Loremaster =)quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Loremaster/the Seeker title? Of gewoon een hoop geld hebben?
Title waar iedereen wel respect voor heeft. Je kunt wel nolifer oid als tegenargument hebben, maar dat is hoogstwaarschijnlijk jaloezie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:44 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Loremaster =)
The Seeker haal ik hopelijk in de tussentijd ook; Loremaster is het doel
tsjah, het is wel voor mensen die graag questen en/of tijd over hebben omdat ze niks te doen hebben :pquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Title waar iedereen wel respect voor heeft. Je kunt wel nolifer oid als tegenargument hebben, maar dat is hoogstwaarschijnlijk jaloezie.
No life, dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef Laviathan het volgende:
[..]
tsjah, het is wel voor mensen die graag questen en/of tijd over hebben omdat ze niks te doen hebben :p
Mwoah ik vind van niet. In tegenstelling tot raiden kan je het doen wanneer je het wil. Je kan bij wijze van spreken 5 quests in Kalimdor op één dag doen, en heel sociaal level hebben. Okéé, het zal dan wel jaren duren voordat de titel er is, maar toch.quote:
Exalted zijn met alle 5 de originele facties.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe krijg je ambassador dan?![]()
Enigste title die ik nog steeds draag is Hand of Adolf
Kalimdor zal je dan iig niet halen, mits je jezelf weer Neutral maakt =)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:00 schreef Blistering het volgende:
Wil ook nog altijd Loremaster doen. Maar vind het zo fucking saai om alle quests te doen in Kalimdor en EK. Northrend en Outlands heb ik al een tijdje gedaan.. Tevens kan ik sowieso Loremaster niet halen denk ik, omdat ik hated ben met steden als Everlook, Ratchet en Gadgetzan
.
Ik ken iemand die em al heeft, en het ziekste is dat het geen rogue is....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie die mannen die The Insane hebben bedacht al aan de koffie zitten in de kantine, lachen om de idioterie die ze nu weer hebben bedacht en zeker wetend dat (bijna) niemand dat gaat doen
Human Mage en Human DK (!!!) op Turalyon hebben em ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:53 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die em al heeft, en het ziekste is dat het geen rogue is....
Een Warrior bij mij in de guild was de eerste bij ons op de server met die Title (Twisting Nether PvP EU)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:53 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die em al heeft, en het ziekste is dat het geen rogue is....
Levelen gaat te snel totdat je in Northrend komt, maak je daar maar niet zo druk over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:49 schreef Blistering het volgende:
Fuck sake, het oude ''what to level'' dilemma staat weer eens voor de deur. Met het blik op de toekomst (Faction change ahoy!) is mogelijkheid er nu natuurlijk ook m'n Ally Mage/Rogue te lvlen! Beide 70.
Maar heb ook nog een zooi hordes.. 62 Shaman, 72 Warrior, 70 Hunter...
Leuke bijkomstigheid is dat ik maar voor 1 van die chars epic flyer kan betalen, terwijl ik ook nog een 80 Paladin heb die nog geen artisan riding heeft..
En dan is kiezen nog niet eens het grootste probleem, eerder het feit dat je amper in groepen komt als nieuw gedingde 80. En het lvlen van professions. Fuuu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |