abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:53:28 #51
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72010721
Nee heb niks gevraagd via de telefoon. Had ik mss wel moeten doen idd. Ik heb een afspraak gemaakt. Na dit voorval vanmorgen denk ik dat ze tot een bezinking zijn gekomen dat ze verkeerd gehandeld hebben en zullen hoogstwaarschijnlijk met een veel beter voorstel komen. En dat verwacht ik ook..

Zo niet kunnen ze me wat..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:53:39 #52
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72010731
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef MobileSuit het volgende:

Gefeliciteerd. U gaat 1,40 euro boven het minimumloon zitten.

En dan met droge ogen durven beweren dat het een heel goed aanbod is met hun secundaire voorwaarden.

Ik had op hun bureau gepoept en mijn reet afgeveegd met hun voorstel.

respect als je woord bij daad voegt

maar ja wat ben je waard ? mcp + itil en A+ en hbo is het absolute minimum wat je moet hebben, wil je een beetje verdienen, ervaring en meer papiertjes (mcsa, vmware, linux, cisco) dan ga je pas meetelllen in de markt.

KENNIS ?? lol denk je dat dat ergens intresseert ? je werkgever boeit het niet en vaak de opdracht gever ook niet eens. veel ben je toch bezig je vierkante meter werk en aap leert kunstje uit te voeren.
of je mag brandjes blussen van de prutsers die denken te weten dat ze weten wat ze doen (inclusief managers) ..
zelden zie ik een goeie nette (of teminste deels) werkplekken die het goed voor elkaar hebben

Maar goed at the end of the day leuk salaris en leuke bak om mee te rijden .. enige nadeel is dat het altijd een ver weg van huis is dus je bent wel 10,5 uur van huis (reistijd + werk + pauze)

trouwens met loon moet je vaak ook nog uitkijken, bedrijven halen ook nog ranzige trukjes uit bv geen overwerk betalen, zelf pensioen regelen, zelf belasting afdragen, auto inclusief salaris (dus je houd minder over dan je dacht omdat je auto ook nog eens afgetrokken word) dus sta niet meteen te springen als ze je veel bieden kijk heel goed wat je netto overgaat houden !!
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
pi_72011077
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Goofisch het volgende:
Nee heb niks gevraagd via de telefoon. Had ik mss wel moeten doen idd. Ik heb een afspraak gemaakt. Na dit voorval vanmorgen denk ik dat ze tot een bezinking zijn gekomen dat ze verkeerd gehandeld hebben en zullen hoogstwaarschijnlijk met een veel beter voorstel komen. En dat verwacht ik ook..

Waarschijnlijk denken ze dat je vooral desperate bent als je ze na zo'n minimumloonvoorstel nog serieus neemt en nog een keer langskomt om te praten.
Syl moet winnen!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:08:01 #54
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_72011147
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
Peak IT
maoam is voor bazen!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:09:06 #55
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72011183
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:05 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk denken ze dat je vooral desperate bent als je ze na zo'n minimumloonvoorstel nog serieus neemt en nog een keer langskomt om te praten.
Wat ik al zij. ik heb niks te verliezen. Praten kan altijd
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72011300
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

respect als je woord bij daad voegt

maar ja wat ben je waard ? mcp + itil en A+ en hbo is het absolute minimum wat je moet hebben, wil je een beetje verdienen, ervaring en meer papiertjes (mcsa, vmware, linux, cisco) dan ga je pas meetelllen in de markt.

KENNIS ?? lol denk je dat dat ergens intresseert ? je werkgever boeit het niet en vaak de opdracht gever ook niet eens. veel ben je toch bezig je vierkante meter werk en aap leert kunstje uit te voeren.
of je mag brandjes blussen van de prutsers die denken te weten dat ze weten wat ze doen (inclusief managers) ..
zelden zie ik een goeie nette (of teminste deels) werkplekken die het goed voor elkaar hebben

Maar goed at the end of the day leuk salaris en leuke bak om mee te rijden .. enige nadeel is dat het altijd een ver weg van huis is dus je bent wel 10,5 uur van huis (reistijd + werk + pauze)

trouwens met loon moet je vaak ook nog uitkijken, bedrijven halen ook nog ranzige trukjes uit bv geen overwerk betalen, zelf pensioen regelen, zelf belasting afdragen, auto inclusief salaris (dus je houd minder over dan je dacht omdat je auto ook nog eens afgetrokken word) dus sta niet meteen te springen als ze je veel bieden kijk heel goed wat je netto overgaat houden !!
Oke, dat je niet direct in de 3k salarisgroep komt kan ik nog begrijpen, maar met werkervaring etc. ben je echt wel meer waard dan 1,40 euro boven het minimumloon.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:16:48 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72011403
1400 bruto. Gaat je bijtelling er ook nog eens vanaf (al is dat vast niet veel met zo'n dinky-toy) dan hou je helemaal niks meer over .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72011433
quote:
TS ging kletsen. Zag er allemaal leuk uit en had een gesprek met 2 mooie dames (die dames zijn tactisch, Het is bewezen dat mannen eerder hun handtekening zetten).
Die mannen zijn achterlijk.
Dag lief wezentje!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:17:49 #59
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_72011437
Heb zoiets ook eens meegemaakt bij een of ander kneuzig bedrijfje in Son. Ik daar solliciteren, salaris wat ze wilde geven was 1450 euro bruto .

Direct maar even gezegt dat mijn ww-uitkering nog hoger was dan wat zij te bieden hadden .
Het gesprek was daarna direct ten einde en werd, zonder dat ik eerst mijn koffie op had, naar buiten geleid
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:18:38 #60
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_72011465
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef Zjummie het volgende:

[..]

Dude, je taken zeggen niks over de verantwoordelijkheid. Je bent uitvoerder. Punt
Zolang het goed gaat ben je niet verantwoordelijk.
Maar als het mis gaat ben je het zeker wel.

Zelfs mijn oude werkgever, BSO/Origin (nu Atos Origin) durfde niet zo laag te gaan.
Zat net iets boven de 3000 gulden, minimum loon was 2500 gulden toen.
(zie dat het minimum loon in 12 jaar met 23% is gestegen, niet echt veel..)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:19:29 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72011488
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef BK_102 het volgende:
Heb zoiets ook eens meegemaakt bij een of ander kneuzig bedrijfje in Son. Ik daar solliciteren, salaris wat ze wilde geven was 1450 euro bruto .

Direct maar even gezegt dat mijn ww-uitkering nog hoger was dan wat zij te bieden hadden .
Het gesprek was daarna direct ten einde en werd, zonder dat ik eerst mijn koffie op had, naar buiten geleid
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:19:48 #62
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72011499
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:16 schreef fathank het volgende:
1400 bruto. Gaat je bijtelling er ook nog eens vanaf (al is dat vast niet veel met zo'n dinky-toy) dan hou je helemaal niks meer over .
Bedoel ik. Ik had een keer een "aanbieding" van een bedrijf. 2450 bruto en auto.

Ik ging er op me netto salaris (vergeleken met me huidige baan) nog 100 euro op achter uit. Dus maar niet gedaan,
Ik zit er nu net overheen met al de verhogingen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72012251
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Goofisch het volgende:

Zul je zien, bieden ze nu 1450 euro en een renault twingo
pi_72012586
TVP voor de afwikkeling...

BTW: een Aygo rijdt best lekker en goedkoop . Lelijk issie wel natuurlijk
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:11:13 #65
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72012830
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:02 schreef RvLaak het volgende:
TVP voor de afwikkeling...

BTW: een Aygo rijdt best lekker en goedkoop . Lelijk issie wel natuurlijk
Ik rij nu een nieuwe leon zonder stickers...
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:16:48 #66
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_72012995
tvp voor de afloop
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 augustus 2009 @ 16:23:49 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_72013225
1400 bruto. .

Tevens tvp.

En ik moet wel zeggen dat ik ook erg weinig verdiende toen ik 18 was en begon (dat was 1300 gulden bruto. ), maar dat was zonder ervaring enzo.
pi_72013360
tvp
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:44:07 #69
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_72013754
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
1400? Daar kom ik mijn bed niet meer voor uit
Dat is een maandelijkse belediging, TS, je had moeten vertellen dat het al een tijdje geleden is dat je zakgeld kreeg.
Voor dergelijke bedragen kom ik mijn bed niet eens uit. Helemaal niet als ik bedenk wat ik nu in de maand vrij te besteden heb als ZZPer.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_72015646
TS Heeft gesoliciteerd bij Peak-IT
Hoe kansloos ben je dan.

Peak-IT.
Mensen die bij Peak-IT werken :

Bij de MC Donalds verdien je nog meer.
pi_72015720
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Na ja als ik nou een starter was geweest met een mbo diploma had ik blij geweest met een baantje zoals peak it of iets dergelijks. Je verdient dat wel weinig. Maar "als je goed terecht komt" een hele bak ervaring op kan doen. En als je dan gaat solliciteren bij bijvoorbeeld een midden klein bedrijf wordt dat zeer gewaardeerd. Sterker nog. Als je echt goed bent wordt je weggekocht of overgenomen door het bedrijf waar je geplaatst bent.

Maar in mijn geval. En ik ben geen ] zwaar opgeleid iemand ofzo. Ik moet het hebben van mijn HBO diploma. MCSE, ITIL v3 en cisco + een bak praktijk ervaring. Voelde ik me best belachelijk gemaakt
OMG
Als je daadwerkelijk die diploma's heb + ervaring is marktconform ongeveer het dubbele of meer. (2500 - 3300 euro bruto)

Ik had ze keihard uitgelachen en was weggelopen zonder een hand te geven.
Het is schandalig dat ze met een bod komen van 1400 euro bruto .
pi_72016007
Detachering kan heel leuk zijn hoor.

Zo kreeg ik laatst een telefoontje van een bedrijf dat mij letterlijk twee keer zoveel bood als wat ik momenteel verdien om een klusje van drie maanden te gaan doen. Daarna belde mij nóg een bedrijf dat anderhalf keer zoveel bood als ik nu verdien om datzélfde klusje te gaan doen.

Ik wist gelukkig dat het detacheringsbureau waar ik een contract voor onbepaalde tijd heb óók op die klus geboden had en omdat ik weet wat wij voor prijzen hanteren wist ik ook dat wij die opdracht zouden krijgen. Je mag één keer raden wat ik nu zit te doen. En er is in geen velden of wegen iemand van die andere bureau's te bekennen.

Het blijft een mooie wereld, dat detacheren. Ik heb nu namelijk wel mooi namen en nummers van bedrijven die blijkbaar geld zat hebben, voor het geval dat ik het eens zat ben bij mijn baas.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')