En toch verkiest ze die boven jou, kun je nagaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
Ze had iemand in Denemarken leren kennen, een Deen, fucking lelijke kerel ook nog eens jeez.
Het is misschien heel hard om te zeggen, alleen als een vriend van je het zou hebben en je alles op een rijtje zet:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef KG0603 het volgende:
Voor Rene, ze heeft idd die foto er zelf opgezet. Heb geen idee wat ze heeft geflikflooit met die kerel.
Ik weet wat je bedoelt, man. Lig zelf nu in scheiding met een vrouw waar ik al 8,5 jaar mee samen was. En dat verhaal is nog veel erger dan alleen vreemdgaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef KG0603 het volgende:
Ja heb nog steeds gevoelens voor haar, niet zo makkelijk gezegd als gedaan om haar fftjes "los" te laten.
Dat is een poging van haar om je gewoon weer op de goede hand te krijgen. Is inderdaad heel triest omdat jullie zo een leuke tijd hebben (gehad), maar je moet weten wanneer je gebruikt gaat worden en er dus uit moet stappen voor jezelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef KG0603 het volgende:
Diep trieste situatie dit helaas, zeker als je zo'n smst krijgt van: " Jij bent altijd eerlijk geweest en ik niet tegen jouw *facepalm* hoe kan ik zo stom zijn"
Je volgende sms SMERIGE SLET VEEL PLEZIER MET JE LEGOLAND TOYBOYquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef KG0603 het volgende:
Diep trieste situatie dit helaas, zeker als je zo'n smst krijgt van: " Jij bent altijd eerlijk geweest en ik niet tegen jouw *facepalm* hoe kan ik zo stom zijn"
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oi. Labiele chick. En ik zou d'r moeder niet bellen, je weet toch al genoeg? Leg je er bij neer, ze heeft je bedonderd en meer hoef je helemaal niet te weten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je volgende sms SMERIGE SLET VEEL PLEZIER MET JE LEGOLAND TOYBOY
Trek je conclusie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef KG0603 het volgende:
Ik zou egt niet weten of ze het gezegd zou hebben tegen mij, ergste vind ik gewoon dat ik er zelf achter moest komen. Heb nu echt 0 vertrouwen in haar.
Daarom afkappen. Als ze zich echt zo schuldig zou voelen had ze het ook zelf wel gezegd. Achterbakse bitch durft het pas toe te geven op het moment dat ze er niet meer onderuit kan. Sorry dat ik zo hard reageer...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef KG0603 het volgende:
Ik zou egt niet weten of ze het gezegd zou hebben tegen mij, ergste vind ik gewoon dat ik er zelf achter moest komen. Heb nu echt 0 vertrouwen in haar.
Vertrouwen is niet meer aan de orde, ga lekker stappen dit weekend en achter die rokjes aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef KG0603 het volgende:
Ik weet niet of je een lange relatie had, maar ik denk dat de vraag of je goed genoeg voor d'r was niet relevant is. Zij zat in het buitenland, en zag d'r kans schoon. Feit blijft dat je belazerd bent, dus hou de eer aan jezelf. Ze is de energie niet waard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef KG0603 het volgende:
Is geen probleem kerel. Harde feiten allemaal. Vraag die bij me nu opspeelt, was ik niet goed genoeg ? ag ja shit happens
Trust me, da`s maar even, normale reactie, zeker omdat het allemaal zo "vaag" is. Daarom zeg ik, leuke dingen doen, die verspoedige het procesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef KG0603 het volgende:
Is geen probleem kerel. Harde feiten allemaal. Vraag die bij me nu opspeelt, was ik niet goed genoeg ? ag ja shit happens
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef Gizmo112 het volgende:
Dus ze is 2 week lang uitgewoond door een Deen...
JUIST!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Leg je er bij neer, ze heeft je bedonderd en meer hoef je helemaal niet te weten.
Klinkt als een intelligente jongen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
die doos heeft het blijkbaar in d'r msnfoto gezet, en zegt je niet te willen kwetsen...
ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
Doe maar niet. Wees de betere persoon in deze, kerel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef KG0603 het volgende:
Als ik bothered ben kan ik dat screenshotje wel poste
Leuke manier om er achter te komen ook. Maar wat wil je nog van haar dat je nog probeert contact te zoeken? Hard aan de kant zetten is wellicht beter aan te raden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
...
Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.
...
Waarom moest jij dan een screenshot vragen via een vriend van je? Heb je je eigen vriendin niet in je MSN staan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef KG0603 het volgende:
Voor Rene, ze heeft idd die foto er zelf opgezet. Heb geen idee wat ze heeft geflikflooit met die kerel.
Die foto op msn zetten getuigde ook al niet van een gezond stel hersenen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef KG0603 het volgende:
Nee, ze had me geblockt op msn. Ze stond bij mij offline en nog steeds met me naam erin. Ze had blijkbaar die vriend van mij niet geblocked ( kinda stupid )
technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:01 schreef TiMPiN het volgende:
Zelf die pic @ msn zetten, wat een lef zegErg kansloos van haar om jou op vakantie te naaien. Verder ben ik 't helemaal eens met rene90, je kan wel wat leukers krijgen kerel!
Zoiets neerzetten en dan zonder linkjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef Re het volgende:
[..]
technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijk
Tupac, juweetz.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef MindVision het volgende:
Can't turn a ho into a housewife.
Nee, dat is een discotheek.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
die doos heeft het blijkbaar in d'r msnfoto gezet, en zegt je niet te willen kwetsen...
Het is bijna literatuur!!quote:.............Hierna is het uit voor gebloeid.
quote:Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken....
Hier had al een belletje moeten gaan rinkelen, er zijn vast wel meer telefoons in Denemarken hoor (of Internet).quote:Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.
Dr.Dre feat. Kuruptquote:
dude lekker dumpen manquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
Zoals de titel vermeldt mijn vriendin is vreemd gegaan. Het wordt het lang verhaal. Kijk maar of je het leest of niet !
Ik ontmoette haar in een discotheek in Brabant ergens, en ik was gelijk verkocht. Ze zag er zo leuk uit en die kans wou ik niet mij laten ontglippen. Ben naar haar toegelopen een gesprek aangeknoopt. Ze zag er leuk uit en had ook nog lieve persoonlijkheid. Later op de avond hebben we nummers uitgewisseld en heb ik haar later nog gesmst of ze nog wat leuks met mij wou gaan doen. Weekje later zijn we ergens gaan wokken en daarna naar de film geweest. Heb ik afscheidt genomen met een lekkere zoen. Hierna is het uit voor gebloeid.
Ging allemaal prima, veel samen dingen geweest doen en een paar daagjes naar Scheveningen geweest.
Maar na 6 maanden veranderde wat in haar leven, ze had de geschiedenis gevonden van der pa, haar pa zat vreemd te gaan met een andere vrouw. Dit was allemaal voor haar vakantie naar Denemarken.
Maar goed, ze ging dus op vakantie naar Denemarken voor 2 weken. Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.
Nadat ze terugkwam merkte ik dat ze "anders" was. Ze negeerde mij bijna volledig. Ik heb haar gebeld maar ik kreeg de moeder eraan. Ze zei tegen mij dat haar man en zijzelf hadden besloten om uit elkaar te gaan. Wist echt niet wat ik toen moest zeggen, kan me ook niet voorstellen als je ouders uit elkaar gaan, lijkt me vreselijk. Heb nog dagen erna nog steeds haar proberen te bereiken, maar ze was steeds bij vrienden. Ik wou er voor haar zijn zei ik tegen de moeder, maar ze zei dat ze zich helemaal van iedereen opsluit, en liever bij haar vrienden was dan bij haar vriend ? ;s
Heb haar een liefdesbrief geschreven, om te vertellen hoe ik me over haar voelde en dat ik altijd voor haar klaar stond, dit heb ik nog nooit voor iemand gedaan maar voor dit meisje wel.
Nog een week later en had haar nog steeds niet gezien ... nog steeds niet gesproken ..
Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.
Heb haar op een begeven moment weten te spreken, alleen via msn dan. Ze had iemand in Denemarken leren kennen, een Deen, fucking lelijke kerel ook nog eens jeez. Die kerel had blijkbaar hetzelfde meegemaakt als haar, en ze kon haar "helpen". Ze vertelde mij dat ze erge spijt had wat ze had gedaan, en ze wou mij egt niet kwetsen maar "het gebeurde gewoon". Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken. Die jongen uit denemarken is nog een week na haar vakantie een week naar nederland gekomen om haar te kunnen zien ...
Geen idee wat ik moet doen nu, moet ik nu wachten op haar tot ze weer een beetje op orde is ? Of moet ik nu maar iemand anders gaan zoeken, terwijl ik nog gevoelens voor haar heb ? I has no clue
Ik ga vanavond nog eens bellen en vragen naar de moeder van der, proberen of ik nog wat er uit kan krijgen want op het moment vertrouw ik haar voor geen meter meer.
Extra info: ben 20 jaar, zij is 18
Als iemand dit verhaal heeft gelezen tot het einde, hoop dat het een beetje te lezen viel. Adviezen zijn altijd welkom.
Groeten
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou lekker sms'en dat ze net zo erg is als haar vader en verder het contact verbreken.
Dat dus, laat je haar met het zelfde gevoel achter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou lekker sms'en dat ze net zo erg is als haar vader en verder het contact verbreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
precies!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef Aneurism het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |