Het zou me niet verbazen als deze expres was, trouwens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Uiteraard schiet het niet op. Mensen ruktzichloos de grens over gooien schiet nooit op. Het lost het probleem namelijk niet op.
Tenzij je voorstelt Nederland in een soort Noord Korea te veranderen of een "Berlijnse muur" om Nederland te bouwen...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vakantie is natuurlijk ook een gevoel van ultieme vrijheid en geen verplichtingen. Thuisgekomen val je al snel weer in het ge-eike patroon terug.
Tsja.... sommige gesprekken moet je even laten bezinken voordat je tot bezinning komt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Goofisch het volgende:
Nee heb niks gevraagd via de telefoon. Had ik mss wel moeten doen idd. Ik heb een afspraak gemaakt. Na dit voorval vanmorgen denk ik dat ze tot een bezinking zijn gekomen dat ze verkeerd gehandeld hebben en zullen hoogstwaarschijnlijk met een veel beter voorstel komen. En dat verwacht ik ook..
Zo niet kunnen ze me wat..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb dat gehad en ik wijd het daaraan, iig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:20 schreef Manono het volgende:
ja dat is de nieuwe trend voor dombo's die voeger gepest zijn en toen niet sterk genoeg waren om iets terug te doen, zo voelen ze dat ze toch iets voorstellen
maar goed een smart op zijn kant, dat lukt zelfs een vrouw in haar eendje
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Nu, als die allebei hét van hét van de grunge zijn is mijn vraag what the hell die twee groepen eigenlijk gemeen hebben buiten dat ze uit Seattle komen?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Marton123 het volgende:
Mijn vader wouw het niet toelaten, om haar dus bij hem tijdelijk in te schrijven.
Er zijn blijkbaar mensen die denken dat je werkelijk élk Engels woord kunt vernederlandsen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:39 schreef Tokus het volgende:
Gezocht:Ripsticks in Amerika die worden geschipt naar Europa
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef WesCAddle het volgende:
Moet alleen wel zeggen dat PJ rigoereuser besloot uit de mainstream te vertrekken.
Uien aller landen, verenigt uquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
knip
Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.
Heb haar op een begeven moment weten te spreken, alleen via msn dan.
knip
Hoe lief!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:40 schreef vronie het volgende:
Fijn te lezen.
Dat jullie om deze kat hebben omfermd.
Ik haat mensen die hun huisdier dumpen
Ja heuj, we doen hier niet zomaar aan link dumpen! Da's tenslotte ook keigemeen.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja heuj, we doen hier niet zomaar aan link dumpen! Da's tenslotte ook keigemeen.
Dit gaat toch over een vrouw die in haar eend tegen een smart aanrijdt waardoor deze omvalt? Grammaticaal niks mis meequote:
Vraag voor een bevallende vrouw?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:13 schreef beerten het volgende:
[..]
OK, rare vraag.
Ga met je voeten plat op de grond staan. met een stang tussen je benen, trek het strak onder je nageslacht..
Iets met klok en klepel, of gewoon nog te vroeg en niet wakker.quote:
Aha...quote:Volgens de politie heeft Jenkins zijn ex-vrouw doodgewurgd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef rechtsom het volgende:
Ik begrijp hoe mensen in godsnaam zoveel boetes open hebben kunnen staan... ik wordt al getalkt met 1 boete van 27 euro
Ena, twena, drina.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:15 schreef Assassin92 het volgende:
Uprising is de enahoogste binnenkomer in de top 40, na Anouk, op plaats 32.
En dan is de officiele single met video nog geen eens gereleased...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |