Wij nemen juist de zorg op voor deze verlaten kater.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:28 schreef Myraela het volgende:
Wie niet voor een beest kan zorgen, moet er geen nemen.
Maarja, er kan altijd een keer uit gebeuren, maar dan los je het niet zo op.
Ja ik was ook niet bezig met een lijstje "TS is!"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wij nemen juist de zorg op voor deze verlaten kater.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:26 schreef Parafernalia het volgende:
Voldoe gewoon aan je zorgplicht zeurkous!
Jaaa, behalve als ze aan je nieuwe bank krabben!quote:
Ik heb ook zo'n onnozelequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaa, behalve als ze aan je nieuwe bank krabben!
Gelukkig hebben wij een ouwe bank! En een onnozele kat.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:40 schreef vronie het volgende:
Fijn te lezen.
Dat jullie om deze kat hebben omfermd.
Ik haat mensen die hun huisdier dumpen
Dat had ik ook al bedacht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:40 schreef Onnoman het volgende:
ik heb een scenario voor je geschetst..
kat wordt bewust in jullie wijk gedumpt..
eigenaar van kat woont 150 km van jullie vandaan
en jullie leefden nog lang en gelukkig
Die zijn toch het liefst!quote:
Ik heb een keer mijn goudvis aan een boom gebonden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:40 schreef vronie het volgende:
Fijn te lezen.
Dat jullie om deze kat hebben omfermd.
Ik haat mensen die hun huisdier dumpen
En Huugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaa, behalve als ze aan je nieuwe bank krabben!
Gelukkig hebben wij een ouwe bank! En een onnozele kat.
Mijn buren: ze hebben een jongen van 10, die krijgt een kitten omdat hij gratis is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:42 schreef Wazeggie het volgende:
Dat is het vervelende met katten: mensen kunnen vaak gratis ergens een kitten krijgen en gaan er dan dus maar vanuit dat een kat niets waard is
ik heb jeuk aan mijn omfermische hartkleppen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn goudvis aan een boom gebonden.
Omfermen is lief!
Ik weet hetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die zijn toch het liefst!
Dat je nondeju heel je achterdeur verzaagd hebt om er een kattenluik in te maken en dat meneer doodleuk via de achtertuin op ontdekkingstocht gaat om vervolgens bij de voordeur te gaan zitten mauwen dat 'ie naar binnen wil! Nou vraag ik je!
Dat bedoel ik idd. Zo`n beest heeft geen waarde voor die mensenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn buren: ze hebben een jongen van 10, die krijgt een kitten omdat hij gratis is.
Kitten krijgt geen inentingen, wel goedkoop voer. En na een jaar is een castratie te duur
en de overlast van sproeien niet hun ding.
Inderdaad, hij loopt wekenlang rond als ze op vakantie zijn, hij zeikt overal waar er katten wonen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:49 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd. Zo`n beest heeft geen waarde voor die mensen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
De essentie van dit verhaal?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Doe 'm de groeten van me als je wil
Sommige mensen zouden zowat een moord doen voor een natte poes in huis!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet hetHet was vandaag donder en bliksem, het kind schuilt zich normaal echt binnen..
Maar nu zit hij naast de voordeur, die echt open stond, en hij was helemaal nat
Natuurlijk wil ik dat. Ik ben tenslotte ook lief!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Doe 'm de groeten van me als je wil
De dierenarts constateerde dat de kat geen chip had maar wel zijn entingen had gekregenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:22 schreef Prospera het volgende:
Heeft bij mijn buuv een (tijdelijk) huis gekregen; we zijn naar de DA geweest, geen chip, maar kreeg wel
zijn inentingen.
Dat je een kat dumpt, omdat je hem zat bent, omdat hij teveel geld kostquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
De essentie van dit verhaal?
Ja, lief hè, dat hij dat zomaar constateerde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De dierenarts constateerde dat de kat geen chip had maar wel zijn entingen had gekregen
Wij gaan ook op vakantie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat je een kat dumpt, omdat je hem zat bent, omdat hij teveel geld kost
of dat je op vakantie gaat: zie 1ste post.
Kat---- dierenarts-----check--------geen chip---------->> inenting.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De dierenarts constateerde dat de kat geen chip had maar wel zijn entingen had gekregen
Da's heel makkelijk te testen, want dan moet je hem in de vijver gooien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:57 schreef Onnoman het volgende:
Weet je zeker dat het een kat is en geen eend?
[ afbeelding ]
Goede vraag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:57 schreef Onnoman het volgende:
Weet je zeker dat het een kat is en geen eend?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, lief hè, dat hij dat zomaar constateerde.
Je past op de kat van je broer/schoonzus,quote:
En niets, dat wilde ik even vertellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je past op de kat van je broer/schoonzus,
de kat ging krabben; ze hadden een baby, maar de kat was boos en moest weg.
Dus Poes woont nu bij jou en je schoonzus mag hem eten geven.
En??
Ik moest lachen. Volgens mij heb ik ook zo'n boekje, maar dan anders.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk te testen, want dan moet je hem in de vijver gooien.
Als 'ie blijft drijven en 'kwak' zegt dan is het een eend. Ik weet dat, want ik heb een boekje over eenden.
Nee, ernstige vorm van slaapdeprivatie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Biancavia, had je een borrel op gister?![]()
@TS:
- die dumpers zijn kloothommels
- jij bent lief
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wij gaan ook op vakantie.
Met een tent.
Onze kat blijft thuis.
Da's ook wel gemeen.
Van ons.
Maar eigenlijk is het onze kat niet.
Want die was van mijn broer.