Sssstttttquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op het Kasteel wel. Sparta is een echte gezinsclub. Hele families komen altijd kijken. Gewoon een leuk dagje uit. Echt bier en geen geweld.
Die vinden Sparta niet interessant want Sparta speelt geen Europees voetbal.... en ze willen ook graag in het buitenland hakken....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SssstttttNiet te hard typen, anders horen de hooligans dat.
Ook hooligans hebben toch een trainingsveld nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die vinden Sparta niet interessant want Sparta speelt geen Europees voetbal.... en ze willen ook graag in het buitenland hakken....
In gent hebben ze ook supermarkten?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar de Gentsupporters zijn toffe lieden. Ze liepen ook gewoon tussen de Spartanen op de open dag. Vele kochten een Sparta tenue. En ik had sjans met enkele leuke Gentse meiden....
Dat is waar maar het kasteel is geen interessant trainingsveld voor ze. Plukje 20'ers , een paar 30' ers en een hoop opa's en vaders..... Niet echt sparringsmateriaal. Sparta - Feyenoord is altijd grimmig... omdat het stadsrivalen zijn. Maar dat is de enige wedstrijd in het jaar dat het niet gezellig is. Zelfs van Ajax of ADO hebben we geen last. even afkloppen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook hooligans hebben toch een trainingsveld nodig.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In gent hebben ze ook supermarkten?
Hij heeft het kassameisje wat hier zat ontmoet.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft het kassameisje wat hier zat ontmoet.
[ afbeelding ]
Okay Wel thuisquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
Herstel: wel horrorvoetjes.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nu pas het 1404 topic op Fok ontdekt.
Even lezen.
quote:
"U heeft 4 uur gespeeld, tijd voor een pauze"quote:
Ik had gisteren dat meneer last van een droge keel kreeg door al dat praten. 6 uurquote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"U heeft 4 uur gespeeld, tijd voor een pauze"
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had gisteren dat meneer last van een droge keel kreeg door al dat praten. 6 uur
quote:
Oh.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Etcetera het volgende:Nee
Ga naar profilemanagement en dat kun je daar fiksen
Je kunt jezelf met andere spelers vergelijkenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Straks eens even kijken dan.
Zijn er leuke dingen online te halen/doen?
quote:The player has to create an online profile. This requires an ubi.com account and password. The data of the online profile will be automatically updated while playing the game.
To assure a secure data transfer the player should always be online while playing with his online profile. The annoweb.exe which is running in the background while playing is in charge of the data transfer.
O ja, dat klopt. Ik heb online een account moeten maken.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef Etcetera het volgende:
Dat soort dingen gebruik ik nietIk vergeet het vaak. En ik kan geen Duits. En ik pruts liever zelf
Ik zeg niks.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat had ik niet gezienIk kende alleen de Duitse versie
quote:
Jij bent ook geen computer-spelletjes-man?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Nou, hartstikke leuk.
Alles van Spooks al gezien?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil ook wel over films gaan pratenOf series
Heb True Blood geprobeerd, kon me niet boeien. Ben nu Entourage aan het bekijken
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:25 schreef Etcetera het volgende:
Nog nietMaar dat is iets waar ik echt even met m'n hoofd bij moet zijn anders mis ik de helft en da's kut
Alleen het eerste seizoen van Lost !?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:27 schreef Neleos het volgende:
Series volgen ben ik ook niet goed in. Ik heb meestal geen zin om er speciaal voor thuis te blijven als ze op tv zijn. En ik heb een brakke pc, dus downloaden heeft ook niet zoveel zin. De enige waar ik alle afleveringen van heb gezien is Twin Peaks. En ik heb ooit het eerste seizoen van Lost gekeken.
Yep. Dat was wel een leuke serie. Heb ik toen in 1 weekend gekeken. Misschien kijk ik de rest ook nog ooit wel een keer.quote:
Zeker de moeite !quote:Op zondag 19 juli 2009 01:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yep. Dat was wel een leuke serie. Heb ik toen in 1 weekend gekeken. Misschien kijk ik de rest ook nog ooit wel een keer.
PlayStation, als ik tijd heb.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij bent ook geen computer-spelletjes-man?
Serie 1 was iig mooi, misschien moet ik ff proberen deel 2 ergens op de kop te tikken.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker de moeite !![]()
Heb ik al gezegd dat ik het leuk vind dat je nu ook in de SC komt?![]()
Ohja, ik speel nooit games, behalve AKQ dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PlayStation, als ik tijd heb.
Van die third-person shooters.
Gelul! Ik heb je meerdere keren een voetbalspelletje zien spelenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, ik speel nooit games, behalve AKQ dan.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelul! Ik heb je meerdere keren een voetbalspelletje zien spelen
De FIFA-reeks.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan de ST716-site trouwens niet meer vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
hehe, ja oke. Maar dat was in de baas zn tijd. Alles is beter dan werken.
Ik heb deze PM nog van je.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan de ST716-site trouwens niet meer vinden
quote:Linkje: http://www.handdrawngames.com/DesktopTD/DesktopTD121b.swf
Op m'n werk heb ik het spelletje opgeslagen staan op eigen schijfruimte, zo kan ik het spelen ook al zit ik achter proxy ^^
Verder: http://home.planet.nl/~st716
http://www.xs4all.nl/~anitadej/
quote:Op zondag 19 juli 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, hoeft niet meer terug te komen.
Kijk eens bij 'new topics'.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zou hij nou hebben uitgevroten?
ik had een uur of 6 in de planningquote:Op zondag 19 juli 2009 09:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
hoe laat gaat iedereen komen
en
majo hoe laat ga jij richting amsterdam ook al weer?
7 uur vind ik ook prima, ik moet nog ff uitzoeken welke trein ik pak en zo vanuit alkmaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah okee, ik had een uur of zeven begrepen
Zal ik trouwens zorgen voor toastjes, knabbels e.d.?
(en kolen als ik die niet heb) en misschien wat wijn ofzo? (ik moet héél eerlijk bekennen dat ik erg op het IBG-geld van over 5 dagen zit te wachten
)
haha dat is erg liefquote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
7 uur vind ik ook prima, ik moet nog ff uitzoeken welke trein ik pak en zo vanuit alkmaar.
station a'dam zuid was het toch?
en als je rabobank hebt kan ik dat ibg geld wel even vervroegen als je boodschappen wilt doen hoor
jah is goed, zo lang het geen afbak-tokbrood isquote:Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zal ik wat aardappelsalade halen en wat stokbrood?
okquote:Op zondag 19 juli 2009 11:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha dat is erg lief![]()
Ik heb Postbank alleen
Maar het komt wel goed hoor!
Ik zal kijken wat ze nog hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jah is goed, zo lang het geen afbak-tokbrood is
Als het net als gisteren is dan komt het goedquote:Op zondag 19 juli 2009 11:43 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het later op de dag zonniger en droog is.
Nou 1 bakje mag nog wel denk ik. Maar dan een andere smaakquote:Op zondag 19 juli 2009 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan trouwens zo ook nog even langs de supermarkt als het nodig is.
zal ik ook nog een bakje salade halen?
of denken we dat we inmiddels wel genoeg hebben?
En bij die bank zit ikquote:Op zondag 19 juli 2009 11:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha dat is erg lief![]()
Ik heb Postbank alleen
Maar het komt wel goed hoor!
Kom je ook?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En bij die bank zit ikDus er kan sowieso wat geregeld worden
Pleeeaaaassseeeequote:
Nee, hij wil z'n schuldgevoel van het niet kunnen komen afkopenquote:
Ik ga wel ff langs de supermarkt nog danquote:Op zondag 19 juli 2009 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou 1 bakje mag nog wel denk ik. Maar dan een andere smaak
Nee, ben het niet van plan. Voor vandaag heb ik genoeg te doen, morgenochtend om 11 uur een afspraak en onder andere daarom bijzonder weinig zin om vandaag 5 uur in het OV door te brengen. Een BBQ van 3 uurtjes, hoe gezellig ook, verliest het dan tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |