Dan zouden er weinig asielzoekers zijn, afgezien van een verkapte verstekeling in Rotterdamquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:42 schreef Gia het volgende:
Die soedanezen komen hier met een rechtstreekse vlucht van Soedan naar Schiphol?
En 23000 mensen erbij die illegaal zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:01 schreef Vhiper het volgende:
Uiteraard zet Nederland ook gedwongen uit. De cijfers zijn t/m 2006 op de website van de IND terug te vinden. Voor 2006:
http://www.ind.nl/nl/Imag(...)2006_tcm5-130086.pdf
Zo'n 13.000 mensen zijn in 2006 gedwongen uitgezet. Maarre, dat had je natuurlijk ook zelf kunnen googlen he?
Er zijn ook mensen bij die wél asiel krijgen natuurlijk, die zijn dan niet illegaal meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En 23000 mensen erbij die illegaal zijn waarschijnlijk
Liever dat ze legaal zijn dan dat ze niet uitgezet worden en ergens illegaal rond zwervenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen bij die wél asiel krijgen natuurlijk, die zijn dan niet illegaal meer.
Uiteraard schiet het niet op. Mensen ruktzichloos de grens over gooien schiet nooit op. Het lost het probleem namelijk niet op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En 23000 mensen erbij die illegaal zijn waarschijnlijk
Schiet lekker op zo
Verder mag je ook trots zijn op 13000 uitgezette mensen als er na schatting 200.000 illegalen zijn
Met lekkere vergelijkingen kom je als het gaat om illegalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Uiteraard schiet het niet op. Mensen ruktzichloos de grens over gooien schiet nooit op. Het lost het probleem namelijk niet op.
Tenzij je voorstelt Nederland in een soort Noord Korea te veranderen of een "Berlijnse muur" om Nederland te bouwen...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu wordt het zaak om de luchtvaartmaatschapijen te verplichten niet meer mensen zonder geldige verblijfspapieren in te checken
Wat heeft hij er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met lekkere vergelijkingen kom je als het gaat om illegalen
Lekker discussieren ook zo, wanneer kom je met de Hitler vergelijking?
Oh? Ik heb nog geen muur gezien bij de Europese buitengrenzen. Daar is wel grensbewaking, maar stukken genoeg waar je zo, zonder enige controle naar binnen wandelt. Er zijn natuurlijk ook nog legio mogelijkheden tot smokkel, waar men volop gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder staat er al een soort muur om Europa/Nederland.
Nu wordt het zaak om de luchtvaartmaatschapijen te verplichten niet meer mensen zonder geldige verblijfspapieren in te checken
Bullshit, legale immigratie is onderdeel van onze vrije Westerse samenlevingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:06 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Wat heeft hij er nou weer mee te maken?![]()
Er is niets mis met mijn vergelijking. Illegalen heb je in elk westers land, dat hou je simpelweg niet tegen, gezien de vele mogelijkheden de grens over te komen. Alleen als je je grens op een extreme manier dichtgooit, of het leven in je eigen land minder aantrekkelijk maakt dan waar men vandaan komt, voorkom je illegaliteit. Aangezien beide oplossingen in een vrije westerse samenleving niet passen, blijft het dweilen met de kraan open. Het enige wat je kan doen is niet meer dweilen, maar die kraan blijft open. Het is nu eenmaal onderdeel van onze vrije, westerse samenleving.
Hoe komen ze dan in Nederland terecht?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Oh? Ik heb nog geen muur gezien bij de Europese buitengrenzen. Daar is wel grensbewaking, maar stukken genoeg waar je zo, zonder enige controle naar binnen wandelt. Er zijn natuurlijk ook nog legio mogelijkheden tot smokkel, waar men volop gebruik van maakt.
Luchtvaartmaatschappijen krijgen al boetes als ze mensen zonder geldige reisdocumenten toelaten. Verder komt het overgrote deel aan illegalen echt niet per vliegtuig de grens over.
Hoe zie je dat precies voor je dan? Als ik het vliegtuig neem naar Marokko, dan kan ik toch gewoon opgeven dat ik kom voor vakantie? Wat kan de luchtvaartmaatschappij dan nog zeggen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met woorden, misschien wordt je dan serieus genomen
Geen visum en/of geen paspoort, geen ticket. Is echt niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je dan? Als ik het vliegtuig neem naar Marokko, dan kan ik toch gewoon opgeven dat ik kom voor vakantie? Wat kan de luchtvaartmaatschappij dan nog zeggen?
Exactly.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:06 schreef Vhiper het volgende:
Het is nu eenmaal onderdeel van onze vrije, westerse samenleving.
Legalen zijn dat inderdaad.quote:
Dat wordt toch al gedaan? Ik bedoel, als ik een paspoort en een visum heb, maar asiel ga zoeken in een land, zeg Zweden, dan kan de luchtvaartmaatschappij toch niet controleren of ik voor vakantie kom of voor immigratie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen visum en/of geen paspoort, geen ticket. Is echt niet zo moeilijk
Of denk jij dat je zonder paspoort wel Marokko binnenkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |