Ik kom woensdag wel ff langsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:
HIer ook voorlopig nog niks volgens buienradar...![]()
Het waait wel behoorlijk! Maar het is hier binnen nog altijd koeler dan buiten...
Wie komt er (blauwe) druiven plukken? De meeste trossen zijn wel rijp en ze zijn heerlijk.
begint aan tros 2![]()
dan zou ik waterijs nemen. appie heeft raketjes in de aanbiedingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben nu toch wel fikse buien gehad inmiddels. En in huis is het idd een sauna 27graden
En buiten is het afgekoeld tot zo'n 22 graden, inmiddels staat hier ook wel wat open, maar niet dat het tocht, ik heb namelijk al een beetje keelpijn
IJs is goed voor de keelpijn he?
ow,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik bedoel met bakkie niet die hele bak hoor
gewoon mijn ijscoupe. mijnen zoon eten ook mee en er zit nog in.
28 binnen,nog flink over de 30buiten hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben nu toch wel fikse buien gehad inmiddels. En in huis is het idd een sauna 27graden
En buiten is het afgekoeld tot zo'n 22 graden, inmiddels staat hier ook wel wat open, maar niet dat het tocht, ik heb namelijk al een beetje keelpijn
IJs is goed voor de keelpijn he?
Geef het nog een kwartiertje, de buis hier net over.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
28 binnen,nog flink over de 30buiten hier
En ik heb van die vrieslollies en daar ben ik ook heel gelukkig mee
Asyniur, ik wil je druivenMaar je zit zo ver weg.
Als ik er aan denk, neem ik wat meequote:
Zal ik ze opsturen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef freecell het volgende:
Asyniur, ik wil je druivenMaar je zit zo ver weg.
ahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geef het nog een kwartiertje, de buis hier net over.
Buh!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ja de opties waren kortweg; veel aangekomen in korte tijd (dat valt af, ben net juist afgevallen) overdadig drankgebruik (valt ook af, drink geen druppel) iets met suikerziekte en iets met een te hoog cholesterol. Laten die laatste 2 nou eens veelvuldig voorkomen in de familie aan vaders kant![]()
In ieder geval krijg ik nu sterkere en andere madicijnen voor m`n maagprobleem en dan vanaf dinsdag verder met bloedprikken en zulks. Yay :-/
drie provincieenpunt, Friesland-kant. Nu voor de tweede keer regen. En er komt nu hárd onweer aan hoor ik uit een dorp 20 km verderop!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef Morretje het volgende:
Hmz TF, das niet grappig inderdaad.. Sterkte ermee!
debuurvrouw, waar zit jij? Ik weet dat Freecell in de hoofdstad van de provincie zit die ik ook bewoon... Hier alleen nog maar flinke, koelere wind, dus alles staat nu tegen elkaar open. Nog geen druppel gezien.
ouw regen heeft ons al 2x nèt niet bereiktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
drie provincieenpunt, Friesland-kant. Nu voor de tweede keer regen. En er komt nu hárd onweer aan hoor ik uit een dorp 20 km verderop!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Over 'Finding Neverland'... Ik lees nu net dat het gerelateerd is aan Peter Pan en dat is nou net een film waar ik niet heel veel mee heb.Is dit dan nog steeds leuk?
Nou, nogmaals van harte met je 4-jarige huwelijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:47 schreef Sugar het volgende:
Zo was 't:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ojee wat nu! En dan meld je dat maar op fok?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef Pandora73 het volgende:
Gedver, Facebook doet weer vervelend...
Netlog doet het gelukkig nog wel
't Is wat idd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ojee wat nu! En dan meld je dat maar op fok?
* RockabeIIa doet zelf wel effe op de bipsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |