Ik ben nog een beetje stil van alle comotie hier, sjonge jongequote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien is Wes wel opgepakt omdat t broekje te aanstootgevend was,de autos reden op elkaar en er zat een polonaise aan gays achter hem aan....wie weet is t echt zo.
Weet nu wel zeker dat jij Annie Schilder niet bentquote:Op zondag 19 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Alvast bedankt ,maar ik ben er nog een uurtje denk ik ,alles is klaar dus...maarre ik zal jullie wel missen, maar ff weg is ook fijn.
Nee ,nog niet ,maar in een week kan veel gebeuren ,misschien volgende week ,maar in ieder geval allemaal bedankt, maarre ik blijf nog uurtje hangen hoor,..hoezo verslaafd???quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef roosje77 het volgende:
fijne vakantie annie!
geniet er lekker van, enneh, niets aantrekken van dat gelul over volendam.. tis niet persoonlijk. mensen willen gewoon over anderen kletsen, om zich zelf beter te voelen!
en die scoop krijgen we niet meer, ben ik bang?
Wel deze zelfde vraag en fout was er een paar dagen geleden ook al ,en toen verbeterde ik het,dus .......Rara is ze t wel ,is ze t niet?,Niet dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet nu el zeker dat jij Annie Schilder niet bent.Je zag niet eens dat ik het fout had met Dollydot of Luv ex zangeres die met Annie van alles gaat zingen..![]()
Ow en laptop meenemen hoor.we kunnen je niet missen![]()
![]()
joh, stel je vakantie gewoon uit tot volgend jaarquote:Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ,nog niet ,maar in een week kan veel gebeuren ,misschien volgende week ,maar in ieder geval allemaal bedankt, maarre ik blijf nog uurtje hangen hoor,..hoezo verslaafd???
ook een optiequote:Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
joh, stel je vakantie gewoon uit tot volgend jaar
O maar dan ben je toch nog in de buurt in geval van nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
hopelijk nog steeds in Sho... maar wel een paar topics verder als er eindelijk foto's van de hoofdrolspelers zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Annie, fijne vakantie, geniet ervan en volgende week zjn wij hier nog steeds
Ja tis misschien gek , maar die heb ik niet, nog niet, want ik ga er wel een aanschaffen,maar daar is wel n internet -cafe dus komt wel goed....Limburg niks mis mee toch ,ben er paar keer geweest..quote:Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef Eef999 het volgende:
[..]
O maar dan ben je toch nog in de buurt in geval van nieuws![]()
Je komt mijn kant op, ik kom uit Limburg (schijnen sommigen ook hilarisch te vinden)
Neem je wel je laptop mee???
Ik heb die van Wes in z'n gouden broekje nog voor je opgezocht en geplaatstquote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk nog steeds in Sho... maar wel een paar topics verder als er eindelijk foto's van de hoofdrolspelers zijn
Limburg spreken ze altijd een beetje raar......... maar ja dat zeggen ze van Groningen ookquote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja tis misschien gek , maar die heb ik niet, nog niet, want ik ga er wel een aanschaffen,maar daar is wel n internet -cafe dus komt wel goed....Limburg niks mis mee toch ,ben er paar keer geweest..
Ja dank je , en ik reken er wel op dat jullie er nog zijn....maar ik vind t sneu voor Bommie...die ban.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Annie, fijne vakantie, geniet ervan en volgende week zjn wij hier nog steeds
Wordt dus wel afkicken voor jequote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja tis misschien gek , maar die heb ik niet, nog niet, want ik ga er wel een aanschaffen,maar daar is wel n internet -cafe dus komt wel goed....Limburg niks mis mee toch ,ben er paar keer geweest..
quote:Op zondag 19 juli 2009 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb hier verder niets te zoeken maar ik ken laffer van vroeger en hij is okWat betreft die ban weet ik het ook niet verders en daar bemoei ik me niet mee maar wil even kwijt dat laffer een prima kerel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel sneu, maar hij sloeg nogal door terwijl hij het voor je opnamquote:Op zondag 19 juli 2009 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dank je , en ik reken er wel op dat jullie er nog zijn....maar ik vind t sneu voor Bommie...die ban.
ik heb zelf een laptop en 2 pc's.... pc's zit ik bijna niet meer achter... laptop is veel te makkelijk dat je door heel het huis heen kan lopen....quote:Op zondag 19 juli 2009 20:55 schreef Eef999 het volgende:
En geen laptop is helemaal niet gek, ik zit ook op een vaste pc
Maar in geval van nood heeft mijn zoon een laptop
Ja t maakt niet uit maarre hij nam t op voor Nizno , die vroeg iets aan Laffer en die was zeer onbeschoft.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel sneu, maar hij sloeg nogal door terwijl hij het voor je opnam![]()
Kan je al een tipje van de sluiert op lichten?
je bent ook echt niet schieuwnierig he?!?!?!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel sneu, maar hij sloeg nogal door terwijl hij het voor je opnam![]()
Kan je al een tipje van de sluiert op lichten?
Heb je de foto nog gevonden van Wes??quote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb zelf een laptop en 2 pc's.... pc's zit ik bijna niet meer achter... laptop is veel te makkelijk dat je door heel het huis heen kan lopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |