Dus je weet nog niet wat het is. Pffff en wanneer moet je dan weer heen voor die vervolgonderzoeken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou hij heeft gebeld hoor, en nu ben ik helemaal niet blij
Meer onderzoeken want het kunnen diverse dingen zijn en ik vind ze geen van allen aantrekkelijk
ohh je hoeft je niet te schame hoor, hier ook soep uit een blik, bij gebrek aan kookenergiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Stout, ik schaam me ook echt een beetje hoor... Normaal ben ik niet zo van het bestellen maar met zulke temperaturen hier in de keuken gaan staan is echt bijna zelfmoord. Ik ben ook katsberoerd van die hitte...
Morgen kook ik wel weer.
Dat is inderdaad heerlijk ijsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben ook net de boodschappen binnen.
ik heb een bak hertog ijs met 3 chocolades
wat is dat lekker zeg
maar wel machtig, ik krijg mijn bakkie niet leeg
ik bedoel met bakkie niet die hele bak hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heerlijk ijsen inderdaad veel te machtig om in 1x leeg te eten...
Kleintje chocolade van hertog is ook lekker en niet zoveel
Ik kom woensdag wel ff langsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:
HIer ook voorlopig nog niks volgens buienradar...![]()
Het waait wel behoorlijk! Maar het is hier binnen nog altijd koeler dan buiten...
Wie komt er (blauwe) druiven plukken? De meeste trossen zijn wel rijp en ze zijn heerlijk.
begint aan tros 2![]()
dan zou ik waterijs nemen. appie heeft raketjes in de aanbiedingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben nu toch wel fikse buien gehad inmiddels. En in huis is het idd een sauna 27graden
En buiten is het afgekoeld tot zo'n 22 graden, inmiddels staat hier ook wel wat open, maar niet dat het tocht, ik heb namelijk al een beetje keelpijn
IJs is goed voor de keelpijn he?
ow,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik bedoel met bakkie niet die hele bak hoor
gewoon mijn ijscoupe. mijnen zoon eten ook mee en er zit nog in.
28 binnen,nog flink over de 30buiten hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben nu toch wel fikse buien gehad inmiddels. En in huis is het idd een sauna 27graden
En buiten is het afgekoeld tot zo'n 22 graden, inmiddels staat hier ook wel wat open, maar niet dat het tocht, ik heb namelijk al een beetje keelpijn
IJs is goed voor de keelpijn he?
Geef het nog een kwartiertje, de buis hier net over.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
28 binnen,nog flink over de 30buiten hier
En ik heb van die vrieslollies en daar ben ik ook heel gelukkig mee
Asyniur, ik wil je druivenMaar je zit zo ver weg.
Als ik er aan denk, neem ik wat meequote:
Zal ik ze opsturen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef freecell het volgende:
Asyniur, ik wil je druivenMaar je zit zo ver weg.
ahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geef het nog een kwartiertje, de buis hier net over.
Buh!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ja de opties waren kortweg; veel aangekomen in korte tijd (dat valt af, ben net juist afgevallen) overdadig drankgebruik (valt ook af, drink geen druppel) iets met suikerziekte en iets met een te hoog cholesterol. Laten die laatste 2 nou eens veelvuldig voorkomen in de familie aan vaders kant![]()
In ieder geval krijg ik nu sterkere en andere madicijnen voor m`n maagprobleem en dan vanaf dinsdag verder met bloedprikken en zulks. Yay :-/
drie provincieenpunt, Friesland-kant. Nu voor de tweede keer regen. En er komt nu hárd onweer aan hoor ik uit een dorp 20 km verderop!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef Morretje het volgende:
Hmz TF, das niet grappig inderdaad.. Sterkte ermee!
debuurvrouw, waar zit jij? Ik weet dat Freecell in de hoofdstad van de provincie zit die ik ook bewoon... Hier alleen nog maar flinke, koelere wind, dus alles staat nu tegen elkaar open. Nog geen druppel gezien.
ouw regen heeft ons al 2x nèt niet bereiktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
drie provincieenpunt, Friesland-kant. Nu voor de tweede keer regen. En er komt nu hárd onweer aan hoor ik uit een dorp 20 km verderop!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Over 'Finding Neverland'... Ik lees nu net dat het gerelateerd is aan Peter Pan en dat is nou net een film waar ik niet heel veel mee heb.Is dit dan nog steeds leuk?
Nou, nogmaals van harte met je 4-jarige huwelijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef Sugar het volgende:
Zo was 't:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ojee wat nu! En dan meld je dat maar op fok?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Pandora73 het volgende:
Gedver, Facebook doet weer vervelend...
Netlog doet het gelukkig nog wel
't Is wat idd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ojee wat nu! En dan meld je dat maar op fok?
* RockabeIIa doet zelf wel effe op de bipsch
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:28 schreef Vicky het volgende:
Rocka, stuur jij wel eens foto's van je iphone naar internet??
BE, ik kan niet pmmen met de Iphone, heb je gesmssed
Waar stuur je dat naartoe? Welke site? Ik kan ineens geen foto's meer mailen naar photobucket.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky ja. Wattan?
feestboek!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
huup ik wil jou op mijn facebook!
Mmm ik doe het ook wel es naar mijn email en vandaar naar photobucket maar soms gebruik ik tweetie oid (twitteraccount)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Waar stuur je dat naartoe? Welke site? Ik kan ineens geen foto's meer mailen naar photobucket.
nee die vind je nooit!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
feestboek!
ff zoeken of k je kan vinden
wauw!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee die vind je nooit!
Ik heb wel 5 of 6 vrienden
Zitten we hier ineens in de Kelder??quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Sugar het volgende:
Iemand Coraline gezien? Echt een erg goede animatiefilm!
ik ook en ik moet nog een hoop animatiefilms op dvd hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
en zo heb ik nog een heeeeele waslijst met films die ik nog wil/moet zien!
Ik heb geen twitter... Geen tijd om de hele dag al die berichtjes te volgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Facebook en twitter gaan vrijwel samen...
Ah, vandaar dat geen tijd hebt voor Twitterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:27 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind de spelletjes op Facebook leuk... Pet Society vooral! Maar ook FarmVille, hoewel je dat wel (met voldoende buren) vrij snel uit kunt spelen denk ik. En Farkle... Superverslavend dobbelspel.
aaah daar heb je et alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup ik heb destijds ook alleen maar een account daar aangemaakt omdat ik nogal wat vrienden in het buitenland had (via mijn ex)
Hihi is wel bijzonder Huup, zoveel kleurendove vrouwen zijn er niet... Bij mannen 1 op de 10quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
aaah daar heb je et alaltijd die buitenlanders he
![]()
![]()
en die spelletjes die op mn profiel verschijnen vind k altijd een beetje lame haha en al die verzoekjes om ook dat en dat spelletje te spelen. Maar ik ben weer te suf om uit te zoeken hoe ik dat uit kan zetten.
Dat test je ogen spelletje met die bolletjes ging ik doen uit nieuwsgierigheid omdat mn paps kleurendoof is, maar ik geloof dat k op mn vader lijkdus laat maar zitten.
och ik ben niet helemaal kleurendoof hoor dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hihi is wel bijzonder Huup, zoveel kleurendove vrouwen zijn er niet... Bij mannen 1 op de 10, bij vrouwen veeeeel minder!
Om 3 uur is ze gaan slapen, en ze speelt nu al weer vrolijk in de kamerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:15 schreef Vicky het volgende:
Heeft kitten nog geslapen??
Hier geen slaapproblemen door de warmte gelukkig... *afklopt*
Bleh! Vanmiddag lekker middagslaapje meedoen dus!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Om 3 uur is ze gaan slapen, en ze speelt nu al weer vrolijk in de kamer![]()
![]()
En ik ben dood en dood moe
Spannend freecell!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Bleh! Vanmiddag lekker middagslaapje meedoen dus!
Ik ga straks nog even met TARA een rondje met de auto. Er is een huis(JE!) wat we misschien kunnen huren in een dorpje een hinkstapsprong hier vandaan
oehhleuk!! Ik kan niet slapen... heb honger..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Bleh! Vanmiddag lekker middagslaapje meedoen dus!
Ik ga straks nog even met TARA een rondje met de auto. Er is een huis(JE!) wat we misschien kunnen huren in een dorpje een hinkstapsprong hier vandaan
In de badkamer kwakken of opetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehhleuk!! Ik kan niet slapen... heb honger..
M heeft gistrr een zak minibrosjes gehaald en die staren me steeds aan als ik de koelkast open doe:x
oei, heftig nachtje dus pvoess.. Idd vanmiddag ff bijslapen.
Als hij het aan jullie verhuurt voor die tijd, kunnen jullie het misschien over 2 jaar kopen van hem, dan is ie d'r vanafquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:49 schreef freecell het volgende:
[..]
In de badkamer kwakken of opeten
Ja, is ook leuk,ook spannend! Eigenlijk is het een koophuis,maar hij kan hem niet kwijt (4 jaar nu al) en dat is toch ook wel vervelend voor die man![]()
Als we hem huren is het voor minimaal 2 jaar, dus die man wil even bedenken of hij dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |