adem in adem uit... Oke ook hier nog even... Kan dit topic dicht of samengevoegd met de andere #29 en dan gezamelijk netjes weer naar SHO??quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vind ik toch ook wel afhankelijk van wie de boel betaald heeft hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat alle spullen van Jan waren zoals mama beweerde in dat interview.
Zij woonde toch ook al op zichzelf? Waar zijn die spullen gebleven dan?
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Volendam lijkt wat dat betreft volgens mij best wel op het dorp waar ik tegenwoordig woon.
Wij hebben hier ook geen homo's en allochtonen, mensen kijken je afkeurend aan en spreken een week niet tegen je als je de was op zondag buiten hangt, 'hokken' hoort niet en moeders blijven thuis bij de kinderen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee.... maar als ze bestaan dan hebben de moeders er van het zwaar dat er geen vrouw is die de was over neemt....
quote:
Begin hier gewoon heel moe van te raken. Prima, ik was de eerste die gilde dat wij dan ook naar VOL moesten. Echter Vol wordt niet gemodereerd waardoor het gewoon erger is dan ONZ!! En dan presteren ze het ook nog terwijl er al een #29 is in VOL om die van Annie er heen te slepen... En daarna de eerste te sluiten,. WEaar gewoon serieuze posts in stonden,... Hier nog niet... Echt de moderatie slaat echt nergens op.quote:
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.quote:
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef Ceehaa het volgende:
In Volendam is ook gewoon 1/10 homo hoor, net als in de rest van de wereld. Alleen zullen die arme schapen wat vaker nog in de kast zitten omdat de familie en buren het niet accepteren. Of is dit een vooroordeel van mij?
Nu ben ik de dader.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef laffer het volgende:
[..]
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.
en geloof me, ik hou niet zo van zuirpruimen zoals jij dus let op wat je post!
Maar hoe doen mama's van homo's dat dan als er geen vrouw komt om hun wasdiensten over te nemen??quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
Haha, wauw! Ja, sorry voor de vooroordelen hoor.. Ik weet duidelijk nog niet veel over Volendam.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
Dan doet 'het vrouwtje' van het stel de was.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar hoe doen mama's van homo's dat dan als er geen vrouw komt om hun wasdiensten over te nemen??
Ja die vinden dat hartstikke leuk ,zon wasje draaien....quote:Op zondag 19 juli 2009 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan doet 'het vrouwtje' van het stel de was.
Het blijven mannen hoor... ondanks dat ze van mannen houden.... Die kunnen weinig huishoudelijk als ze er niet mee opgevoed worden....quote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die vinden dat hartstikke leuk ,zon wasje draaien....
Stromend water waar zalm tegen in zwemt???quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
ik ben blij dat ik een week weg ga, ik ben nog nooit zo vaak vernederd en uitgescholden als vandaag,de kankers vliegen om je de oren,t huilen staat me nader dan t lachen af en toe...maar ik laat t vanaf nu links liggen dat zooitje ongeregeld,Ik vind dat mods verdomd weinig ingrijpen soms.
Waar ben je uitgescholden dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
ik ben blij dat ik een week weg ga, ik ben nog nooit zo vaak vernederd en uitgescholden als vandaag,de kankers vliegen om je de oren,t huilen staat me nader dan t lachen af en toe...maar ik laat t vanaf nu links liggen dat zooitje ongeregeld,Ik vind dat mods verdomd weinig ingrijpen soms.
ik Vol natuurlijk,waarom denk je nou dat ik zo tekeer ging over de moderatie??quote:
De vraag was aan Anniequote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik Vol natuurlijk,waarom denk je nou dat ik zo tekeer ging over de moderatie??
Het idee was leuk, uitwerking ver beneden peil....
Jeetje.je hoeft geen wasknijpers te kopen.handige tip als je op vakantie bent en wasknijpers bent vergetenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Even een vraagje n.a.v. de 'integratiecursus' van Yolanthe want het intrigeert me mateloos: worden die gedraaide waslijnen echt nog veel gebruikt in Volendam en zo ja, wat is het voordeel er van?
Waar dan Annie?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!quote:
en ik geef even antwoordquote:
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Lutser! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef laffer het volgende:
[..]
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.
en geloof me, ik hou niet zo van zuirpruimen zoals jij dus let op wat je post!
Ik ben het nog niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wij zijn blij met je hoor Annie!!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!
Op moment dat je iemand ziet schelden met kanker en weet ik veel tegen over Alle Volendammers dan weet je dat ze te ver gaan. En als je dan ook nog ziet dat moderatie alles laat gaan onder het mom van,... opstarten... Dan ben ik snel giftig.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.
Maar dat soort tijdelijke fora zijn altijd meer ONZ dan waar ze eigenlijk om gaan. Dat moet je met een korreltje zout nemen en je vooral niet persoonlijk aantrekken.
Gewoon posten in de topics die je wel leuk vindt en de rest links laten liggen.
Laat gaan schat.... Doe ik ook.... (voor de schermen)quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Luster! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!
Maar dat was toch niet hier,ik heb je heel de dag niet gezien hier .vanaf een uur of 12 Ik begrijp als je kwaad en verdrietig bent..als je domme opmerkingen heb moeten lezen die over verbrande mensen uit volendam gingen...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!
Daar hoef je hier niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd geen knijpers nodig...Hahaha ik heb van de week een nieuwe gekocht, hij was gebroken en me kleren lagen bij de buren ,maar buiten dat om is t zeer makkelijk, je draait er zo in, en als je iets netters ophangt doe je t wel met knijpers anders krijg je van die hangpunten, weet je onder aan je shirt.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Even een vraagje n.a.v. de 'integratiecursus' van Yolanthe want het intrigeert me mateloos: worden die gedraaide waslijnen echt nog veel gebruikt in Volendam en zo ja, wat is het voordeel er van?
Annie, ik vind je geweldigquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef static het volgende:
[..]
Daar hoef je hier niet bang voor te zijn.
Thanks!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:46 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Annie, ik vind je geweldig![]()
En blij dat we weer op "ons eigen plekkie" zitten![]()
Laat ze daar maar lekker in hun sop gaarkoken en probeer het je niet te veel aan te trekken
Jij hebt mij ook haast weggejaagd maar omdat je zo voor Annie opkomt vind ik je toch wel lievvquote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Lutser! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!
Nee tuurlijk niet hierquote:Op zondag 19 juli 2009 18:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet hier,ik heb je heel de dag niet gezien hier .vanaf een uur of 12 Ik begrijp als je kwaad en verdrietig bent..als je domme opmerkingen heb moeten lezen die over verbrande mensen uit volendam gingen...![]()
![]()
Lieverd, ik heb je zo vaak gewezen op het cynisme van internet.. het is maar allemaal dollen.. Ik ben echt geen boemanquote:Op zondag 19 juli 2009 18:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook haast weggejaagd maar omdat je zo voor Annie opkomt vind ik je toch wel lievv![]()
Ik ga nog van je houdenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb je zo vaak gewezen op het cynisme van internet.. het is maar allemaal dollen.. Ik ben echt geen boeman
Het lijkt me zo lastig. Inderdaad wel handig als noodoplossing maar zeker als je ergens woont waar het veel waait lijkt me dat je nogal vaak je onderbroeken uit de tuin van de buren moet plukken.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja idd geen knijpers nodig...Hahaha ik heb van de week een nieuwe gekocht, hij was gebroken en me kleren lagen bij de buren ,maar buiten dat om is t zeer makkelijk, je draait er zo in, en als je iets netters ophangt doe je t wel met knijpers anders krijg je van die hangpunten, weet je onder aan je shirt.Niet lachen allemaal please!!
ik zat anders in VOL al te zoeken naar dit topic, moet ik toch in SHO zijn, verwarrendquote:Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef Nizno het volgende:
En dan gooien ze ook nog eens t topic dicht dat t eerst geopend was... SHO-moderatie was al niet alles... maar VOL is helemaal erg.
Heeft ie die dan?ik vond m erg snel geiirriteerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
Op zondag 19 juli 2009 @ 17:43 door laffer:
Topic verplaatst van forum "Soaps, Showbizz & Sterren" naar forum "Volendam"
Op zondag 19 juli 2009 @ 18:13 door laffer:
Topic verplaatst van forum "Volendam" naar forum "Soaps, Showbizz & Sterren"
Laffer heeft op z'n kloten gehad
Dat ligt eraan waar de weg is..quote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me zo lastig. Inderdaad wel handig als noodoplossing maar zeker als je ergens woont waar het veel waait lijkt me dat je nogal vaak je onderbroeken uit de tuin van de buren moet plukken.![]()
Is dat van klein naar groot hangen ook echt (als in: zo leer je het nog wel van je moeder) of is dat overdreven/mateloos ouderwets?
Vond dat zo stom in dat filmpje. Dan hangen juist je stringetjes bij de weg voor het hele dorp
Volgens mij ben ik de dader.... lees maar terug:quote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
Waarom denk je dat tiMMMMMM zoveel MMMMMs achter zn naam heeft... Anders onthoudt hij niet of het TiN of TiM is..... nu welquote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Anniebab het volgende:
Mijn spelling en grammatica doet Timmmm denken dat ik intellectueel niet rijkelijk bedeeld ben?.En stamt uit de inteelt....Wat is dat voor een gast ? Ik vind t nog wel meevallen met me spelling....Ik verwoord t wel eens anders dan jullie misschien ...maar ja die Drs.P vindt t maar niks .
Ja mooi in het zicht toch.... grote dingen bij je eigen raam zodat de straat daar geen last van heeft... en kleine dingen aan de straatkant zodat mensen er niet tegen aan kunnen lopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me zo lastig. Inderdaad wel handig als noodoplossing maar zeker als je ergens woont waar het veel waait lijkt me dat je nogal vaak je onderbroeken uit de tuin van de buren moet plukken.![]()
Is dat van klein naar groot hangen ook echt (als in: zo leer je het nog wel van je moeder) of is dat overdreven/mateloos ouderwets?
Vond dat zo stom in dat filmpje. Dan hangen juist je stringetjes bij de weg voor het hele dorp.
Wat zag jij ook?quote:
dat hoop ik niet, zó raar is die move namelijk niet. De eerste dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
Ok t is ouderwets,maar wel lekker drogen zo, t gaat snel en zo hhog,maar naarmate ie ouder wordt wordt ie ook wijder, zeg maar en dan waait er wel eens een string in de buurmans oog...maar je moet m ook eigenlijk elke avond binnenhalen en smorgens weer ophangen dan blijft ie goed, maar ik laat m hangen en koop af en toe een nieuwe.Je doet er dan een jaar mee ongeveer.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vond dat zo stom in dat filmpje. Dan hangen juist je stringetjes bij de weg voor het hele dorp.
Logisch nadenken...... cum laude geslaagd voor ruimtelijk inzichtquote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Komt Nizno ook uit Volendam?
Even voor mijn inschatting van de waarde van de waslijnposts.
ow dat....... ja dat kon iedereen zien.. Niet alleen hier in dit topic... maar ook in de FB van Vol....quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok t is ouderwets,maar wel lekker drogen zo, t gaat snel en zo hhog,maar naarmate ie ouder wordt wordt ie ook wijder, zeg maar en dan waait er wel eens een string in de buurmans oog...maar je moet m ook eigenlijk elke avond binnenhalen en smorgens weer ophangen dan blijft ie goed, maar ik laat m hangen en koop af en toe een nieuwe.Je doet er dan een jaar mee ongeveer.
Ik zwijgquote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef Eef999 het volgende:
Haha, Laffer verplaats niets meer![]()
Paling-gate
nee joh t hangt wel 5 meter boven de straat, en meestal op t achtererf ,niemand heeft daar last van,quote:Op zondag 19 juli 2009 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja mooi in het zicht toch.... grote dingen bij je eigen raam zodat de straat daar geen last van heeft... en kleine dingen aan de straatkant zodat mensen er niet tegen aan kunnen lopen.
Een broek van 4 meter lang hangt anders toch wel tegen andermans/vrouws gezicht aanquote:Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee joh t hangt wel 5 meter boven de straat, en meestal op t achtererf ,niemand heeft daar last van,
Ja in Feedback kan je dat lezen. van ochtend had ik ook nog gepost dus staat het ook in Mij Active topics.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat....... ja dat kon iedereen zien.. Niet alleen hier in dit topic... maar ook in de FB van Vol....
Jan heeft geen paal.....quote:Op zondag 19 juli 2009 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo hoog?!
Dus heel Volendam weet nu wat voor onderbroekjes Yolanthe draagt?
hij heeft alleen een paling??quote:
Sorry.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:06 schreef Anniebab het volgende:
ja srry ik beantwoord allleen maar jullie vragen....hahahahah nou ff wat anders
quote:
Heb ik nog nooit opgelet maar sommige die hangen t ook op kleur opquote:Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een broek van 4 meter lang hangt anders toch wel tegen andermans/vrouws gezicht aan
Wist niet dat die palen 5 meter hoog hangen... Dan gaat mijn redenatie niet op dus.....
Maar verklaar dan ook even voor mij.... Is het normaal dat grote dingen aan de raamkant hangen en kleine dingen aan de wegkant?? Zo ja, waarom dan???
Kom niet aan lafferquote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Lutser! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!
Jij hebt wel erge lange benen zeg...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een broek van 4 meter lang hangt anders toch wel tegen andermans/vrouws gezicht aan
Wist niet dat die palen 5 meter hoog hangen... Dan gaat mijn redenatie niet op dus.....
Maar verklaar dan ook even voor mij.... Is het normaal dat grote dingen aan de raamkant hangen en kleine dingen aan de wegkant?? Zo ja, waarom dan???
Vertraagde reactie? Ga je mn post 2 keer beantwoordenquote:
Dat was zn achternichtje ofzo toch die dat er in had laten zetten?quote:
Laffer gedroeg zich anders wel een beetje als een palingwijf met PMS hoor.quote:
Dat is geheel ontopic danquote:Op zondag 19 juli 2009 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Laffer gedroeg zich anders wel een beetje als een palingwijf met PMS hoor.
nee... on-subforum.... ontopic was het een palinggate geen palingwijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |