Brand is ergerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet weer eens iets in de TT.... Laffer en Cynix hebben het drie keer zo druk gekregen sinds ik hier ben.....
Mwah, dat mocht ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet weer eens iets in de TT.... Laffer en Cynix hebben het drie keer zo druk gekregen sinds ik hier ben.....
Dat zou lekker zijn! Wow! Dit is echt een gezellig topic!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Brand is erger
Ik heb trouwens net koffie gepakt, jij ook maar een kopje dan?
quote:
Een fietscomputer? Ruitenwissers? Wow wat een futuristische fiets heb jij zeg.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:50 schreef TradeMarkie het volgende:
zometeen even een fietscomputer halen, dan nog een nieuwe ruitenwisser en nog even langs de supermarkt, druk druk druk
Ik wist dat er een opmerking ging komenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een fietscomputer? Ruitenwissers? Wow wat een futuristische fiets heb jij zeg.....
Je hebt ook zo'n horloge waardoor je met je fiets kan praten? KITT turbo boost!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wist dat er een opmerking ging komen
ik heb btw wel een futuristisch fietsje hoor![]()
Ik zal er binnenkort een foto van maken, maar die ruitenwisser is natuurlijk gewoon voor mn skelter!
En dan zegt die fiets: Doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n horloge waardoor je met je fiets kan praten? KITT turbo boost!
waarheen en waarom?quote:
Veel plezier Soempiequote:
In de huiskamer.quote:
Fietsen op de Wii?quote:
Wii Cyclingquote:
We zijn demonische topicreeksen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
leuk, de sc zit in deel 666, de akq in 1666, kan geen toeval zijn
de wereld vergaat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zijn demonische topicreeksen!
quote:
Ciao TradeMarkiequote:
Het was zo'n mooie ochtend.... waarom noem je nou net die stad.....quote:
Dé Boston (Globe)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was zo'n mooie ochtend.... waarom noem je nou net die stad.....
Ja op zich wel ja maar alleen woont mijn ex er. Die verhuizing is de reden van de break up....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dé Boston (Globe)
Trouwens, wat is er mis met Boston? Leuke stad
Waarom ging ze daarheen dan? Studeren?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja op zich wel ja maar alleen woont mijn ex er. Die verhuizing is de reden van de break up....
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo noem je Jair toch niet !?
Alhoewel, het klopt eigenlijk wel.![]()
Ze kon daar een baan krijgen. Eerst zou het een jaar duren. Maar ze kreeg een contract en ze had steeds meer haar draai gevonden, dus heb ik haar los gelaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ging ze daarheen dan? Studeren?
Verstandigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kon daar een baan krijgen. Eerst zou het een jaar duren. Maar ze kreeg een contract en ze had steeds meer haar draai gevonden, dus heb ik haar los gelaten.
Beter voor mij en haar idd. Nu kunnen we verder ipv aan elkaar te hangen met een enorme plas water tussen ons in.....quote:
Ik heb voor morgen gehaald:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net vlees ingeslagen voor morgen
Zo'n schok is het toch niet om Soempie te zien?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Dag mevrouw uw schoonheid heeft mij getroffen als een bliksem schicht.
Je weet niks van mij, maar ik ben naar Bredaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga douchen
warmdraaien voor morgen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niks van mij, maar ik ben naar Breda
De mooiste vrouw die ik nooit gezien heb en haar dan nu ook nog minder zien....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:zoals jullie al gemerkt hadden ben ik wat minder online. Dat hoort bij mijn nieuwe mezelf gelukkig maken stappenplan
geen internet meer na 22.30, eerder opstaan, lezen in plaats van internetten, leuke dingen doen
gisteravond Boonanza gespeeld met mijn huisgenootje en daarna een uur gelezen. Vanochtend op tijd opgestaan en weer een paar potjes Boonanza gespeeld met mijn huisgenotennu werken en ik ga lekker lezen in de trein
dus voorlopig zullen jullie me wat minder zien hier
Ik hoop dat het gaat werken voor jequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:zoals jullie al gemerkt hadden ben ik wat minder online. Dat hoort bij mijn nieuwe mezelf gelukkig maken stappenplan
geen internet meer na 22.30, eerder opstaan, lezen in plaats van internetten, leuke dingen doen
gisteravond Boonanza gespeeld met mijn huisgenootje en daarna een uur gelezen. Vanochtend op tijd opgestaan en weer een paar potjes Boonanza gespeeld met mijn huisgenotennu werken en ik ga lekker lezen in de trein
Dan moet je maar morgen naar de meet komenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mooiste vrouw die ik nooit gezien heb en haar dan nu ook nog minder zien....
Niet meer samen een saffie doen!?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:zoals jullie al gemerkt hadden ben ik wat minder online. Dat hoort bij mijn nieuwe mezelf gelukkig maken stappenplan
We kunnen nu een saffie doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet meer samen een saffie doen!?![]()
![]()
Nee hoor, MaJo, goeie zaak!![]()
Doen we!quote:
Gelukkig maar.quote:en ik ben niet helemaal weg hoor
Helaas kan ik niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je maar morgen naar de meet komen
maar dit is nu even het beste voor me, voel me de laatste 3 dagen weer een stuk beter
quote:
Echt wel, met 2 vrienden naar het molenpark om te gaan kijken hoe kleuters op hun bek gaan tot 9 uur en daarna ons vervelenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
iemand hier vanavond nog wilde plannen?
Euhm.... om 2300 uur naar huis. Biertje opentrekken en tv kijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
dat eerste staat me wel aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Echt wel, met 2 vrienden naar het molenpark om te gaan kijken hoe kleuters op hun bek gaan tot 9 uur en daarna ons vervelen
Omdat ze niet kunnen skatenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat eerste staat me wel aan, waarom gaan die kleuters op hun plaat?
En ga jij ze dan niet even laten zien hoe het wel moet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat ze niet kunnen skatenDie zijn daar altijd tot 9 uur.. tot ze naar huis moeten.
Tis veel te grappig om gewoon te kijken ^^ Maar ze zijn ook vaak op het skateboard.. Daar kan ik dus echt niets vanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ga jij ze dan niet even laten zien hoe het wel moet?
Skaten, dat kan ik alleen in een rechte lijn, op van die dingen met 5 wielen
maar op skates schud je de backflips en 360's zo uit je mouw?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tis veel te grappig om gewoon te kijken ^^ Maar ze zijn ook vaak op het skateboard.. Daar kan ik dus echt niets van
Nou nee.. maar ik kan het wel enigszins...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar op skates schud je de backflips en 360's zo uit je mouw?
owkee, ik zou er niet aan beginnen, omdat ik eerst 100x ga vallen voor het een keer goed gaat, en daar ben ik te schijterig voorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou nee.. maar ik kan het wel enigszins...
Gewoon heeeel veel beschermers kopen en beginnen in de achtertuinquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
owkee, ik zou er niet aan beginnen, omdat ik eerst 100x ga vallen voor het een keer goed gaat, en daar ben ik te schijterig voor
Dat had ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gewoon heeeel veel beschermers kopen en beginnen in de achtertuin
Daar vraag ik je een ander keertje naarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook kunnen doen
Maar ik heb nu genoeg sporten te beoefenen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:12 schreef MaJo het volgende:lekker paar uurtjes gewerkt
nu eten met huisgenootje en dan met een paar meiden stappen
wat een luxequote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond naar een verjaardag. Daar zou ik met de fiets, trein en te voet heen gaan...
Ware het niet dat ik door omstandigheden een huurauto ter beschikking hebIk hoef de huur niet zelf te betalen dus zou alleen wat extra brandstofkosten en zo moeten ophoesten... dus ik ga met de auto
quote:
Wat is dat eigenlijk?quote:
quote:
Ik heb het ff opgezocht, maar je moet het gewoon een paar keer spelen om het te begrijpen denk ikquote:
Regels lijken mij duidelijk; wie verliest trekt iets uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het ff opgezocht, maar je moet het gewoon een paar keer spelen om het te begrijpen denk ik
en aan het eind vraag jij om foto's ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regels lijken mij duidelijk; wie verliest trekt iets uit.
Pics?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regels lijken mij duidelijk; wie verliest trekt iets uit.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en aan het eind vraag jij om foto's ?
Ik ga straks met een paar vrienden en vriendinnen amsterdam onveilig maken. ouderwets op een zuipen zetten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga straks met een paar vrienden en vriendinnen amsterdam onveilig maken. ouderwets op een zuipen zetten waarschijnlijk
Grmbl, ik moet thuis een kwartier fietsen om bij de dichtsbijzijnde kroeg te komen. En dat in een gemeente met 40.000 inwoners.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga toch ook nog maar ff naar de kroeg zo
ik moet 35 minuten fietsen straksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grmbl, ik moet thuis een kwartier fietsen om bij de dichtsbijzijnde kroeg te komen. En dat in een gemeente met 40.000 inwoners.
Verloren?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
THIS IS SPARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zou wel makkelijk zijn ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, ps, zou jij het meetadres nog kunnen pm'en?
Gelijk gespeeld tegen AA Gent.... maar het was niet best.... de hand van Frans Adelaar is al duidelijk zichtbaar...quote:
Dus je gaat me nu vertellen dat het ook leuk kan zijn bij voetbalwedstrijden!?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar de Gentsupporters zijn toffe lieden. Ze liepen ook gewoon tussen de Spartanen op de open dag. Vele kochten een Sparta tenue. En ik had sjans met enkele leuke Gentse meiden....
Op het Kasteel wel. Sparta is een echte gezinsclub. Hele families komen altijd kijken. Gewoon een leuk dagje uit. Echt bier en geen geweld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je gaat me nu vertellen dat het ook leuk kan zijn bij voetbalwedstrijden!?
Sssstttttquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op het Kasteel wel. Sparta is een echte gezinsclub. Hele families komen altijd kijken. Gewoon een leuk dagje uit. Echt bier en geen geweld.
Die vinden Sparta niet interessant want Sparta speelt geen Europees voetbal.... en ze willen ook graag in het buitenland hakken....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SssstttttNiet te hard typen, anders horen de hooligans dat.
Ook hooligans hebben toch een trainingsveld nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die vinden Sparta niet interessant want Sparta speelt geen Europees voetbal.... en ze willen ook graag in het buitenland hakken....
In gent hebben ze ook supermarkten?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar de Gentsupporters zijn toffe lieden. Ze liepen ook gewoon tussen de Spartanen op de open dag. Vele kochten een Sparta tenue. En ik had sjans met enkele leuke Gentse meiden....
Dat is waar maar het kasteel is geen interessant trainingsveld voor ze. Plukje 20'ers , een paar 30' ers en een hoop opa's en vaders..... Niet echt sparringsmateriaal. Sparta - Feyenoord is altijd grimmig... omdat het stadsrivalen zijn. Maar dat is de enige wedstrijd in het jaar dat het niet gezellig is. Zelfs van Ajax of ADO hebben we geen last. even afkloppen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook hooligans hebben toch een trainingsveld nodig.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In gent hebben ze ook supermarkten?
Hij heeft het kassameisje wat hier zat ontmoet.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft het kassameisje wat hier zat ontmoet.
[ afbeelding ]
Okay Wel thuisquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
Herstel: wel horrorvoetjes.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nu pas het 1404 topic op Fok ontdekt.
Even lezen.
quote:
"U heeft 4 uur gespeeld, tijd voor een pauze"quote:
Ik had gisteren dat meneer last van een droge keel kreeg door al dat praten. 6 uurquote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"U heeft 4 uur gespeeld, tijd voor een pauze"
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had gisteren dat meneer last van een droge keel kreeg door al dat praten. 6 uur
quote:
Oh.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Etcetera het volgende:Nee
Ga naar profilemanagement en dat kun je daar fiksen
Je kunt jezelf met andere spelers vergelijkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Straks eens even kijken dan.
Zijn er leuke dingen online te halen/doen?
quote:The player has to create an online profile. This requires an ubi.com account and password. The data of the online profile will be automatically updated while playing the game.
To assure a secure data transfer the player should always be online while playing with his online profile. The annoweb.exe which is running in the background while playing is in charge of the data transfer.
O ja, dat klopt. Ik heb online een account moeten maken.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef Etcetera het volgende:
Dat soort dingen gebruik ik nietIk vergeet het vaak. En ik kan geen Duits. En ik pruts liever zelf
Ik zeg niks.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat had ik niet gezienIk kende alleen de Duitse versie
quote:
Jij bent ook geen computer-spelletjes-man?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Nou, hartstikke leuk.
Alles van Spooks al gezien?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil ook wel over films gaan pratenOf series
Heb True Blood geprobeerd, kon me niet boeien. Ben nu Entourage aan het bekijken
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:25 schreef Etcetera het volgende:
Nog nietMaar dat is iets waar ik echt even met m'n hoofd bij moet zijn anders mis ik de helft en da's kut
Alleen het eerste seizoen van Lost !?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:27 schreef Neleos het volgende:
Series volgen ben ik ook niet goed in. Ik heb meestal geen zin om er speciaal voor thuis te blijven als ze op tv zijn. En ik heb een brakke pc, dus downloaden heeft ook niet zoveel zin. De enige waar ik alle afleveringen van heb gezien is Twin Peaks. En ik heb ooit het eerste seizoen van Lost gekeken.
Yep. Dat was wel een leuke serie. Heb ik toen in 1 weekend gekeken. Misschien kijk ik de rest ook nog ooit wel een keer.quote:
Zeker de moeite !quote:Op zondag 19 juli 2009 01:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yep. Dat was wel een leuke serie. Heb ik toen in 1 weekend gekeken. Misschien kijk ik de rest ook nog ooit wel een keer.
PlayStation, als ik tijd heb.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij bent ook geen computer-spelletjes-man?
Serie 1 was iig mooi, misschien moet ik ff proberen deel 2 ergens op de kop te tikken.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker de moeite !![]()
Heb ik al gezegd dat ik het leuk vind dat je nu ook in de SC komt?![]()
Ohja, ik speel nooit games, behalve AKQ dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PlayStation, als ik tijd heb.
Van die third-person shooters.
Gelul! Ik heb je meerdere keren een voetbalspelletje zien spelenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, ik speel nooit games, behalve AKQ dan.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelul! Ik heb je meerdere keren een voetbalspelletje zien spelen
De FIFA-reeks.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan de ST716-site trouwens niet meer vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
hehe, ja oke. Maar dat was in de baas zn tijd. Alles is beter dan werken.
Ik heb deze PM nog van je.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan de ST716-site trouwens niet meer vinden
quote:Linkje: http://www.handdrawngames.com/DesktopTD/DesktopTD121b.swf
Op m'n werk heb ik het spelletje opgeslagen staan op eigen schijfruimte, zo kan ik het spelen ook al zit ik achter proxy ^^
Verder: http://home.planet.nl/~st716
http://www.xs4all.nl/~anitadej/
quote:Op zondag 19 juli 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, hoeft niet meer terug te komen.
Kijk eens bij 'new topics'.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zou hij nou hebben uitgevroten?
ik had een uur of 6 in de planningquote:Op zondag 19 juli 2009 09:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
hoe laat gaat iedereen komen
en
majo hoe laat ga jij richting amsterdam ook al weer?
7 uur vind ik ook prima, ik moet nog ff uitzoeken welke trein ik pak en zo vanuit alkmaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah okee, ik had een uur of zeven begrepen
Zal ik trouwens zorgen voor toastjes, knabbels e.d.?
(en kolen als ik die niet heb) en misschien wat wijn ofzo? (ik moet héél eerlijk bekennen dat ik erg op het IBG-geld van over 5 dagen zit te wachten
)
haha dat is erg liefquote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
7 uur vind ik ook prima, ik moet nog ff uitzoeken welke trein ik pak en zo vanuit alkmaar.
station a'dam zuid was het toch?
en als je rabobank hebt kan ik dat ibg geld wel even vervroegen als je boodschappen wilt doen hoor
jah is goed, zo lang het geen afbak-tokbrood isquote:Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zal ik wat aardappelsalade halen en wat stokbrood?
okquote:Op zondag 19 juli 2009 11:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha dat is erg lief![]()
Ik heb Postbank alleen
Maar het komt wel goed hoor!
Ik zal kijken wat ze nog hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jah is goed, zo lang het geen afbak-tokbrood is
Als het net als gisteren is dan komt het goedquote:Op zondag 19 juli 2009 11:43 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het later op de dag zonniger en droog is.
Nou 1 bakje mag nog wel denk ik. Maar dan een andere smaakquote:Op zondag 19 juli 2009 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan trouwens zo ook nog even langs de supermarkt als het nodig is.
zal ik ook nog een bakje salade halen?
of denken we dat we inmiddels wel genoeg hebben?
En bij die bank zit ikquote:Op zondag 19 juli 2009 11:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha dat is erg lief![]()
Ik heb Postbank alleen
Maar het komt wel goed hoor!
Kom je ook?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En bij die bank zit ikDus er kan sowieso wat geregeld worden
Pleeeaaaassseeeequote:
Nee, hij wil z'n schuldgevoel van het niet kunnen komen afkopenquote:
Ik ga wel ff langs de supermarkt nog danquote:Op zondag 19 juli 2009 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou 1 bakje mag nog wel denk ik. Maar dan een andere smaak
Nee, ben het niet van plan. Voor vandaag heb ik genoeg te doen, morgenochtend om 11 uur een afspraak en onder andere daarom bijzonder weinig zin om vandaag 5 uur in het OV door te brengen. Een BBQ van 3 uurtjes, hoe gezellig ook, verliest het dan tochquote:
er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen bij de brand en er is geen gevaar voor de volksgezondheid geweest gok ikquote:Op zondag 19 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De Klinker staat in de fik (voor de niet-noorderlingendat is het oude theater van Winschoten, zou gesloopt gaan worden). Ik heb er nog afgereden voor m'n rijbewijs
In een theater? Rare jongens, die Groningersquote:Op zondag 19 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De Klinker staat in de fik (voor de niet-noorderlingendat is het oude theater van Winschoten, zou gesloopt gaan worden). Ik heb er nog afgereden voor m'n rijbewijs
Het was voornamelijk een theater, maar Winschoten is ook een afrijdplek dus ze zullen iets centraals gekozen hebben denk ik?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een theater? Rare jongens, die Groningers
dan weet je ook weer waar die server stondquote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was voornamelijk een theater, maar Winschoten is ook een afrijdplek dus ze zullen iets centraals gekozen hebben denk ik?
http://www.theaterdeklinker.nl/ De website staat ook in de fik blijkbaar![]()
Scheelt dat echt in de kosten? Dat weet ik nooitquote:Op zondag 19 juli 2009 12:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd erg toevallig dat veel gebouwen afbranden net voor de sloop (en daarmee toevallig een hoop kosten besparen)...
Nah, De Klinker was al een tijdje dicht, dus die site was overbodigquote:Op zondag 19 juli 2009 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan weet je ook weer waar die server stond
quote:Today, I was going on a first date with a girl I really like. We were going to see the new Harry Potter movie, and she told me she was getting all dressed up. It was only after I picked her up I realized she meant that she was dressing nicely. I was dressed as Harry Potter. FML
Dan zijn het verzekeringskosten, want dat ik om de een of andere reden vaak prima geregeld van dat soort gebouwenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Scheelt dat echt in de kosten? Dat weet ik nooitJe hebt toch ook kosten van opruimen/brandweer/voorzichtiger moeten zijn met slopen als het geblust is
[..]
Nah, De Klinker was al een tijdje dicht, dus die site was overbodig
En dus wordt er extra gedegen onderzoek gedaan. Dan ben je dus flink de lul als je het aangestoken hebtquote:Op zondag 19 juli 2009 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan zijn het verzekeringskosten, want dat ik om de een of andere reden vaak prima geregeld van dat soort gebouwen
En terechtquote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dus wordt er extra gedegen onderzoek gedaan. Dan ben je dus flink de lul als je het aangestoken hebt
Dat maakt voor de verzekering vaak niet uit.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En terecht
Al zit er natuurlijk weer een verschil in weten dat het aangestoken is en weten wie het aangestoken heeft
Hou daar eens mee opquote:Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik was er al bang voor...
Ik neem wat bier mee en WG had mixdrankjes mee dacht ik, maar had je nog wensen, ik ga nu naar de supermarktquote:Op zondag 19 juli 2009 13:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neemt er eigenlijk iemand drank mee?![]()
en 's avond is het sowieso niet betaald parkeren denk ikquote:Op zondag 19 juli 2009 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja ik drink voornamelijk wijn, daar kan ik ook wel iets van meenemen denk ikoh en ik had nog geen parkeermeter ontdekt hier in de straat, dus misschien kan je toch met de auto komen...
en iets fris is wellicht handig..?
plek zat sowieso pm je t ffquote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en 's avond is het sowieso niet betaald parkeren denk ik
als er wel plek is om te parkeren, pm me dan het adres even als je wilt, dan kom ik met de auto, is een stuk makkelijker
edit: ik heb ook een fles cola mee
ok, tnx, scheelt me heel wat reistijd en gedoe met later de auto weer ophalen in alkmaar.quote:
Sappige roddels!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:02 schreef MaJo het volgende:![]()
ik ben brak en ik heb een kater![]()
gister superleuke avond gehad met de meiden, alleen wel veel gezopen en om kwart over 6 pas gaan slapen
misschien toch niet zo handig als je de volgende dag moet werken en een BBQ hebt
zo maar eens proberen of ik eten binnen kan houden
Katers gaan snel over van eten. En van die ORS zakjesquote:Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga niet drinken denk ikof juist wel, misschien gaat mijn kater dan over
PS bedenk net dat we samen de trein zouden nemen?was het even vergeten
Misschienquote:
I'll take that as a yesquote:
Dat kanquote:Oeh als het even kanrematch #38?
![]()
Ik hou het op misschienquote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I'll take that as a yes
[..]
Dat kan
En dat kan ook, nu zijn er geen serveersters aanwezig
Hoe kan een deur opengaan als je dat niet zelf hebt gedaan? Zat toch op slot?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee. Heb net één van mijn engte momenten óóít meegemaakt. Ik zat lekker even in bad, was een beetje moe, toen ik opeens een deur hoorde dichtslaan. Ik pas hier dus op een huis, niet mijn eigen, dus, nouja, ik verwachtte niemand. Ik dacht dat ik het me verbeeldde of dat het vast de buren moesten zijn o.i.d. en besloot verder te lezen. Niet veel later hoorde ik een andere deur dichtgaan. Ik had nog steeds geen zin om te geloven dat er iemand in huis rondliep, dus negeerde het. Het was toen best wel even stil, maar uiteindelijk hoorde ik wéér een andere deur. Toen kon ik er ook niet meer om heen en ik twijfelde wat ik moest doen. De badkamer kan hier niet op slot, dus daardoor voelde ik me niet bepaald veilig. Ik ben uit bad gegaan, heb een handdoek omgeslagen en ben naar een aangrenzede kamer gegaan. (badkamer zit tussen twee kamers in). Heel volwassen wilde ik kijken of ik me misschien ergens kon verstoppen. Kon niet. Ik schuifelde naar de overloop en hoorde heel hard iets vallen.Ik ging terug door de badkamer naar de andere kamer waar ik me wel kon verstoppen maar besloot dat dat geen goede optie was. Ik heb toen een scheermesje uit de badkamer gehaald en een ouderwetse wekker uit een ander kamertje en ben naar beneden gegaan, heb eerst natuurlijk even door het trapgat gegluurd maar zag niets. Beneden ben ik naar de woonkamer gegaan waar mijn telefoon lag en heb mijn vader gebeld, die niet opnam en daarna mijn moeder. Ik zei dat ik dacht dat er iemand in huis was (geweest) en dat ik met haar aan de andere kant van de telefoon, een scheermes en een wekker (
) op onderzoek uit zou gaan. Beneden zag ik zo snel niks, op de trap weer naar boven hoorde ik weer een deur. Toen ben ik de kamer van de jongste dochter in gegaan en daar bleek - oh grote anticlimax - de balkondeur open te staan (die ik overigens niet geopend heb deze week
)en die heeft kennelijk door heel het huis wat deuren laten klapperen en dingen doen omvallen. Toen mijn bad weer ingegaan, maar damned, mijn hart klopt er nog van.
Ja misschien iemand die hier is blijven slapen bij mij van de week... Daar ga ik liever maar even niet te diep over nadenken hoe die open konquote:Op zondag 19 juli 2009 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kan een deur opengaan als je dat niet zelf hebt gedaan? Zat toch op slot?
Ik moet werken en jullie hebben straks enorm veel plezier.quote:
Dat is spookyquote:Op zondag 19 juli 2009 14:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee. Heb net één van mijn engte momenten óóít meegemaakt. Ik zat lekker even in bad, was een beetje moe, toen ik opeens een deur hoorde dichtslaan. Ik pas hier dus op een huis, niet mijn eigen, dus, nouja, ik verwachtte niemand. Ik dacht dat ik het me verbeeldde of dat het vast de buren moesten zijn o.i.d. en besloot verder te lezen. Niet veel later hoorde ik een andere deur dichtgaan. Ik had nog steeds geen zin om te geloven dat er iemand in huis rondliep, dus negeerde het. Het was toen best wel even stil, maar uiteindelijk hoorde ik wéér een andere deur. Toen kon ik er ook niet meer om heen en ik twijfelde wat ik moest doen. De badkamer kan hier niet op slot, dus daardoor voelde ik me niet bepaald veilig. Ik ben uit bad gegaan, heb een handdoek omgeslagen en ben naar een aangrenzede kamer gegaan. (badkamer zit tussen twee kamers in). Heel volwassen wilde ik kijken of ik me misschien ergens kon verstoppen. Kon niet. Ik schuifelde naar de overloop en hoorde heel hard iets vallen.Ik ging terug door de badkamer naar de andere kamer waar ik me wel kon verstoppen maar besloot dat dat geen goede optie was. Ik heb toen een scheermesje uit de badkamer gehaald en een ouderwetse wekker uit een ander kamertje en ben naar beneden gegaan, heb eerst natuurlijk even door het trapgat gegluurd maar zag niets. Beneden ben ik naar de woonkamer gegaan waar mijn telefoon lag en heb mijn vader gebeld, die niet opnam en daarna mijn moeder. Ik zei dat ik dacht dat er iemand in huis was (geweest) en dat ik met haar aan de andere kant van de telefoon, een scheermes en een wekker (
) op onderzoek uit zou gaan. Beneden zag ik zo snel niks, op de trap weer naar boven hoorde ik weer een deur. Toen ben ik de kamer van de jongste dochter in gegaan en daar bleek - oh grote anticlimax - de balkondeur open te staan (die ik overigens niet geopend heb deze week
)en die heeft kennelijk door heel het huis wat deuren laten klapperen en dingen doen omvallen. Toen mijn bad weer ingegaan, maar damned, mijn hart klopt er nog van.
Waar heb je een Alu hoedje voor nodig?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en heb geen zilverfolie kunnen ondekken
Misschien zat 'ie dus gewoon niet op slotquote:Op zondag 19 juli 2009 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja misschien iemand die hier is blijven slapen bij mij van de week... Daar ga ik liever maar even niet te diep over nadenken hoe die open kon
Plezier zit tussen de orenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet werken en jullie hebben straks enorm veel plezier.
Voor deuren die open gaanquote:
Ja ik zag ook wel iets van een plastic tok à la bezemsteel staan, maar ik wilde vooral hard kunnen meppen (quote:Op zondag 19 juli 2009 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is spooky
Ik ben in het verleden ook een aantal keren met bonkend hart in de keel op onderzoek gegaan toen ik beneden wat hoorde. En ook toen ik veel in de nacht werkte op kantoor. Is er bij het bedrijf ernaast een paar keer het alarm afgegaan. Ben toen een keer met een bezemsteel en een keer met een machette op pad gegaan
Uiteindelijk bleek één keer een inbraakpoging te zijn geweest en de andere keren een rat die met zijn staat onder de sensor van het alarm doorliep
Metro's gaan over het algemeen tót Zuid WTC, maar het ligt er ook aan waar je vandaan moet komen. trein rijdt sowieso!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Toch wel stoer dat je bent gaan kijken
Iemand beweerde van het weekend dat er geen Metro rijdt naar Zuid/WTC maar de trein wel? Of andersom?
Ik stap over op Schiphol dus dat zit wel goedquote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Metro's gaan over het algemeen tót Zuid WTC, maar het ligt er ook aan waar je vandaan moet komen. trein rijdt sowieso!
Kunnen jullie niet gewoon elke 30 minuten wat foto's met een kort verslag plaatsen?quote:
En dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En achteraf denk ik dat ik me beter had kunner verstoppen als er ècht iemand was geweest, maar okee
Fotosquote:Op zondag 19 juli 2009 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon elke 30 minuten wat foto's met een kort verslag plaatsen?
Ik wil wel zien wat ik ga missen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fotos
misschien neem ik deze keer voor de gein mijn camera eens mee
Verkeerde topicquote:Op zondag 19 juli 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
tvp tot ik er eentje weet
We gaan Bonenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
Is de AKQ al op de hoogte over de te houden BBQ AKQ met punten?
Wachten tot het over is?quote:
Dat kwam wel heel onverwacht.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens lekker gegeten bij Soemp en Wiebel en ze 2x ingemaakt met Risk
De eerste keer vonden ze me niet bedreigend genoeg en toen had ik binnen 3 kwartier mijn 18 landen bij elkaar
quote:De 2e pot won Wiebel met een totale verovering van ieder land. Hij moest de legers van Soemp vernietegen. Hij begon in Noord-Amerika en Soemp zat op het allerlaatst nog verstopt in Australie
Daarmee kun je iemand in elk geval lelijk snijden.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Scheermesje wist ik nog niet precies hoe ik dat zou gaan gebruiken
quote:
Nee, je moet een inbreker verjagen. En dat doe je door lawaai te maken. Dus wat dat betreft heb je het goed gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wachten tot het over is?Nou was dat bij een balkondeur dus niet gebeurd, maar bij een insluiper wsl wel
Iig moet je niet het recht in eigen handen nemen...
Dat van de balkondeur wist je pas na je was wezen kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wachten tot het over is?Nou was dat bij een balkondeur dus niet gebeurd, maar bij een insluiper wsl wel
Iig moet je niet het recht in eigen handen nemen...
Dat dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je moet een inbreker verjagen. En dat doe je door lawaai te maken. Dus wat dat betreft heb je het goed gedaan
Een inbreker gaat je echt niet kapotslaan. Die wil weg. Het enige dat je hoeft te doen is te laten horen dat je er bent en je moet niet tussen hem en de deur gaan staan.
Ja ik heb ook nog even "hallo?!" geroepenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je moet een inbreker verjagen. En dat doe je door lawaai te maken. Dus wat dat betreft heb je het goed gedaan
Een inbreker gaat je echt niet kapotslaan. Die wil weg. Het enige dat je hoeft te doen is te laten horen dat je er bent en je moet niet tussen hem en de deur gaan staan.
Op welke toonhoogte?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog even "hallo?!" geroepen
quote:
quote:
Zal vannacht wel weer gaan gebeuren.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wíst hetJe kunt bijna nooit 'even' Anno gaan spelen
Als je het mee kan nemen, graagquote:Op zondag 19 juli 2009 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ik alufolie meenemen of heeft iemand dat al in z'n tas zitten?
diep en indrukwekkend, natuurlijkquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
diep en indrukwekkend, natuurlijk
Mijn "pas-maar-op-ik-maak-je-af-toon"
Ik kan dat echt niet hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal vannacht wel weer gaan gebeuren.![]()
Maar gelukkig ben ik morgen vrij.
Veel trainen en het komt wel goed.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hoor
En dat scheelt een hoop
Veel plezier straks en doe iedereen de groeten.quote:
Het lijkt alsof je staat te kokhalzenquote:
ik was jou aan t bellenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je staat te kokhalzen
Of stond je je telefoon te checken?
Ik benweg
quote:
Dan moet je hem maar snel uitschakelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben in oorlog met die domme Kardinaal Lucius. En ik vind oorlog niet leuk
Ja, vechten in het zonnetje is leuker.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik die map maar opnieuw opstartMaar ga eerst maar even wat anders doen, oorlog voeren in de regen is deprimerend
Tenzij de vijand met de zon in de rug aanvalt.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Je ziet in elk geval wat duidelijker waar alles staat
Oeps, ik liet me even gaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Het is Anno 1404 schat, geen irl oorlogssituatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |