Zoals de titel vermeldt mijn vriendin is vreemd gegaan. Het wordt het lang verhaal. Kijk maar of je het leest of niet !
Ik ontmoette haar in een discotheek in Brabant ergens, en ik was gelijk verkocht. Ze zag er zo leuk uit en die kans wou ik niet mij laten ontglippen. Ben naar haar toegelopen een gesprek aangeknoopt. Ze zag er leuk uit en had ook nog lieve persoonlijkheid. Later op de avond hebben we nummers uitgewisseld en heb ik haar later nog gesmst of ze nog wat leuks met mij wou gaan doen. Weekje later zijn we ergens gaan wokken en daarna naar de film geweest. Heb ik afscheidt genomen met een lekkere zoen. Hierna is het uit voor gebloeid.
Ging allemaal prima, veel samen dingen geweest doen en een paar daagjes naar Scheveningen geweest.
Maar na 6 maanden veranderde wat in haar leven, ze had de geschiedenis gevonden van der pa, haar pa zat vreemd te gaan met een andere vrouw. Dit was allemaal voor haar vakantie naar Denemarken.
Maar goed, ze ging dus op vakantie naar Denemarken voor 2 weken. Eerste week krijg ik nog steeds smsjes van haar, "wou dat je mee was gegaan". Tweede week heb ik niks gehoord, waarschijnlijk dat haar telefoon was uitgevallen.
Nadat ze terugkwam merkte ik dat ze "anders" was. Ze negeerde mij bijna volledig. Ik heb haar gebeld maar ik kreeg de moeder eraan. Ze zei tegen mij dat haar man en zijzelf hadden besloten om uit elkaar te gaan. Wist echt niet wat ik toen moest zeggen, kan me ook niet voorstellen als je ouders uit elkaar gaan, lijkt me vreselijk. Heb nog dagen erna nog steeds haar proberen te bereiken, maar ze was steeds bij vrienden. Ik wou er voor haar zijn zei ik tegen de moeder, maar ze zei dat ze zich helemaal van iedereen opsluit, en liever bij haar vrienden was dan bij haar vriend ? ;s
Heb haar een liefdesbrief geschreven, om te vertellen hoe ik me over haar voelde en dat ik altijd voor haar klaar stond, dit heb ik nog nooit voor iemand gedaan maar voor dit meisje wel.
Nog een week later en had haar nog steeds niet gezien ... nog steeds niet gesproken ..
Op een begeve moment zegt een vriend van mij, hey man, waarom staat >...< met een andere kerel te zoenen op msn ? Wtf, stuur eens een screenshot, en ja hoor, foto met haar en een ander kerel die ze aant zoenen was. Wat hierna gebeurde kan ik me vrij weinig herinneren. Was ontzettend kwaad en verdrietig.
Heb haar op een begeven moment weten te spreken, alleen via msn dan. Ze had iemand in Denemarken leren kennen, een Deen, fucking lelijke kerel ook nog eens jeez. Die kerel had blijkbaar hetzelfde meegemaakt als haar, en ze kon haar "helpen". Ze vertelde mij dat ze erge spijt had wat ze had gedaan, en ze wou mij egt niet kwetsen maar "het gebeurde gewoon". Ze heeft nog steeds mega gevoelens voor mij, maar ook nu voor die jongen uit Denemarken. Die jongen uit denemarken is nog een week na haar vakantie een week naar nederland gekomen om haar te kunnen zien ...
Geen idee wat ik moet doen nu, moet ik nu wachten op haar tot ze weer een beetje op orde is ? Of moet ik nu maar iemand anders gaan zoeken, terwijl ik nog gevoelens voor haar heb ? I has no clue
Ik ga vanavond nog eens bellen en vragen naar de moeder van der, proberen of ik nog wat er uit kan krijgen want op het moment vertrouw ik haar voor geen meter meer.
Extra info: ben 20 jaar, zij is 18
Als iemand dit verhaal heeft gelezen tot het einde, hoop dat het een beetje te lezen viel. Adviezen zijn altijd welkom.
Groeten