Haha, wauw! Ja, sorry voor de vooroordelen hoor.. Ik weet duidelijk nog niet veel over Volendam.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
Dan doet 'het vrouwtje' van het stel de was.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar hoe doen mama's van homo's dat dan als er geen vrouw komt om hun wasdiensten over te nemen??
Ja die vinden dat hartstikke leuk ,zon wasje draaien....quote:Op zondag 19 juli 2009 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan doet 'het vrouwtje' van het stel de was.
Het blijven mannen hoor... ondanks dat ze van mannen houden.... Die kunnen weinig huishoudelijk als ze er niet mee opgevoed worden....quote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die vinden dat hartstikke leuk ,zon wasje draaien....
Stromend water waar zalm tegen in zwemt???quote:Op zondag 19 juli 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor komen ook uit de kast ,vroeger niet zo makkelijk daar ben ik eerlijk in.We hebben inmiddels ook stromend water en elektra, goed he?
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
ik ben blij dat ik een week weg ga, ik ben nog nooit zo vaak vernederd en uitgescholden als vandaag,de kankers vliegen om je de oren,t huilen staat me nader dan t lachen af en toe...maar ik laat t vanaf nu links liggen dat zooitje ongeregeld,Ik vind dat mods verdomd weinig ingrijpen soms.
Waar ben je uitgescholden dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
ik ben blij dat ik een week weg ga, ik ben nog nooit zo vaak vernederd en uitgescholden als vandaag,de kankers vliegen om je de oren,t huilen staat me nader dan t lachen af en toe...maar ik laat t vanaf nu links liggen dat zooitje ongeregeld,Ik vind dat mods verdomd weinig ingrijpen soms.
ik Vol natuurlijk,waarom denk je nou dat ik zo tekeer ging over de moderatie??quote:
De vraag was aan Anniequote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik Vol natuurlijk,waarom denk je nou dat ik zo tekeer ging over de moderatie??
Het idee was leuk, uitwerking ver beneden peil....
Jeetje.je hoeft geen wasknijpers te kopen.handige tip als je op vakantie bent en wasknijpers bent vergetenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Even een vraagje n.a.v. de 'integratiecursus' van Yolanthe want het intrigeert me mateloos: worden die gedraaide waslijnen echt nog veel gebruikt in Volendam en zo ja, wat is het voordeel er van?
Waar dan Annie?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef Anniebab het volgende:
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!quote:
en ik geef even antwoordquote:
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Lutser! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef laffer het volgende:
[..]
prima, maar als je je misdraagt ben je voor mij, je bent gewaarschuwd.
en geloof me, ik hou niet zo van zuirpruimen zoals jij dus let op wat je post!
Ik ben het nog niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik Vol natuurlijk,waarom denk je nou dat ik zo tekeer ging over de moderatie??
Het idee was leuk, uitwerking ver beneden peil....
Wij zijn blij met je hoor Annie!!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!
Op moment dat je iemand ziet schelden met kanker en weet ik veel tegen over Alle Volendammers dan weet je dat ze te ver gaan. En als je dan ook nog ziet dat moderatie alles laat gaan onder het mom van,... opstarten... Dan ben ik snel giftig.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.
Maar dat soort tijdelijke fora zijn altijd meer ONZ dan waar ze eigenlijk om gaan. Dat moet je met een korreltje zout nemen en je vooral niet persoonlijk aantrekken.
Gewoon posten in de topics die je wel leuk vindt en de rest links laten liggen.
Laat gaan schat.... Doe ik ook.... (voor de schermen)quote:Op zondag 19 juli 2009 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brute taal voor een mod, je denkt dat je inene een forumadmin bent? Ik ben zeker niet gedient van intimiderende mod-acties zoals deze. Wat dacht je bij jezelf? Ik ben mod en mag users bashen en intimideren zoveel ik wil? Schei toch uit verschrikkelijke n00b! Jij bent nu al de slechtste mod van 2009! Luster! Als je gebruikers weg wilt jagen doe je dat maar op een eigen kutforum!
Maar dat was toch niet hier,ik heb je heel de dag niet gezien hier .vanaf een uur of 12 Ik begrijp als je kwaad en verdrietig bent..als je domme opmerkingen heb moeten lezen die over verbrande mensen uit volendam gingen...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Op dat volendam gedoe,ik weet t ik moet er zelf niet op ingaan,maar als ze t over verbrande mensen en kanker en gedoe gaan hebben kan ik t niet laten ,maar vanaf nu post ik hier en in de bunker ,en Thats it!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |