Thxquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie foto's, ook dankzij het model uiteraard
Is het een noors boskatje?
Om op te vretenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:50 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx![]()
Nee, het is een kruising Ragdoll
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:58 schreef taxibabe het volgende:
Zoals jullie vast wel weten hebben we een nestje van 2 kittens, Dikkie Dik en Stevie. Maar we hebben nog een nestje van 2 kittens (het waren er 3, maar 1 kitten, Witje, is helaas maar 1 dag oud geworden). Deze 2 zijn nu 3,5 week oud en beginnen al een beetje op echt poesjes te lijken.![]()
Daarom wil ik deze 2 snoepjes ook showen hier!
Maak kennis met:
Kobus:
[ afbeelding ]
Wat een prachtkatten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef Bibine het volgende:
Hebbie even?![]()
Mijn brits langhaartjes:
[ afbeelding ]
Haar dochtertje Bibi
[ afbeelding ]
en dochter Flo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kobusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:58 schreef taxibabe het volgende:
Zoals jullie vast wel weten hebben we een nestje van 2 kittens, Dikkie Dik en Stevie. Maar we hebben nog een nestje van 2 kittens (het waren er 3, maar 1 kitten, Witje, is helaas maar 1 dag oud geworden). Deze 2 zijn nu 3,5 week oud en beginnen al een beetje op echt poesjes te lijken.![]()
Daarom wil ik deze 2 snoepjes ook showen hier!
Maak kennis met:
Kobus:
[ afbeelding ]
En Dizzy:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)810.p.Kattenkrabpaal
Dit lijkt me wel wat
Oeh, ik voel dat er een markt is voor design-kattenmeubelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
die dingen zijn echt altijd lelijk.
Die zijn er wel hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh, ik voel dat er een markt is voor design-kattenmeubels
Jammer dat ik niet zo creatief ben
Omg, en die prijsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor
http://www.zooplus.nl/sho(...)in/banana_leaf/47970
Van dat bananenblad is een hele serie, die zien er best redelijk uit. En had op die website ook nog andere desginshit gevonden, al was dat wel prijzig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |