adem in adem uit... Oke ook hier nog even... Kan dit topic dicht of samengevoegd met de andere #29 en dan gezamelijk netjes weer naar SHO??quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vind ik toch ook wel afhankelijk van wie de boel betaald heeft hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat alle spullen van Jan waren zoals mama beweerde in dat interview.
Zij woonde toch ook al op zichzelf? Waar zijn die spullen gebleven dan?
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Volendam lijkt wat dat betreft volgens mij best wel op het dorp waar ik tegenwoordig woon.
Wij hebben hier ook geen homo's en allochtonen, mensen kijken je afkeurend aan en spreken een week niet tegen je als je de was op zondag buiten hangt, 'hokken' hoort niet en moeders blijven thuis bij de kinderen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee.... maar als ze bestaan dan hebben de moeders er van het zwaar dat er geen vrouw is die de was over neemt....
quote:
Begin hier gewoon heel moe van te raken. Prima, ik was de eerste die gilde dat wij dan ook naar VOL moesten. Echter Vol wordt niet gemodereerd waardoor het gewoon erger is dan ONZ!! En dan presteren ze het ook nog terwijl er al een #29 is in VOL om die van Annie er heen te slepen... En daarna de eerste te sluiten,. WEaar gewoon serieuze posts in stonden,... Hier nog niet... Echt de moderatie slaat echt nergens op.quote:
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.quote:
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef Ceehaa het volgende:
In Volendam is ook gewoon 1/10 homo hoor, net als in de rest van de wereld. Alleen zullen die arme schapen wat vaker nog in de kast zitten omdat de familie en buren het niet accepteren. Of is dit een vooroordeel van mij?
Nu ben ik de dader.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef laffer het volgende:
[..]
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.
en geloof me, ik hou niet zo van zuirpruimen zoals jij dus let op wat je post!
Maar hoe doen mama's van homo's dat dan als er geen vrouw komt om hun wasdiensten over te nemen??quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
Haha, wauw! Ja, sorry voor de vooroordelen hoor.. Ik weet duidelijk nog niet veel over Volendam.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
Dan doet 'het vrouwtje' van het stel de was.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar hoe doen mama's van homo's dat dan als er geen vrouw komt om hun wasdiensten over te nemen??
Ja die vinden dat hartstikke leuk ,zon wasje draaien....quote:Op zondag 19 juli 2009 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan doet 'het vrouwtje' van het stel de was.
Het blijven mannen hoor... ondanks dat ze van mannen houden.... Die kunnen weinig huishoudelijk als ze er niet mee opgevoed worden....quote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die vinden dat hartstikke leuk ,zon wasje draaien....
Stromend water waar zalm tegen in zwemt???quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
ik ben blij dat ik een week weg ga, ik ben nog nooit zo vaak vernederd en uitgescholden als vandaag,de kankers vliegen om je de oren,t huilen staat me nader dan t lachen af en toe...maar ik laat t vanaf nu links liggen dat zooitje ongeregeld,Ik vind dat mods verdomd weinig ingrijpen soms.
Waar ben je uitgescholden dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
ik ben blij dat ik een week weg ga, ik ben nog nooit zo vaak vernederd en uitgescholden als vandaag,de kankers vliegen om je de oren,t huilen staat me nader dan t lachen af en toe...maar ik laat t vanaf nu links liggen dat zooitje ongeregeld,Ik vind dat mods verdomd weinig ingrijpen soms.
ik Vol natuurlijk,waarom denk je nou dat ik zo tekeer ging over de moderatie??quote:
De vraag was aan Anniequote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik Vol natuurlijk,waarom denk je nou dat ik zo tekeer ging over de moderatie??
Het idee was leuk, uitwerking ver beneden peil....
Jeetje.je hoeft geen wasknijpers te kopen.handige tip als je op vakantie bent en wasknijpers bent vergetenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Even een vraagje n.a.v. de 'integratiecursus' van Yolanthe want het intrigeert me mateloos: worden die gedraaide waslijnen echt nog veel gebruikt in Volendam en zo ja, wat is het voordeel er van?
Waar dan Annie?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!quote:
en ik geef even antwoordquote:
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Lutser! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef laffer het volgende:
[..]
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.
en geloof me, ik hou niet zo van zuirpruimen zoals jij dus let op wat je post!
Ik ben het nog niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wij zijn blij met je hoor Annie!!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!
Op moment dat je iemand ziet schelden met kanker en weet ik veel tegen over Alle Volendammers dan weet je dat ze te ver gaan. En als je dan ook nog ziet dat moderatie alles laat gaan onder het mom van,... opstarten... Dan ben ik snel giftig.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.
Maar dat soort tijdelijke fora zijn altijd meer ONZ dan waar ze eigenlijk om gaan. Dat moet je met een korreltje zout nemen en je vooral niet persoonlijk aantrekken.
Gewoon posten in de topics die je wel leuk vindt en de rest links laten liggen.
Laat gaan schat.... Doe ik ook.... (voor de schermen)quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Luster! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!
Maar dat was toch niet hier,ik heb je heel de dag niet gezien hier .vanaf een uur of 12 Ik begrijp als je kwaad en verdrietig bent..als je domme opmerkingen heb moeten lezen die over verbrande mensen uit volendam gingen...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!
Daar hoef je hier niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd geen knijpers nodig...Hahaha ik heb van de week een nieuwe gekocht, hij was gebroken en me kleren lagen bij de buren ,maar buiten dat om is t zeer makkelijk, je draait er zo in, en als je iets netters ophangt doe je t wel met knijpers anders krijg je van die hangpunten, weet je onder aan je shirt.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Even een vraagje n.a.v. de 'integratiecursus' van Yolanthe want het intrigeert me mateloos: worden die gedraaide waslijnen echt nog veel gebruikt in Volendam en zo ja, wat is het voordeel er van?
Annie, ik vind je geweldigquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef static het volgende:
[..]
Daar hoef je hier niet bang voor te zijn.
Thanks!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Annie, ik vind je geweldig![]()
En blij dat we weer op "ons eigen plekkie" zitten![]()
Laat ze daar maar lekker in hun sop gaarkoken en probeer het je niet te veel aan te trekken
Jij hebt mij ook haast weggejaagd maar omdat je zo voor Annie opkomt vind ik je toch wel lievvquote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Lutser! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!
Nee tuurlijk niet hierquote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet hier,ik heb je heel de dag niet gezien hier .vanaf een uur of 12 Ik begrijp als je kwaad en verdrietig bent..als je domme opmerkingen heb moeten lezen die over verbrande mensen uit volendam gingen...![]()
![]()
Lieverd, ik heb je zo vaak gewezen op het cynisme van internet.. het is maar allemaal dollen.. Ik ben echt geen boemanquote:Op zondag 19 juli 2009 18:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook haast weggejaagd maar omdat je zo voor Annie opkomt vind ik je toch wel lievv![]()
Ik ga nog van je houdenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb je zo vaak gewezen op het cynisme van internet.. het is maar allemaal dollen.. Ik ben echt geen boeman
Het lijkt me zo lastig. Inderdaad wel handig als noodoplossing maar zeker als je ergens woont waar het veel waait lijkt me dat je nogal vaak je onderbroeken uit de tuin van de buren moet plukken.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja idd geen knijpers nodig...Hahaha ik heb van de week een nieuwe gekocht, hij was gebroken en me kleren lagen bij de buren ,maar buiten dat om is t zeer makkelijk, je draait er zo in, en als je iets netters ophangt doe je t wel met knijpers anders krijg je van die hangpunten, weet je onder aan je shirt.Niet lachen allemaal please!!
ik zat anders in VOL al te zoeken naar dit topic, moet ik toch in SHO zijn, verwarrendquote:Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef Nizno het volgende:
En dan gooien ze ook nog eens t topic dicht dat t eerst geopend was... SHO-moderatie was al niet alles... maar VOL is helemaal erg.
Heeft ie die dan?ik vond m erg snel geiirriteerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
Op zondag 19 juli 2009 @ 17:43 door laffer:
Topic verplaatst van forum "Soaps, Showbizz & Sterren" naar forum "Volendam"
Op zondag 19 juli 2009 @ 18:13 door laffer:
Topic verplaatst van forum "Volendam" naar forum "Soaps, Showbizz & Sterren"
Laffer heeft op z'n kloten gehad
Dat ligt eraan waar de weg is..quote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me zo lastig. Inderdaad wel handig als noodoplossing maar zeker als je ergens woont waar het veel waait lijkt me dat je nogal vaak je onderbroeken uit de tuin van de buren moet plukken.![]()
Is dat van klein naar groot hangen ook echt (als in: zo leer je het nog wel van je moeder) of is dat overdreven/mateloos ouderwets?
Vond dat zo stom in dat filmpje. Dan hangen juist je stringetjes bij de weg voor het hele dorp
Volgens mij ben ik de dader.... lees maar terug:quote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
Waarom denk je dat tiMMMMMM zoveel MMMMMs achter zn naam heeft... Anders onthoudt hij niet of het TiN of TiM is..... nu welquote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Anniebab het volgende:
Mijn spelling en grammatica doet Timmmm denken dat ik intellectueel niet rijkelijk bedeeld ben?.En stamt uit de inteelt....Wat is dat voor een gast ? Ik vind t nog wel meevallen met me spelling....Ik verwoord t wel eens anders dan jullie misschien ...maar ja die Drs.P vindt t maar niks .
Ja mooi in het zicht toch.... grote dingen bij je eigen raam zodat de straat daar geen last van heeft... en kleine dingen aan de straatkant zodat mensen er niet tegen aan kunnen lopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me zo lastig. Inderdaad wel handig als noodoplossing maar zeker als je ergens woont waar het veel waait lijkt me dat je nogal vaak je onderbroeken uit de tuin van de buren moet plukken.![]()
Is dat van klein naar groot hangen ook echt (als in: zo leer je het nog wel van je moeder) of is dat overdreven/mateloos ouderwets?
Vond dat zo stom in dat filmpje. Dan hangen juist je stringetjes bij de weg voor het hele dorp.
Wat zag jij ook?quote:
dat hoop ik niet, zó raar is die move namelijk niet. De eerste dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
Ok t is ouderwets,maar wel lekker drogen zo, t gaat snel en zo hhog,maar naarmate ie ouder wordt wordt ie ook wijder, zeg maar en dan waait er wel eens een string in de buurmans oog...maar je moet m ook eigenlijk elke avond binnenhalen en smorgens weer ophangen dan blijft ie goed, maar ik laat m hangen en koop af en toe een nieuwe.Je doet er dan een jaar mee ongeveer.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vond dat zo stom in dat filmpje. Dan hangen juist je stringetjes bij de weg voor het hele dorp.
Logisch nadenken...... cum laude geslaagd voor ruimtelijk inzichtquote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Komt Nizno ook uit Volendam?
Even voor mijn inschatting van de waarde van de waslijnposts.
ow dat....... ja dat kon iedereen zien.. Niet alleen hier in dit topic... maar ook in de FB van Vol....quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok t is ouderwets,maar wel lekker drogen zo, t gaat snel en zo hhog,maar naarmate ie ouder wordt wordt ie ook wijder, zeg maar en dan waait er wel eens een string in de buurmans oog...maar je moet m ook eigenlijk elke avond binnenhalen en smorgens weer ophangen dan blijft ie goed, maar ik laat m hangen en koop af en toe een nieuwe.Je doet er dan een jaar mee ongeveer.
Ik zwijgquote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef Eef999 het volgende:
Haha, Laffer verplaats niets meer![]()
Paling-gate
nee joh t hangt wel 5 meter boven de straat, en meestal op t achtererf ,niemand heeft daar last van,quote:Op zondag 19 juli 2009 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja mooi in het zicht toch.... grote dingen bij je eigen raam zodat de straat daar geen last van heeft... en kleine dingen aan de straatkant zodat mensen er niet tegen aan kunnen lopen.
Een broek van 4 meter lang hangt anders toch wel tegen andermans/vrouws gezicht aanquote:Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee joh t hangt wel 5 meter boven de straat, en meestal op t achtererf ,niemand heeft daar last van,
Ja in Feedback kan je dat lezen. van ochtend had ik ook nog gepost dus staat het ook in Mij Active topics.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat....... ja dat kon iedereen zien.. Niet alleen hier in dit topic... maar ook in de FB van Vol....
Jan heeft geen paal.....quote:Op zondag 19 juli 2009 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo hoog?!
Dus heel Volendam weet nu wat voor onderbroekjes Yolanthe draagt?
hij heeft alleen een paling??quote:
Sorry.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:06 schreef Anniebab het volgende:
ja srry ik beantwoord allleen maar jullie vragen....hahahahah nou ff wat anders
quote:
Heb ik nog nooit opgelet maar sommige die hangen t ook op kleur opquote:Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een broek van 4 meter lang hangt anders toch wel tegen andermans/vrouws gezicht aan
Wist niet dat die palen 5 meter hoog hangen... Dan gaat mijn redenatie niet op dus.....
Maar verklaar dan ook even voor mij.... Is het normaal dat grote dingen aan de raamkant hangen en kleine dingen aan de wegkant?? Zo ja, waarom dan???
Kom niet aan lafferquote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Lutser! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!
Jij hebt wel erge lange benen zeg...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een broek van 4 meter lang hangt anders toch wel tegen andermans/vrouws gezicht aan
Wist niet dat die palen 5 meter hoog hangen... Dan gaat mijn redenatie niet op dus.....
Maar verklaar dan ook even voor mij.... Is het normaal dat grote dingen aan de raamkant hangen en kleine dingen aan de wegkant?? Zo ja, waarom dan???
Vertraagde reactie? Ga je mn post 2 keer beantwoordenquote:
Dat was zn achternichtje ofzo toch die dat er in had laten zetten?quote:
Laffer gedroeg zich anders wel een beetje als een palingwijf met PMS hoor.quote:
Dat is geheel ontopic danquote:Op zondag 19 juli 2009 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Laffer gedroeg zich anders wel een beetje als een palingwijf met PMS hoor.
nee... on-subforum.... ontopic was het een palinggate geen palingwijfquote:
Ja, kloptquote:Op zondag 19 juli 2009 19:14 schreef Nizno het volgende:
Dat was zn achternichtje ofzo toch die dat er in had laten zetten?
Als laffer zich zo gedraagt, wat wil JIJ er dan aan doen?quote:
Doe even normaal, je lijkt wel een relnicht.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als laffer zich zo gedraagt, wat wil JIJ er dan aan doen?![]()
Ik zeg bring it on! Wil je me bannen? Doe eens? Om het achterlijke gepost van Laffer! Ik ben zeer fucking benieuwd joh!
Ja dat was geen goeie actie van haar,kwam duidelijk voort uit jaloezie, zoals ik t begrepen heb,ze kreeg te weinig aandacht van Jan ,die wist amper dat t familie was,en deed toen ff stoer in zon blaadje,echt een nitwit.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vertraagde reactie? Ga je mn post 2 keer beantwoorden
[..]
Dat was zn achternichtje ofzo toch die dat er in had laten zetten?
Chill. Neem een haring.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als laffer zich zo gedraagt, wat wil JIJ er dan aan doen?![]()
Ik zeg bring it on! Wil je me bannen? Doe eens? Om het achterlijke gepost van Laffer! Ik ben zeer fucking benieuwd joh!
Ik vond het wel een prima actiequote:Op zondag 19 juli 2009 19:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat was geen goeie actie van haar,kwam duidelijk voort uit jaloezie, zoals ik t begrepen heb,ze kreeg te weinig aandacht van Jan ,die wist amper dat t familie was,en deed toen ff stoer in zon blaadje,echt een nitwit.
Hoe weet zij nou hoe groot ie is?Ik heb m nog nooit met zijn zwabber uit zijn broek over de dijk zien lopen hoor!quote:
Ik vind eigenlijk dat bommie zich ook gedraagt als een palingwijf met PMS.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef Anniebab het volgende:
Als Bommie hierom geband wordt, dan stel ik voor dat wij met zijn allen wel achter hem gaan staan,hij neemt t op voor een ander en terecht, dan bannen ze mij ook maar, die Laffer was zelf heel onbeschoft bezig ,tegen Nizno ,jongens doen we ,wij pikken geen ban voor Bommie!!!!!
neuh, ik heb gewoon dikke zakken schijt aan Laffer....Kudmod van het jaar!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat bommie zich ook gedraagt als een palingwijf met PMS.
Ik snap niet dat zo'n iemand mod kan zijn en ik snap niet dat Remlof het voor hem opneemtquote:Op zondag 19 juli 2009 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, ik heb gewoon dikke zakken schijt aan Laffer....Kudmod van het jaar!
schat...... laat gaan... doe ik ook... Wij zitten hier.... Hij daar.... Lekker rustigquote:Op zondag 19 juli 2009 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, ik heb gewoon dikke zakken schijt aan Laffer....Kudmod van het jaar!
Waarom niet? Ik vind het een klootzak van het zuiverste water en een mod van niks.quote:
Ik ook niet ....quote:Op zondag 19 juli 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n iemand mod kan zijn en ik snap niet dat Remlof het voor hem opneemt
Ja dit moet je ff op die scheld op mods en paling enzo plaatsen,daar zit de boosdoener laf te wezen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef roosje77 het volgende:
Wat een gedoe zeg!
tot voorheen een gezellige palinggate, tot we maar werden verplaatst.
Vervolgens komt LAFFER even een paar rare opmerkingen plaatsen uit het niets.
"komt nogal bedreigend en achterlijk over" naar mijn mening.
Hij (laffer) kan ook gewoon sorry zeggen en klaar.
maar nee, nu komt er een andere mod "bijf van laffer af"
sjonge tis net de kleuterschool.
iemand uit het niets uitschelden envervolgens een vriendje wat er nog een (zinloos) schepje bovenop doet..
KOM OP MENSEN, doe allemaal eens effe normaal...
zo werkt dat met laffers, kutmods die niet weten wat hun bereik is! huilies zonder doel~!!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef roosje77 het volgende:
Wat een gedoe zeg!
tot voorheen een gezellige palinggate, tot we maar werden verplaatst.
Vervolgens komt LAFFER even een paar rare opmerkingen plaatsen uit het niets.
"komt nogal bedreigend en achterlijk over" naar mijn mening.
Hij (laffer) kan ook gewoon sorry zeggen en klaar.
maar nee, nu komt er een andere mod "bijf van laffer af"
sjonge tis net de kleuterschool.
iemand uit het niets uitschelden envervolgens een vriendje wat er nog een (zinloos) schepje bovenop doet..
Ik ben weg gebleven op jouw verzoek uit Vol... wat dacht jij van een tegenprestatie???quote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef laffer het volgende:
wat zijn jullie zielig![]()
jullie hebben echt psychiatrische hulp nodig![]()
sorry dat ik het zeg maar jullie moeten hulp zoeken hoor, dit is niet normaal
jij begint, okè?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:29 schreef roosje77 het volgende:
Jankmod! Da's al! Slechtste mod 2009! Jankie! Nu optyfen! Exit Laffer!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef laffer het volgende:
Zeikerdquote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef laffer het volgende:
DOEI! jankmod 2009! !quote:
ik kom overal, of je nou wilt of nietquote:Op zondag 19 juli 2009 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben weg gebleven op jouw verzoek uit Vol... wat dacht jij van een tegenprestatie???
Blijf jij lekker in Vol... En laat ons hier lekker zitten.
ik vind het wel gezellig hier met jullie jankzakkenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jankmod! Da's al! Slechtste mod 2009! Jankie! Nu optyfen! Exit Laffer!
Mogen wij onze eigen One flew over the cuckoosnest niet hebben?Wij sporen misschien niet ,maar zijn er niet rouwig om.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef laffer het volgende:
Ik heb autisten met meer empathisch vermogen gezien. DOEI!!!!quote:
ik ga niet weg hoorquote:
Goedzo Corky!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:36 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind het wel gezellig hier met jullie jankzakken
grappig dat zelfs jij mijn avatar weet te analiserenquote:
Blijf lekker hangen, Troll!quote:
waarom moet jij je zoontje er nou weer bij betrekken?quote:
Nergens voor nodig! Doe ik dus ook niet. Overigens wel een fijne zelfreflectie... Jij, je vader die je anaal uitwoont! Ik vind je een dappere kerel... ! Heb je ook geschreeuwd, toen die ouwe je binnendrong? Ik denk van niet, ik denk dat jij je op je gemak voelde! Top voor je!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:38 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom moet jij je zoontje er nou weer bij betrekken?
Het zal best, maar laat hem dan lekker ergens anders tof zijn.quote:
Dat zal hem leren!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:40 schreef roosje77 het volgende:
heb net een berichtje geplaatst bij mods onder volendam.
en nou opzouten laffer
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:37 schreef laffer het volgende:
[..]
grappig dat zelfs jij mijn avatar weet te analiseren
ik denk dat voor jou geen medicatie beschikbaar isquote:Op zondag 19 juli 2009 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal best, maar laat hem dan lekker ergens anders tof zijn.
Hij heeft nooit eerder gepost in het palinggate topic en nu er ineens veel te doen is om een misselijkmakend, discriminerend Vol-subforum komt hij hier ineens zeikpijpen
Jouw mod, dus neem je verantwoordelijkheid als een kerel! Als je anders denkt, ban je me maar, ga ik de discussie elders aan. Het ligt nu aan jou.. ben je zeker genoeg van je zaak? Ja?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
Wie lopen er hier nu dit topic te verzieken vraag ik mij af
je weet dat jij in deze tijd nooit geboren zouquote:Op zondag 19 juli 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig! Doe ik dus ook niet. Overigens wel een fijne zelfreflectie... Jij, je vader die je anaal uitwoont! Ik vind je een dappere kerel... ! Heb je ook geschreeuwd, toen die ouwe je binnendrong? Ik denk van niet, ik denk dat jij je op je gemak voelde! Top voor je!
neem 100 gr. seroxat en je ziet het misschien wel andersquote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw mod, dus neem je verantwoordelijkheid als een kerel! Als je anders denk, ban je me maar, ga ik de discussie elders aan. Het ligt nu aan jou.. ben je zeker genoeg van je zaak? Ja?
Dit topic was verziekt zodra het verhuisd werd naar VOL.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
Wat ben jij dan voor droeftoeter, zit je stringetje een beetje strak?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw mod, dus neem je verantwoordelijkheid als een kerel! Als je anders denk, ban je me maar, ga ik de discussie elders aan. Het ligt nu aan jou.. ben je zeker genoeg van je zaak? Ja?
Ja ik denk dat dit echt aan Laffer ligt ja of zijn jullie blind?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
Tja...quote:
zijn jullie aangesloten op het riool Anniequote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nope, tis de string van je moeder.... Laat ze eens ophouden met krabben. !quote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor droeftoeter, zit je stringetje een beetje strak?
datquote:
en toen raakte je helemaal van slag?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic was verziekt zodra het verhuisd werd naar VOL.
Tja.. schijnt normaal te zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic was verziekt zodra het verhuisd werd naar VOL.
En daar loopt dan zo'n mod rond die zijn bek maar een duw geeft en loopt te dreigen en te schelden.
En dan valt het me helemaal tegen dat jij het voor zo'n gast opneemt.
Jij bent echt niet goed in je kop he.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef laffer het volgende:
[..]
en toen raakte je helemaal van slag?![]()
pilletje doen, of touw?
Dat vroeg ik je moer ook vanacht, toen ik hem in d'r anus propte!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef laffer het volgende:
[..]
en toen raakte je helemaal van slag?![]()
pilletje doen, of touw?
ja ik heb met het verplaatsen van jullie topic jullie leven op de helling gezetquote:Op zondag 19 juli 2009 19:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dit echt aan Laffer ligt ja of zijn jullie blind?
Gewoon een melding richting mdi doen voor Laffer! Hier doe een melding voor Laffer: mailto:meldpunt@meldpunt.nlquote:Op zondag 19 juli 2009 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed in je kop he.
Het is gewoon een discriminerend topic, vol shit en bagger, maar dat schijnt maar niet tot die botte harses van je door te dringen.
flamen? je probeert het wel maar zelfs dat kun je nietquote:Op zondag 19 juli 2009 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je moer ook vanacht, toen ik hem in d'r anus propte!
Melding: mailto:meldpunt@meldpunt.nlquote:Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef laffer het volgende:
[..]
je weet dat jij in deze tijd nooit geboren zouworden hè
je weet niet eens wat discriminatie isquote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon een melding richting mdi doen voor Laffer! Hier doe een melding voor Laffer: mailto:meldpunt@meldpunt.nl
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat er een discriminerend VOL-subforum wordt geopend.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ja ik heb met het verplaatsen van jullie topic jullie leven op de helling gezet![]()
kom op zeg, get help!!!
Dat riep jouw moeder ook, toen ik tegen haar huig ketste!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:58 schreef laffer het volgende:
[..]
je weet niet eens wat discriminatie is![]()
je bent nog te dom om te schijten
Mogen we alweer?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat er een discriminerend VOL-subforum wordt geopend.
Waarschijnlijk heeft er niemand ooit bij nagedacht dat dat nogal kwetsend over kan komen en dan worden degene die al weken hier in dit topic posten verplicht om in dat mongolenforum te posten.
Daar gaat het om.
Kan je jezelf geen topicban geven voor dit topic? Ga please weer gauw modereren in VOL. Daar heb je genoeg te doen. Laat dit met rust.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef laffer het volgende:
[..]
flamen? je probeert het wel maar zelfs dat kun je niet
je weet niet eens wat een moeder is, kuthoer!!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat riep jouw moeder ook, toen ik tegen haar huig ketste!
Ik baal er wel van.. mensen die leuk posten en een mongool die de held wil spelen!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:01 schreef Deisyy het volgende:
sorry voor de bagger, ik kom later wel terug
nah, ga er zelf lekker op zitten snuifsnol!quote:
Terecht, je bent niets minder dan het neukertje van je neef, jij stuk homofiel inbreed!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:02 schreef laffer het volgende:
[..]
je weet niet eens wat een moeder is, kuthoer!!
tja, je zit in je familiebedrijf
Juist! Eén moet er de verstandigste zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:58 schreef roosje77 het volgende:
laten we de mensen die de boel verzieken maar compleet negeren, gaat de lol er misschien af..
voor de "oude' pgaters, we maken het weer gezellig!
dus vanaf nu, laffer;
TALK TO THE HAND
post dan nietquote:Op zondag 19 juli 2009 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en een mongool die de held wil spelen!
Let dan ook even op je eigen spelfouten zeiksok!! "Jij vindt" is volgens mij nog altijd met dt!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nu ben ik de dader.
Ach, laat maar. Ik heb mijn mening duidelijk gemaakt, als jij dat zuurpruim (even je spelfout er uit gehaald) vind, ook geen punt. Maar haal wel eens die balken uit je ogen en kijk eens normaal naar mijn post.
In elk geval... We zijn weer terug in SHO!!! We're HOME!!!
Top antwoord.. doe je ook eerlijk wezen over het feit dat jouw moeder ook je zusje is, en je toekomst stinkt vol kattenpis?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:03 schreef laffer het volgende:
[..]
nah, ga er zelf lekker op zitten snuifsnol!
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:01 schreef Deisyy het volgende:
sorry voor de bagger, ik kom later wel terug
het verbaast me dat een stuk moederkoek zoals jij nog lettertjes kan typen op het internetquote:Op zondag 19 juli 2009 20:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht, je bent niets minder dan het neukertje van je neef, jij stuk homofiel inbreed!
je bent nog te triest om me hond over je heen te laten schijtenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Top antwoord.. doe je ook eerlijk wezen over het feit dat jouw moeder ook je zusje is, en je toekomst stinkt vol kattenpis?
Ik ben onder de indruk, vooral van het stukje "en je toekomst stinkt vol kattenpis".quote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Top antwoord.. doe je ook eerlijk wezen over het feit dat jouw moeder ook je zusje is, en je toekomst stinkt vol kattenpis?
ja annie vertel!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Negeren is misschien een optie![]()
@Anniebab,nog iets gehoord van Annie Schllder/ene Dollydot en event gastrolletje van Jan"tje"![]()
Goh, je kunt nog typen. Ik verwachte een moederneukende oom-pijpende-neefneukende-nichtbeffende hillbilly pas maandagquote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef laffer het volgende:
[..]
het verbaast me dat een stuk moederkoek zoals jij nog lettertjes kan typen op het internet
Dat was een Luvje, geen Dollydot!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Negeren is misschien een optie![]()
@Anniebab,nog iets gehoord van Annie Schllder/ene Dollydot en event gastrolletje van Jan"tje"![]()
Hallo. Kap gewoon eens zeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh, je kunt nog typen. Ik verwachte een moederneukende oom-pijpende-neefneukende-nichtbeffende hillbilly pas maandag
Jan en Liza en fem zitten in Frankrijk toch? En Yo en Wesley in Spanje. Lijkt me ook beter zo, ze zouden elkaar eens tegen het lijf kunnen lopen, krijgen ze misschien gelzaer over de verdwenen ballen, jan heeft vast al een SMS-je van ma Gerda gehad.! Misschien al wel 2 als ze het niet te duur vindt worden!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja annie vertel!!!
En ben nog benieuwder of er al foto's zijn opgedoken van Jan Liza en Fem op de spaanse Costa........
En eventueel nog meer foto's van Yo in jurk en Wes in zijn schattige gouden broekje... Kan de link naar de gouden broek niet meer vinden.
Kappen nu. En laffer ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh, je kunt nog typen. Ik verwachte een moederneukende oom-pijpende-neefneukende-nichtbeffende hillbilly pas maandag
elkaar tegen komen lijkt me juist extra spannend!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jan en Liza en fem zitten in Frankrijk toch? En Yo en Wesley in Spanje. Lijkt me ook beter zo, ze zouden elkaar eens tegen het lijf kunnen lopen, krijgen ze misschien gelzaer over de verdwenen ballen, jan heeft vast al een SMS-je van ma Gerda gehad.! Misschien al wel 2 als ze het niet te duur vindt worden!
hahahahahhaa Hopelijk zijn we niet te snel met al deze rompslomp... Tenzij Wim Yo Wes Liza Jan Gerda of mama K. nog wat uitspookt natuurlijk.... Of de ex van Wes waarvan ik de naam kwijt benquote:Op zondag 19 juli 2009 20:14 schreef Leandra het volgende:
TerugVindPaling, en nou maar hopen dat jullie niet weer 2 topics verder zijn als ik m'n eigen tvp lees
ja dank je ...jij was ook super net op dat mod-topic.tot volgende week!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, wat een gedoe hier. Misschien eerst de bezem er maar even doorheen om het leesbaar te maken.
Annie, als ik je niet meer zie hier....fijne veekeesjun.![]()
Dat dacht ik ook, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan en Liza met kleine Fem zitten toch ook in Spanje in Mallorca of niet?
Nu genoeg veren in Bom's reet.... Gaan we nu ontopic verderquote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bommie is een topper dat ie t zo opneemt voor iemand,echt moest ik ff kwijt.
indirect 2.... Maar laten we het laten gaan en gezellig houden... Misschien dat we dan de hele boel kunnen vergeten.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er is een voornaam Pailinggate topic poster aangevallen!
Meid! Nee toch!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ook namens mij een ontiegelijk fijne vakantiequote:Op zondag 19 juli 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja dank je ...jij was ook super net op dat mod-topic.tot volgende week!
Wie dan? Linkje?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zijn gespot in Millauquote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja annie vertel!!!
En ben nog benieuwder of er al foto's zijn opgedoken van Jan Liza en Fem op de spaanse Costa........
En eventueel nog meer foto's van Yo in jurk en Wes in zijn schattige gouden broekje... Kan de link naar de gouden broek niet meer vinden.
Dacht ook al waar ben ik nu in terecht gekomenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
Ahum t was shockerend gewoon ,maar heb ook bijna in me broek gepiest om sommige woorden....Nog nooit meegemaakt in ieder geval, maar ik heb weinig nieuws over de geliefden ,,srry
Oja Luvvvvquote:
ook van mij een goede reis gewenstquote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Alvast bedankt ,maar ik ben er nog een uurtje denk ik ,alles is klaar dus...maarre ik zal jullie wel missen, maar ff weg is ook fijn.
Fijne vakantie anniequote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Alvast bedankt ,maar ik ben er nog een uurtje denk ik ,alles is klaar dus...maarre ik zal jullie wel missen, maar ff weg is ook fijn.
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/21noz0z.jpgquote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja annie vertel!!!
Misschien is Wes wel opgepakt omdat t broekje te aanstootgevend was,de autos reden op elkaar en er zat een polonaise aan gays achter hem aan....wie weet is t echt zo.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:26 schreef Eef999 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/21noz0z.jpg
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien is Wes wel opgepakt omdat t broekje te aanstootgevend was,de autos reden op elkaar en er zat een polonaise aan gays achter hem aan....wie weet is t echt zo.
Dat zal het geweest zijn!!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien is Wes wel opgepakt omdat t broekje te aanstootgevend was,de autos reden op elkaar en er zat een polonaise aan gays achter hem aan....wie weet is t echt zo.
Ik denk dat Annie nu helemaal zeker wil weten voor ze iets op Fok Gooitquote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef roosje77 het volgende:
fijne vakantie annie!
geniet er lekker van, enneh, niets aantrekken van dat gelul over volendam.. tis niet persoonlijk. mensen willen gewoon over anderen kletsen, om zich zelf beter te voelen!
en die scoop krijgen we niet meer, ben ik bang?
Ik ben nog een beetje stil van alle comotie hier, sjonge jongequote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet nu wel zeker dat jij Annie Schilder niet bentquote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Nee ,nog niet ,maar in een week kan veel gebeuren ,misschien volgende week ,maar in ieder geval allemaal bedankt, maarre ik blijf nog uurtje hangen hoor,..hoezo verslaafd???quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef roosje77 het volgende:
fijne vakantie annie!
geniet er lekker van, enneh, niets aantrekken van dat gelul over volendam.. tis niet persoonlijk. mensen willen gewoon over anderen kletsen, om zich zelf beter te voelen!
en die scoop krijgen we niet meer, ben ik bang?
Wel deze zelfde vraag en fout was er een paar dagen geleden ook al ,en toen verbeterde ik het,dus .......Rara is ze t wel ,is ze t niet?,Niet dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet nu el zeker dat jij Annie Schilder niet bent.Je zag niet eens dat ik het fout had met Dollydot of Luv ex zangeres die met Annie van alles gaat zingen..![]()
Ow en laptop meenemen hoor.we kunnen je niet missen![]()
![]()
joh, stel je vakantie gewoon uit tot volgend jaarquote:Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ,nog niet ,maar in een week kan veel gebeuren ,misschien volgende week ,maar in ieder geval allemaal bedankt, maarre ik blijf nog uurtje hangen hoor,..hoezo verslaafd???
ook een optiequote:Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
joh, stel je vakantie gewoon uit tot volgend jaar
O maar dan ben je toch nog in de buurt in geval van nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
hopelijk nog steeds in Sho... maar wel een paar topics verder als er eindelijk foto's van de hoofdrolspelers zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Annie, fijne vakantie, geniet ervan en volgende week zjn wij hier nog steeds
Ja tis misschien gek , maar die heb ik niet, nog niet, want ik ga er wel een aanschaffen,maar daar is wel n internet -cafe dus komt wel goed....Limburg niks mis mee toch ,ben er paar keer geweest..quote:Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef Eef999 het volgende:
[..]
O maar dan ben je toch nog in de buurt in geval van nieuws![]()
Je komt mijn kant op, ik kom uit Limburg (schijnen sommigen ook hilarisch te vinden)
Neem je wel je laptop mee???
Ik heb die van Wes in z'n gouden broekje nog voor je opgezocht en geplaatstquote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk nog steeds in Sho... maar wel een paar topics verder als er eindelijk foto's van de hoofdrolspelers zijn
Limburg spreken ze altijd een beetje raar......... maar ja dat zeggen ze van Groningen ookquote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja tis misschien gek , maar die heb ik niet, nog niet, want ik ga er wel een aanschaffen,maar daar is wel n internet -cafe dus komt wel goed....Limburg niks mis mee toch ,ben er paar keer geweest..
Ja dank je , en ik reken er wel op dat jullie er nog zijn....maar ik vind t sneu voor Bommie...die ban.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Annie, fijne vakantie, geniet ervan en volgende week zjn wij hier nog steeds
Wordt dus wel afkicken voor jequote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja tis misschien gek , maar die heb ik niet, nog niet, want ik ga er wel een aanschaffen,maar daar is wel n internet -cafe dus komt wel goed....Limburg niks mis mee toch ,ben er paar keer geweest..
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb hier verder niets te zoeken maar ik ken laffer van vroeger en hij is okWat betreft die ban weet ik het ook niet verders en daar bemoei ik me niet mee maar wil even kwijt dat laffer een prima kerel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel sneu, maar hij sloeg nogal door terwijl hij het voor je opnamquote:Op zondag 19 juli 2009 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dank je , en ik reken er wel op dat jullie er nog zijn....maar ik vind t sneu voor Bommie...die ban.
ik heb zelf een laptop en 2 pc's.... pc's zit ik bijna niet meer achter... laptop is veel te makkelijk dat je door heel het huis heen kan lopen....quote:Op zondag 19 juli 2009 20:55 schreef Eef999 het volgende:
En geen laptop is helemaal niet gek, ik zit ook op een vaste pc
Maar in geval van nood heeft mijn zoon een laptop
Ja t maakt niet uit maarre hij nam t op voor Nizno , die vroeg iets aan Laffer en die was zeer onbeschoft.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel sneu, maar hij sloeg nogal door terwijl hij het voor je opnam![]()
Kan je al een tipje van de sluiert op lichten?
je bent ook echt niet schieuwnierig he?!?!?!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel sneu, maar hij sloeg nogal door terwijl hij het voor je opnam![]()
Kan je al een tipje van de sluiert op lichten?
Heb je de foto nog gevonden van Wes??quote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb zelf een laptop en 2 pc's.... pc's zit ik bijna niet meer achter... laptop is veel te makkelijk dat je door heel het huis heen kan lopen....
indirect nam hij het ook op voor jou aangezien ik aan het strijden was om jou niet ten onder te laten gaan aan al die gekken in Vol die met kanker en brandwondencentra gingen gillen....quote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja t maakt niet uit maarre hij nam t op voor Nizno , die vroeg iets aan Laffer en die was zeer onbeschoft.
ja... je hebt gelijk.. sorry... had ik je wel even voor moeten bedanken dat je zo lief was die te postenquote:
fijne vakantie alvastquote:Op zondag 19 juli 2009 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dank je , en ik reken er wel op dat jullie er nog zijn....maar ik vind t sneu voor Bommie...die ban.
YWquote:Op zondag 19 juli 2009 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... je hebt gelijk.. sorry... had ik je wel even voor moeten bedanken dat je zo lief was die te posten
Ja natuurlijk ,dat is ook zo.Nu vind ik t nog erger.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
indirect nam hij het ook op voor jou aangezien ik aan het strijden was om jou niet ten onder te laten gaan aan al die gekken in Vol die met kanker en brandwondencentra gingen gillen....
Ja ok daaaag.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:04 schreef Eef999 het volgende:
Annie, een hele fijne vakantie gewenst![]()
![]()
Tot volgende week
niet doen johquote:Op zondag 19 juli 2009 21:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ,dat is ook zo.Nu vind ik t nog erger.
heeft ie een week gekregen ....fuck! T kijkt de bajes wel!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet doen johBom overleeft de ban wel... Jij gaat lekker vakantie houden en komt af en toe langs... Bom komt vanzelf weer en dan zijn jullie ook weer samen
Ja dank je Eva, en ik hoop dat je je snel beterder gaat voelen .Tot volgende week!!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:20 schreef evaxsis het volgende:
Annie wat een gedoe weer zeg, ik ben net pas bijgepraat![]()
Nu ga jij eerst op vakantie wat fijn voor je, ik ga je zeker wel missen.
Veel vakantieplezier
heuj jij ook hierquote:Op zondag 19 juli 2009 21:20 schreef evaxsis het volgende:
Annie wat een gedoe weer zeg, ik ben net pas bijgepraat![]()
Nu ga jij eerst op vakantie wat fijn voor je, ik ga je zeker wel missen.
Veel vakantieplezier
Ik hoop het ook, de bijwerkingen duren maar een paar dagen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dank je Eva, en ik hoop dat je je snel beterder gaat voelen .Tot volgende week!!
Helemaal niet goed heb nu nog meer klachten dan ik al hadquote:Op zondag 19 juli 2009 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj jij ook hier
Hoe ist nou met je????
het drama hier had je zelfs in normale toestand niet willen volgenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Helemaal niet goed heb nu nog meer klachten dan ik al had![]()
Gelukkig heb ik al de drama die hier was allemaal gemist want daar heb ik de puf nu niet voor
Ik ben wel bijgepraat en ben in deze voor Annie, Bpmmie en jou
Yep zullen we dit even voortzetten in TBO SCquote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
het drama hier had je zelfs in normale toestand niet willen volgen
Maaruhm bijwerkingen van de medicijnen??
pompidomquote:Op zondag 19 juli 2009 21:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep zullen we dit even voortzetten in TBO SC
laat gaan............ we hebben genoeg rel gehad hoorquote:
OF juist niet , en hem lekker een weekje opfokkenzodat als hij terugkomt een MAANDban krijgt, de achterbakse manier om achter iemands rug om via twitter mensen te mobiliseren om iemand te bashen op Fok ........quote:Op zondag 19 juli 2009 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat gaan............ we hebben genoeg rel gehad hoorEn bom heeft een ban dus die kan niets zeggen nu... Dus dan is het helemaal klaar
en ik heb je PMbox vol gegooid dus waarschijnlijk zit daarom je pc steeds vastquote:Op zondag 19 juli 2009 22:36 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt alles gemist en kan m'n pm's niet lezen want dan bevriest m'n hele pjoeter.
Er ging van alles mis en Annie gaat op vakantie en wens ik veel plezier en Bommie is een week met ijsvrij en Luss is pissig.
Zoiets. En we zijn gewoon terug in SHO
Fijn he yvonne!quote:
Kort maar krachtig ja.....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:36 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt alles gemist en kan m'n pm's niet lezen want dan bevriest m'n hele pjoeter.
Er ging van alles mis en Annie gaat op vakantie en wens ik veel plezier en Bommie is een week met ijsvrij en Luss is pissig.
ja absoluut... ik wil foto's!!! Wie gaat Jan Liza en Fem opzoeken om foto's te nemen????quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn he yvonne!![]()
Niks aan daar in VOL
Hopelijk morgen weer vers nieuwsIk verwacht eik wel wat wazige foto's van Jan en Liza.
niet voorbij zien komen....... wat ik wel vreemd vind aangezien je toch zou verwachten dat er de avond van de uitzending van Gerda minstens een fotograaf in Volendam had moeten staan..... Dat ze diezelfde dag op vakantie gaan was dan een mooi meevallertje voor die fotograaf....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:40 schreef Ole het volgende:
Trouwens, is er uberhaupt al een foto van Jan en Liza samen?
Mail maar, want mn pjoeter loopt vast op de pm's ( oud beestje)quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ik heb je PMbox vol gegooid dus waarschijnlijk zit daarom je pc steeds vast
Kan ze je wel mailen als je wilt
De hele palinggate is in scene gezet! Jan en Yolanthe gaan deze week trouwenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Straks is die hele relatie een grote roddel en hebben ze helemaal niets met elkaar.
je hebt meelquote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mail maar, want mn pjoeter loopt vast op de pm's ( oud beestje)
hahahahaha dat zou wel een bak zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Ole het volgende:
[..]
De hele palinggate is in scene gezet! Jan en Yolanthe gaan deze week trouwen
Het is allemaal één grote stunt voor een reclamecampagne.
Dat zal freaky zijn zeg!! Onwaarschijnlijk... maar freaky.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Ole het volgende:
[..]
De hele palinggate is in scene gezet! Jan en Yolanthe gaan deze week trouwen
Het is allemaal één grote stunt voor een reclamecampagne.
Ja......................nee.................damned, dat flikken ze me niet hoor!!!! Mijn bruidsmeisjesjurk is nog niet klaar!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dat zal freaky zijn zeg!! Onwaarschijnlijk... maar freaky.
Ik maak morgen lekker Sangriavoor iedereen,niet lullen maar zuipen/Prosecco heb ik ook voor de liefhebbersquote:Op zondag 19 juli 2009 22:36 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |