Dit soort dingen maak je eerder mee in een dorp dan in een stad hoor. Lekk'r Oto's kiep'n.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:52 schreef rishi120 het volgende:
Zit ik lekker te slapen hoor ik "3-2-1" BAM....
kijk ik uit de slaapkamerraam zie ik mijn auto op zijn kant liggen.
Waarom doen mensen dit? Zijn dit soort mensen zwakzinnig ofzo?
Weet je wel wat dit soort "leuke" geintjes allemaal gaat kosten?
Klacht: Ik ben van Den haag naar Berkel en Rodenrijs verhuisd om dit soort dingen niet mee te maken, maak ik dit hier mee in een kutdorp van 16000 inwoners.
Klacht: Jeugd of andere zwakzinnige gasten die dit doen zijn echt zielig.
Klacht: Kansloze gasten moeten van mijn auto afblijven.
Klacht: Mijn auto heeft net een beurt gehad met nieuwe f^#*&(#g dure motorolie
Ben pissed, ben brak, heb de hele week niet goed geslapen, ga ik een keer op tijd slapen krijg je dit.
Klacht: Ik mis Den Haag, nog nooit dit soort dingen meegemaakt
[ afbeelding ]
Politie is langsgeweest er waren geen vingerafdrukken op, meer 4 uitgeveegde/ handafdrukken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:10 schreef TheUnoriginal het volgende:
eerst vingerafdrukken, dan pas autotje recht.
Nouja, een eend is ook redelijk laag he. Dan duw je tegen de onderkant aan, waardoor hij denk k niet gaat kantelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:20 schreef Manono het volgende:
ja dat is de nieuwe trend voor dombo's die voeger gepest zijn en toen niet sterk genoeg waren om iets terug te doen, zo voelen ze dat ze toch iets voorstellen
maar goed een smart op zijn kant, dat lukt zelfs een vrouw in haar eendje
Ben even de verzekering aan het uitzoeken, ben wa+casco verzekerd, de av van de verzekering is zo vaag opgesteld... pfffquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:24 schreef Teezie het volgende:
Ik hoop dat je achter komt wie het waren TSMaar ik denk dat het beter is als je nu gaat slapen man!
boeie toch? tik je em in de rdw.nl, dan zie je dat ik em niet zo lang heb, pas apk gekeurd is ... wat kun je er eigenlijk mee? Ik snap niet waarom iemand niet zijn kenteken wil laten zien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het bedoelde van: ik zie je kenteken. Sommige mensen zetten daar steeds een blokje voor.
nou je krijgt een smart in je eentje ook wel om en daar hoef je niet eens sterk voor te zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, een eend is ook redelijk laag he. Dan duw je tegen de onderkant aan, waardoor hij denk k niet gaat kantelen.
Kan ik dan niet zien waar jij woont?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:30 schreef rishi120 het volgende:
[..]
boeie toch? tik je em in de rdw.nl, dan zie je dat ik em niet zo lang heb, pas apk gekeurd is ... wat kun je er eigenlijk mee? Ik snap niet waarom iemand niet zijn kenteken wil laten zien...
Volgens mij niet, maar dat staat in mijn openingspost. De door mij vervloekte Berkel en Rodenrijs.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:32 schreef Teezie het volgende:
[..]
Kan ik dan niet zien waar jij woont?
Ik denk niet dat TS die kans heeft gehad, spijtig genoegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Ben je nog naar buiten gelopen om een paar van die gasten het ziekenhuis in te slaan of bleef je wachten tot ze weg waren?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:52 schreef rishi120 het volgende:
Lag ik lekker te slapen hoor ik "3-2-1" BAM....
en dat terwijl het handiger en veiliger is om hem eerst om te kiepen en dan in brand te steken....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:58 schreef kosmonaftx het volgende:
Ik heb al tegengekomen op reis in parijs(rijmt, he), wanneer er rellen waren, ze hebben mij renault megane in brand gestoken en om gekanteld, ja dat was iets:( ,ik moest een nieuwe kopen en mijn verzekering was enkel voor benelux...
Ja dat asfalt ziet er wat losjes uit hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nu ik die foto zo zie lijkt het me meer een onverharde weg op een "buitengebied" en niet in een woonwijk.
Maak nog even een foto bij daglicht voor ons. Bedankt.
dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:08 schreef jack4ya het volgende:
En die zogenaamd lollige reacties....![]()
Al rijdt iemand in een pimpelpaarse pausmobiel met rode stippen... je blijft gewoon van andermans spullen af!
Al vind ik Smarts leuke en praktische autootjes. Grote auto's vind ik meestal Freudiaans.
Ik vind het naadje voor je TS, dit gaat je grof gled kosten ben ik bang.
En ik vind het volkomen naadje dat men hier zo reageert. Kansloze pubers...
Ziet er meer uit als een weg buiten de bebouwde kom.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja dat asfalt ziet er wat losjes uit he![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het ook triest (maar ik moest toch een beetje lachen om die auto zo te zien)
Je zei onverhard. Onverhard is geen asfalt weg buiten de bebouwde kom. Onverhard is zand of modder of gras.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een weg buiten de bebouwde kom.
Een buitengebied wil niet zeggen dat je ineens over onverharde Dukes of Hazard wegen moet rijden hoor.
Na het NoorsBloed-verhaal ben ik niet meer zo goedgelovig.
Dus.
Foutje. Het is nog vroeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je zei onverhard. Onverhard is geen asfalt weg buiten de bebouwde kom. Onverhard is zand of modder of gras.
Die gasten zijn niet dronken... het is gewoon pure baldadigheid door van dat opgeschoten IQ-loze volk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:34 schreef BaraCuda het volgende:
Die dronken mongolen hebben inderdaad geen idee wat voor schade ze aanrichting.
Tot ze zelf de lul zijn natuurlijk, echter zal dat wel nooit gebeuren
TS rijdt in een overdekte rolstoel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:58 schreef rishi120 het volgende:
Dus? Smart is de ideale citycruiser voor als je een zzp-er bent die adhoc klanten bezoekt. Niets mis mee, zouden meer mensen moeten doen.
Smart heeft geen 1.3's toch ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:50 schreef postmortum het volgende:
hoax , ik vind er niks over bij de politieberichten. Bowa wilde je een mooie stockcar ervan maken
jawel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Smart heeft geen 1.3's toch ?
smart fourfourquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Smart heeft geen 1.3's toch ?
Aha. Typisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:57 schreef Ellatjuh het volgende:
schijnt iets van "smart smijten" te bestaan idd in amsterdam
word zelfs afgeraden om je smart dan bij de gracht te parkeren..
moet niet gekker worden
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het ook triest (maar ik moest toch een beetje lachen om die auto zo te zien)
Mag ik kiezen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:04 schreef Waldkorn het volgende:
Ik weet niet wie er grotere eikels zijn... Die gasten die je auto omgooien, of die blije apen hier die erover gaan lachen...
Allebei even zieligquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:04 schreef Waldkorn het volgende:
Ik weet niet wie er grotere eikels zijn... Die gasten die je auto omgooien, of die blije apen hier die erover gaan lachen...
Beide, en jij ook?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:04 schreef Waldkorn het volgende:
Volgens de Nederlandse wet krijg jij dan een langere/hogere straf dan de daders zelf.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
Is het trouwens rechtvaardig om, wanneer je de daders op heterdaad zou pakken, compleet door te laten ?
Ik zou er denk ik geen moment over nadenken en meteen op die 16 jarige klootzakjes losbeuken, zo kwaad zou ik zijn. Laat staan als ze mijn wagen op de kant zouden leggen
Niet als hij dan helemaal ontoerekeningsvatbaar wordt verklaardquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wet krijg jij dan een langere/hogere straf dan de daders zelf.
Je kan ze dan zelfs beter doodslaan. Mishandeling wordt harder bestrafd dan dood door schuld
Ja, en daarna verplicht TBS zeker?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als hij dan helemaal ontoerekeningsvatbaar wordt verklaardIk zou ook zo door het lint gaan
Door het lint gaan vanwege je auto? Wat voor debiel ben je dan zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als hij dan helemaal ontoerekeningsvatbaar wordt verklaardIk zou ook zo door het lint gaan
Dat zegt meneer Moraalridderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door het lint gaan vanwege je auto? Wat voor debiel ben je dan zeg
Echt die nederlandse wetgevingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef marcel-o het volgende:
Volgens de Nederlandse wet krijg jij dan een langere/hogere straf dan de daders zelf.
Je kan ze dan zelfs beter doodslaan. Mishandeling wordt harder bestrafd dan dood door schuld
Nee ook niet, maar om nou iemand af te tuigen omdat 'ie aan je auto zit is ook een beetje sneu.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat zegt meneer MoraalridderHet is toch logisch dat je er kwaad om word en dat je de dader het liefst af wil tuigen? Wat zou jij dan doen?? Samen een biertje drinken?
Autoverdedigingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan je altijd nog beroepen op: Zelfverdediging.
Dus bij jou voor de deur zouden ze je wagen mogen vernielen en jij zou naar buiten lopen en met de handen in de zij en roepen: Mwoh. Valt toch wel mee !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Door het lint gaan vanwege je auto? Wat voor debiel ben je dan zeg
Ja, inderdaad. Ik zal er geen minuut minder van slapen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus bij jou voor de deur zouden ze je wagen mogen vernielen en jij zou naar buiten lopen en met de handen in de zij roepen: Mwoh.
Volgens mij zou ik de stoeptegels uit het trottoir rukken van woede.
Niet als diegene heel je auto vernield, zoals het nieuwe 'smartsmijten' in amsterdamquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar om nou iemand af te tuigen omdat 'ie aan je auto zit is ook een beetje sneu.
Ook dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet als diegene heel je auto vernield, zoals het nieuwe 'smartsmijten' in amsterdam
Dat zei je ook over onze wedstrijd! Volgens mij slaap jij als een baby!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik zal er geen minuut minder van slapen.
Jij vroeg eromquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, vunzig sujet
Ik hou een winterslaap 's nachtsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat zei je ook over onze wedstrijd! Volgens mij slaap jij als een baby!![]()
Sujet yourselfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Jij vroeg eromEn dan ben ik niet te beroerd om daar antwoord op te geven. Sujet yourself
Jij hebt mij een nieuwe woordje aangeleerdquote:
Ik wil helemaal niet winnen, het kan me geen reet schelen op welke plek ik eindig. Jij kansarm sujetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jij hebt mij een nieuwe woordje aangeleerd, maar ik ga me winterslaap houden
Succes TS
jitzzzze niet te veel posten, ik weet dat je wilt winnen
![]()
Niet vanwege een auto, maar omdat het tuig is dat zonder reden aan andermans eigendom zit. Zulk soort lui kun je het beste gewoon aan gort slaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar om nou iemand af te tuigen omdat 'ie aan je auto zit is ook een beetje sneu.
Ik weet zeker dat als jij 19 ofzo bent, en je vindt jezelf zo leuk om een auto om te gooien en je wordt vervolgens door de eigenaar finaal het ziekenhuis in geslagen, je het noohooit meer zult doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet vanwege een auto, maar omdat het tuig is dat zonder reden aan andermans eigendom zit. Zulk soort lui kun je het beste gewoon aan gort slaan.
Als iemand door een fout schade veroorzaakt aan mijn auto blijf ik gewoon netjes
Dat dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet vanwege een auto, maar omdat het tuig is dat zonder reden aan andermans eigendom zit. Zulk soort lui kun je het beste gewoon aan gort slaan.
Als iemand door een fout schade veroorzaakt aan mijn auto blijf ik gewoon netjes
Dus het maakt niet uit wat voor auto iemand heeft, als het maar geen grote is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:08 schreef jack4ya het volgende:
En die zogenaamd lollige reacties....![]()
Al rijdt iemand in een pimpelpaarse pausmobiel met rode stippen... je blijft gewoon van andermans spullen af!
Al vind ik Smarts leuke en praktische autootjes. Grote auto's vind ik meestal Freudiaans.
Ik vind het naadje voor je TS, dit gaat je grof gled kosten ben ik bang.
En ik vind het volkomen naadje dat men hier zo reageert. Kansloze pubers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |