Hoe doe je dat, lijkt me vrij lastigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Ja je kan bijna ongestraft roven, verkrachten en mensen terroriseren
Zou ik maar snel betalen. Ook voor kleine boetes kun je gaan zitten. Ken iemand die 40 dagen mocht zitten voor een boete van enkele tientjes die hij vergeten was te betalen. Bij een controle kwam dat aan het licht en toen werd ie gelijk opgepakt. Dus ik weet dat justitie streng is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef rechtsom het volgende:
Ik begrijp hoe mensen in godsnaam zoveel boetes open hebben kunnen staan... ik wordt al getalkt met 1 boete van 27 euro
Wordt moet ook werd zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Zou ik maar snel betalen. Ook voor kleine boetes kun je gaan zitten. Ken iemand die 40 dagen mocht zitten voor een boete van enkele tientjes die hij vergeten was te betalen. Bij een controle kwam dat aan het licht en toen werd ie gelijk opgepakt. Dus ik weet dat justitie streng is.
De vraag is inderdaad waarom justitie niet veel eerder heeft ingegrepen en waarom ze dan geen beslag op zijn voertuig hebben gelegd om de boete te vorderen (of hebben ze dit gedaan en is die 11.000 euro wat er overbleef?). En met zoveel bekeuringen mag hij ook wel eens z'n rijbewijs kwijt raken.
Niet dat je daar veel aan hebt in de nor.
Goh, jij bent goed op de hoogtequote:Dit is toch wel een erg forse straf vooral als moordenaars soms minder straf krijgen en verkrachters en overvallers al helemaal niet zoveel. Al zouden ze 97 verkrachtingen of overvallen op hun naam hebben.
Ja bijna wel hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Ja je kan bijna ongestraft roven, verkrachten en mensen terroriseren maar ohwee als je verkeersboetes niet betaald in Nederland, dan weet men je te vinden
[ afbeelding ]
Flauwekul. Voor de misdrijven die jij noemt worden er wel bijna altijd forse straffen uitgedeeld. Verkeersovertredingen zijn nou eenmaal geen uitzondering daarop. Autorijden is iets gevaarlijks aangezien je bij een klein foutje jezelf en anderen in gevaar brengt. Als je hier roekeloos mee omgaat wacht er nou eenmaal zo'n straf, punt uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Ja je kan bijna ongestraft roven, verkrachten en mensen terroriseren maar ohwee als je verkeersboetes niet betaald in Nederland, dan weet men je te vinden
Want die schuldsanering hoeft niemand te betalen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef isogram het volgende:
Deze man in de gevangenis zetten, kost meer dan het opbrengt. Ik ben daar zwaar op tegen. Liever had ik zijn auto (of een deel van zijn inboedel) verkocht en had ik die man in de schuldsanering gegooid. We zouden in Nederland eens wat slimmer moeten worden als het gaat om het uitkleden van notoire wetsovertreders, op zo'n manier dat de schatkist er beter van wordt.
Maar ze weten dan ook wel waar jij woont.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef rechtsom het volgende:
Ik begrijp hoe mensen in godsnaam zoveel boetes open hebben kunnen staan... ik wordt al getalkt met 1 boete van 27 euro
Idd het is gewoon belagelijk te noemenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[ afbeelding ]
Schei uit; er wordt hier helemaal geen autootje gepest. Ongelofelijk, hoe jullie gedachteloos achter die drogreden van Revolution-NL aanlopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd het is gewoon belagelijk te noemen
Hij heeft dan ook min of meer gelijk. Misschien overdrijft hij een beetje, maar ja, dat doe jij in dit topic ook. En inderdaad, 2 jaar iemand in de gevangenis opsluiten kost veel meer dan die 11000 euro die de man moet maar toch niet kan betalen. Nogal onzinnig en verkwistend dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:39 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Schei uit; er wordt hier helemaal geen autootje gepest. Ongelofelijk, hoe jullie gedachteloos achter die drogreden van Revolution-NL aanlopen
Onzinnig is het zeker niet; de dreiging van opsluiting lijkt mij een goede motivator om openstaande boetes te betalen...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook min of meer gelijk. Misschien overdrijft hij een beetje, maar ja, dat doe jij in dit topic ook. En inderdaad, 2 jaar iemand in de gevangenis opsluiten kost veel meer dan die 11000 euro die de man moet maar toch niet kan betalen. Nogal onzinnig en verkwistend dus.
Ik overdrijf helemaal nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook min of meer gelijk. Misschien overdrijft hij een beetje, maar ja, dat doe jij in dit topic ook.
LEZENquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef rechtsom het volgende:
Waar betaalde ie dan zijn benzine van? Of is het ook zon vaste 'doorrijder zonder te betalen na tankbeurt'quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
LEZEN
Zonder vaste woon of verblijfplaats?????
Nu is ALLE verkeersregels aan je laars lappen wel wat gortig voor deze thuisloze Tokkie
Maar de straf inderdaad wel boenmatig.
Kunnen we niet eerst beginnen met auto en rijbewijs afnemen
Bijvoorbeeld een tankpiraatquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar betaalde ie dan zijn benzine van? Of is het ook zon vaste 'doorrijder zonder te betalen na tankbeurt'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |