abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72047078
Zoals de titel vermeldt mijn vriendin is vreemd gegaan. Het wordt het lang verhaal. Kijk maar of je het leest of niet !

Ik ontmoette haar in een discotheek in Brabant ergens, en ik was gelijk verkocht. Ze zag er zo leuk uit en die kans wou ik niet mij laten ontglippen. Ben naar haar toegelopen een gesprek aangeknoopt. Ze zag er leuk uit en had ook nog lieve persoonlijkheid. Later op de avond hebben we nummers uitgewisseld en heb ik haar later nog gesmst of ze nog wat leuks met mij wou gaan doen. Weekje later zijn we ergens gaan wokken en daarna naar de film geweest. Heb ik afscheidt genomen met een lekkere zoen. Hierna is het uit voor gebloeid.

Ging allemaal prima, veel samen dingen geweest doen en een paar daagjes naar Scheveningen geweest.
Maar na 6 maanden veranderde wat in haar leven, ze had de geschiedenis gevonden van der pa, haar pa zat vreemd te gaan met een andere vrouw. Dit was allemaal voor haar vakantie naar Denemarken.

Maar goed, ze ging dus op vakantie naar Denemarken voor 2 weken. Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.

Nadat ze terugkwam merkte ik dat ze "anders" was. Ze negeerde mij bijna volledig. Ik heb haar gebeld maar ik kreeg de moeder eraan. Ze zei tegen mij dat haar man en zijzelf hadden besloten om uit elkaar te gaan. Wist echt niet wat ik toen moest zeggen, kan me ook niet voorstellen als je ouders uit elkaar gaan, lijkt me vreselijk. Heb nog dagen erna nog steeds haar proberen te bereiken, maar ze was steeds bij vrienden. Ik wou er voor haar zijn zei ik tegen de moeder, maar ze zei dat ze zich helemaal van iedereen opsluit, en liever bij haar vrienden was dan bij haar vriend ? ;s

Heb haar een liefdesbrief geschreven, om te vertellen hoe ik me over haar voelde en dat ik altijd voor haar klaar stond, dit heb ik nog nooit voor iemand gedaan maar voor dit meisje wel.
Nog een week later en had haar nog steeds niet gezien ... nog steeds niet gesproken ..

Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.

Heb haar op een begeven moment weten te spreken, alleen via msn dan. Ze had iemand in Denemarken leren kennen, een Deen, fucking lelijke kerel ook nog eens jeez. Die kerel had blijkbaar hetzelfde meegemaakt als haar, en ze kon haar "helpen". Ze vertelde mij dat ze erge spijt had wat ze had gedaan, en ze wou mij egt niet kwetsen maar "het gebeurde gewoon". Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken. Die jongen uit denemarken is nog een week na haar vakantie een week naar nederland gekomen om haar te kunnen zien ...

Geen idee wat ik moet doen nu, moet ik nu wachten op haar tot ze weer een beetje op orde is ? Of moet ik nu maar iemand anders gaan zoeken, terwijl ik nog gevoelens voor haar heb ? I has no clue

Ik ga vanavond nog eens bellen en vragen naar de moeder van der, proberen of ik nog wat er uit kan krijgen want op het moment vertrouw ik haar voor geen meter meer.

Extra info: ben 20 jaar, zij is 18

Als iemand dit verhaal heeft gelezen tot het einde, hoop dat het een beetje te lezen viel. Adviezen zijn altijd welkom.

Groeten
pi_72047219
Oi. Labiele chick. En ik zou d'r moeder niet bellen, je weet toch al genoeg? Leg je er bij neer, ze heeft je bedonderd en meer hoef je helemaal niet te weten.
Resistance is futile
pi_72047234
Wat een kutwijf. "Het gebeurde gewoon" is zo'n flauw excuus voor zoiets. Als ze echt zoveel voor jou voelde dan deed ze niet zoiets. Ik zou haar compleet links laten liggen. Je bent beter af zonder zulks onbetrouwbare sletjes.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72047337
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef KG0603 het volgende:
Ze had iemand in Denemarken leren kennen, een Deen, fucking lelijke kerel ook nog eens jeez.
En toch verkiest ze die boven jou, kun je nagaan
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72047347
En die foto had ze zelf op haar msn gezet?

Verder gaat vrijwel iedereen je het advies geven om haar links te laten liggen. Ze is labiel en laat zich makkelijk beinvloeden. Je kan haar al niet vertrouwen als alles prima ging in jullie relatie en er geen aanleiding is voor een slechte relatie. Toch gaat ze vreemd....
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:00:36 #6
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72047376
Dus ze is 2 week lang uitgewoond door een Deen...
Tot zover de kwaliteitspost
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:01:07 #7
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_72047391
Liefde
pi_72047410
Zelf die pic @ msn zetten, wat een lef zeg Erg kansloos van haar om jou op vakantie te naaien. Verder ben ik 't helemaal eens met rene90, je kan wel wat leukers krijgen kerel!
pi_72047414
Ja, links laten liggen is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan voor TS.... heb je nog gevoelens voor der TS?
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_72047464
Zoals al voorspeld dat mensen je gaan adviseren

Laat haar links liggen. Vrouwen die je op zo'n manier behandelen zijn het niet waard. Het is een onzin smoes "Het gebeurde gewoon". Je bent nog jong en er zijn betere vrouwen dan zij. Het is niet makkelijk om het zomaar aan de kant te zetten, maar is wel beter voor jezelf uiteindelijk.
The problem with quotes on the internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln
pi_72047486
Links liggen is niet easy nee, maar wat moet je met zon chick? Wat wil je nog? "goed praten"? Ze heb 't fucking hard verneukt en hem ook flink pijn gedaan(neem ik aan). Tuurlijk voel je je kut, maar als mijn chick vreemdgaat hoef ik, hoe kut ik me ook mag voelen, echt niks meer van der.
pi_72047490
Ja heb nog steeds gevoelens voor haar, niet zo makkelijk gezegd als gedaan om haar fftjes "los" te laten.
pi_72047511
Ben nog wel benieuwd of ze die foto nou zelf op haar msn heeft gezet...dan is het wel overduidelijk dat ze je extra hard wilt naaien. Ze komt zelf met het verhaal niet naar je toe en zorgt er even voor dat iedereen op de hoogte ervan is dat zij jou genaait heeft.
Top 5 China producten
pi_72047560
Voor Rene, ze heeft idd die foto er zelf opgezet. Heb geen idee wat ze heeft geflikflooit met die kerel.
pi_72047561
Sowieso die vriend van jou zag 't, en jij niet...Op de blok of wat?
pi_72047612
Yeh op de block gezet, lullig niet ? Mij het niet durve vertellen en dan met een andere kerel gaan kloten =/
pi_72047621
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef KG0603 het volgende:
Voor Rene, ze heeft idd die foto er zelf opgezet. Heb geen idee wat ze heeft geflikflooit met die kerel.
Het is misschien heel hard om te zeggen, alleen als een vriend van je het zou hebben en je alles op een rijtje zet:
-ze heeft met een deen (minimaal) gezoend, en waarschijnlijk wel meer
-dit staat op foto, en heeft ze bewust op msn geplaatst
-ze geeft aan dat ze spijt heeft, maar komt niet zelfstandig naar je toe

Klinkt hard maar...met haar gaat het hem niet worden.
Top 5 China producten
pi_72047655
Erg dapper van der ja. Het is heel kut voor je kerel, maar ze is wel erg respectloos naar jou toe, ik zou haar eens goed zeggen hoe je der over denkt en verder lekker de eer aan mezelf houden. Waarschijnlijk trekt ze zichzelf over een maand/2 maanden de haren uit 't hoofd, omdat die dude uit DK het toch niet was
pi_72047676
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef KG0603 het volgende:
Ja heb nog steeds gevoelens voor haar, niet zo makkelijk gezegd als gedaan om haar fftjes "los" te laten.
Ik weet wat je bedoelt, man. Lig zelf nu in scheiding met een vrouw waar ik al 8,5 jaar mee samen was. En dat verhaal is nog veel erger dan alleen vreemdgaan.

Dus ik weet wat je bedoelt, maar het is echt zoveel beter om haar los te laten. Het is niet makkelijk maar je kan zoveel beter vinden.
The problem with quotes on the internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln
pi_72047686
Dat soort vrouwen zijn killers.

Hoe moeilijk het ook is, gewoon laten gaan.
Die zijn het niet waard.
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_72047797
Diep trieste situatie dit helaas, zeker als je zo'n smst krijgt van: " Jij bent altijd eerlijk geweest en ik niet tegen jouw *facepalm* hoe kan ik zo stom zijn"
pi_72047837
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef KG0603 het volgende:
Diep trieste situatie dit helaas, zeker als je zo'n smst krijgt van: " Jij bent altijd eerlijk geweest en ik niet tegen jouw *facepalm* hoe kan ik zo stom zijn"
Dat is een poging van haar om je gewoon weer op de goede hand te krijgen. Is inderdaad heel triest omdat jullie zo een leuke tijd hebben (gehad), maar je moet weten wanneer je gebruikt gaat worden en er dus uit moet stappen voor jezelf.
Top 5 China producten
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:18:20 #23
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_72047883
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef KG0603 het volgende:
Je volgende sms SMERIGE SLET VEEL PLEZIER MET JE LEGOLAND TOYBOY
pi_72047911
Laat je idd niet inpakken door smsjes die jou gelijk geven. Al heeft ze spijt, ze is gewoon met een andere dude gegaan, het #1 ding dat je niet doet in een relatie, ze kan je niet harder op je ziel trappen.
pi_72048197
Zo moeilijk is het toch niet. Als je haar nog steeds de moeite waard vindt en het haar kan vergeven, ga je lekker door met haar.

Kun je haar niet vergeven en blijf het in je hoofd spoken... dumpen!

Alle vrouwen gaan vreemd, boeiend... alle mannen ook
pi_72048213
Ik zou lekker sms'en dat ze net zo erg is als haar vader en verder het contact verbreken.
pi_72048247
Er zijn meer vrouwen dan kerktorens.
pi_72048377
Kerel, verhaal gelezen, maar er kan veel op gezegd worden, conclusie is simpel, zij heeft je bezeikt klaar, kies voor jezelf en ga voor jezelf, negeer die trut ga lekker zuipen met je vrienden en hopelijk tref je binnenkort een meid die je wel verdiend want zij verdiend je gewoon niet klaar, bezeikt ze je nu dan bezeikt ze je ook wel over een jaar, daarbij jij moest erachter komen, als je er niet achter was gekomen had ze dan iets gezegd denk je?

Kies voor jezelf, succes
pi_72048416
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oi. Labiele chick. En ik zou d'r moeder niet bellen, je weet toch al genoeg? Leg je er bij neer, ze heeft je bedonderd en meer hoef je helemaal niet te weten.

TS is te lief, move on en vergeet haar. Genoeg vissen in de vijver die jouw effort wel waarderen.
pi_72048471
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Je volgende sms SMERIGE SLET VEEL PLEZIER MET JE LEGOLAND TOYBOY

Maar even ot: ze gaat vreemd, zet dat op msn, en zegt daarna dat ze spijt heeft? Òf ze is zó dom dat ze niet doorheeft wat ze doet, òf ze is een sekreet. In beide gevallen, wat je ook voor d'r voelt, afkappen die hap.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72048543
Ik zou egt niet weten of ze het gezegd zou hebben tegen mij, ergste vind ik gewoon dat ik er zelf achter moest komen. Heb nu echt 0 vertrouwen in haar.
pi_72048590
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef KG0603 het volgende:
Ik zou egt niet weten of ze het gezegd zou hebben tegen mij, ergste vind ik gewoon dat ik er zelf achter moest komen. Heb nu echt 0 vertrouwen in haar.
Trek je conclusie.
pi_72048595
quote:
Daarom afkappen. Als ze zich echt zo schuldig zou voelen had ze het ook zelf wel gezegd. Achterbakse bitch durft het pas toe te geven op het moment dat ze er niet meer onderuit kan. Sorry dat ik zo hard reageer...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72048634
quote:
Vertrouwen is niet meer aan de orde, ga lekker stappen dit weekend en achter die rokjes aan.
pi_72048663
Is geen probleem kerel. Harde feiten allemaal. Vraag die bij me nu opspeelt, was ik niet goed genoeg ? ag ja shit happens
pi_72048731
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef KG0603 het volgende:
Is geen probleem kerel. Harde feiten allemaal. Vraag die bij me nu opspeelt, was ik niet goed genoeg ? ag ja shit happens
Ik weet niet of je een lange relatie had, maar ik denk dat de vraag of je goed genoeg voor d'r was niet relevant is. Zij zat in het buitenland, en zag d'r kans schoon. Feit blijft dat je belazerd bent, dus hou de eer aan jezelf. Ze is de energie niet waard.
pi_72048732
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef KG0603 het volgende:
Trust me, da`s maar even, normale reactie, zeker omdat het allemaal zo "vaag" is. Daarom zeg ik, leuke dingen doen, die verspoedige het proces
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:48:09 #38
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_72048751
Stomp haar in haar keel!
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_72048899
Dumpen!!!!!!!!!!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:52:56 #40
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72048915
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef Gizmo112 het volgende:
Dus ze is 2 week lang uitgewoond door een Deen...
I never workout
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:53:45 #41
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_72048954
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Leg je er bij neer, ze heeft je bedonderd en meer hoef je helemaal niet te weten.
JUIST!

Elke seconde die je om die trut treurt is er één teveel weg ermee. Zoek een manier om die slet uit je hoofd te zetten. neuk een ander ofzo. Vandaag begint de rest van je leven. Kort samengevat: Next,
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:55:08 #42
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72049018
Maar hoe komt je maat aan die foto dan ?
I never workout
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:56:28 #43
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_72049060
die doos heeft het blijkbaar in d'r msnfoto gezet, en zegt je niet te willen kwetsen...

ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_72049104
Dat is niet zo moeilijk, screenshotje maken en voila
pi_72049155
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
die doos heeft het blijkbaar in d'r msnfoto gezet, en zegt je niet te willen kwetsen...

ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
Klinkt als een intelligente jongen...
pi_72049410
Als ik bothered ben kan ik dat screenshotje wel poste
pi_72049449
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef KG0603 het volgende:
Als ik bothered ben kan ik dat screenshotje wel poste
Doe maar niet. Wees de betere persoon in deze, kerel.
pi_72049463
quote:
...
Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.
...
Leuke manier om er achter te komen ook. Maar wat wil je nog van haar dat je nog probeert contact te zoeken? Hard aan de kant zetten is wellicht beter aan te raden.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72049475
Geen moeite meer in steken..
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:13:10 #50
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_72049566
Laat die muts maar doodvallen idd. Geen energie meer in steken.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:18:42 #51
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_72049801
Weg ermee.
Dat je nog gevoelens hebt en niet makkelijk los kan laten is geen excuus: want ik waarschuw je, dit zijn nog maar 6 maanden, maar als je doorgaat met haar dan zal ze dit gewoon vaker flikken (je geeft haar het gevoel dat ze ermee weg komt) en dán, als je veel langer met haar hebt, is het pas moeilijk om los te laten terwijl je wel zou willen.
En niet de schuld bij je zelf zoeken, of je wel goed genoeg was enzo, het ligt toch aan haar. Waarschijnlijk verveeld, of ze vindt het leuk om de slet uit de hangen. Zat mensen die bang zijn zich te binden omdat ze hun lijstje met 'aantal chicks/hunks gehosseld' zo lang mogelijk willen hebben alvorens ze zich echt binden. Want dat is stoer.
This isn't even my final form.
pi_72049981
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef KG0603 het volgende:
Waarom moest jij dan een screenshot vragen via een vriend van je? Heb je je eigen vriendin niet in je MSN staan?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72050060
Nee, ze had me geblockt op msn. Ze stond bij mij offline en nog steeds met me naam erin. Ze had blijkbaar die vriend van mij niet geblocked ( kinda stupid )
pi_72050104
Vreemdgaan na 6 maanden is echt kansloos...
Als je echt tot over je oren stapeldolverliefd bent op iemand, duurt dat toch wel minimaal 9 maanden voor dat gevoel een beetje afzakt.
Volgens mij heeft ze nooit echt veel om je gegeven... vreemdgaan na 6 maanden, kom op hé...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_72050156
ze heeft je wel echt heel hard genaaid!
het contact verbreken
vreemdgaan
dingen achterhouden
je pijn doen...

lastig voor je maar; probeer echt zo min mogelijk contact met haar te hebben!
die gast woont in denemarken, die ziet ze 1 keer per.. god knows how long!
binnen de kortste keren trekt ze toch terug naar jou! daar durf ik geld op in te zetten...
alleen moet je zelf kiezen of je dan daar intrapt.. (beter van niet, maargoed... ik weet hoe zwaar dat kan zijn;))

sterkte!
pi_72050212
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef KG0603 het volgende:
Nee, ze had me geblockt op msn. Ze stond bij mij offline en nog steeds met me naam erin. Ze had blijkbaar die vriend van mij niet geblocked ( kinda stupid )
Die foto op msn zetten getuigde ook al niet van een gezond stel hersenen hoor.
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 19:48:25 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72050822
Dat je nog tijd en engergie in die bitch wil steken

!next
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:23:42 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72056900
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:01 schreef TiMPiN het volgende:
Zelf die pic @ msn zetten, wat een lef zeg Erg kansloos van haar om jou op vakantie te naaien. Verder ben ik 't helemaal eens met rene90, je kan wel wat leukers krijgen kerel!
technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72056905
quote:
Zoiets neerzetten en dan zonder linkje

TS, het lijkt mij dat zij een duidelijke keuze heeft gemaakt toen ze die foto in haar msn zetten. Vreemdgaan is soms best te vergeven. Maar met die foto in MSN maakt ze het nog eens uitgebreid aan iedereen kenbaar dat ze je bedrogen heeft.
pi_72056929
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef Re het volgende:

[..]

technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijk
pi_72056957
Welke discotheek?
friet saté
pi_72057138
Time-Out
pi_72057346
Super super super moeilijk voelt dit voor je denk ik. Maar echt, zij heeft jou genaaid. Neem afstand van haar en blijf bij je principes. Can't turn a ho into a housewife. Ze zal op een bepaald moment spijt krijgen en pas dan zal ze beseffen dat je hierboven staat. Als je jezelf nog in de spiegel wilt kunnen aankijken: dump her. She ain't worth it.
only dead fish swim with the stream.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:41:51 #64
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72057566
Dumpen die snol.....en dr vriendin hevig gebruiken
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:52:44 #65
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_72057930
Ze belazert je, en ze vind het ook nog eens nodig om daar achter jouw rug om interessant mee te doen (pic op MSN).

Hoeveel meer heb je nog nodig?

Wis haar uit je leven
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_72057965
Weg ermee en hopen dat die Deen een pooier is.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_72058031
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef MindVision het volgende:
Can't turn a ho into a housewife.
Tupac, juweetz.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_72059388
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef KG0603 het volgende:
Time-Out
Dit, dus.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:16:03 #69
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_72060465
Laten vallen die hap, inderdaad. Het zijn harde woorden, maar zij is jouw liefde niet waard wanneer ze je als grofvuil behandeld.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:18:35 #70
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72060528
Zo een had ik al meteen laten vallen zeg.
Beetje meer ruggegraat mag je wel tonen!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:56:03 #71
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72061309
quote:
Time-Out
! Gemert.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_72061407
quote:
Time-Out
oeh da's toch die hoerentent?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:04:36 #73
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72061450
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:01 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

oeh da's toch die hoerentent?
Nee, dat is een discotheek.

En TS, dump haar. Hartstikke lastig, maar het is het beste, en het enige wat je moet doen. Doe het voor je zelfrespect.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:35:01 #74
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72062847
quote:

Linkje?
pi_72062894
Geen energie meer insteken.
De eer aan jezelf houden en het contact verbreken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:00:17 #76
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_72062992
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Linkje?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:11:38 #77
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_72064490
ook al is het mis lastig om haar te laten gaan..
misschien is dat wel het beste,
je houd zoveel van haar, maar hoe kan je verder gaan als ze tijdens jullie relatie een ander heeft lopen zoenen..
als die gene 'haar kon helpen' kan dat toch ook door te praten, daar hoef je heus niet een ander voor te zoenen lijkt me.

Ook al zou het voor jou misschien heel moeilijk zijn om naar dit advies te luisteren, ik wens je er veel succes mee.
ik snap dat het moeilijk is als je nog zoveel om haar geeft!

Echt klote, =(
succes ermee.!
pi_72066066
Gozer ik zou nu echt de eer aan jezelf houden.
Vreemd gaan kan gebeuren, maar het verhaal daarna zou voor mij echt einde verhaal beteken.
Nadat ze is vreemd gegaan laat ze hem ook nog een week naar Nederland laten komen, jou compleet negeren, jou blocken op msn en dan ook nog die foto van haar met die kerel erop zetten is echt einde verhaal.

Ik heb ook niet echt het idee dat ze je terug wil.
Ze heeft je echt keihard genaait.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_72066248
Uit de 1e alinea van de OP:
quote:
.............Hierna is het uit voor gebloeid.
Het is bijna literatuur!!

Ik ga nu verder lezen...........
pi_72066758
Gewoon lekker verder gaan met je leven. Je bent nog jong en je hoeft niet op die manier aan de kant geschoven te worden.
Haters gonna hate.
pi_72067052
quote:
Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken....

Hoe mega haar gevoelens voor jou ook zijn, de gevoelens voor Bjørn zijn mega-derder. Anders had ze wel een foto van jou op de MSN gezet en hém geblockt.

Move on.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:54:24 #83
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_72067231
Dat je van jouw zijde nog zou willen verder gaan hiermee, zegt ook wel iets over je eigen zelfrespect in mijn ogen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:20:18 #84
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72067850
dat die TS nog energie steekt in dat wijf zeg.....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_72067944
Oprotten met dat wijf natuurlijk. Schluß!
pi_72068080
De ex van TS heeft zich echt vaak afgevraagd hoe ver ze moest gaan om hem te dumpen, lijkt me.
Dit, dus.
pi_72068348
Gewoon beëindigen, hoe moeilijk het ook klinkt. Liever gisteren dan vandaag. Ze wilde overduidelijk dat de boodschap overkwam, anders zet ze die foto niet als schermafbeelding, (of is ze misschien niet al te intelligent?) misschien realiseert ze nu pas dat ze dat niet had moeten doen, maar dat moet te laat zijn, zo iemand zal vaker de fout in gaan. Heb het gezien met mijn ex, die heeft inmiddels al een ander vriendje, maar is ondertussen al 5 keer vreemdgegaan.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:57:17 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_72068632
quote:
Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.
Hier had al een belletje moeten gaan rinkelen, er zijn vast wel meer telefoons in Denemarken hoor (of Internet).

Ik zou haar maar dumpen, dat wordt niets meer. En die foto heeft ze gewoon expres op MSN gezet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:58:47 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72068661
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Tupac, juweetz.
Dr.Dre feat. Kurupt

OT:
Dumpen! Das logisch..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:16:15 #90
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72069105
Dump haar!

-edit- niet zo agressief-

lucht op!

maar klote kerel, heb het ook mee moeten maken...
zulke keuzes zijn niet fijn, en ongewild overkomt het je

[ Bericht 20% gewijzigd door Re op 21-08-2009 13:38:02 ]
A man's got to do what a man's got to do
pi_72070408
Absoluut stoppen. Voor vreemdgaan is geen enkel excuus. Oké, de omstandigheden waarin ze zat waren niet je-van-het, maar ik zou er maar gewoon vanuit gaan dat ze aangeschoten en wel dit heeft gedaan. Zomer, lekker weer, romantiek, drankje, hitsige jongemannen = wippen voor de gimiddeld 18jarige die niet al te sterk in haar schoenen staat. Daar komt bij: vergeef je haar nu, ligt ze over een paar maanden ook weer ergens als "troost" bij iemand in bed. Kom op, je verdient ongetwijfeld beter.
pi_72070610
quote:
Zoals de titel vermeldt mijn vriendin is vreemd gegaan. Het wordt het lang verhaal. Kijk maar of je het leest of niet !

Ik ontmoette haar in een discotheek in Brabant ergens, en ik was gelijk verkocht. Ze zag er zo leuk uit en die kans wou ik niet mij laten ontglippen. Ben naar haar toegelopen een gesprek aangeknoopt. Ze zag er leuk uit en had ook nog lieve persoonlijkheid. Later op de avond hebben we nummers uitgewisseld en heb ik haar later nog gesmst of ze nog wat leuks met mij wou gaan doen. Weekje later zijn we ergens gaan wokken en daarna naar de film geweest. Heb ik afscheidt genomen met een lekkere zoen. Hierna is het uit voor gebloeid.

Ging allemaal prima, veel samen dingen geweest doen en een paar daagjes naar Scheveningen geweest.
Maar na 6 maanden veranderde wat in haar leven, ze had de geschiedenis gevonden van der pa, haar pa zat vreemd te gaan met een andere vrouw. Dit was allemaal voor haar vakantie naar Denemarken.

Maar goed, ze ging dus op vakantie naar Denemarken voor 2 weken. Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.

Nadat ze terugkwam merkte ik dat ze "anders" was. Ze negeerde mij bijna volledig. Ik heb haar gebeld maar ik kreeg de moeder eraan. Ze zei tegen mij dat haar man en zijzelf hadden besloten om uit elkaar te gaan. Wist echt niet wat ik toen moest zeggen, kan me ook niet voorstellen als je ouders uit elkaar gaan, lijkt me vreselijk. Heb nog dagen erna nog steeds haar proberen te bereiken, maar ze was steeds bij vrienden. Ik wou er voor haar zijn zei ik tegen de moeder, maar ze zei dat ze zich helemaal van iedereen opsluit, en liever bij haar vrienden was dan bij haar vriend ? ;s

Heb haar een liefdesbrief geschreven, om te vertellen hoe ik me over haar voelde en dat ik altijd voor haar klaar stond, dit heb ik nog nooit voor iemand gedaan maar voor dit meisje wel.
Nog een week later en had haar nog steeds niet gezien ... nog steeds niet gesproken ..

Heb haar op een begeven moment weten te spreken, alleen via msn dan. Ze had iemand in Denemarken leren kennen, een Deen, fucking lelijke kerel ook nog eens jeez. Die kerel had blijkbaar hetzelfde meegemaakt als haar, en ze kon haar "helpen". Ze vertelde mij dat ze erge spijt had wat ze had gedaan, en ze wou mij egt niet kwetsen maar "het gebeurde gewoon". Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken. Die jongen uit denemarken is nog een week na haar vakantie een week naar nederland gekomen om haar te kunnen zien ...

Geen idee wat ik moet doen nu, moet ik nu wachten op haar tot ze weer een beetje op orde is ? Of moet ik nu maar iemand anders gaan zoeken, terwijl ik nog gevoelens voor haar heb ? I has no clue

Ik ga vanavond nog eens bellen en vragen naar de moeder van der, proberen of ik nog wat er uit kan krijgen want op het moment vertrouw ik haar voor geen meter meer.

Extra info: ben 20 jaar, zij is 18

Als iemand dit verhaal heeft gelezen tot het einde, hoop dat het een beetje te lezen viel. Adviezen zijn altijd welkom.

Groeten
dude lekker dumpen man
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_72071606
Serieus? Dat ze die foto op msn zet betekent in mij ogen dat ze gewoon loopt te showen aan haar vrienden dat ze een nieuwe heeft geregeld. En dan jou blokken en emo lopen doen tegen jou, tjongejonge. Ze heeft gewoon een dubbele agenda en kiest Björn boven jou, als dat uberhaupt iets gaat worden.

Klote man!

en verder:
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou lekker sms'en dat ze net zo erg is als haar vader en verder het contact verbreken.
pi_72071905
Ts, dit is allemaal zo ijs en ijskoud gegaan....denk je echt dat je een andere keuze hebt dan wat je hier in vier pagina's al hebt kunnen lezen aan 'adviezen'?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:16:40 #95
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_72072264
quote:
Dat dus, laat je haar met het zelfde gevoel achter.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_72072270
Heb een soortgelijke situatie meegemaakt, en ben daarna met haar verder gegaan....
NIET DOEN!!!
Je relatie komt niet eens meer in de buurt van zoals het eerst was.

Gewoon samen met vrienden die gekke Deen molesteren en daarna gewoon verder gaan met je leven. Die dude kan er natuurlijk niks aan doen, maar het lucht wel op
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_72072357
heb niet alles gelezen, dus als het al gezegd is mijn excuses:

Zo te horen valt er neit veel te dumpen, maar is TS al gedumpt. Wel op een lullige manier en zonder dat hij het zelf wist, maar ontlopen, niks laten horen, en intussen een foto zoenend met deen op MSN gebruiken lijkt me duidelijk.

Hij hoeft haar niet te dumpen. Hij is zelf al gedumpt door haar, ze heeft alleen niet de moeite genoemen (waarschijnlijk niet hget lef) om het dat ook nog even zo te vertellen.
pi_72072580
Ik zou haar een sms sturen dat je het haar niet kwalijk neemt omdat het in haar genen zit om onbetrouwbaar te zijn, ze is hetzelfde als haar vader.

Dat je hier serieus over moet nadenken verbaast me nogal, ze gaat vreemd durft het notabene online te zetten en laat niets van zich horen. Daarna verteld ze je dat ze ook verliefd is op een of andere loser uit Denemarken. Als je een beetje zelfrespect hebt wil je niets meer met haar te maken hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_72074532
Bedankt voor alle reacties tot nu toe
Dit weekend ga ik lekker op stap, lekker los en achter de rokjes aan.
Heb haar niet meer gesproken, voelt goed tot nu toe.
pi_72075518
quote:
precies!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')