Oh? Zo zie je maar weer, de natuur is niet te stuitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij mag helemaal t dak niet opHij hoort aan zn touw te zitten in de tuin
Nou, natuur. Aan de standaard touwen zitten heeeeeeeeeeel slechte sluitingen en ik had geen zin om het te vervangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Zo zie je maar weer, de natuur is niet te stuitenIs het te gevaarlijk om hem los te laten?
Okee, snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, natuur. Aan de standaard touwen zitten heeeeeeeeeeel slechte sluitingen en ik had geen zin om het te vervangen![]()
Ik wil geen platte kat, soit, tuin it is.
Eerst op de gitaar en nu met de drums.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Filmpje gemaakt van mn nieuwe kater genaamd Charley.
Hij was nogal moena dit filmpje is hij in een diepe slaap gevallen.
*is op slag verliefd*quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor meer van dit spul: Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #2
Helaas voor jou is Debsterr je al voor geweest.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
Hatsjoe! (precies als ik een foto maak...)
[ afbeelding ]
De volgende lukte gelukkig beter:
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er lief uit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
Hatsjoe! (precies als ik een foto maak...)
[ afbeelding ]
De volgende lukte gelukkig beter:
[ afbeelding ]
Enige waar ie nooit uit ontsnapt is inderdaad. t Heeft van die luchtgaatjes en klittenband om t lijf en nek, nek heeft nog een extra klik bandje. Hadden hem geloof ik paar maanden terug bij de Jumper vandaan. De Pet's Place heeft iig alleen die ondingen, met klikbandje om nek en buik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef vahmpcat het volgende:
Harajuku, wat een mooi beestje![]()
Edit: Wat voor soort tuigje is dat? Ziet er erg veilig, stevig en niet-meteen-ophang-proof uit! Ben mijn katten tuigjes aan het leren en desondanks dat we erbij zijn is evt. extra veiligheid nooit mis!
[..]
Schattig!
En hier liggen ze ook altijd op dat soort hoesjes als ze de kans krijgen, leeg of niet. ^.^
Kmoet echt goed opletten dan bij de Jumper hier in Tilburg, ben ze nog nooit tegen gekomen op mijn speurtocht in ieder geval! Dank voor de infoquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Enige waar ie nooit uit ontsnapt is inderdaad. t Heeft van die luchtgaatjes en klittenband om t lijf en nek, nek heeft nog een extra klik bandje. Hadden hem geloof ik paar maanden terug bij de Jumper vandaan. De Pet's Place heeft iig alleen die ondingen, met klikbandje om nek en buik.
Edit: Had net vanmiddag deze foto gemaakt.
[ afbeelding ]
meh...its such a cruel worldquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaas voor jou is Debsterr je al voor geweest.
Ja, k heb t online ook niet kunnen vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Kmoet echt goed opletten dan bij de Jumper hier in Tilburg, ben ze nog nooit tegen gekomen op mijn speurtocht in ieder geval! Dank voor de info
en dan de directe link tussen [img] [/img] zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |