quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef JufMariska het volgende:
Stiekem heet Amor hier nog steeds een beetje AafjeMaar dat blazen enzo kan dus nog wel even duren... Hopelijk gaat het steeds beter als A. nog een beetje rustiger wordt met de tijd
Enne.. Ik zou ook boos worden als er iemand in m'n staart zou bijten!
Die laatste fotoquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Amor is hier nu 3,5 week en blijft onze grote Eros onweerstaanbaar interessant vinden. Eros vindt gelukkig steeds meer goed en blaast ook steeds minder, dus dat is mooi. Het enige dat hij echt nog niet tolereert is wanneer Amor bovenop hem springt (well duh) of in z'n staart bijt. Lijkt ons logisch. Hij laat zien dat hij nog steeds de baas is door doodleuk Amor z'n eten op te eten (duur kittenvoer
) en z'n eigen brokjes geen blik waardig te keuren. Amor daarentegen vindt Eros z'n brokjes het lekkerst
. Soms begrijp ik even niets meer van mijn rare kattenkoppel. Maar lief zijn ze wel
. Nu nog voor elkaar.
Een foto-spam-impressie van het klieren, spelen en aandachttrekken van Amor en het voer-dominatie-spelletje van Eros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk na dit alles de "maar ik deed toch niks, kijk mij hier lief zittenblik":
[ afbeelding ]
Leuke foto's!!quote:
Mijn all-time favorite speciale kat Diva was vernoemd naar de jongste dochter van Zappa. Mijn vriend is een Zappa fan (onlangs nog naar Zappa plays Zappa geweest). Helaas overleed ze op zesjarige leeftijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha!
Zappa is genoemd naar.. nou ja, hoeveel Zappa's ken je.
[ afbeelding ].
Wat een pret. Prachtige foto'squote:Op woensdag 29 juli 2009 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Amor is hier nu 3,5 week en blijft onze grote Eros onweerstaanbaar interessant vinden. Eros vindt gelukkig steeds meer goed en blaast ook steeds minder, dus dat is mooi. Het enige dat hij echt nog niet tolereert is wanneer Amor bovenop hem springt (well duh) of in z'n staart bijt. Lijkt ons logisch. Hij laat zien dat hij nog steeds de baas is door doodleuk Amor z'n eten op te eten (duur kittenvoer
) en z'n eigen brokjes geen blik waardig te keuren. Amor daarentegen vindt Eros z'n brokjes het lekkerst
. Soms begrijp ik even niets meer van mijn rare kattenkoppel. Maar lief zijn ze wel
. Nu nog voor elkaar.
Een foto-spam-impressie van het klieren, spelen en aandachttrekken van Amor en het voer-dominatie-spelletje van Eros:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk na dit alles de "maar ik deed toch niks, kijk mij hier lief zittenblik":
[ afbeelding ]
Lief hoor Juud. Is alles weer goed?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Juud79 het volgende:
Tobi, 9 weken oud en ontzettend lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Nou ja, misschien een klein terugslagje vanwege die diarrhee. Het is vast wel allemaal goed als hij zo speels is en goed eet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag was ie weer fijn aan het spelen, vliegjes vangenen hij eet en drinkt ook goed. Alleen weegt ie nog steeds hetzelfde als afgelopen zaterdag 1050 gram, met 9 weken. Geen idee meer of dat normaal is of niet, maar had verwacht dat ie wel wat zou groeien. Maar goed, vrijdag maar overleggen met de dierenarts en dan krijgt ie ook zijn prik.
Awwwquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Juud79 het volgende:
Tobi, 9 weken oud en ontzettend lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een prima gewicht! Ons kitten werd met 10 weken gewogen op 1 kilo en dat was prima volgens de DA.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag was ie weer fijn aan het spelen, vliegjes vangenen hij eet en drinkt ook goed. Alleen weegt ie nog steeds hetzelfde als afgelopen zaterdag 1050 gram, met 9 weken. Geen idee meer of dat normaal is of niet, maar had verwacht dat ie wel wat zou groeien. Maar goed, vrijdag maar overleggen met de dierenarts en dan krijgt ie ook zijn prik.
Awwwwwwquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Filmpje gemaakt van mn nieuwe kater genaamd Charley.
Hij was nogal moena dit filmpje is hij in een diepe slaap gevallen.
Heeeeeeeeeeebbennnnn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef Patapon het volgende:
hahahah, wij hebben een drinkwell aangeschaft, dat is een groot succes en niemand zeurt meer bij de kraan
onze nieuwe kittens....
hebben de x factor
[ afbeelding ]
en slapen graag
snurk...
[ afbeelding ]
knock out
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |