quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef JufMariska het volgende:
Stiekem heet Amor hier nog steeds een beetje AafjeMaar dat blazen enzo kan dus nog wel even duren... Hopelijk gaat het steeds beter als A. nog een beetje rustiger wordt met de tijd
Enne.. Ik zou ook boos worden als er iemand in m'n staart zou bijten!
Die laatste fotoquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Amor is hier nu 3,5 week en blijft onze grote Eros onweerstaanbaar interessant vinden. Eros vindt gelukkig steeds meer goed en blaast ook steeds minder, dus dat is mooi. Het enige dat hij echt nog niet tolereert is wanneer Amor bovenop hem springt (well duh) of in z'n staart bijt. Lijkt ons logisch. Hij laat zien dat hij nog steeds de baas is door doodleuk Amor z'n eten op te eten (duur kittenvoer
) en z'n eigen brokjes geen blik waardig te keuren. Amor daarentegen vindt Eros z'n brokjes het lekkerst
. Soms begrijp ik even niets meer van mijn rare kattenkoppel. Maar lief zijn ze wel
. Nu nog voor elkaar.
Een foto-spam-impressie van het klieren, spelen en aandachttrekken van Amor en het voer-dominatie-spelletje van Eros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk na dit alles de "maar ik deed toch niks, kijk mij hier lief zittenblik":
[ afbeelding ]
Leuke foto's!!quote:
Mijn all-time favorite speciale kat Diva was vernoemd naar de jongste dochter van Zappa. Mijn vriend is een Zappa fan (onlangs nog naar Zappa plays Zappa geweest). Helaas overleed ze op zesjarige leeftijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha!
Zappa is genoemd naar.. nou ja, hoeveel Zappa's ken je.
[ afbeelding ].
Wat een pret. Prachtige foto'squote:Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Amor is hier nu 3,5 week en blijft onze grote Eros onweerstaanbaar interessant vinden. Eros vindt gelukkig steeds meer goed en blaast ook steeds minder, dus dat is mooi. Het enige dat hij echt nog niet tolereert is wanneer Amor bovenop hem springt (well duh) of in z'n staart bijt. Lijkt ons logisch. Hij laat zien dat hij nog steeds de baas is door doodleuk Amor z'n eten op te eten (duur kittenvoer
) en z'n eigen brokjes geen blik waardig te keuren. Amor daarentegen vindt Eros z'n brokjes het lekkerst
. Soms begrijp ik even niets meer van mijn rare kattenkoppel. Maar lief zijn ze wel
. Nu nog voor elkaar.
Een foto-spam-impressie van het klieren, spelen en aandachttrekken van Amor en het voer-dominatie-spelletje van Eros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk na dit alles de "maar ik deed toch niks, kijk mij hier lief zittenblik":
[ afbeelding ]
Lief hoor Juud. Is alles weer goed?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Juud79 het volgende:
Tobi, 9 weken oud en ontzettend lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Nou ja, misschien een klein terugslagje vanwege die diarrhee. Het is vast wel allemaal goed als hij zo speels is en goed eet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag was ie weer fijn aan het spelen, vliegjes vangenen hij eet en drinkt ook goed. Alleen weegt ie nog steeds hetzelfde als afgelopen zaterdag 1050 gram, met 9 weken. Geen idee meer of dat normaal is of niet, maar had verwacht dat ie wel wat zou groeien. Maar goed, vrijdag maar overleggen met de dierenarts en dan krijgt ie ook zijn prik.
Awwwquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Juud79 het volgende:
Tobi, 9 weken oud en ontzettend lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een prima gewicht! Ons kitten werd met 10 weken gewogen op 1 kilo en dat was prima volgens de DA.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag was ie weer fijn aan het spelen, vliegjes vangenen hij eet en drinkt ook goed. Alleen weegt ie nog steeds hetzelfde als afgelopen zaterdag 1050 gram, met 9 weken. Geen idee meer of dat normaal is of niet, maar had verwacht dat ie wel wat zou groeien. Maar goed, vrijdag maar overleggen met de dierenarts en dan krijgt ie ook zijn prik.
Awwwwwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Filmpje gemaakt van mn nieuwe kater genaamd Charley.
Hij was nogal moena dit filmpje is hij in een diepe slaap gevallen.
Heeeeeeeeeeebbennnnn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Patapon het volgende:
hahahah, wij hebben een drinkwell aangeschaft, dat is een groot succes en niemand zeurt meer bij de kraan
onze nieuwe kittens....
hebben de x factor
[ afbeelding ]
en slapen graag
snurk...
[ afbeelding ]
knock out
[ afbeelding ]
oh,quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:27 schreef mcintosh het volgende:
Ja een drinkwell, dat vonden ze in het begin leuk, nu niet meer
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Patapon het volgende:
hahahah, wij hebben een drinkwell aangeschaft, dat is een groot succes en niemand zeurt meer bij de kraan
onze nieuwe kittens....
hebben de x factor
[ afbeelding ]
en slapen graag
snurk...
[ afbeelding ]
knock out
[ afbeelding ]
die zak theelichtjes er ook bij dan hequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef poohy het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik hier post en meteen maar een foto van onze beestjesZe zijn nu ruim een jaar oud en echt dol op elkaar
Jawel, drie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef anboni het volgende:
[..]
"bezit"??? Nog nooit eerder katten gehad zeker?
Ik vind ze allebei mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob is de mooiste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazz is een kutkat met een nieuw touw zonder degelijke sluiting waardoor hij kan ontsnappen en dan t dak op gaat maar er nooit meer vanaf durft..
Zaterdag al eens, en dit was donderdag,. ONTHOUD NOU EENS EEN KEER DAT JE HET ENG VINDT,
.
Hij mag helemaal t dak niet opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei mooiEn kun je geen trapje maken?
Pluis is mooi!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:54 schreef Crystal86 het volgende:
Echt een leuk topic dit![]()
Een paar foto's van Pluis, bijna 4 maanden. Hij is nu 3 weken bij mij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh? Zo zie je maar weer, de natuur is niet te stuitenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij mag helemaal t dak niet opHij hoort aan zn touw te zitten in de tuin
Nou, natuur. Aan de standaard touwen zitten heeeeeeeeeeel slechte sluitingen en ik had geen zin om het te vervangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Zo zie je maar weer, de natuur is niet te stuitenIs het te gevaarlijk om hem los te laten?
Okee, snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, natuur. Aan de standaard touwen zitten heeeeeeeeeeel slechte sluitingen en ik had geen zin om het te vervangen![]()
Ik wil geen platte kat, soit, tuin it is.
Eerst op de gitaar en nu met de drums.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Filmpje gemaakt van mn nieuwe kater genaamd Charley.
Hij was nogal moena dit filmpje is hij in een diepe slaap gevallen.
*is op slag verliefd*quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor meer van dit spul: Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #2
Helaas voor jou is Debsterr je al voor geweest.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
Hatsjoe! (precies als ik een foto maak...)
[ afbeelding ]
De volgende lukte gelukkig beter:
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er lief uit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:18 schreef JufMariska het volgende:
Meer Guus:
Hatsjoe! (precies als ik een foto maak...)
[ afbeelding ]
De volgende lukte gelukkig beter:
[ afbeelding ]
Enige waar ie nooit uit ontsnapt is inderdaad. t Heeft van die luchtgaatjes en klittenband om t lijf en nek, nek heeft nog een extra klik bandje. Hadden hem geloof ik paar maanden terug bij de Jumper vandaan. De Pet's Place heeft iig alleen die ondingen, met klikbandje om nek en buik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef vahmpcat het volgende:
Harajuku, wat een mooi beestje![]()
Edit: Wat voor soort tuigje is dat? Ziet er erg veilig, stevig en niet-meteen-ophang-proof uit! Ben mijn katten tuigjes aan het leren en desondanks dat we erbij zijn is evt. extra veiligheid nooit mis!
[..]
Schattig!
En hier liggen ze ook altijd op dat soort hoesjes als ze de kans krijgen, leeg of niet. ^.^
Kmoet echt goed opletten dan bij de Jumper hier in Tilburg, ben ze nog nooit tegen gekomen op mijn speurtocht in ieder geval! Dank voor de infoquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Enige waar ie nooit uit ontsnapt is inderdaad. t Heeft van die luchtgaatjes en klittenband om t lijf en nek, nek heeft nog een extra klik bandje. Hadden hem geloof ik paar maanden terug bij de Jumper vandaan. De Pet's Place heeft iig alleen die ondingen, met klikbandje om nek en buik.
Edit: Had net vanmiddag deze foto gemaakt.
[ afbeelding ]
meh...its such a cruel worldquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaas voor jou is Debsterr je al voor geweest.
Ja, k heb t online ook niet kunnen vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Kmoet echt goed opletten dan bij de Jumper hier in Tilburg, ben ze nog nooit tegen gekomen op mijn speurtocht in ieder geval! Dank voor de info
en dan de directe link tussen [img] [/img] zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |