Helaas kan ik niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je maar morgen naar de meet komen
maar dit is nu even het beste voor me, voel me de laatste 3 dagen weer een stuk beter
quote:
Echt wel, met 2 vrienden naar het molenpark om te gaan kijken hoe kleuters op hun bek gaan tot 9 uur en daarna ons vervelenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
iemand hier vanavond nog wilde plannen?
Euhm.... om 2300 uur naar huis. Biertje opentrekken en tv kijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
dat eerste staat me wel aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Echt wel, met 2 vrienden naar het molenpark om te gaan kijken hoe kleuters op hun bek gaan tot 9 uur en daarna ons vervelen
Omdat ze niet kunnen skatenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat eerste staat me wel aan, waarom gaan die kleuters op hun plaat?
En ga jij ze dan niet even laten zien hoe het wel moet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat ze niet kunnen skatenDie zijn daar altijd tot 9 uur.. tot ze naar huis moeten.
Tis veel te grappig om gewoon te kijken ^^ Maar ze zijn ook vaak op het skateboard.. Daar kan ik dus echt niets vanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ga jij ze dan niet even laten zien hoe het wel moet?
Skaten, dat kan ik alleen in een rechte lijn, op van die dingen met 5 wielen
maar op skates schud je de backflips en 360's zo uit je mouw?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Tis veel te grappig om gewoon te kijken ^^ Maar ze zijn ook vaak op het skateboard.. Daar kan ik dus echt niets van
Nou nee.. maar ik kan het wel enigszins...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar op skates schud je de backflips en 360's zo uit je mouw?
owkee, ik zou er niet aan beginnen, omdat ik eerst 100x ga vallen voor het een keer goed gaat, en daar ben ik te schijterig voorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou nee.. maar ik kan het wel enigszins...
Gewoon heeeel veel beschermers kopen en beginnen in de achtertuinquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
owkee, ik zou er niet aan beginnen, omdat ik eerst 100x ga vallen voor het een keer goed gaat, en daar ben ik te schijterig voor
Dat had ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gewoon heeeel veel beschermers kopen en beginnen in de achtertuin
Daar vraag ik je een ander keertje naarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook kunnen doen
Maar ik heb nu genoeg sporten te beoefenen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:12 schreef MaJo het volgende:lekker paar uurtjes gewerkt
nu eten met huisgenootje en dan met een paar meiden stappen
wat een luxequote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond naar een verjaardag. Daar zou ik met de fiets, trein en te voet heen gaan...
Ware het niet dat ik door omstandigheden een huurauto ter beschikking hebIk hoef de huur niet zelf te betalen dus zou alleen wat extra brandstofkosten en zo moeten ophoesten... dus ik ga met de auto
quote:
Wat is dat eigenlijk?quote:
quote:
Ik heb het ff opgezocht, maar je moet het gewoon een paar keer spelen om het te begrijpen denk ikquote:
Regels lijken mij duidelijk; wie verliest trekt iets uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het ff opgezocht, maar je moet het gewoon een paar keer spelen om het te begrijpen denk ik
en aan het eind vraag jij om foto's ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regels lijken mij duidelijk; wie verliest trekt iets uit.
Pics?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regels lijken mij duidelijk; wie verliest trekt iets uit.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en aan het eind vraag jij om foto's ?
Ik ga straks met een paar vrienden en vriendinnen amsterdam onveilig maken. ouderwets op een zuipen zetten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga straks met een paar vrienden en vriendinnen amsterdam onveilig maken. ouderwets op een zuipen zetten waarschijnlijk
Grmbl, ik moet thuis een kwartier fietsen om bij de dichtsbijzijnde kroeg te komen. En dat in een gemeente met 40.000 inwoners.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga toch ook nog maar ff naar de kroeg zo
ik moet 35 minuten fietsen straksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grmbl, ik moet thuis een kwartier fietsen om bij de dichtsbijzijnde kroeg te komen. En dat in een gemeente met 40.000 inwoners.
Verloren?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
THIS IS SPARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zou wel makkelijk zijn ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, ps, zou jij het meetadres nog kunnen pm'en?
Gelijk gespeeld tegen AA Gent.... maar het was niet best.... de hand van Frans Adelaar is al duidelijk zichtbaar...quote:
Dus je gaat me nu vertellen dat het ook leuk kan zijn bij voetbalwedstrijden!?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar de Gentsupporters zijn toffe lieden. Ze liepen ook gewoon tussen de Spartanen op de open dag. Vele kochten een Sparta tenue. En ik had sjans met enkele leuke Gentse meiden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |