er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen bij de brand en er is geen gevaar voor de volksgezondheid geweest gok ikquote:Op zondag 19 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De Klinker staat in de fik (voor de niet-noorderlingendat is het oude theater van Winschoten, zou gesloopt gaan worden). Ik heb er nog afgereden voor m'n rijbewijs
In een theater? Rare jongens, die Groningersquote:Op zondag 19 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De Klinker staat in de fik (voor de niet-noorderlingendat is het oude theater van Winschoten, zou gesloopt gaan worden). Ik heb er nog afgereden voor m'n rijbewijs
Het was voornamelijk een theater, maar Winschoten is ook een afrijdplek dus ze zullen iets centraals gekozen hebben denk ik?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een theater? Rare jongens, die Groningers
dan weet je ook weer waar die server stondquote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was voornamelijk een theater, maar Winschoten is ook een afrijdplek dus ze zullen iets centraals gekozen hebben denk ik?
http://www.theaterdeklinker.nl/ De website staat ook in de fik blijkbaar![]()
Scheelt dat echt in de kosten? Dat weet ik nooitquote:Op zondag 19 juli 2009 12:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd erg toevallig dat veel gebouwen afbranden net voor de sloop (en daarmee toevallig een hoop kosten besparen)...
Nah, De Klinker was al een tijdje dicht, dus die site was overbodigquote:Op zondag 19 juli 2009 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan weet je ook weer waar die server stond
quote:Today, I was going on a first date with a girl I really like. We were going to see the new Harry Potter movie, and she told me she was getting all dressed up. It was only after I picked her up I realized she meant that she was dressing nicely. I was dressed as Harry Potter. FML
Dan zijn het verzekeringskosten, want dat ik om de een of andere reden vaak prima geregeld van dat soort gebouwenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Scheelt dat echt in de kosten? Dat weet ik nooitJe hebt toch ook kosten van opruimen/brandweer/voorzichtiger moeten zijn met slopen als het geblust is
[..]
Nah, De Klinker was al een tijdje dicht, dus die site was overbodig
En dus wordt er extra gedegen onderzoek gedaan. Dan ben je dus flink de lul als je het aangestoken hebtquote:Op zondag 19 juli 2009 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan zijn het verzekeringskosten, want dat ik om de een of andere reden vaak prima geregeld van dat soort gebouwen
En terechtquote:Op zondag 19 juli 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dus wordt er extra gedegen onderzoek gedaan. Dan ben je dus flink de lul als je het aangestoken hebt
Dat maakt voor de verzekering vaak niet uit.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En terecht
Al zit er natuurlijk weer een verschil in weten dat het aangestoken is en weten wie het aangestoken heeft
Hou daar eens mee opquote:Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik was er al bang voor...
Ik neem wat bier mee en WG had mixdrankjes mee dacht ik, maar had je nog wensen, ik ga nu naar de supermarktquote:Op zondag 19 juli 2009 13:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neemt er eigenlijk iemand drank mee?![]()
en 's avond is het sowieso niet betaald parkeren denk ikquote:Op zondag 19 juli 2009 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja ik drink voornamelijk wijn, daar kan ik ook wel iets van meenemen denk ikoh en ik had nog geen parkeermeter ontdekt hier in de straat, dus misschien kan je toch met de auto komen...
en iets fris is wellicht handig..?
plek zat sowieso pm je t ffquote:Op zondag 19 juli 2009 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en 's avond is het sowieso niet betaald parkeren denk ik
als er wel plek is om te parkeren, pm me dan het adres even als je wilt, dan kom ik met de auto, is een stuk makkelijker
edit: ik heb ook een fles cola mee
ok, tnx, scheelt me heel wat reistijd en gedoe met later de auto weer ophalen in alkmaar.quote:
Sappige roddels!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:02 schreef MaJo het volgende:![]()
ik ben brak en ik heb een kater![]()
gister superleuke avond gehad met de meiden, alleen wel veel gezopen en om kwart over 6 pas gaan slapen
misschien toch niet zo handig als je de volgende dag moet werken en een BBQ hebt
zo maar eens proberen of ik eten binnen kan houden
Katers gaan snel over van eten. En van die ORS zakjesquote:Op zondag 19 juli 2009 13:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga niet drinken denk ikof juist wel, misschien gaat mijn kater dan over
PS bedenk net dat we samen de trein zouden nemen?was het even vergeten
Misschienquote:
I'll take that as a yesquote:
Dat kanquote:Oeh als het even kanrematch #38?
![]()
Ik hou het op misschienquote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I'll take that as a yes
[..]
Dat kan
En dat kan ook, nu zijn er geen serveersters aanwezig
Hoe kan een deur opengaan als je dat niet zelf hebt gedaan? Zat toch op slot?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee. Heb net één van mijn engte momenten óóķt meegemaakt. Ik zat lekker even in bad, was een beetje moe, toen ik opeens een deur hoorde dichtslaan. Ik pas hier dus op een huis, niet mijn eigen, dus, nouja, ik verwachtte niemand. Ik dacht dat ik het me verbeeldde of dat het vast de buren moesten zijn o.i.d. en besloot verder te lezen. Niet veel later hoorde ik een andere deur dichtgaan. Ik had nog steeds geen zin om te geloven dat er iemand in huis rondliep, dus negeerde het. Het was toen best wel even stil, maar uiteindelijk hoorde ik wéér een andere deur. Toen kon ik er ook niet meer om heen en ik twijfelde wat ik moest doen. De badkamer kan hier niet op slot, dus daardoor voelde ik me niet bepaald veilig. Ik ben uit bad gegaan, heb een handdoek omgeslagen en ben naar een aangrenzede kamer gegaan. (badkamer zit tussen twee kamers in). Heel volwassen wilde ik kijken of ik me misschien ergens kon verstoppen. Kon niet. Ik schuifelde naar de overloop en hoorde heel hard iets vallen.Ik ging terug door de badkamer naar de andere kamer waar ik me wel kon verstoppen maar besloot dat dat geen goede optie was. Ik heb toen een scheermesje uit de badkamer gehaald en een ouderwetse wekker uit een ander kamertje en ben naar beneden gegaan, heb eerst natuurlijk even door het trapgat gegluurd maar zag niets. Beneden ben ik naar de woonkamer gegaan waar mijn telefoon lag en heb mijn vader gebeld, die niet opnam en daarna mijn moeder. Ik zei dat ik dacht dat er iemand in huis was (geweest) en dat ik met haar aan de andere kant van de telefoon, een scheermes en een wekker (
) op onderzoek uit zou gaan. Beneden zag ik zo snel niks, op de trap weer naar boven hoorde ik weer een deur. Toen ben ik de kamer van de jongste dochter in gegaan en daar bleek - oh grote anticlimax - de balkondeur open te staan (die ik overigens niet geopend heb deze week
)en die heeft kennelijk door heel het huis wat deuren laten klapperen en dingen doen omvallen. Toen mijn bad weer ingegaan, maar damned, mijn hart klopt er nog van.
Ja misschien iemand die hier is blijven slapen bij mij van de week... Daar ga ik liever maar even niet te diep over nadenken hoe die open konquote:Op zondag 19 juli 2009 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kan een deur opengaan als je dat niet zelf hebt gedaan? Zat toch op slot?
Ik moet werken en jullie hebben straks enorm veel plezier.quote:
Dat is spookyquote:Op zondag 19 juli 2009 14:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee. Heb net één van mijn engte momenten óóķt meegemaakt. Ik zat lekker even in bad, was een beetje moe, toen ik opeens een deur hoorde dichtslaan. Ik pas hier dus op een huis, niet mijn eigen, dus, nouja, ik verwachtte niemand. Ik dacht dat ik het me verbeeldde of dat het vast de buren moesten zijn o.i.d. en besloot verder te lezen. Niet veel later hoorde ik een andere deur dichtgaan. Ik had nog steeds geen zin om te geloven dat er iemand in huis rondliep, dus negeerde het. Het was toen best wel even stil, maar uiteindelijk hoorde ik wéér een andere deur. Toen kon ik er ook niet meer om heen en ik twijfelde wat ik moest doen. De badkamer kan hier niet op slot, dus daardoor voelde ik me niet bepaald veilig. Ik ben uit bad gegaan, heb een handdoek omgeslagen en ben naar een aangrenzede kamer gegaan. (badkamer zit tussen twee kamers in). Heel volwassen wilde ik kijken of ik me misschien ergens kon verstoppen. Kon niet. Ik schuifelde naar de overloop en hoorde heel hard iets vallen.Ik ging terug door de badkamer naar de andere kamer waar ik me wel kon verstoppen maar besloot dat dat geen goede optie was. Ik heb toen een scheermesje uit de badkamer gehaald en een ouderwetse wekker uit een ander kamertje en ben naar beneden gegaan, heb eerst natuurlijk even door het trapgat gegluurd maar zag niets. Beneden ben ik naar de woonkamer gegaan waar mijn telefoon lag en heb mijn vader gebeld, die niet opnam en daarna mijn moeder. Ik zei dat ik dacht dat er iemand in huis was (geweest) en dat ik met haar aan de andere kant van de telefoon, een scheermes en een wekker (
) op onderzoek uit zou gaan. Beneden zag ik zo snel niks, op de trap weer naar boven hoorde ik weer een deur. Toen ben ik de kamer van de jongste dochter in gegaan en daar bleek - oh grote anticlimax - de balkondeur open te staan (die ik overigens niet geopend heb deze week
)en die heeft kennelijk door heel het huis wat deuren laten klapperen en dingen doen omvallen. Toen mijn bad weer ingegaan, maar damned, mijn hart klopt er nog van.
Waar heb je een Alu hoedje voor nodig?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en heb geen zilverfolie kunnen ondekken
Misschien zat 'ie dus gewoon niet op slotquote:Op zondag 19 juli 2009 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja misschien iemand die hier is blijven slapen bij mij van de week... Daar ga ik liever maar even niet te diep over nadenken hoe die open kon
Plezier zit tussen de orenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet werken en jullie hebben straks enorm veel plezier.
Voor deuren die open gaanquote:
Ja ik zag ook wel iets van een plastic tok ą la bezemsteel staan, maar ik wilde vooral hard kunnen meppen (quote:Op zondag 19 juli 2009 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is spooky
Ik ben in het verleden ook een aantal keren met bonkend hart in de keel op onderzoek gegaan toen ik beneden wat hoorde. En ook toen ik veel in de nacht werkte op kantoor. Is er bij het bedrijf ernaast een paar keer het alarm afgegaan. Ben toen een keer met een bezemsteel en een keer met een machette op pad gegaan
Uiteindelijk bleek één keer een inbraakpoging te zijn geweest en de andere keren een rat die met zijn staat onder de sensor van het alarm doorliep
Metro's gaan over het algemeen tót Zuid WTC, maar het ligt er ook aan waar je vandaan moet komen. trein rijdt sowieso!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Toch wel stoer dat je bent gaan kijken
Iemand beweerde van het weekend dat er geen Metro rijdt naar Zuid/WTC maar de trein wel? Of andersom?
Ik stap over op Schiphol dus dat zit wel goedquote:Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Metro's gaan over het algemeen tót Zuid WTC, maar het ligt er ook aan waar je vandaan moet komen. trein rijdt sowieso!
Kunnen jullie niet gewoon elke 30 minuten wat foto's met een kort verslag plaatsen?quote:
En dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En achteraf denk ik dat ik me beter had kunner verstoppen als er čcht iemand was geweest, maar okee
Fotosquote:Op zondag 19 juli 2009 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon elke 30 minuten wat foto's met een kort verslag plaatsen?
Ik wil wel zien wat ik ga missen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fotos
misschien neem ik deze keer voor de gein mijn camera eens mee
Verkeerde topicquote:Op zondag 19 juli 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
tvp tot ik er eentje weet
We gaan Bonenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
Is de AKQ al op de hoogte over de te houden BBQ AKQ met punten?
Wachten tot het over is?quote:
Dat kwam wel heel onverwacht.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens lekker gegeten bij Soemp en Wiebel en ze 2x ingemaakt met Risk
De eerste keer vonden ze me niet bedreigend genoeg en toen had ik binnen 3 kwartier mijn 18 landen bij elkaar
quote:De 2e pot won Wiebel met een totale verovering van ieder land. Hij moest de legers van Soemp vernietegen. Hij begon in Noord-Amerika en Soemp zat op het allerlaatst nog verstopt in Australie
Daarmee kun je iemand in elk geval lelijk snijden.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Scheermesje wist ik nog niet precies hoe ik dat zou gaan gebruiken
quote:
Nee, je moet een inbreker verjagen. En dat doe je door lawaai te maken. Dus wat dat betreft heb je het goed gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wachten tot het over is?Nou was dat bij een balkondeur dus niet gebeurd, maar bij een insluiper wsl wel
Iig moet je niet het recht in eigen handen nemen...
Dat van de balkondeur wist je pas na je was wezen kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wachten tot het over is?Nou was dat bij een balkondeur dus niet gebeurd, maar bij een insluiper wsl wel
Iig moet je niet het recht in eigen handen nemen...
Dat dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je moet een inbreker verjagen. En dat doe je door lawaai te maken. Dus wat dat betreft heb je het goed gedaan
Een inbreker gaat je echt niet kapotslaan. Die wil weg. Het enige dat je hoeft te doen is te laten horen dat je er bent en je moet niet tussen hem en de deur gaan staan.
Ja ik heb ook nog even "hallo?!" geroepenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je moet een inbreker verjagen. En dat doe je door lawaai te maken. Dus wat dat betreft heb je het goed gedaan
Een inbreker gaat je echt niet kapotslaan. Die wil weg. Het enige dat je hoeft te doen is te laten horen dat je er bent en je moet niet tussen hem en de deur gaan staan.
Op welke toonhoogte?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog even "hallo?!" geroepen
quote:
quote:
Zal vannacht wel weer gaan gebeuren.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wķst hetJe kunt bijna nooit 'even' Anno gaan spelen
Als je het mee kan nemen, graagquote:Op zondag 19 juli 2009 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ik alufolie meenemen of heeft iemand dat al in z'n tas zitten?
diep en indrukwekkend, natuurlijkquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
diep en indrukwekkend, natuurlijk
Mijn "pas-maar-op-ik-maak-je-af-toon"
Ik kan dat echt niet hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal vannacht wel weer gaan gebeuren.![]()
Maar gelukkig ben ik morgen vrij.
Veel trainen en het komt wel goed.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hoor
En dat scheelt een hoop
Veel plezier straks en doe iedereen de groeten.quote:
Het lijkt alsof je staat te kokhalzenquote:
ik was jou aan t bellenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je staat te kokhalzen
Of stond je je telefoon te checken?
Ik benweg
quote:
Dan moet je hem maar snel uitschakelen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben in oorlog met die domme Kardinaal Lucius. En ik vind oorlog niet leuk
Ja, vechten in het zonnetje is leuker.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik die map maar opnieuw opstartMaar ga eerst maar even wat anders doen, oorlog voeren in de regen is deprimerend
Tenzij de vijand met de zon in de rug aanvalt.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Je ziet in elk geval wat duidelijker waar alles staat
Oeps, ik liet me even gaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Het is Anno 1404 schat, geen irl oorlogssituatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |