quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:39 schreef Rensjebree het volgende:
neem als voorbeeld hufter en gijs.
Hufter heef 1 dag lopen blazen/meppen volgende dag Helemaal goed en vriendjes !
Huf heeft wel de moedertaak overgenomen, want Gijs mag zelfs aan hufters tepel zuigen :-/
Hufter heef geen ballen meer. dus Gijs moet er over een paar maanden aan geloven.
Hufter is gek!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja Hufter en Gijs zijn wel een mooi schoolvoorbeeld van katten die vriendjes worden. Misschien wordt het hier ook nog wel zo. Voor nu ben ik in ieder geval dat Amor zich thuisvoelt hier. Hij voelt zich zelfs al zo thuis dat ik na een half uur zoeken dit vond in de bijkeuken
:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja Hufter en Gijs zijn wel een mooi schoolvoorbeeld van katten die vriendjes worden. Misschien wordt het hier ook nog wel zo. Voor nu ben ik in ieder geval dat Amor zich thuisvoelt hier. Hij voelt zich zelfs al zo thuis dat ik na een half uur zoeken dit vond in de bijkeuken
:
[ afbeelding ]
Hihi, TerugVindPoes :-)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
:
[ afbeelding ]
Maine Coonsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef MvA83 het volgende:
Onze gekke maine coons!
Wat liefquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou, na 11 uur wachten is het miniatuurtje nog steeds niet veranderd en de titel ook nog niet, dus ik post hem maar
Ziggy de dramaqueen
Hehe, wat leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:22 schreef Lau. het volgende:
Mijn Frummel reageerde op Ziggy, hij ging naast me zitten, me aankijken en ook mauwen
Even schattig doen op bed
[afbeelding]
[afbeelding]
Caesar saladequote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Maine Coons![]()
Ceasar die lekker ligt
[ afbeelding ]
Ja, Garfield, dat is een camera
[ afbeelding ]
Ceasar eet sla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef MvA83 het volgende:
Onze gekke maine coons!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij miauwt wel een beetje verrot hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou, na 11 uur wachten is het miniatuurtje nog steeds niet veranderd en de titel ook nog niet, dus ik post hem maar
Ziggy de dramaqueen
Aaawwwwwquote:Op zondag 19 juli 2009 12:47 schreef taxibabe het volgende:
Ik kan het niet laten om te blijven spammen met Stevie en Dikkie Dik!
Stevie:
[ afbeelding ]
Dikkie Dik:
[ afbeelding ]
Dat doet ze ook, samen met een glas Whiskey elke avondquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij miauwt wel een beetje verrot he.. net alsof 'ie een pakje per dag rookt ofzo
.
Keurig toch? daar zie je het tenminste nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef krijtlijk het volgende:
Leuke foto's van iedereen!!![]()
Hier een foto van mijn kleine paniekat. fijn de nagels scherpen aan de onderkant van de bank![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:47 schreef taxibabe het volgende:
Ik kan het niet laten om te blijven spammen met Stevie en Dikkie Dik!
Stevie:
[ afbeelding ]
Dikkie Dik:
[ afbeelding ]
Och jeetje, arme jullie. En arme Puck. Ik hoop heel erg voor Puck dat ze geen pijn heeft gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef NatteBever het volgende:
[ afbeelding ]
Puck, helaas vanochtend op de leeftijd van 10 jaar overleden. Ze was al 5 dagen ziek, dierenarts bezoek wees uit dat het of een leverontsteking was, of een tumor. Tijdens het bezoek aan de dierenarts (nu 3 dagen geleden) heeft ze al een zeer zware injectie gehad om een opkikker te krijgen. Het mocht helaas niet baten. Vanaf gisteravond zouden wij een pillenkuur moeten starten die de ontsteking zou remmen. Toen at en dronk ze niets meer en sliep constant. Er was een afspraak gemaakt om vandaag een echo te laten maken, om zo zeker te weten wat er aan de hand was.
Maar wij wisten al genoeg, dit was geen beginnende ontsteking of tumor, aangezien haar conditie zo snel verslechterde. In 5 dagen tijd is ze van een springende, vrolijke, lieve kat veranderd in een stille poes zonder energie. We zouden vanmorgen de dierenarts bellen om haar in te laten slapen, alleen toen was het al te laat..
Mag ik je doorverwijzen misschien naar het topic wat daar over gaat in flora & fauna?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:37 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hebben jullie toevallig ervaring met de Omega Paw Roll Away?
http://www.diertotaalserv(...)t/10000076/10001241/
Mijn kat Myra gaat veel naar de kattenbak en maakt grote drollen. De kattenbak is dus snel vies bij mij.
Ik wil deze kattenbak bestellen omdat de kattenbak dan wat langer schoon blijft (hopelijk). Iemand ervaring hiermee? En welke kattenbakkorrels gebruiken jullie hierbij?
Ik heb nu al zoooveel soorten kattenbak korrels uitgeprobeerd, maar ze hebben vaak erg veel uitloop (dat er korrels op mn bank liggen), en ze stinken al na 1 dag (dankzij Myra)!
De enige soort dat een beetje redelijk werkt zijn de silica korrels.
Alleen deze zijn weer best prijzig, en de bodem stinkt enorm als ik de korrels weer eruit schep om de bak schoon te maken (van de urine).
Mijn kat is gewoon een viezerik
ps: Ik heb nog een kat, maar daar heb ik geen problemen mee wat betreft de kattenbak.
Heel veel sterktequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef NatteBever het volgende:
[ afbeelding ]
Puck, helaas vanochtend op de leeftijd van 10 jaar overleden. Ze was al 5 dagen ziek, dierenarts bezoek wees uit dat het of een leverontsteking was, of een tumor. Tijdens het bezoek aan de dierenarts (nu 3 dagen geleden) heeft ze al een zeer zware injectie gehad om een opkikker te krijgen. Het mocht helaas niet baten. Vanaf gisteravond zouden wij een pillenkuur moeten starten die de ontsteking zou remmen. Toen at en dronk ze niets meer en sliep constant. Er was een afspraak gemaakt om vandaag een echo te laten maken, om zo zeker te weten wat er aan de hand was.
Maar wij wisten al genoeg, dit was geen beginnende ontsteking of tumor, aangezien haar conditie zo snel verslechterde. In 5 dagen tijd is ze van een springende, vrolijke, lieve kat veranderd in een stille poes zonder energie. We zouden vanmorgen de dierenarts bellen om haar in te laten slapen, alleen toen was het al te laat..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef bl0emetjE het volgende:
Onze babietjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linker is Lila en de rechter is Indi ♥♥♥
Het was ook heel vies om die vis aan te pakken, want hij bewoog nog.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef NatteBever het volgende:
Thanks Lief-visje, en als we het toch over vissen hebben: die vis is echt nasty op de foto..brrrrr
Aaawwquote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 11:49 schreef NatteBever het volgende:
[afbeelding]
Puck, helaas vanochtend op de leeftijd van 10 jaar overleden.
sterkte!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef NatteBever het volgende:
Jeetje, wat een inschattingsfout ??quote:Op zondag 26 juli 2009 15:40 schreef Ole het volgende:
Oeh kleine Xena![]()
Mijn kat is al 15, heb geen digitale kleine poezenfoto van hem..
Hij werd meteen al groot trouwens, dierenarts gaf hem een dikke 4 maanden, terwijl hij amper 12 weken was
Hij was ook echt gróóót!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Bo sliep, hing buiten haar mandje, kiept en blijft liggen. Prrr
Mooie foto's.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef PiperMaru het volgende:
We waren Lola kwijt vanmiddag, lag ze in een plooi van het nog onopgemaakte (dek)bed
[ afbeelding ]
Lola op het bed
[ afbeelding ]
Ik ben zo'n fan van de witte plukjes aan d'r oren
Wow, dat is een mooie leeftijd! Gefelicikroel voor de jarige!quote:Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:![]()
![]()
Er is er een JARIG HOERA HOERA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
18 Jaar
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Boopsie
Wat een lief pluizebolletje! Hoe oud is ze nu?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef PiperMaru het volgende:
We waren Lola kwijt vanmiddag, lag ze in een plooi van het nog onopgemaakte (dek)bed
[ afbeelding ]
Lola op het bed
[ afbeelding ]
Ik ben zo'n fan van de witte plukjes aan d'r oren
Ik ben Nala ook wel eens kwijt geweest.. toen bleek dat ze in de dekbedovertrek gekropen wasquote:Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef PiperMaru het volgende:
Het gaat echt niet goed komen hier als ik de 27 miljoen win en dus groter kan gaan wonenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:22 schreef NatteBever het volgende:
Zat de website van het asiel in Amstelveen te bekijken en ik wil jullie deze niet onthouden
[ afbeelding ]
Ze heten Mees, Meine en Mischa..hoe cute![]()
![]()
![]()
![]()
Het is alleen de bedoeling dat hij hier gewonnen word, ookal komt het dan ook niet goedquote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed komen hier als ik de 27 miljoen win en dus groter kan gaan wonen![]()
Wees blij dat je haar ass nooit zietquote:Op maandag 27 juli 2009 17:36 schreef vahmpcat het volgende:
En Disana wat kijkt ie badass op die laatste foto![]()
![]()
Mooi beestje wel
Haha, wat een grappig beestquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 17:26 schreef Disana het volgende:
Dit is Samarra aka Blokje, een echte Devon Rex. Jaren geleden werd ze zwervend gevonden en het asiel dacht aan ons omdat onze Cornish Rex net was overleden. Ja, wij hadden nog nooit zo'n maffe kat gezien maar we hadden er wel zin in.
Blokje woont hier alweer heel wat jaartjes, ze moet onderhand wel 11 zijn. Het is de gemakkelijkste poes die ik ooit heb gehad. Handzaam omdat ze zo enorm klein is, gemakkelijk omdat je haar overal neer kunt zetten, lief omdat ze heel veel praat en het liefst de hele dag op schoot zit.
Van Devon Rexen wordt gezegd dat ze niet schoon op zichzelf zijn. Dat klopt ook wel: ze heeft het nooit IN de bak gedaan en je ziet haar niet al te vaak poetsen. Als ze heeft gegeten, zitten de etensrestjes vaak nog om haar mond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die staartquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef MvA83 het volgende:
Onze gekke maine coons!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is bijna 12 weken nu.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wat een lief pluizebolletje! Hoe oud is ze nu?
Die laatste fotoquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef Disana het volgende:
Dit is Samarra aka Blokje, een echte Devon Rex. Jaren geleden werd ze zwervend gevonden en het asiel dacht aan ons omdat onze Cornish Rex net was overleden. Ja, wij hadden nog nooit zo'n maffe kat gezien maar we hadden er wel zin in.
Blokje woont hier alweer heel wat jaartjes, ze moet onderhand wel 11 zijn. Het is de gemakkelijkste poes die ik ooit heb gehad. Handzaam omdat ze zo enorm klein is, gemakkelijk omdat je haar overal neer kunt zetten, lief omdat ze heel veel praat en het liefst de hele dag op schoot zit.
Van Devon Rexen wordt gezegd dat ze niet schoon op zichzelf zijn. Dat klopt ook wel: ze heeft het nooit IN de bak gedaan en je ziet haar niet al te vaak poetsen. Als ze heeft gegeten, zitten de etensrestjes vaak nog om haar mond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik zie het. Maakt haar natuurlijk extra lief, of niet soms. Katten met een gebrekjequote:Op maandag 27 juli 2009 21:36 schreef MMUFC het volgende:
Ik had beloofd met Nala te komen spammendus bij deze..
Nala, enigszins overbelicht..
[ afbeelding ]
Nala + doos = leuke foto!
[ afbeelding ]
Kronkelstaart!
[ afbeelding ]
Het is niet super goed te zien maar op het punt waar ik de staart vast heb is het normale dikte. Ter hoogte van het brede gedeelte(zeg maar vlak rechts naast mijn hand) zit een serieuze kniek(toen ze 2 jaar was bij de vorige eigenaar met haar staart tussen de deur gezeten..).. als je voelt merk je dus dat haar staart ongeveer zo is:
[ afbeelding ]
Serieuze kniek dus
Wat een lief roze mondje.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Bolle is ergens heeeeel ver weg in dromenland
Het is wel een ondeugd hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Maakt haar natuurlijk extra lief, of niet soms. Katten met een gebrekje
Dat laatste moet je zeker doenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is wel een ondeugd hoor
Door middel van negeren aan het afleren dat ze me moet slaan als ik haar soms aai..
En ze heeft de laatste dagen de tick dat ze met haar pootjes in haar waterbak zit te meppenVrijdag had ze haar (stenen) waterbak op zijn kop lliggen toen ik thuis kwam van mijn werk..
Zit er aan te denken om over een tijdje zo'n tweede dondersteen erbij te nemen
Ze heeft een stenen waterbak.. dus al vrij zwaar..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro schept al zijn hele leven de waterbak leeg. Ramses deed het ook. Zorro is zo dol op water dat hij het in de woestijn nog vind. Laatst hoorde mijn vriend kloenk kloenk kloenk wel erg dichtbij. Had hij het gietertje op het aanrecht gevonden en was deze enthousiast aan het leegscheppen. Je kunt voor je kat een wat zwaardere drinkbak kopen zodat ze deze niet om krijgt.
Geen idee.. Toen ik thuis kwam uit mijn werk lag het al op zijn kop...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een stenen waterbak Zorro heeft die nog niet omgekregen. Gaat ze op het randje staan?
Toenadering, wat goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef JufMariska het volgende:
Guus:
Even kijken bij Siep's waterbakje
[ afbeelding ]
Daarna lekker slapen met nieuwe vriend de Leeuw
[ afbeelding ]
Ik ben er niet!
[ afbeelding ]
Lekker tegen me aan slapen
[ afbeelding ]
En bij vriendje in de nek
[ afbeelding ]
Siep is het er nog niet erg mee eens, die indringer in huis... Er wordt nog veel geblazen en zelfs zo nu en dan vervaarlijk met een poot gezwaaid als Guus iets te enthousiast haar kant op loopt. Maar vanmorgen stuitte ik op dit toch wel erg hoopgevende tafereeltje:
[ afbeelding ]
Als het te erg wordt zal Zorro hem wel op zijn plaats zetten. Is bij mij 10 jaar hartstikke goed gegaan. Als de kleine té bijdehand werd kreeg hij gewoon een knal van de grote en was het weer goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij doen het vooral voor Fire. Voor Zorro hoeft het niet zo heb ik het idee. Al wordt hij nu wel gek van Fire die hem de hele tijd aanvalt. FIre is 2,5 Zorro 5 (nog maar net)
Oh, dat worden al echte katten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef taxibabe het volgende:
Wat een scheetjes hier weer zeg!
En van mij ook nieuwe foto's van Dikkie Dik en Stevie. Foto's zijn niet scherp helaas..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanx Bluezz en anderen voor de bemoedigende woorden, ik heb nog helemaal geen ervaring met kat+kitten dus kan me er soms een beetje zorgen om makenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk
Komt wel goed hoor, laat ze het maar uit 'vechten' hoe pittig dat er ook soms aan toe kan gaan!!
Oh die zijn echt ONTZETTEND schattigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef taxibabe het volgende:
Wat een scheetjes hier weer zeg!
En van mij ook nieuwe foto's van Dikkie Dik en Stevie. Foto's zijn niet scherp helaas..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje uit haar oorquote:
Lekker ding, mooi maskertje waar die oren leuk op uit komenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoezo? Vind je het niet mooi dan.. aarde op de grond ipv in de plantenbak?"
Elin is de onschuld zelve![]()
Leuke naam, en ik dacht al dat het niet meer de jongste kat wasquote:
Dat vonden wij dus ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Lekker ding, mooi maskertje waar die oren leuk op uit komen
Zienquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
Dat vonden wij dus ookHaar oren zijn half zwart half wit, echt precies door het midden
Vroegah, heel vroegah ooit gevochten en zat er een scheurtje in. Paar jaar later was het andere oor aan de beurtquote:
COSquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef cosmick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, je kunt wel foto's blijven maken.
Aha!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
Genoemd naar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bellefleur uit Astrix en Obelix. Komt omdat we ook een Astrix hadden en een bijpassende naam uit Astrix en Obelix wilden hebben.
Nevermindquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef athlonkmf het volgende:
Betrapt!
Onze kitty die gebruik maakt van de litter robot (2MB groot)
http://www.litter-robot.com/quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NevermindWat is een litter robot
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef JufMariska het volgende:
Stiekem heet Amor hier nog steeds een beetje AafjeMaar dat blazen enzo kan dus nog wel even duren... Hopelijk gaat het steeds beter als A. nog een beetje rustiger wordt met de tijd
Enne.. Ik zou ook boos worden als er iemand in m'n staart zou bijten!
Die laatste fotoquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Amor is hier nu 3,5 week en blijft onze grote Eros onweerstaanbaar interessant vinden. Eros vindt gelukkig steeds meer goed en blaast ook steeds minder, dus dat is mooi. Het enige dat hij echt nog niet tolereert is wanneer Amor bovenop hem springt (well duh) of in z'n staart bijt. Lijkt ons logisch. Hij laat zien dat hij nog steeds de baas is door doodleuk Amor z'n eten op te eten (duur kittenvoer
) en z'n eigen brokjes geen blik waardig te keuren. Amor daarentegen vindt Eros z'n brokjes het lekkerst
. Soms begrijp ik even niets meer van mijn rare kattenkoppel. Maar lief zijn ze wel
. Nu nog voor elkaar.
Een foto-spam-impressie van het klieren, spelen en aandachttrekken van Amor en het voer-dominatie-spelletje van Eros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk na dit alles de "maar ik deed toch niks, kijk mij hier lief zittenblik":
[ afbeelding ]
Leuke foto's!!quote:
Mijn all-time favorite speciale kat Diva was vernoemd naar de jongste dochter van Zappa. Mijn vriend is een Zappa fan (onlangs nog naar Zappa plays Zappa geweest). Helaas overleed ze op zesjarige leeftijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha!
Zappa is genoemd naar.. nou ja, hoeveel Zappa's ken je.
[ afbeelding ].
Wat een pret. Prachtige foto'squote:Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Amor is hier nu 3,5 week en blijft onze grote Eros onweerstaanbaar interessant vinden. Eros vindt gelukkig steeds meer goed en blaast ook steeds minder, dus dat is mooi. Het enige dat hij echt nog niet tolereert is wanneer Amor bovenop hem springt (well duh) of in z'n staart bijt. Lijkt ons logisch. Hij laat zien dat hij nog steeds de baas is door doodleuk Amor z'n eten op te eten (duur kittenvoer
) en z'n eigen brokjes geen blik waardig te keuren. Amor daarentegen vindt Eros z'n brokjes het lekkerst
. Soms begrijp ik even niets meer van mijn rare kattenkoppel. Maar lief zijn ze wel
. Nu nog voor elkaar.
Een foto-spam-impressie van het klieren, spelen en aandachttrekken van Amor en het voer-dominatie-spelletje van Eros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk na dit alles de "maar ik deed toch niks, kijk mij hier lief zittenblik":
[ afbeelding ]
Lief hoor Juud. Is alles weer goed?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Juud79 het volgende:
Tobi, 9 weken oud en ontzettend lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Nou ja, misschien een klein terugslagje vanwege die diarrhee. Het is vast wel allemaal goed als hij zo speels is en goed eet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag was ie weer fijn aan het spelen, vliegjes vangenen hij eet en drinkt ook goed. Alleen weegt ie nog steeds hetzelfde als afgelopen zaterdag 1050 gram, met 9 weken. Geen idee meer of dat normaal is of niet, maar had verwacht dat ie wel wat zou groeien. Maar goed, vrijdag maar overleggen met de dierenarts en dan krijgt ie ook zijn prik.
Awwwquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Juud79 het volgende:
Tobi, 9 weken oud en ontzettend lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een prima gewicht! Ons kitten werd met 10 weken gewogen op 1 kilo en dat was prima volgens de DA.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag was ie weer fijn aan het spelen, vliegjes vangenen hij eet en drinkt ook goed. Alleen weegt ie nog steeds hetzelfde als afgelopen zaterdag 1050 gram, met 9 weken. Geen idee meer of dat normaal is of niet, maar had verwacht dat ie wel wat zou groeien. Maar goed, vrijdag maar overleggen met de dierenarts en dan krijgt ie ook zijn prik.
Awwwwwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Filmpje gemaakt van mn nieuwe kater genaamd Charley.
Hij was nogal moena dit filmpje is hij in een diepe slaap gevallen.
Heeeeeeeeeeebbennnnn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Patapon het volgende:
hahahah, wij hebben een drinkwell aangeschaft, dat is een groot succes en niemand zeurt meer bij de kraan
onze nieuwe kittens....
hebben de x factor
[ afbeelding ]
en slapen graag
snurk...
[ afbeelding ]
knock out
[ afbeelding ]
oh,quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:27 schreef mcintosh het volgende:
Ja een drinkwell, dat vonden ze in het begin leuk, nu niet meer
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Patapon het volgende:
hahahah, wij hebben een drinkwell aangeschaft, dat is een groot succes en niemand zeurt meer bij de kraan
onze nieuwe kittens....
hebben de x factor
[ afbeelding ]
en slapen graag
snurk...
[ afbeelding ]
knock out
[ afbeelding ]
die zak theelichtjes er ook bij dan hequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef poohy het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik hier post en meteen maar een foto van onze beestjesZe zijn nu ruim een jaar oud en echt dol op elkaar
Jawel, drie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef anboni het volgende:
[..]
"bezit"??? Nog nooit eerder katten gehad zeker?
Ik vind ze allebei mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob is de mooiste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazz is een kutkat met een nieuw touw zonder degelijke sluiting waardoor hij kan ontsnappen en dan t dak op gaat maar er nooit meer vanaf durft..
Zaterdag al eens, en dit was donderdag,. ONTHOUD NOU EENS EEN KEER DAT JE HET ENG VINDT,
.
Hij mag helemaal t dak niet opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei mooiEn kun je geen trapje maken?
Pluis is mooi!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:54 schreef Crystal86 het volgende:
Echt een leuk topic dit![]()
Een paar foto's van Pluis, bijna 4 maanden. Hij is nu 3 weken bij mij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh? Zo zie je maar weer, de natuur is niet te stuitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij mag helemaal t dak niet opHij hoort aan zn touw te zitten in de tuin
Nou, natuur. Aan de standaard touwen zitten heeeeeeeeeeel slechte sluitingen en ik had geen zin om het te vervangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Zo zie je maar weer, de natuur is niet te stuitenIs het te gevaarlijk om hem los te laten?
Okee, snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, natuur. Aan de standaard touwen zitten heeeeeeeeeeel slechte sluitingen en ik had geen zin om het te vervangen![]()
Ik wil geen platte kat, soit, tuin it is.
Eerst op de gitaar en nu met de drums.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Filmpje gemaakt van mn nieuwe kater genaamd Charley.
Hij was nogal moena dit filmpje is hij in een diepe slaap gevallen.
*is op slag verliefd*quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor meer van dit spul: Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #2
Helaas voor jou is Debsterr je al voor geweest.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
Hatsjoe! (precies als ik een foto maak...)
[ afbeelding ]
De volgende lukte gelukkig beter:
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er lief uit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
[ afbeelding ]
De volgende lukte gelukkig beter:
[ afbeelding ]
Enige waar ie nooit uit ontsnapt is inderdaad. t Heeft van die luchtgaatjes en klittenband om t lijf en nek, nek heeft nog een extra klik bandje. Hadden hem geloof ik paar maanden terug bij de Jumper vandaan. De Pet's Place heeft iig alleen die ondingen, met klikbandje om nek en buik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef vahmpcat het volgende:
Harajuku, wat een mooi beestje![]()
Edit: Wat voor soort tuigje is dat? Ziet er erg veilig, stevig en niet-meteen-ophang-proof uit! Ben mijn katten tuigjes aan het leren en desondanks dat we erbij zijn is evt. extra veiligheid nooit mis!
[..]
Schattig!
En hier liggen ze ook altijd op dat soort hoesjes als ze de kans krijgen, leeg of niet. ^.^
Kmoet echt goed opletten dan bij de Jumper hier in Tilburg, ben ze nog nooit tegen gekomen op mijn speurtocht in ieder geval! Dank voor de infoquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Enige waar ie nooit uit ontsnapt is inderdaad. t Heeft van die luchtgaatjes en klittenband om t lijf en nek, nek heeft nog een extra klik bandje. Hadden hem geloof ik paar maanden terug bij de Jumper vandaan. De Pet's Place heeft iig alleen die ondingen, met klikbandje om nek en buik.
Edit: Had net vanmiddag deze foto gemaakt.
[ afbeelding ]
meh...its such a cruel worldquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaas voor jou is Debsterr je al voor geweest.
Ja, k heb t online ook niet kunnen vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Kmoet echt goed opletten dan bij de Jumper hier in Tilburg, ben ze nog nooit tegen gekomen op mijn speurtocht in ieder geval! Dank voor de info
en dan de directe link tussen [img] [/img] zetten.quote:
Elke keer als ik die foto zie lig ik weer dubbel, die kop!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
[ afbeelding ]
Rode katertjes!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Lonka het volgende:
Ah great dank jullieIk las altijd wel een beetje mee hier, maar nu ik zelf diereneigenaar word wil ik toch ook wel mee kunnen schrijven
En foto's plakken
Hier zijn ze (L):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Elke keer als ik die foto zie lig ik weer dubbel, die kop!
speedy & turboquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Lonka het volgende:
Haha ik ben er helemaal vol vanEn om mn vrienden wat te ontlasten kan ik beter hier de boel vol schrijven over hoe lief ze zijn en dat ik nog anderhalve week moet wachten
tot ik ze op mag halen. Tot dan moet ik het met een paar foto's doen!
Het zijn trouwens twee broertjes, we zoeken nog namen: Pink en Floyd? Andy en Frank?
Ach, wij hebben nu een Guus bij een Siep als als ik Guus roep komt hij niet, maar Siep wel..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Ole het volgende:
Ik zou de namen niet teveel op elkaar laten lijken. Dus snip en snap e.d. vallen dan af.
Mijn oudere kat heette japie, en toen wilde ik mijn andere Joepie noemen.
Maar ja, als ik Joepie riep kwam Japie, en Joepie luisterde voor de meter niet![]()
Fokke en Sukke is ook wel een leuke combi
Er zijn wel wat namentopics hier ergens.
Ik sprak ze ook op verschillende toonhoogte aan. Dat ging beter dan namen idd..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:22 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ach, wij hebben nu een Guus bij een Siep als als ik Guus roep komt hij niet, maar Siep wel..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik sprak ze ook op verschillende toonhoogte aan. Dat ging beter dan namen idd..
Maar Japie luistert gewoon goed, Die noem ik ook wel Poes, Vriend, Stom beest etc... Hij komt altijd
Wat een schatje!!!quote:Na een flinke fles een volle buik, en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Oh wat is 'ie al gegroeid!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
De meeste katten kun je beter 'rammel met voerbak' of iets dergelijks noemen.![]()
Na een flinke fles een volle buik, en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Die van mij heten Sam en Moos. Best afgezaagd, maar ik vind het leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Lonka het volgende:
Het zijn trouwens twee broertjes, we zoeken nog namen: Pink en Floyd? Andy en Frank?
Die 2e foto!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Aww, wat een moppies. En de katten van Harajuku zijn echte katten met echte kattenstreken
en zo hoort het ook. Eros had ook eens zoiets, die klom steeds in een boom waar hij dan niet meer uit durfde te springen
. Verder nog een "aaaahwalief" voor alle katten in dit topic!
Net met Amor naar de dierenarts geweest. Hij is in 3 weken een pond gegroeiden verder weer helemaal goedgekeurd. Weer inentingen gehad, en hij is nu ook gechipt. Over een half jaar is hij weer aan de beurt, dan wordt hij gecastreerd. Maar voorlopig kan het reismandje weer in de kast
.
En dan zou je denken dat zo'n kitten moe is na de dierenarts en gaat slapen. Nee hoor, Amor niet. Die gaat gewoon op je MacBook zitten en spelen met alle knopjes, het eject-knopje van de DVD-drive en je muis. Hoezee. Ohja, en Eros pesten natuurlijk, dat blijft het favoriete spelletje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaha die laatste fotoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Aww, wat een moppies, dierenfanaat. Al denk ik wel dat je "Cypers" bedoelt? En de katten van Harajuku zijn echte katten met echte kattenstreken
en zo hoort het ook. Eros had ook eens zoiets, die klom steeds in een boom waar hij dan niet meer uit durfde te springen
. Verder nog een "aaaahwalief" voor alle katten in dit topic!
Net met Amor naar de dierenarts geweest. Hij is in 3 weken een pond gegroeiden verder weer helemaal goedgekeurd. Weer inentingen gehad, en hij is nu ook gechipt. Over een half jaar is hij weer aan de beurt, dan wordt hij gecastreerd. Maar voorlopig kan het reismandje weer in de kast
.
En dan zou je denken dat zo'n kitten moe is na de dierenarts en gaat slapen. Nee hoor, Amor niet. Die gaat gewoon op je MacBook zitten en spelen met alle knopjes, het eject-knopje van de DVD-drive en je muis. Hoezee. Ohja, en Eros pesten natuurlijk, dat blijft het favoriete spelletje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na deze post ging ik even zoeken wat er in godsnaam zo Whut aan was, zag ik op de 2e en 3e foto ineens Amor zittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha die laatste foto! "Whut?"
Eros lijkt op deze foto's aardig rustig te blijven onder de mep o pz'n hoofdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja het gaat echt al veel beter! Eros gaat nu zelfs languit liggen als Amor in de buurt is, en Amor mag hem ook wassenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:23 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Eros lijkt op deze foto's aardig rustig te blijven onder de mep o pz'n hoofdSiep wordt al wel weer relaxter, maar als Guus te enthousiast op haar af rent (of haar staart probeert te meppen
) geeft ze 'm van Jetje
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja het gaat echt al veel beter! Eros gaat nu zelfs languit liggen als Amor in de buurt is, en Amor mag hem ook wassenzo schattig. En geen geblaas meer.
Ojee... Gelukkig hebben wij niet echt gordijnen. Maar ze vinden vast wel iets anders dat kapot kanquote:En ze hebben nu ook de gezamenlijke "wij zijn irritant"-spelletjes ontdekt:
1) Eros achter het gordijn, Amor ervoor, en dan samen naar elkaar meppen. Met als resultaat haken en halen in m'n gordijnen.
2) Eros onderaan de open zoldertrap, Amor erop, en dan tussen de treden door naar elkaar uithalen. Feest, zeker omdat er een trapgat van 3 meter diep onder zit en ik dan doodsangsten uitsta dat er een kat gaat vallen.
Thxquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie foto's, ook dankzij het model uiteraard
Is het een noors boskatje?
Om op te vretenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:50 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx![]()
Nee, het is een kruising Ragdoll
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:58 schreef taxibabe het volgende:
Zoals jullie vast wel weten hebben we een nestje van 2 kittens, Dikkie Dik en Stevie. Maar we hebben nog een nestje van 2 kittens (het waren er 3, maar 1 kitten, Witje, is helaas maar 1 dag oud geworden). Deze 2 zijn nu 3,5 week oud en beginnen al een beetje op echt poesjes te lijken.![]()
Daarom wil ik deze 2 snoepjes ook showen hier!
Maak kennis met:
Kobus:
[ afbeelding ]
Wat een prachtkatten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef Bibine het volgende:
Hebbie even?![]()
Mijn brits langhaartjes:
[ afbeelding ]
Haar dochtertje Bibi
[ afbeelding ]
en dochter Flo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kobusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:58 schreef taxibabe het volgende:
Zoals jullie vast wel weten hebben we een nestje van 2 kittens, Dikkie Dik en Stevie. Maar we hebben nog een nestje van 2 kittens (het waren er 3, maar 1 kitten, Witje, is helaas maar 1 dag oud geworden). Deze 2 zijn nu 3,5 week oud en beginnen al een beetje op echt poesjes te lijken.![]()
Daarom wil ik deze 2 snoepjes ook showen hier!
Maak kennis met:
Kobus:
[ afbeelding ]
En Dizzy:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)810.p.Kattenkrabpaal
Dit lijkt me wel wat
Oeh, ik voel dat er een markt is voor design-kattenmeubelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
die dingen zijn echt altijd lelijk.
Die zijn er wel hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh, ik voel dat er een markt is voor design-kattenmeubels
Jammer dat ik niet zo creatief ben
Omg, en die prijsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor
http://www.zooplus.nl/sho(...)in/banana_leaf/47970
Van dat bananenblad is een hele serie, die zien er best redelijk uit. En had op die website ook nog andere desginshit gevonden, al was dat wel prijzig allemaal.
Bedankt voor de link, staan wel handige dingen op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor
http://www.zooplus.nl/sho(...)in/banana_leaf/47970
Van dat bananenblad is een hele serie, die zien er best redelijk uit. En had op die website ook nog andere desginshit gevonden, al was dat wel prijzig allemaal.
Ze zijn vooral erg lui.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:46 schreef tonja het volgende:
Het duurde even bij de eerste foto om te ontdekken hoe die nu precies lag
Hoe doen ze het met die hitte nu? Trekken ze dat een beetje met die dikke vacht?
Haha nee gelukkig nog niet. Wat dan? Wil je ook een kitten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn de moeders alweer buiten aan de neuk?
Ohhhh ik wil Kobus opeten van schattigheidquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:30 schreef taxibabe het volgende:
Omdat iedereen zo gek van Kobus is, hier nog een fotootje
[ afbeelding ]
En na veel spelen moet er natuurlijk geslapen worden:
Dikkie Dik bij mij op schoot:
[ afbeelding ]
En Stevie op de bank:
[ afbeelding ]
Inderdaad, tussen die 2 rugleuningen in: "Hmmpf, i wantz deh boxez!"quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef Crystal86 het volgende:
haha geweldig, hoe hij ook zit te kijken vanaf de bank
Hahaha! Ik las het verhaal eerst al zonder de foto's op m'n mobiel, nu met plaatjes is het nog grappiger! En herkenbaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef Razztwizzle het volgende:
We hebben eenDOOS
.
Het begon als dedoos
van Eros. Hij heeft er de hele morgen in gelegen. Eigenlijk veel te klein natuurlijk, maar goed, het blijft een
doos
en daar moet je in liggen.
[ afbeelding ]
Maar ja, Amor zag dedoos
van Eros ook. En die wilde ook wel eens weten hoe het is om in zo'n
doos
te liggen.
[ afbeelding ]
Echter, steeds als hij dichtbij kwam kreeg hij een mep. Eros wilde zijndoos
natuurlijk niet afstaan. Dus wat doe je dan, je gaat van alle kanten heel zielig zitten kijken naar die
doos
. De
deksel
is natuurlijk totaal niet interessant. Ben je gek.
[ afbeelding ]
En als Eros dan iets gaat eten, dan grijp je je kans en pik je dedoos
in. En nu is het de
doos
van Amor en ligt Eros in de vensterbank verlangend terug te denken aan zijn
doos
.
[ afbeelding ]
De vogel vloog even later trouwens vrolijk door de openslaande deuren naar buitenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef Ikiskoel het volgende:
Hier een foto van Sam met zn grootste cadeau voor de baas tot nu toe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |