en dan de directe link tussen [img] [/img] zetten.quote:
Elke keer als ik die foto zie lig ik weer dubbel, die kop!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
Hatsjoe! (precies als ik een foto maak...)
[ afbeelding ]
Rode katertjes!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Lonka het volgende:
Ah great dank jullieIk las altijd wel een beetje mee hier, maar nu ik zelf diereneigenaar word wil ik toch ook wel mee kunnen schrijven
En foto's plakken
Hier zijn ze (L):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Elke keer als ik die foto zie lig ik weer dubbel, die kop!
speedy & turboquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Lonka het volgende:
Haha ik ben er helemaal vol vanEn om mn vrienden wat te ontlasten kan ik beter hier de boel vol schrijven over hoe lief ze zijn en dat ik nog anderhalve week moet wachten
tot ik ze op mag halen. Tot dan moet ik het met een paar foto's doen!
Het zijn trouwens twee broertjes, we zoeken nog namen: Pink en Floyd? Andy en Frank?
Ach, wij hebben nu een Guus bij een Siep als als ik Guus roep komt hij niet, maar Siep wel..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:19 schreef Ole het volgende:
Ik zou de namen niet teveel op elkaar laten lijken. Dus snip en snap e.d. vallen dan af.
Mijn oudere kat heette japie, en toen wilde ik mijn andere Joepie noemen.
Maar ja, als ik Joepie riep kwam Japie, en Joepie luisterde voor de meter niet![]()
Fokke en Sukke is ook wel een leuke combi
Er zijn wel wat namentopics hier ergens.
Ik sprak ze ook op verschillende toonhoogte aan. Dat ging beter dan namen idd..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:22 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ach, wij hebben nu een Guus bij een Siep als als ik Guus roep komt hij niet, maar Siep wel..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik sprak ze ook op verschillende toonhoogte aan. Dat ging beter dan namen idd..
Maar Japie luistert gewoon goed, Die noem ik ook wel Poes, Vriend, Stom beest etc... Hij komt altijd
Wat een schatje!!!quote:Na een flinke fles een volle buik, en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Oh wat is 'ie al gegroeid!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
De meeste katten kun je beter 'rammel met voerbak' of iets dergelijks noemen.![]()
Na een flinke fles een volle buik, en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Die van mij heten Sam en Moos. Best afgezaagd, maar ik vind het leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef Lonka het volgende:
Het zijn trouwens twee broertjes, we zoeken nog namen: Pink en Floyd? Andy en Frank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |