Brand is ergerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet weer eens iets in de TT.... Laffer en Cynix hebben het drie keer zo druk gekregen sinds ik hier ben.....
Mwah, dat mocht ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet weer eens iets in de TT.... Laffer en Cynix hebben het drie keer zo druk gekregen sinds ik hier ben.....
Dat zou lekker zijn! Wow! Dit is echt een gezellig topic!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Brand is erger
Ik heb trouwens net koffie gepakt, jij ook maar een kopje dan?
quote:
Een fietscomputer? Ruitenwissers? Wow wat een futuristische fiets heb jij zeg.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:50 schreef TradeMarkie het volgende:
zometeen even een fietscomputer halen, dan nog een nieuwe ruitenwisser en nog even langs de supermarkt, druk druk druk
Ik wist dat er een opmerking ging komenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een fietscomputer? Ruitenwissers? Wow wat een futuristische fiets heb jij zeg.....
Je hebt ook zo'n horloge waardoor je met je fiets kan praten? KITT turbo boost!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wist dat er een opmerking ging komen
ik heb btw wel een futuristisch fietsje hoor![]()
Ik zal er binnenkort een foto van maken, maar die ruitenwisser is natuurlijk gewoon voor mn skelter!
En dan zegt die fiets: Doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n horloge waardoor je met je fiets kan praten? KITT turbo boost!
waarheen en waarom?quote:
Veel plezier Soempiequote:
In de huiskamer.quote:
Fietsen op de Wii?quote:
Wii Cyclingquote:
We zijn demonische topicreeksen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
leuk, de sc zit in deel 666, de akq in 1666, kan geen toeval zijn
de wereld vergaat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zijn demonische topicreeksen!
quote:
Ciao TradeMarkiequote:
Het was zo'n mooie ochtend.... waarom noem je nou net die stad.....quote:
Dé Boston (Globe)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was zo'n mooie ochtend.... waarom noem je nou net die stad.....
Ja op zich wel ja maar alleen woont mijn ex er. Die verhuizing is de reden van de break up....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dé Boston (Globe)
Trouwens, wat is er mis met Boston? Leuke stad
Waarom ging ze daarheen dan? Studeren?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja op zich wel ja maar alleen woont mijn ex er. Die verhuizing is de reden van de break up....
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo noem je Jair toch niet !?
Alhoewel, het klopt eigenlijk wel.![]()
Ze kon daar een baan krijgen. Eerst zou het een jaar duren. Maar ze kreeg een contract en ze had steeds meer haar draai gevonden, dus heb ik haar los gelaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ging ze daarheen dan? Studeren?
Verstandigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kon daar een baan krijgen. Eerst zou het een jaar duren. Maar ze kreeg een contract en ze had steeds meer haar draai gevonden, dus heb ik haar los gelaten.
Beter voor mij en haar idd. Nu kunnen we verder ipv aan elkaar te hangen met een enorme plas water tussen ons in.....quote:
Ik heb voor morgen gehaald:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net vlees ingeslagen voor morgen
Zo'n schok is het toch niet om Soempie te zien?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Dag mevrouw uw schoonheid heeft mij getroffen als een bliksem schicht.
Je weet niks van mij, maar ik ben naar Bredaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga douchen
warmdraaien voor morgen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niks van mij, maar ik ben naar Breda
De mooiste vrouw die ik nooit gezien heb en haar dan nu ook nog minder zien....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:zoals jullie al gemerkt hadden ben ik wat minder online. Dat hoort bij mijn nieuwe mezelf gelukkig maken stappenplan
geen internet meer na 22.30, eerder opstaan, lezen in plaats van internetten, leuke dingen doen
gisteravond Boonanza gespeeld met mijn huisgenootje en daarna een uur gelezen. Vanochtend op tijd opgestaan en weer een paar potjes Boonanza gespeeld met mijn huisgenotennu werken en ik ga lekker lezen in de trein
dus voorlopig zullen jullie me wat minder zien hier
Ik hoop dat het gaat werken voor jequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:zoals jullie al gemerkt hadden ben ik wat minder online. Dat hoort bij mijn nieuwe mezelf gelukkig maken stappenplan
geen internet meer na 22.30, eerder opstaan, lezen in plaats van internetten, leuke dingen doen
gisteravond Boonanza gespeeld met mijn huisgenootje en daarna een uur gelezen. Vanochtend op tijd opgestaan en weer een paar potjes Boonanza gespeeld met mijn huisgenotennu werken en ik ga lekker lezen in de trein
Dan moet je maar morgen naar de meet komenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mooiste vrouw die ik nooit gezien heb en haar dan nu ook nog minder zien....
Niet meer samen een saffie doen!?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:zoals jullie al gemerkt hadden ben ik wat minder online. Dat hoort bij mijn nieuwe mezelf gelukkig maken stappenplan
We kunnen nu een saffie doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet meer samen een saffie doen!?![]()
![]()
Nee hoor, MaJo, goeie zaak!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |