijn DK een pve blood build heeft, en een Frost/unholy build voor tanken (instances en zulks). Dat is een kwestie van even andere talent tree aanzetten.
Alleen ben ik daarna nog wel effe bezig al mijn defense gear aan te trekken (wat meestal kriskras in mijn bags zit)
guildlaunch.comquote:Op maandag 27 juli 2009 13:52 schreef VatosLoco het volgende:
Ik wil trouwens een website en/of forum opzetten voor me guild, iemand hier ervaring mee? Of tips (welke hosting providor, kant en klare websites enz)?
Hoewel je lvl 70+ de 500 wel moet halen..quote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
totaal niet druk maken om dps, dat verschilt toch bij iedereen en is geen maatstaf voor op dit lvl, varieerd heel erg door de gear, maar zoals ik al zei, niet druk om maken op dit lvl
Als ik instance doe, en we hebben door een rits mobs geploegd, en ik zie dat dat lock hp nodig heeft doe ik altijd firstaidenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Hoewel je lvl 70+ de 500 wel moet halen..
Maar dan nog..
en nee.. vaak zijn vooral tanks niet erg gediend van suggesties.. hoe goed bedoelt ook.
en zeker in Pugs is dat gewoon erg lastig.
Als je met allemaal vreemden zit, kun je eigenlijk pas na de eerste paar pulls zien of het gaat werken.
Hoewel een whipe op pull 1 erg vervelend is natuurlijk... maar dat gebeurt..
Daarom blijf ik met m'n lock zeker de eerste paar pulls altijd net naast of achter de healer staan.. net in LoS ... keeps the healer happy and my gnomish ass alive
zeker omdat ik zo nu en dan best een healtje kan gebruiken bij het tappen..
warlocks kunnen een lifedrain doen om mana te krijgen. Schrok me als healer in het begin de pleuris wanneer een warlock opeens 3/4 van HP weg tapte. In het begin, wanneer gear weinig spirit/mp5 heeft, is niet zo handig en kost het de healer net zoveel mana. wanneer je full geared ben moet een warlock dit juist doen om snelheid d'r in te houden. Zo kan warlock zich focussen op dps/crits ipv spirit/mp5. Een healer heeft meestal genoeg mp5.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Als ik instance doe, en we hebben door een rits mobs geploegd, en ik zie dat dat lock hp nodig heeft doe ik altijd firstaiden
Weet eigenlijk niet waarom, automatisme denk ik, kan de healer blijven zitten voor mana en de lock is dan ook weer sneller klaar voor de volgende pull.
Mjah dat had ik dus ook toen ik tankte, met voor de eerste keer een lock in het team.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
warlocks kunnen een lifedrain doen om mana te krijgen. Schrok me als healer in het begin de pleuris wanneer een warlock opeens 3/4 van HP weg tapte. In het begin, wanneer gear weinig spirit/mp5 heeft, is niet zo handig en kost het de healer net zoveel mana. wanneer je full geared ben moet een warlock dit juist doen om snelheid d'r in te houden. Zo kan warlock zich focussen op dps/crits ipv spirit/mp5. Een healer heeft meestal genoeg mp5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |