Waarom moest jij dan een screenshot vragen via een vriend van je? Heb je je eigen vriendin niet in je MSN staan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef KG0603 het volgende:
Voor Rene, ze heeft idd die foto er zelf opgezet. Heb geen idee wat ze heeft geflikflooit met die kerel.
Die foto op msn zetten getuigde ook al niet van een gezond stel hersenen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef KG0603 het volgende:
Nee, ze had me geblockt op msn. Ze stond bij mij offline en nog steeds met me naam erin. Ze had blijkbaar die vriend van mij niet geblocked ( kinda stupid )
technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:01 schreef TiMPiN het volgende:
Zelf die pic @ msn zetten, wat een lef zegErg kansloos van haar om jou op vakantie te naaien. Verder ben ik 't helemaal eens met rene90, je kan wel wat leukers krijgen kerel!
Zoiets neerzetten en dan zonder linkjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef Re het volgende:
[..]
technisch gezien naaide ze niet TS natuurlijk
Tupac, juweetz.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:35 schreef MindVision het volgende:
Can't turn a ho into a housewife.
Nee, dat is een discotheek.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:56 schreef Angst het volgende:
die doos heeft het blijkbaar in d'r msnfoto gezet, en zegt je niet te willen kwetsen...
ik heb een vriendje gehad die zijn hele vreemdgang had beschreven op fok, en ik kan gerust zeggen dat die relatie het niet heeft gered
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |