quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef MobileSuit het volgende:
Gefeliciteerd. U gaat 1,40 euro boven het minimumloon zitten.
En dan met droge ogen durven beweren dat het een heel goed aanbod is met hun secundaire voorwaarden.
Ik had op hun bureau gepoept en mijn reet afgeveegd met hun voorstel.
Waarschijnlijk denken ze dat je vooral desperate bent als je ze na zo'n minimumloonvoorstel nog serieus neemt en nog een keer langskomt om te praten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Goofisch het volgende:
Nee heb niks gevraagd via de telefoon. Had ik mss wel moeten doen idd. Ik heb een afspraak gemaakt. Na dit voorval vanmorgen denk ik dat ze tot een bezinking zijn gekomen dat ze verkeerd gehandeld hebben en zullen hoogstwaarschijnlijk met een veel beter voorstel komen. En dat verwacht ik ook..
Zo niet kunnen ze me wat..
Wat ik al zij. ik heb niks te verliezen. Praten kan altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dat je vooral desperate bent als je ze na zo'n minimumloonvoorstel nog serieus neemt en nog een keer langskomt om te praten.
Oke, dat je niet direct in de 3k salarisgroep komt kan ik nog begrijpen, maar met werkervaring etc. ben je echt wel meer waard dan 1,40 euro boven het minimumloon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
![]()
![]()
respect als je woord bij daad voegt
maar ja wat ben je waard ? mcp + itil en A+ en hbo is het absolute minimum wat je moet hebben, wil je een beetje verdienen, ervaring en meer papiertjes (mcsa, vmware, linux, cisco) dan ga je pas meetelllen in de markt.
KENNIS ?? lol denk je dat dat ergens intresseert ? je werkgever boeit het niet en vaak de opdracht gever ook niet eens. veel ben je toch bezig je vierkante meter werk en aap leert kunstje uit te voeren.![]()
of je mag brandjes blussen van de prutsers die denken te weten dat ze weten wat ze doen (inclusief managers) ..![]()
zelden zie ik een goeie nette (of teminste deels) werkplekken die het goed voor elkaar hebben
Maar goed at the end of the dayleuk salaris en leuke bak om mee te rijden .. enige nadeel is dat het altijd een ver weg van huis is dus je bent wel 10,5 uur van huis (reistijd + werk + pauze)
trouwens met loon moet je vaak ook nog uitkijken, bedrijven halen ook nog ranzige trukjes uit bv geen overwerk betalen, zelf pensioen regelen, zelf belasting afdragen, auto inclusief salaris (dus je houd minder over dan je dacht omdat je auto ook nog eens afgetrokken word) dus sta niet meteen te springen als ze je veel bieden kijk heel goed wat je netto overgaat houden !!
Die mannen zijn achterlijk.quote:TS ging kletsen. Zag er allemaal leuk uit en had een gesprek met 2 mooie dames (die dames zijn tactisch, Het is bewezen dat mannen eerder hun handtekening zetten).
Zolang het goed gaat ben je niet verantwoordelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Dude, je taken zeggen niks over de verantwoordelijkheid. Je bent uitvoerder. Punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef BK_102 het volgende:
Heb zoiets ook eens meegemaakt bij een of ander kneuzig bedrijfje in Son. Ik daar solliciteren, salaris wat ze wilde geven was 1450 euro bruto.
Direct maar even gezegt dat mijn ww-uitkering nog hoger was dan wat zij te bieden hadden.
Het gesprek was daarna direct ten einde en werd, zonder dat ik eerst mijn koffie op had, naar buiten geleid
Bedoel ik. Ik had een keer een "aanbieding" van een bedrijf. 2450 bruto en auto.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:16 schreef fathank het volgende:
1400 bruto. Gaat je bijtelling er ook nog eens vanaf (al is dat vast niet veel met zo'n dinky-toy) dan hou je helemaal niks meer over.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Goofisch het volgende:
Nee heb niks gevraagd via de telefoon. Had ik mss wel moeten doen idd. Ik heb een afspraak gemaakt. Na dit voorval vanmorgen denk ik dat ze tot een bezinking zijn gekomen dat ze verkeerd gehandeld hebben en zullen hoogstwaarschijnlijk met een veel beter voorstel komen. En dat verwacht ik ook..
Zo niet kunnen ze me wat..
Ik rij nu een nieuwe leon zonder stickers...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:02 schreef RvLaak het volgende:
TVP voor de afwikkeling...
BTW: een Aygo rijdt best lekker en goedkoop. Lelijk issie wel natuurlijk
Dat is een maandelijkse belediging, TS, je had moeten vertellen dat het al een tijdje geleden is dat je zakgeld kreeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
1400? Daar kom ik mijn bed niet meer voor uit
OMGquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Na ja als ik nou een starter was geweest met een mbo diploma had ik blij geweest met een baantje zoals peak it of iets dergelijks. Je verdient dat wel weinig. Maar "als je goed terecht komt" een hele bak ervaring op kan doen. En als je dan gaat solliciteren bij bijvoorbeeld een midden klein bedrijf wordt dat zeer gewaardeerd. Sterker nog. Als je echt goed bent wordt je weggekocht of overgenomen door het bedrijf waar je geplaatst bent.
Maar in mijn geval. En ik ben geen ] zwaar opgeleid iemand ofzo. Ik moet het hebben van mijn HBO diploma. MCSE, ITIL v3 en cisco + een bak praktijk ervaring. Voelde ik me best belachelijk gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |