Bij IJsland had ik dat ook ja. Elke dag onderweg naar de mooiste plekjes, en dan kom je thuis en wil je eigenlijk gelijk emigreren :-)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ja.
Ik had dit heel erg toen ik uit Denemarken en IJsland terug kwam van vakantie.
Wilde meteen terug..
Maar ook omdat we daar uren konden rondkarren zonder iemand anders tegen te komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij IJsland had ik dat ook ja. Elke dag onderweg naar de mooiste plekjes, en dan kom je thuis en wil je eigenlijk gelijk emigreren :-)
Volgens mij valt dat bijna altijd tegen. Dit omdat je in jouw beloofde land op een gegeven moment ook centen moet gaan verdienen en daardoor dus je "vrijheid" kwijt bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef NBT het volgende:
Misschien een idee, Emigreren..................
Ja echt super. Gewoon rijden, en dan 1 keer per minuut, 1 of twee auto's de andere kant op zien gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar ook omdat we daar uren konden rondkarren zonder iemand anders tegen te komen.
Zaaaaaalig.
Helaas herken ik dat wel ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:43 schreef 3t het volgende:
Herkennen jullie dit ook dat als je net terugkomt van vakantie, je met een enorm leeg gevoel thuiszit en weer terug verlangd naar je vakantiebestemming? Volgens mij is het een soort gevoel van heimwee en het plotselinge verschil van elkedag uitstapjes maken en genieten naar het stille en saaie thuisleven. Zijn er hier misschien ook mensen die dit herkennen?
We zijn helemaal rond geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja echt super. Gewoon rijden, en dan 1 keer per minuut, 1 of twee auto's de andere kant op zien gaan.
En dan dat kut wegen net in Nederland![]()
Heb je west/zuid/oost IJsland bekeken?
Ik had een Toyota Yaris met zo'n nieuw type automaat die prima reed, al had ik op sommige stukken gravel weg erg medelijde met het karretje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We zijn helemaal rond geweest.![]()
Wat een schitterend land.
Alleen hadden we een totaal verkeerde auto gehuurd.![]()
Een normale ipv een 4x4 en dat hebben we geweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |